Vztahy

Jak zařídit, aby byl sex podle vás

Kdy a jak mluvit s mužem o sexu

Pokud si chcete s partnerem vážně, ale "beztrestně" pohovořit o vašem pohlavním soužití, musíte na to jít chytře a šetrně a jak jinak než něžně. Váš partner nesmí nikdy nabýt dojmu, že to celou dobu dělá špatně, to by byla obrovská rána pro jeho ego a mnohdy i rána pro jeho city. Z mužského pohledu totiž výrok "Víš, mně by se to líbilo trochu jinak..." jednak znamená ten skutečný smysl "Děláš to špatně," ale jednak také "Všechny orgasmy jsem vždy předstírala a nikdy se mi to s tebou nelíbilo," což ne vždy bývá pravda.

 

Musíte na něj zkrátka jinak, jak jsme si řekli již dříve - muži jsou od přírody hravá stvoření a krom toho ještě žijí v představě, že erotické filmy a povídky jsou ze skutečného a reálného světa, což je ostatně ještě více utvrzuje v představě, že ta správná žena má na sex chuť kdykoliv, když ji mají oni a že správná žena ví přesně, co má dělat, aby byl partner v sedmém nebi (to, že partnerka jaksi nevlastní žádný scénář či návod k použití a že pokud neumí zrovna číst myšlenky, takže asi dost možná neví, jak by si to pán v danou chvíli představoval, jim zas tak nevadí). Ale to ať si vyřeší muži, když něco chtějí, platí pro ně to samé co pro vás, musejí si o to umět říct…

 

A jak si tedy říct o to, co chcete? Ideální cestou je tedy naznačení chuti zkusit něco nového, co jste pokud možno viděla v nějakém filmu (ten mu není od věci promítnout, pokud existuje, aby věděl, jak na to). Je to sice poměrně laciný trik, nicméně poměrně často funguje. Tedy jen do té doby, než se ozve: "Proč, tobě se to se mnou nelíbí?" Aby tato otázka pokud možno nenásledovala, (odpovědět na ni správně asi nelze) je nutné poněkud otupit smysly vašeho partnera. To lze učinit v zásadě ve dvou situacích - po právě skončeném milování, kdy partner měl orgasmus a vy jste jej aspoň dobře předstírala (= muž nemá nejmenších pochyb, že teď dělá všechno správně) a nebo v situaci, kdy ho šikovně svádíte a on je ve stádiu psa, co vidí buřt na provázku, kterým pořád někdo hýbe. V tu chvíli je mnohdy schopen slíbit cokoliv, ale chce to, abyste šance využila ihned a na oplátku dělala pokud možno vše, co váš partner má rád, ale vy mu to někdy odpíráte (pokud se mu tedy líbí to či ono prádlo, je v podstatě podmínkou nutnou, abyste ho měla na sobě) - pes se taky musí nechat aportovat, když něco náročného správně udělá.

 

Dalším důležitým krokem je pak několikrát zdůraznit, jak se vám to tím novým způsobem moc líbilo (ano, k tomu v zásadě patří i předstírání orgasmu), což přeloženo do mužštiny znamená: "Jo, jo kámo, si frajer, si king, si prostě dobrej!"
Mužské vnímání ženského orgasmu je totiž poměrně úzce spjato s vnímáním vlastních sexuálních dovedností. Milující muž chce, aby partnerka měla orgasmus, protože mu dělá radost, když je spokojená (to je vcelku přirozená věc). Za onou "honbou" za ženským orgasmem se však skrývá také potřeba dokázat si, že já jsem ten, kdo svoji partnerku dokáže přivést k orgasmu, že já jsem ten, kdo je v posteli jednička apod. (Mimo jiné si tím muž dokáže také to, že partnerka tudíž nemá žádný důvod spát s někým jiným, protože on je přeci ten nejlepší). Schválně si zkuste někdy všimnout poté, co prožijete orgasmus a nebo jej aspoň výtečně zahrajete (ne, i když si myslíte, že pokaždé ho hrajete skvěle, není to pravda, pokaždé partnera neošálíte), jaký má váš partner ve tváři zvláštní výraz či úsměv - ten právě značí onu maximální spokojenost se sebou samým a je velice podobný tomu výrazu, co se dostavuje při významném úspěchu v práci či v okamžiku, kdy vás skutečně potěší (nějakým dárkem apod.) nebo případně, když jeho syn (dcera) projeví maximální obdiv k jeho osobě. Není to ale ono sobecké "jsem chlap a jsem skvělej!" Je to spíš kombinace spokojenosti se sebou samým a s tím, že je spokojená i moje milovaná partnerka/děti.

 

Pokud vám to ale napoprvé "po novu" nevyjde, nezoufejte a zkuste to znovu. V počátečním stádiu můžete hodně změnit, ale chce to jednat rychle. Nebojte se třeba partnerovi chytit ruku a posunout ji tam, kde je vám to příjemnější (samozřejmě nějak decentně a ne, že mu s tou rukou prudce škubnete se slovy: „Sem dej tu ruku ty pako!“). Stejně tak, pokud vám není nějaká poloha zrovna dvakrát příjemná, zkuste ji rovnou z vlastní iniciativy změnit (pokud to jde). Orální sex (ve vztahu on – vy) pak můžete do jisté míry regulovat tím, že ho budete hladit ve vlasech a při té příležitostí případně regulovat rychlost či místo působení jeho jazyku.

 

Navíc jakmile se s partnerem "po novu" pomilujete a on se nachází v oné fázi maximální spokojenosti, je výtečná doba k diskusi nad tím, jak by to šlo ještě zlepšit, aby se vám to ještě více líbilo (nikoliv nad tím, co by mělo být jinak, protože se vám to tak moc nelíbilo, pozor na to!). Také není od věci podotknout, že muži jsou sice rádi chváleni, ale chválení je nutné klást meze. Nesmíte nikdy říct, že „lepší už to být nemohlo,“ to by totiž mohl být signál, že už to vlastně nikdy nebude tak dobré, což je značně demotivující. Stejně tak se slovy: „Tohle byl nejlepší sex, co jsem kdy zažila“ byste měla šetřit (=spíš je vynechat). Muž sice v tu chvíli nabude dojmu, že se mu to opravdu povedlo, ale vzápětí se dostaví ono: „Ale co příště? Co když se mi to nepovede?!“ No a příště už asi těžko budete říkat, že to byl nejlepší sex ve vašem životě a může být zaděláno na problém. Nejlepší pochvalou pro vašeho partnera bude, když po orgasmu (ať již prožitém či nikoliv) budete přitulená k němu se spokojeným úsměvem na tváři „příst jako malé koťátko.“ Na to milující muži opravdu slyší a chytne je to u srdce. Případně můžete přidat něco ve smyslu: „Bylo to moc krásné lásko, děkuju!“ a políbit ho, ale tohle nejde dělat pokaždé, to byste to po čase degradovala na úroveň „Miluju Tě!“ po pěti letech vzájemného soužití.

 

A teď taková otázka na závěr – původní článek obsahoval ještě jednou tak dlouhou pasáž o tom, jaké neshody se v partnerském sexu mohou vyskytnout a jak se je pokusit řešit.

Chtěly byste, abych ten článek dopsal a aby vyšel příští týden? Je to jen a jen na vás!

   
30.04.2004 - Láska a vztahy - autor: Joss Lestat

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [178] Irena1 [*]

    Petruška2: nebo alespoň zkus ve své kritice volit méně urážlivé výrazy, své rozhořčení můžeš dát najevo i důstojně a kultivovaně, ne?

    superkarma: 0 05.05.2004, 08:20:51
  2. avatar
    [174] _Lucky [*]

    Autor článku je taky chlap.. Chválit, chválit, chválit!

    superkarma: 0 03.05.2004, 16:14:01
  3. avatar
    [173] Irena1 [*]

    Joss: tak ten feedback, co neslyší partnerka, to by mě taky zajímalo

    superkarma: 0 03.05.2004, 14:46:19
  4. avatar
    [172] Irena1 [*]

    Joss: tak ten feedback, co neslyší partnerka, to by mě taky zajímalo

    superkarma: 0 03.05.2004, 14:46:03
  5. avatar
    [170] Irena1 [*]

    Joss: piš dál, je to zajímavé..a divil by ses, kolik chlapů to tady čte nebo kolik holek to těm svým vytiskne a pak si doma povídají, jestli to je fakt jako v tom článku nebo jinak

    superkarma: 0 03.05.2004, 12:25:46
  6. avatar
    [169] Irena1 [*]

    Žížalka: buď ráda, že je pryč - časem bys možná přišla na to, že za víc jeho problémů "můžeš" ty a stala by se z tebe lítostivá a zakomplexovaná onuce, to nemáš zapotřebí, ne? On buď vyhledá odbornou pomoc nebo potopí jinou ženu... A je úplně jedno, jestli mu bylo 20 nebo 30, v některých věcech jsou to pořád malí kluci

    superkarma: 0 03.05.2004, 12:24:52
  7. [168] Žížalka [*]

    Joss: Děkuji za podporu v mé tíživé situaci. Každý názor vítám, protože jak už jsem psala, mluvit se o tom moc nedá. Jen pro upřesnění partnerovi je(bylo) 27 let. Zřejmě jste se domníval, že 18-20 kluk je značně nevyzrálý a snažil se na mě hodit svůj problém, bohužel to byl již z mého pohledu zralý muž, ostatní věci v hlavě dokonale srovnané.

    superkarma: 0 03.05.2004, 10:00:34
  8. avatar
    [165] *Kotě* [*]

    Joss: "proto bych tu naši diskusi raději také ukončil."
    ... a měl poslední slovo.

    superkarma: 0 02.05.2004, 21:55:20
  9. avatar
    [163] trdlo [*]

    Spatne jsi, Jossi, pochopil to, ze si o rizeni v Evrope delam nazory ctenim clanku. Ja si ctenim clanku delam nazory na to, ze v Cesku si mnohy ridic muzskeho pohlavi mysli to, co Ty. Jinak - o rizeni v USA se mluvenim s nekolika kamarady nepoucis ani Ty, ani nikdo jiny. Prijed, uvidis. Ja jsem/byla tam i tady. Ridila tam i tady. Ale o tom, ze si tam hodne muzu mysli, ze zena za volantem=slepice, to jsem si precetla hlavne tady. Hodne tedy od tebe. Ja uz ti psala, chces-li diskutovat, muzes se mi do vzkazu ozvat. Ale to by prece ostatni nevideli, jak jsi me utrel, ze jo.
    Abych to shrnula a nemusela se vracet - o rizeni v USA vis prd. Soude dle clanku, myslis ze o sexu vis vse. Nesouhlasim ani s jednim - ale je to v podstate fuk. Jeste jednou preji at te nenaboura slepice, a taky at ti partnerka neublizi na egu, kdyz se dozaduje neceho v sexu. To by byl ale prusvih!

    superkarma: 0 02.05.2004, 21:06:11
  10. avatar
    [160] zn0uz4 [*]

    aaa, pan Zikmund je best od the best. v sexu i rizeni.

    a lidi, co nechavaji auta na kraji prahy tam zdaleka nemusi cinit kvuli strachu pred prazskyma prasatama, ale kvuli tomu, ze v centru nezaparkujou. A pokud ano, tak za sileny penize na hodinu.

    superkarma: 0 02.05.2004, 20:32:02
  11. avatar
    [159] trdlo [*]

    Chtela jsem napsat, rizeni s manualem neni tak tezke... oprava

    superkarma: 0 02.05.2004, 20:16:57
  12. avatar
    [158] trdlo [*]

    Joss: Na otazku, je to snad jinak? odpovidam, hodne veci je jinak, nez si myslis. Nikdo nerika, ze je tady vsecko pefektni a logicke, ale to se v podstate da rici o jakemkoliv miste. A mimochodem, rizeni s automatem neni tak tezke, ze by se to nenaucil kdokoliv. Neni to vysada tech lepsich a schopnejsich. Setkala jsem se tu s 3 lidmi, co neumeli ridit manual. 2 byli cesti studenti, a oba se to rychle naucili. Na mem aute a se mnou. Treti osoba je moje ex-tchyne, a 70-letou babku bych nenutila, at radi. A nejezdi ani pomalu, ani spatne.
    Ty mi tu tvrdis, ze ja si delam nazory ctenim clanku, ty si delas nazory konverzaci s par lidmi. A najednou bych si snad mela delat nazory podle tebe. Neboj, nehodlam k tobe prestat byt slusna. Jenom opakuji, Tve nazory opravdu mozna funguji v tvem malem, nezkusenosti i neochotou se poucit omezenem svete. ALe svet je velikej. A nejsem zdaleka sama, kdo s tebou nesouhlasi.

    superkarma: 0 02.05.2004, 20:15:30
  13. avatar
    [156] trdlo [*]

    Joss: nazory na zeny za volantem jsem si precetla tady i jinde.

    Nemyslim si, ze tady jsou lepsi ridici nez v Evrope, co si myslim, ze ty jsi si utvoril nazor na neco, cemu prdlajs rozumis, treba ty automaty a 25 mil za hodinu. O Americe jsi si precetl, Irak neschvalujes, dobra, ja treba taky ne. Ale to je vedlejsi. ZPet k zenskym, chapu ze jsi si vytvoril nazor z vlastnich zkusenosti. Plati v tvym svete, v tom, co znas. Mozna. Mozna ty dve "slusne" ridicky jsou daleko lepsi nez Ty, ale necekam, ze bys to uznal. Ze v Evrope jsou vyssi povolene rychlosti, neznamena, ze tady se jezdi joo pomalicku. Nevis, nevidel jsi, presto kecas. Opravdu, pustime-li si Cops ci Nejstrasnejsi Bouracky Sveta, nepoucime se o realite ani trosku. Myslis, ze podobna sou by byla zazivna, kdyby ukazovala prostou realitu? Sotva. Hele, ja ted jdu ven. Neodchazim, ze bych uznala, ze mas pravdu. Jestli chces, klidne mi posli vzkazik. Ale ty nesjpis nemas rad zenske, co s tebou nesouhlasi. I tak - mej se a hlavne aby do tebe nenajela nejaka slepice!

    superkarma: 0 02.05.2004, 19:28:59
  14. avatar
    [153] trdlo [*]

    *Kotě*: nemohla bych to rict lepe.

    superkarma: 0 02.05.2004, 18:59:15
  15. avatar
    [152] trdlo [*]

    Joss: Ja to spatne nepochopila. Jen jsi hezky zahnul od tematu - ja nic takovyho nevidel, tak to neexistuje, a tak radsi zacneme povidat o tom jak by ses radeji bouracce vyhnul. Nehadam se s Tebou. Nazor mas pravy evropsky, drzis se ho, protoze jsi si ho vypestoval pozorovanim toho, co se deje kolem Tebe. Ale to neznamena, ze je spravny. Cestuj, pouc se. Mam te pozdravovat od meho . Vzkazuje Ti, ze udelat si usudek o zenskych za volantem i kdyz znam jen 2 slusne ridicky... proste nechape.

    superkarma: 0 02.05.2004, 18:52:16
  16. avatar
    [151] *Kotě* [*]

    Joss: 1) když ti někdo nabourá auto a není to tvoje vina, je tu jeden podstatný rozdíl: ty dostaneš zaplaceno a on ne. Takže za předpokladu, že se ti nic závazného nestane, je to dost významný faktor.
    2) Tvé názory na USA jsou vyčtené z časopisů nebo vykoukané z televize. Je vidět, žes tam nikdy nebyl ani nežil. Extrémní feminismus v té podobě, jak ty si ho představuješ, tam není (nebo jen v úzkém kroužku lidi) - to znamená, že můžeš podržet ženě dveře, pomoci jí do kabátu, přisunout jí židli a říct jí, že jí to sluší - a ona se usměje a poděkuje ti. Američané jsou možná hloupí a omezení, ale takoví barbaři zase nejsou. To, že tam nikdo neříká, že ženská za volant nepatří, je přímým důsledkem toho, že v tom případě by tam neřídila polovina populace. V USA musí mít každý řidičák a umět řídit, neboť jinak by zemřel hlady. A opakuji, ženy jsou tam podle statistik považovány za lepší řidičky a úměrně k tomu mají nižší povinné ručení. Když má žena stejnou příležitost k řízení jako muž, může se naučit řídit stejně dobře. Ženy tam jezdí neustále, a jejich řidičské schopnosti jsou proto srovnatelné s muži.

    Fakt bych ocenila, kdybys nevyslovoval generalizace vyčtené a vykoukané bůhvíodkud o zemi, o níž máš jen minimální ponětí.

    superkarma: 0 02.05.2004, 18:48:12
  17. avatar
    [148] trdlo [*]

    *Kotě*: Presne.

    superkarma: 0 02.05.2004, 18:22:45
  18. avatar
    [147] trdlo [*]

    Joss: Nojo, z reality shows se teda opravdu poucis
    Nechci se s tebou hadat, ale s tvymi nazory stale nesouhlasim a ted uz mi i davas najevo, ze jsem blba, protoze do mne nekdo najel. Vybornemu ridici z Evropy by se to stat nemohlo
    Jsou ridici, kteri jiz bourali, a ti co bourat budou. I Ty. Radsi bys nemel naborene auto, to chapu, ja taky. Hodne bourackam clovek unikne, kdyz jezdi dobre a bezpecne, ale nekdy uniknout nelze. Prave proto, ze ne vsichni bezpecne jezdi. Ale jak rikam, prijed, pouc se ze zivota - televize je odvar ochuceny k prodeji masam. Za vsechny neslepice za volantem te odtud zdravim - mej se.

    superkarma: 0 02.05.2004, 18:21:29
  19. avatar
    [146] *Kotě* [*]

    Joss: Máš typicky evropský přístup k autům a řízení. V USA jsem se s názorem "žena za volant nepatří" ani s tím, že by si muž posiloval autem své ego, setkala tak o 90 procent méně než tady. Vlastně s tím prvním nikdy a s tím druhým jen zřídka.

    superkarma: 0 02.05.2004, 18:16:51
  20. avatar
    [143] trdlo [*]

    kousave....

    Prave, ze auto, pedaly atd jsou pro nektere muze prodlouzenim pouze pindicka a niceho jineho... Pochopitelne, auto neodmlouva... ale opravdu si myslis, ze ten pindik jediny umoznuje mit auto v ruce? Jezis, takovej Evropan, hahaha. Prijed na navstevu, budes cumet jako puk.

    superkarma: 0 02.05.2004, 17:46:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [142] trdlo [*]

    Joss: A pojistovna nabouranej zadek zaplatila, a nebyl to zadnej problem. A pochopitelne bych byla radsi, kdyby ten CHLAP za mnou cumel, kam jede, nez se vrtat v radiu apod. Ale bylo to lepsi, nez kdybych necumela ja a do te pani naletela, protoze MNE pojistovne nezvedli - a blbecek mel auto rozbite z obou stran.

    A mimochodem, to bylo jedine, na co jsi mohl reagovat negativne a kosave, co.

    superkarma: 0 02.05.2004, 17:41:59
  2. avatar
    [140] trdlo [*]

    Joss: jsem rada, ze jsi mel duchapritomnst a nenechal si rozmlatit auto. To, ze mas predvidat a myslet za ostatni ve stylo ocekavat, ze udelaji nejakou blbost, je zasada bezpecneho rizeni, ale neznamena, ze radsi pojedu 15 pod povolenou rychlosti.

    A momochodem, vubec si nemyslim, ze jsme od tematu, copak auto (hlavne krasne a silne) neni pro hodne chlapu prodlouzenim pindika????

    superkarma: 0 02.05.2004, 17:37:48
  3. avatar
    [137] trdlo [*]

    *Kotě*: aspon tady bys nehodu nezavinila, jedine snad kdyby ses zminovanemu autu "vytelila" do cesty kdyz uz byl metr od tebe. Jinak plati kdyz najedu do neceho, co tam normalne jede, mela jsem cumet a jizdu prizpusobit. Jednou nejake pani dosel benzin na dalnici, vlevo pruh plny aut, vpravo betonova zed a za ni staveniste. Nemela kam uhnout tak tam sedela. Ja ji videla, zastavila jsem, idiot za mnou to do mne napalil a ten za nim do nej. Vinu dostali ti dva co necumeli.

    superkarma: 0 02.05.2004, 17:32:51
  4. avatar
    [135] trdlo [*]

    *Kotě*: Buicka Rivieru bych brala, ale 1972
    Ja se ucila jezdit na autu podobne velikosti (no, mela jsem ridicak z CR, ale netvrdim ze jsem jezdit umela) a zaparkovat "mezi" jsem to po nekolika pokusech zvladla taky. To, ze cesti muzsti manzelce auto pujci, jen kdyz jsou jak delo, aby je v noci tech par kilaku odvezla, to je urcite duvod, ze hodne zenskych jezdit neumi. Ja ale nemam rada, kdyz se smahem udela nazor, ze znam-li jen par dobrych ridicek, atd...
    Jossi, strojni prumyslovku nemam, ale to neznamena, ze nelze se naucit jinde. Muj udzbu sam zvlada, ale kolikrat sem ho slysela, jak pravi, udelam ji to, protoze ted se nesmi ohybat a tahat nic tezkeho (jsem po operaci) ale doufam ze to zvladnu tak dobre jako ona. Kdyz jsem se stehovala pres 500 km, byla jsem na rizeni sama a odridila jsem si stredne velky stehovak bez problemu. A ne automat. A kdyz to zvladnu ja, urcite by to nebyl problem i u zen, ktere jsou jen z nedostatku praxe oznacovany za slepice. A praxe je hodne dulezita! A predstav si, znam zenskou, ktera smahem zvladne vymenit spojku ci tesneni pod hlavou u harleje. Sebe! A neni to nic, na co clovek potrebuje v kalhotech muzskou ozdobu. A to nejsem zadna tetovana muzatka. Jenom malinko tetovana

    superkarma: 0 02.05.2004, 17:21:28
  5. avatar
    [134] *Kotě* [*]

    Joss: Když řekneš, že "to prostě tak je", tak zjevně sám moc neusiluješ o to, aby se to změnilo. Odmítám uznat, že když ve 130 km předjíždím na dálnici a někdo za mnou, kdo jede 260, způsobí nehodu, jsem viníkem té nehody já. Přesto to tak podáváš. Nezdá se ti to ujeté?

    superkarma: 0 02.05.2004, 17:15:24
  6. avatar
    [131] *Kotě* [*]

    Joss: Hele, Jossi, já jsem v USA řídila obrovský sporťák manuál (Buick Riviera 1978), dlouhý jako dvě škodovky za sebou a široký taky tak, na který si netroufl můj bratránek, výborný řidič, který tam přijel za mnou. Nebylo z něho vidět na silnici, přesto jsem se s ním naučila i couvat a parkovat (pravda, v USA se neparkuje za sebou). Když jsem se vrátila do Čech, po několika pokusech jsem řízení tady vzdala. V USA (Texas) jsem se setkala pouze se vzájemnou ohleduplností řidičů, která mi umožnila vypracovat se z naprostého začátečníka v obstojnou řidičku. Tady jezdí lidé (samozřejmě většinou muži) s prominutím jako prasata a pokud tak člověk řídit odmítne, tedy jezdí podle předpisů, riskuje svůj život, neboť mu každou chvíli někdo udělá myšku, předjede ho zprava, najíždí do něj zezadu, a tak dále a tak dále. Naštěstí v Čechách auto vůbec nepotřebuji, takže jsem se ho ráda vzdala a teď bych si asi musela řidičské umění postupně obnovovat. Tvoje úsudky o ženách - špatných řidičkách ale kategoricky odmítám. Zamyslel ses někdy, čím je to způsobeno? Ve většině případů samozřejmě nevyježděností, neboť muž prostě auto ženě nepůjčí. Znám ve svém okolí hodně případů, kdy žena po návratu z práce jede metrem na nákup a táhne v rukou obrovské tašky, zatímco manžel si jezdí desetiminutovou štreku zvíci dvou stanic metra autem. Tento tvůj sexismus se mi vůbec nelíbí, ale je pro české muže typický.

    Mimochodem, v USA platí ženy mnohem nižší povinné ručení, neboť jsou statisticky opatrnější a bezpečnější řidičky než muži.

    superkarma: 0 02.05.2004, 16:46:50
  7. avatar
    [129] trdlo [*]

    Zizala, samozrejme svou nedokonalost svedl na tebe. Holt se mu to nepovedlo a jeho chyba to prece neni! Parkrat to svede na zada, ci na neco jinyho, ale soustavne by prece neselhaval jen tak, tak to holt hodime na tebe! Nic si z toho nedelej a vez, ze treba najde zenskou, co mu jednou dvakrat v posteli udela tyjatr jako v pornu, a napotreti on selze tak jako tak, a bude mit po tresnich. A takovyho, co na tebe vinu hodi, protoze sam neuzna ze neni dokonalej, takovyho nepotrebujes. Ani takovyho, co prijede jednou za tyden, ale tvrdi ze by chtel denne - mezi nama, pak by selhal denne a kravalu na tvuj ucet by bylo vic a vic. Vydrz holka, bude lip

    superkarma: 0 02.05.2004, 16:06:05
  8. avatar
    [128] trdlo [*]

    Joss, nelibi se mi tvuj nazor na zeny ridicky. I kdyz asi v Evrope, zejmena te stredni a vychodni, je mezi muzi naprosto obvykly. Ale to je podle mne taky poradna davka sovinismu - jo auto, to je muzska zalezitost a ty slepice se nam do toho jenom pletou a melo by se to zakazat, co. A ty zenske co jezdi rady a dobre, a pripade toho o rizeni, provozu ci operaci motoru vedi vice nez leckterej chlap, o tech si mnozi chlapi mysli, ze s nima neni neco v poradku. Vim z vlastni zkusenosti, navstivil mne kolega z Evropy a kdyz od meho tehdejsiho slysel, ze jsem nejen uzasna ridicka, ale jeste beznou udrzbu provadim sama na svem i jeho vozidle, nejdriv cumel jako puk a pak se nejiste pochechtaval a tazal se, jsem-li tez na zenske. Nejsem, ale auta miluju, nejvic svyho anglicaka sportaka. A to samy se sexem-my pokud nechceme pasivne prijimat, co nam osud nadeli, musime tise naslapovat a davat si bacha, abychom si ho nerozplakaly, protoze pak uz bychom nedostaly nic, byl by z toho do smrti znicenej. Kdyz my nejsme do smrti zniceny z poznamek ci pocinu nekterych nasich partneru, tak myslim ze "drahousi delej to zrovinka trochu jinak" by muzskyho se zdravym sebevedomim nijak nenalomilo. A jestli to zdravy sebevedomi nema, to je pak uplne jinej problem!

    superkarma: 0 02.05.2004, 15:58:02
  9. avatar
    [127] Denča [*]

    Žížalka: no, já si myslím, že to byl zakomplexovaný hošík, který si to na Tobě vybil a těžko říct, snad je mu samotnému ze sebe špatně, že se tak zachoval

    superkarma: 0 02.05.2004, 15:27:13
  10. avatar
    [124] Denča [*]

    Já teda orgasmus nepředstírám. chápe (nebo mi to aspoň tvrdí), že prostě nedoáhnu vrcholu vždy. Někdy mi prsotě stačí se
    Ovšem děkovat mu? A co on mě
    Ještě návod, jak ho přimět se mazlit PO

    superkarma: 0 02.05.2004, 11:07:05
  11. avatar
    [122] krákorka [*]

    Žížalka:Přeju ať se z toho brzy dostaneš. .Jsi volná. .KOUKEJ kolem sebe , v tvém okolí se jistě brzy vyskytne někdo, pro něhož budeš jednička a super holka A TY JSI SUPERHOLKA. .Přeji hodně štěstí. .

    superkarma: 0 30.04.2004, 22:29:31
  12. avatar
    [121] k@tchabinka [*]

    Lethe :)))

    superkarma: 0 30.04.2004, 18:20:57
  13. avatar
    [120] Léthé [*]

    Žížalka: Věř tomu,že to byl idiot a buď ráda že odešel sám.Ty v tom neneseš sebemenší vinu,i kdyby si ležela jak dvě prkna ,tak jak to popisuješ se zachová jen chlap,který má problém sám se sebou a to velký.Hlavu vzhůru ,hoď to celé za hlavu a usmívej se .Máj je za dveřmi …ťuky ťuk….jestli mě dnes večer neupálí,tak zítra si ten májový Máj užiji jak se patří .A nezapomenu děkovat

    superkarma: 0 30.04.2004, 18:16:42
  14. avatar
    [119] Léthé [*]

    jo jo..sedm vteřin sexu,pak hodinová děkovačka

    superkarma: 0 30.04.2004, 18:06:31
  15. avatar
    [118] k@tchabinka [*]

    Cape..tou pravou:)

    superkarma: 0 30.04.2004, 17:38:31
  16. [117] Žížalka [*]

    Mam-ča: Děkuji moc za slova podpory a útěchy. Jistě chápete, že je to téma o kterém se třeba zrovna s maminkou bavit nedokážu. I když jsme spíš kamarádky, tohle bych se jí styděla říct. Přítele měla moc ráda a tohle by jí asi hodně na něj mrzelo. Víte, měla jsem pocit, že jsem snad jediná na světě, která je v této oblasti špatná. Děkuji, za to, že se mé sebevědomí aspoň trošku zatetelilo, že nejsem vina jen já. Jít za ním nemůžu, jasně dal najevo, že už se mnou nechce být. Musím respektovat jeho přání, i když mě to moc a moc mrzí.

    superkarma: 0 30.04.2004, 17:38:10
  17. avatar
    [116] k@tchabinka [*]

    mam-ča:)to je sex se starsim soudruhem na prikaz strany ?:)

    superkarma: 0 30.04.2004, 17:37:49
  18. avatar
    [115] mam-ča [*]

    Žížalka: Z tvého vyprávění na mě čiší smutek. Věř, že Ty jsi v tom nevinně. Nic nedokáže chlapa tak vykolejit, jako to, že mu to v sexu nejde. To je taková rána jeho Egu, že to nedokáže vstřebat. Hledá proto chyby všude kolem sebe - zrovna byl fyzicky vyčerpaný, partnerka se určitě málo snažila, prostředí bylo málo inspirující, špatný tlak, rosný bod, konstelace hvězd… a kdo ví, co ještě tihle zamindrákovaní magoři dokážou vymyslet.
    Jenže tím dokážou zlikvidovat na moc dlouho sebevědomí dívky, která byla tak ohleduplná, že se jim ze začátku snažila všemožně vyjít vstříc, domnívajíc se, že ho svou láskou vyléčí. Na to zapomeň, on má sice určitě nějaký problém, ať už psychický, nebo fyzický, ale on se nehodlá léčit. Před Tebou měl nejspíš podobné problémy a žádnou odbornou pomoc nevyhledal. Našel si Tebe, jako náplast na utrpěné bolístky, a když to nejde ani s Tebou, najde si další oběť, kterou bude deptat.
    Jestli ho po tom všem máš ještě ráda, seber zbytky sebevědomí (jestli ještě nějaké máš) a řekni mu, že by se měl léčit. Připrav se ale na to, že možná budeš muset prchat.
    Nedej se deptat od chlapa, zvláště, pokud jsi ještě svobodná. Čím déle budeš v tomhle vztahu setrvávat, tím více se Tvé sebevědomí bude blížit nule.
    Máš to zapotřebí ?
    Věř, že vím, o čem mluvím. Prošla jsem si kdysi takovým vztahem, znali jsme se od dětství a také jsme si ve všem ostatním, kromě sexu rozuměli.

    superkarma: 0 30.04.2004, 17:26:19
  19. [112] Žížalka [*]

    Tak tohle je článek, kterej se týká mého citlivého tématu. Poznala jsem před 6 měsíci bezva kluka, byl jako splnění mých přání, zdálo se mi, že mi četl i myšlenky. Fakt zázrak. Když jsme probírali citlivé téma -intimní soužití dvou lidí, říkala jsem mu, že nevím zda jsem dobrá nebo špatná milenka, že tahle věc je individuální a ten kdo o sobě říká, že je v posteli super, že nevím s čím se porovnal, s porno filmem? s kamarádkou? No, také jsem mu sdělila, že v životě pro mě je důležitější zda si s tím někým rozumím než postelové orgie, přišlo mi, že pochopil a souhlasí. Pak jsme se poprvé milovali a jaksi se to nepovedlo z jeho strany, řekněme - nedostavil se orgasmus, k ejakulaci došlo, ale jaksi bez velkého třesku. Myslela jsem, že je to jen ze stresu, ovšem sem tam se to objevovalo, když se to stalo, nevěděla jsem jak reagovat nejdříve jsem dělala jako, že nic, poté mi sám řekl, že je to asi od zad a tak jsem ho litovala (v duchu) a říkala si, co když se to jednou zhorší natolik, že bude impotentní a přemýšlela jsem o tom, zda bych celou druhou půlku života mohla žít bez této životní radosti. A rozhodla jsem se, že on mi za to stojí. Pak když se to sem tam objevilo, říkala jsem mu "to nevadí, bude druhé kolo a bude to lepší" - no, nebylo. Pak jsme odjeli na dovolenou a tam mi najednou povídá. "Jsi mizerná milenka, nechceš to 5x denně, jsi nekreativní, nespontání. Jestli se to nezmění rozejdem se. Celou noc jsem proplakala. Zapomněla jsem říct, že můj bývalý přítel se na mě v této oblasti dopustil násilí a já jsem trošku změnila svůj bezstarostný postoj k této věci, ale snad jako prkno jsem se nechovala, doufám, že to bych poznala. Moc mě to ranilo, říkala jsem si, proč když nebyl spokojený, proč na to nešel jako to popisujete v tomhle článku, takhle hrubě sdělit svůj postoj a chtít nápravu. Věřte mi, že jsem rozhodně po tomto vyřčeném nechtěla lámat rekordy v sexuální olympiádě. Po delší době jsme o tom mluvili a já jsem říkala, že si nejsem vědoma toho, že bych se změnila, on tvrdil, že je vše v pořádku. Po dvou měsících mi to vyčetl znova, že jako milovat se 1x za týden je tedy pro něj špatně. Upozorňuji, že jsme se vídali jen o víkendech a s toho jednou jsem byla nemocná a podruhé se se mnou hádal celou neděli, takže rozhodně sexuální přitažlivost tam nebyla. Pak práskul dveřma a řekl, že je konec od té doby se neukázal. Stále přemýšlím, zda je možné, že by svojí nedokonalost v tomto oboru byl schopen svést na mě a proto mě s tím týratl. Napíšete mi svůj názor? Děkuji moc, hodně se tím trápím.

    superkarma: 0 30.04.2004, 16:48:29
  20. avatar
    [111] mam-ča [*]

    katchabinka: A dvojitýho "Chruščeváčka ne ?"

    superkarma: 0 30.04.2004, 15:51:12
  21. avatar
    [110] medved [*]

    katchabinka:

    superkarma: 0 30.04.2004, 15:43:05
  22. avatar
    [108] k@tchabinka [*]

    my si doma po dobrem sexu zasadne potrepeme rukou !

    superkarma: 0 30.04.2004, 15:18:49
  23. avatar
    [107] Žábina [*]

    Jarunka: ale jdi, já myslím žes dobře pochopila, jak to myslím ....

    superkarma: 0 30.04.2004, 14:41:39
  24. avatar
    [106] Suzanne [*]

    Jipa: Bingo! A tuhle jsem se vrátila z koncertu a miláček měl vyrobený karbanátky, který já neumím ...to nejde nepochválit.

    superkarma: 0 30.04.2004, 14:11:18
  25. [105] Jipa [*]

    Tak se tu mějte všichni báječně!!
    Povzbuzuje a chvalte....vyplatí se to!!!

    superkarma: 0 30.04.2004, 14:06:42
  26. [104] Jipa [*]

    mam-ča: Si piš!!!!

    superkarma: 0 30.04.2004, 14:05:09
  27. [103] Jipa [*]

    Suzanne: To já taky....kdo by se o něj staral...(potřebuje přece rozpis požadovaných domácích prací a povzbuzovat při jejich vykonávání!!!

    superkarma: 0 30.04.2004, 14:03:59
  28. avatar
    [102] mam-ča [*]

    Jipa: No teď už to nedoženem, ale i tak je na světě pěkně, že jo ?

    superkarma: 0 30.04.2004, 14:02:59
  29. [101] Jipa [*]

    mam-ča: Ty máš úplně stejně blbé nápady jako já...taky z lásky....taky nemám majlant....ach jo

    superkarma: 0 30.04.2004, 14:01:03
  30. avatar
    [100] Suzanne [*]

    Já svému muži říkám často, že jsem ráda, že mě má

    superkarma: 0 30.04.2004, 13:58:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme