.

Jak způsobit dítěti trauma: Kupte mu plyšáka zabijáka

Novinky

Jak způsobit dítěti trauma: Kupte mu plyšáka zabijáka

Poněkud zvráceným vkusem, co se týče hraček, disponuje Američanka Julia Gulia, která vyrábí plyšové medvídky. Ne však jen tak ledajaké, její méďové jsou zkrvavení agresoři disponující noži, vyhřezlými mozky i srdci.

„Někteří lidé je milují, někteří lidé jsou fascinovaní nebo zvědaví a někteří je nenávidí. Neuráží mě to, chápu, že to není každého šálek čaje,“ říká autorka Julia. Ta své plyšáky vyrábí za pomoci třináctileté dcery Gypsy. (Ano, pokud někdo pojmenuje svoje dítě „Cikán“, lze od něj očekávat asi už cokoliv.)

Medvídci se nazývají Deady Bears, což je vtipná přesmyčka k anglickému označení plyšových medvídků Teddy Bears. Jelikož se jedná o ruční práci, není pořizovací cena takového zkrvaveného médi zrovna nejnižší. Částka, kterou za nákup vysolíte, se může vyšplhat až na 3.000 korun. Tolik stojí vyrobit svému dítěti doživotní trauma.

Výběr má třiačtyřicetiletá Julia opravdu veliký. Zvolit si můžete mezi medvídkem s vyříznutým srdcem, rozkrájeným plyšákem zabaleným jako kus masa do potravinové krabičky, myškou Minnie se skalpovaným obličejem či méďou, který právě poobědval svého „kámoše“. A to je jen malá ukázka, hrůzostrašných hraček má Julia k dispozici kolem sedmdesáti. Vybraly byste si?

sdfs \sfaf \safcfa \sdfaf \safcasf ya\sff

Zdroj foto: Facebook

   
15.01.2015 - Redakční novinky - autor: Marta Pušová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [57] Linde [*]

    ty hračky jsou nechutné. A pro děti nevhodné.

    Mickey Mouse — #28 většinou máš dobré názory, ale dnes nesouhlasím. Hračky by měly být normální - k hraní. A co se týče krve, zabíjení a řezání, tohle chce, aby k tomu dítě trošku dospělo, bylo připraveno. U nás na vesnici běžně děti chodí k zabíjení králíků, prasat, ale musejí už mít trošku rozum, zvídavost a duševní nadhled. Vědí, že to tak je a zabíjíme zvíře kvůli masu. Sama stahuju králíky Sml3, ale jako hračku bych tohle dětem nekoupila, byť v sobotu budou držet králíka jako v oné scéně ve Slunce seno - "drž to pořádně, nebo ti fláknu" Sml30

    superkarma: 0 21.01.2015, 21:30:29
  2. avatar
    [56] Kimmy [*]

    Mickey Mouse — #30 "Přitom děti už od malička vědí, že kamaráda bolí to samé jako je." Piagetova teoria (http://cs.wikipedia.org/wiki/Jean_Piaget) presne tento bod vyvracia.

    superkarma: 0 21.01.2015, 03:42:46
  3. avatar
    [55] Kimmy [*]

    gerda — #26 Podla mna vobec nie je potrebne nechut k tomuto nejako zdovodnovat a ospravedlnovat moznymi psychologickymi dopadmi na deti. Ja si myslim, ze odmietnut to z etickeho hladiska je uplne postacujuce a nie je treba sa za to nikomu zodpovedat.

    superkarma: 0 21.01.2015, 03:40:08
  4. avatar
    [54] Kimmy [*]

    Mickey Mouse — #21 ""Fascinace hrůzou a nechutnostmi je prostě dětem v určitém věku přirozená a dokonce je pro zdravý vývoj dítěte prospěšné ji uspokojit."

    Ja som asi divna, lebo si na ziadne obdobie kedy by ma fascinovala hroza ci nechutnosti v mojom detstve nepamatam (mozno s vynimkou ruskych rozpravok o Vasilise Prekrasnej a Marie Morevne a Vasilise Premudrej z knihy Finist Jasny Sokol, ale tam ma uz aj ako dieta viacej zaujmali tie Bilibinove dost dokladne ilustracie viacej ako cokolvek ine - http://en.wikipedia.org/wiki/Ivan_Bilibin). No ale zato som sa udajne ako male dieta hrala sama v obyvacke potme, potom co moji rodicia isli spat, a asi som sa ani nebala. Sice si na to vobec nepamatam, ale moja ceska babi ktora u nas bola na navsteve si to pamata a tak mi vravela. Jedine co by sa tomuto akosi priblizovalo je ze som si vtedy este neuvedomovala tu absurdnu hororovu atmosferu Erbenovych basni z knihy "Kytice", ktore mi obcas babi o par rokov neskor recitovala.

    Odkial je to odvazne zovseobecnovanie toho co je pre deti prirodzene? A je nejaky vierohodny zdroj na tvrdenie ze je to pre deti prospene?

    superkarma: 0 21.01.2015, 03:37:06
  5. avatar
    [53] Kimmy [*]

    Mickey Mouse — #18 Presne tak, nebudme "pokrytci", podme v duchu otvorenosti a nekritickosti akceptovat absolutne vsetko, a potom sa necudujme ked (aj na tomto serveri) budeme citat clanky ako dnes o tych dvoch zajatych japoncoch. (Snad je kazdemu jasne na co narazam a ak nie, tak maly naznak, podla toho co som videla tak sa zda ze niektori moslimski teroristi co maju ako zalubu odrezavat druhym hlavy tiez ucia svoje deti s hrdostou zabijat).

    Howgh...Sml57Sml57Sml57

    superkarma: 2 21.01.2015, 03:27:37
  6. [52] prototype [*]

    To je zvrácenost Sml68

    superkarma: 1 16.01.2015, 07:06:33
  7. [51] rosakora [*]

    No fuj,to bych nedala dítěti zadarmo,natož abych za to zaplatila!!!

    superkarma: 1 15.01.2015, 23:15:42
  8. avatar
    [50] paníliška [*]

    Tak z toho mám trauma i já. Sml28

    superkarma: 1 15.01.2015, 18:09:50
  9. avatar
    [49] lalica [*]

    Velmi drsné pro dětskou dušičku jsou romské pohádky.

    superkarma: 0 15.01.2015, 17:42:10
  10. [48] Slava901 [*]

    Autorka Julie Sml68 je snad nemocná ?

    Tolik krve všude - chudák medvídek.

    superkarma: 1 15.01.2015, 17:19:52
  11. [47] Jiřah [*]

    Nelíbí ! Sml68 Nekoupím !

    superkarma: 2 15.01.2015, 17:15:12
  12. avatar
    [46] Mickey Mouse [*]

    Klára Křížová — #45 Amen, předsedo. Sml52

    superkarma: 2 15.01.2015, 16:46:28
  13. [45] Klára Křížová [*]

    Já bych oddělila názory na tyto hnusné hračky (sama bych je dítěti nekoupila, ale nevylučuju, že by se jim nemohly líbit) a názory na dětskou přirozenou zálibu v monstrech strašidlech a blízkosti smrti..Sml45

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #46
    superkarma: 0 15.01.2015, 16:28:41
  14. [44] slávenka [*]

    Mickey Mouse — #43 omyl, omyl, pane! Já do knížky nakoukla, ale když jsem viděla, co bych dětem četla, tak jsem ji zase zavřela.Sml58

    superkarma: 0 15.01.2015, 15:12:02
  15. avatar
    [43] Mickey Mouse [*]

    slávenka — #42 Děti by nejspíš spaly klidně a řekly by si následující večer o další. Ovšem kdybyste se Vy před nima chovala hystericky a vystrašeně, pak by od vás tento postoj převzaly včetně negativních pocitů. Protože pak by získaly pocit, že nejde o pohádku, ale že jim hrozí reálné nebezpečí.

    Čili za to nemohou pohádky nebo hračky, ale vaše hloupá reakce na ně!

    1. na komentář reaguje slávenka — #44
    superkarma: 0 15.01.2015, 14:57:23
  16. [42] slávenka [*]

    Mickey Mouse — #38 ano, ano, před mnoha lety jsou objednala dětem Pohádky od Františky Stránecké, co pohádky- horory...tolik krutosti a drastičnosti. Číst to dětem před spaním, tak nespí nejen ony, ale ani já...Sml15

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #43
    superkarma: 0 15.01.2015, 14:52:17
  17. [41] Rikina [*]

    gerda — #36 Tak pozor, já bych prosila draky laskavě nerozsekávat! Sml31 To si každej princ nebo hloupej Honza přijde, a hned že zabít draka. Kdyby radši dělali něco užitečnýho! Draci jsou dneska ohrožený druh. Sml24

    Jinak teda právě pohádky jsou jedna sadistická zvrhlost vedle druhé, je tam naproto obvyklé týrání a zabíjení zvířat i lidí, jakož i pohádkových bytostí. Kdyby to měl člověk zažít, ječel by hrůzou, a dětem se to čte před spaním... a většině to nijak neublíží, protože vědí, že je to pohádka. Akorát že napsané v knize to nevypadá tak drsně, jako když se to vyvede z plyše a barvičkama. Sml80

    superkarma: 2 15.01.2015, 14:48:51
  18. avatar
    [40] AnteaX [*]

    HnusSml68

    superkarma: 1 15.01.2015, 14:42:34
  19. avatar
    [39] Mickey Mouse [*]

    gerda — #35To přece není volba buď jedno, anebo druhé! Sml31 Dítě klidně může dostat obojí, každé mu do života dá něco jiného, ani jedno mu nemůže ublížit.

    superkarma: 0 15.01.2015, 14:32:00
  20. avatar
    [38] Mickey Mouse [*]

    gerda — #36 To už si dítě nějaký příběh vymyslí, za co si to medvídek zasloužil. Ono má fantazii dobrou...

    To nemluvím o tom, že nehody se stávají i když si to člověk nezaslouží, a také se s tím musí naučit žít. V tomto jsou naše (moderní) pohádky hrozně lživé.

    Původní pohádky se nevyhýbaly tomu, jak sirotku vypíchli oči lupiči a ten sirotek se pak musel o sebe postarat, aby nakonec mohl zlo potrestat (a dojít štěstí klidně bez očí). Doporučuji si přečíst třeba čínské tradiční pohádky nebo evropské tradiční pohádky (před tím, než je moderní spisovatelé uhladili).

    1. na komentář reaguje slávenka — #42
    superkarma: 2 15.01.2015, 14:29:31
  21. [37] slávenka [*]

    No to snad neSml23Sml15, hrozné...

    superkarma: 1 15.01.2015, 14:22:05
  22. avatar
    [36] gerda [*]

    Mickey Mouse — #34Zlo bylo zničeno, rozsekáno, smeteno ze zemského povrchu. A co udělal medvídek, že tak dopadl?Sml58 Medvídek bez příběhu, jen tak v regále ležící, za dolary koupený...Sml24

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #38
    2. na komentář reaguje Rikina — #41
    superkarma: 2 15.01.2015, 14:21:00
  23. avatar
    [35] gerda [*]

    Mickey Mouse — #30šmarjá, tím, že dítěti odepřu vykuchaného krvavého medvěda, mu způsobím psychickou újmu, že se pak v opravdickém životě nezorientuje? Bydlíme u nemocnice, sanitky tu kvílí imrvére, nad hlavou vrtulníky, každou chvilku dopravní nehoda, to si myslím, že docela na zocelení stačí. Případně nehoda při krájení chleba, krve jak z vola a metry obvazu...Myslím, že dětem pohled na pěknou obrázkovou knížku nebo pohádku v televizi vývoj nezarazí.Sml57 A nejsem magor, abych mezi krvavým medvídkem a Karafiátovými Broučky volila první možnost jen kvůli tomu, abych byla in.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #39
    superkarma: 4 15.01.2015, 14:19:47
  24. avatar
    [34] Mickey Mouse [*]

    gerda — #31 Každá pohádka končí dobře až po tom, co rozsekali draka na kousky, utopili loupežníky v rybníku, utrhali ruce a nohy maceše... Sml52Sml52Sml52

    Je lepší, že hračka "uzdravit" nejde. Protože nalhávat si, že každé zlo lze bez následků vrátit/napravit je nejhorší lež, která vede k neodpovědnému chování! Pak i od dospělých slyšíte, že když se vlastní vinou rozbili v autě, musí je přece doktoři "spravit".

    1. na komentář reaguje gerda — #36
    superkarma: 1 15.01.2015, 14:19:33
  25. avatar
    [33] Mickey Mouse [*]

    ToraToraTora — #29 Neslyšel jsem o dospělém, který by čokoládu před dítětem schovával, aby netušilo co to je a jak to chutná! Striktní zákaz čokolády může v pozdějším věku vést naopak k přejídání čokoládou. Rozumný dospělý čokoládu dítěti čokoládu povolí a zároveň je naučí nějaká pravidla, jak čokoládu mlsat "odpovědně".

    superkarma: 0 15.01.2015, 14:16:04
  26. [32] bzanda [*]

    fuj, bála bych se ho i já Sml23

    superkarma: 1 15.01.2015, 14:15:39
  27. avatar
    [31] gerda [*]

    ToraToraTora — #23přesně tak. Navíc každá (klasická evropská) pohádka končí dobře a dítě usíná v přesvědčení, že je svět v pořádku, učí se správným, hodnotám, které prověřily generace daleko do historie. Kdyby měla být ona krvavá hračka výchovná, pak by měla být alespoň omyvatelná a měnit po omytí výraz. Jako že ji dítě dokázalo uzdravit. Výrobky americké výtvarnice nepokládám za nic chvályhodného, tvorbu takových hraček bych čekala spíš v psychiatrické léčebně, kde bude předmětem posuzování odborníků ve smyslu úspěšnosti léčby hospitalizované choromyslné paníSml57.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #34
    superkarma: 2 15.01.2015, 14:14:32

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Mickey Mouse [*]

    gerda — #26 To je právě to, že to vysvětlení o "nerozlišování" je náš dospělý myšlenkový pochod, který dětem vkládáme do hlavy. Přitom děti už od malička vědí, že kamaráda bolí to samé jako je. Hračku od kamaráda a film či počítačovou hru od reality mají jasně odlišenou.

    Nejčastěji uslyšíte, že dítě nevědělo, že je pistole nabitá (protože hračky se nenabíjí a s nabitou zbraní se běžně nepotkají, nenaučí se s ní být opatrné). Nebo nevěděli, že ta šavle pověšená na zdi je tak ostrá (opět, protože ji tam my dospělí pověsíme jako hračku a dítě nemá tu zkušenost).

    Čím více budete dětem zakrývat oči a oddělovat je od reality, tím častější takové nehody budou!

    1. na komentář reaguje gerda — #35
    2. na komentář reaguje Kimmy — #56
    superkarma: 1 15.01.2015, 14:12:31
  2. avatar
    [29] ToraToraTora [*]

    Mickey Mouse — #24 Brambůrky mají děti také v oblibě stejně jako čokoládu a nepředkládáme jim to k večeři proto, abychom nebyli zapškle seriozní?

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #33
    superkarma: 1 15.01.2015, 14:09:13
  3. avatar
    [28] Mickey Mouse [*]

    gerda — #25 Právě, že dnes krev kolem sebe obvykle téměř nevidíme. Vše je hned zakryté, umyté. Když se někdo zraní, tak se na něj všichni bojí sahnout, aby se od krve neumazali. Tohle já považuji za nemístnou přecitlivělost. Bojíme se i mluvit o tom, že je nutné zabíjet zvířata pro potravu, takže si pak děti myslí, že se maso vyrábí v továrně a zvířata na farmě jsou domácí mazlíčci.

    1. na komentář reaguje linde — #57
    superkarma: 2 15.01.2015, 14:05:05
  4. [27] Roland [*]

    Hrozné opravdu.

    superkarma: 1 15.01.2015, 14:04:16
  5. avatar
    [26] gerda [*]

    Mickey Mouse — #21ještě něco - mnohokrát už jsem při různých nehodách četla, že byly způsobený tím, že děti nedokázaly odlišit skutečnost od toho, co viděly třeba v televizi. Klidně zastřelí v očekávání, že je to "jako". Takže s tvrzením o správném dětském úsudku nesouhlasím. Dítě ještě zkušenosti nemá a teprve se učí, jak to v životě chodí. No, a bylo by hezké, kdyby sem zavítal pediatr, dětský psycholog, a nějak nás rozsoudil.Sml58

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #30
    2. na komentář reaguje Kimmy — #55
    superkarma: 5 15.01.2015, 14:04:13
  6. avatar
    [25] gerda [*]

    Mickey Mouse — #21já si myslím, že krve je kolem nás všude tolik, že není nutné ji ještě dávat ve formě hraček. Stačí zapnout zprávy. Až poteče krev i kolem paní umělkyně, ještě ráda začne vít věnečky z kvítí, aby na chvilku zapomněla, v čem žije.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #28
    superkarma: 3 15.01.2015, 14:00:27
  7. avatar
    [24] Mickey Mouse [*]

    ToraToraTora — #23 Nesouhlasím. Vždyť třeba krvavé masky a nechutné kostýmy patřily vždycky mezi ty dětmi oblíbené! A navíc - ani my dospělí bychom neměli být tak zapškle seriózní... Sml58

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #29
    superkarma: 1 15.01.2015, 13:57:28
  8. avatar
    [23] ToraToraTora [*]

    Mickey Mouse — #18 děti vnímají jinak hrůzu, o které slyší v pohádce, nebo o které čtou v knížce, slyší od rodičů,. Představují si ji jinak, Ovšem reálná vizualizovaná hrůza nedává prostor psychice k úhybnému manévru

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #24
    2. na komentář reaguje gerda — #31
    superkarma: 2 15.01.2015, 13:36:45
  9. [22] Klára Křížová [*]

    Mickey Mouse — #18Souhlasím se vším Sml67Sml67Sml30 a myslím si, že si to děti potřebují prožít! Jakou hru jsme hráli nejraději? Na krvavý koleno!!!! Sml30

    superkarma: 0 15.01.2015, 13:32:55
  10. avatar
    [21] Mickey Mouse [*]

    gerda — #19 Jasně, že rodiče. Sml16 Vlastním příkladem. Hysterické odmítání a odsuzování ničemu neslouží. Fascinace hrůzou a nechutnostmi je prostě dětem v určitém věku přirozená a dokonce je pro zdravý vývoj dítěte prospěšné ji uspokojit.

    Ostatně Nihil novum sub sole. Strašidelné historky s nechutnými detaily, případně různé strašidelné a nechutné hračky měla každá generaci co svět světem stojí.

    Tvrzení, že děti neumí rozlišit fikci a realitu bylo mnohokrát vyvráceno. Takže příklad s Vašíkem je fakt hloupý! To až dospělí jsou naučení hledat si výmluvy, takto žádné dítě nepřemýšlí - už od malička ví, že hračku nic nebolí zatímco kamaráda ano...

    1. na komentář reaguje gerda — #25
    2. na komentář reaguje gerda — #26
    3. na komentář reaguje Kimmy — #54
    superkarma: 4 15.01.2015, 13:24:37
  11. [20] cilani [*]

    Já si myslím, že to není dělané vyloženě pro děti.. Prostě jsou někteří dospělí na toto ujetí, ale to neznamená, že jsou hned násilníci.. Sml80

    superkarma: 0 15.01.2015, 13:23:23
  12. avatar
    [19] gerda [*]

    Mickey Mouse — #18a kdo má dětem formovat vkus, ne-li vlastní rodiče? Dítě jim věří, že by mu nic špatného nedali, a proto si může i myslit, že když píchne Vašíka, aby mu tekla krev, bude Vašík přesně tak krásný, jako darovaný plyšový medvídek. Nevidím nic pokryteckého v tom, že označím hnus slovem hnus.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #21
    superkarma: 2 15.01.2015, 13:15:49
  13. avatar
    [18] Mickey Mouse [*]

    Páni! Tolik pokryteckých reakcí?

    Přitom děti byly a jsou fascinovány hrůzou a strašením. Což je mimo jiné připravuje na zvládání stresu a odpovědnosti v dospělosti.

    Kdo jako dítě nestrašil kamarády? Kdo jako dítě nechodil na "průzkum" na strašidelná místa? Kdo si jako dítě nevyprávěl strašidelné historky s co nejnechutnějšími detaily (v tom se vždy děti navzájem předhánějí)? Ještě na vysoké škole se lidé baví různými urban-legends (např. o černé sanitce nebo o pohřbívání živých)...

    Na nikom to negativní psychycké následky nezanechalo.

    Dospělým to připadá nechutné, protože se z přecitlivělosti těmto tématům vyhýbáme a raději je vytěsňujeme. Na těch hračkách je vidět, že jsou udělány s velkou péčí a důsledně. Takže se dětem ve správném věku mohou líbit - stejně jako se mým dětem líbily hračky ze South Parku a mým vrstevníkům třeba umělá hovínka a falešně zakrvácené obvazy.

    1. na komentář reaguje gerda — #19
    2. na komentář reaguje Klára Křížová — #22
    3. na komentář reaguje ToraToraTora — #23
    4. na komentář reaguje Kimmy — #53
    superkarma: 2 15.01.2015, 13:14:12
  14. avatar
    [17] streamline [*]

    Sml43

    superkarma: 1 15.01.2015, 13:09:52
  15. avatar
    [16] gerda [*]

    Tu ženskou by měli zavřít. Do blázince, do basy.... Nikdo normální nepropaguje takové věci a ona je navíc dělá pro děti. Hnus.Sml68 Že ji ještě nikdo nezažalova? V zemi, kde i batolátka musí mít plavky, tohle nikoho nepohoršuje?Sml80

    superkarma: 1 15.01.2015, 13:03:54
  16. avatar
    [15] ToraToraTora [*]

    A nějakej medvídek opásanej bombičkou a pak těsně po výbuchu by tam nebyl ? Sml24

    superkarma: 1 15.01.2015, 13:03:18
  17. [14] Klára Křížová [*]

    telelot — #11Je v pohodě.. Sml16

    já si myslím, že takové destruktivní období ti chlapci prostě mají, když si hrajou s pistolemi, světelnými meči a podobně, tak taky chtějí smrt protivníka..

    nicméně ten poslední vykuchaný medvídek mi prijde fakt hnusnej

    superkarma: 0 15.01.2015, 12:59:22
  18. avatar
    [13] helikoptera [*]

    no to je hnus!! Pak z ětch dětí nemá vyrůstat, to co z nich vyrůstá Sml31

    superkarma: 1 15.01.2015, 12:34:21
  19. avatar
    [12] vmarta [*]

    je to nechutní...stačí zapnout TV a je tam toho dost..bohužel i v kresl.filmech...co si myslím v hračkách a dětských filmech by nemnělo vůůůůůůbec být !

    superkarma: 1 15.01.2015, 12:31:56
  20. [11] telelot [*]

    Klára Křížová — #10 co dělá bratr teď...??? Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #14
    superkarma: 0 15.01.2015, 12:28:02
  21. [10] Klára Křížová [*]

    To je teda hnus, nicméně jelikož děti milují monstra, nedivila bych se, kdyby takový hračky chtěly. Vzpomínám, jak můj malej bratr se svým malým kamarádem měli pod stolem nemocnici, pacienti byly hračky a úmrtnost byla myslím velmi vysoká.... Sml16

    1. na komentář reaguje telelot — #11
    superkarma: 0 15.01.2015, 12:26:03
  22. [9] DCOlga [*]

    Lidská debilita nezná mezí! Autorku rádoby hraček a lidi, kteří toto kupují by měli zavírat.

    superkarma: 0 15.01.2015, 12:05:08
  23. [8] dadma [*]

    Co k tomu napsat. Svět spěje k zániku .Myslím, že by tu paní měli zavřít na psychiatrii a rodiče ,kteří něco takového koupí do basy.

    superkarma: 0 15.01.2015, 12:02:31
  24. avatar
    [7] kobližka [*]

    Zvrácenost už fakt nezná mezí Sml43

    superkarma: 0 15.01.2015, 11:46:42
  25. avatar
    [6] hyenka [*]

    A autorka "hraček"- bere na to něco?

    superkarma: 1 15.01.2015, 11:40:01
  26. avatar
    [5] marde [*]

    To je nechutnéSml31

    superkarma: 0 15.01.2015, 11:34:57
  27. avatar
    [4] datura [*]

    A to má dítě vychovat k čemu ????Sml80Sml32

    superkarma: 1 15.01.2015, 11:31:36
  28. avatar
    [3] ladouch [*]

    To je ale hnus.Sml68Sml68

    superkarma: 0 15.01.2015, 11:29:12
  29. avatar
    [2] Léthé [*]

    a fuj....

    superkarma: 0 15.01.2015, 11:25:48
  30. [1] telelot [*]

    děs běs velebnosti...Sml57

    superkarma: 0 15.01.2015, 11:20:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme