Bulvár

Jak vpustit do svých šatníků kouzlo výjimečnosti

Tři nové obchody v nákupní galerii Palác Flóra

Nákupní galerie Palác Flóra obohatila stávající nabídku o tři nové obchody věhlasných značek orientovaných na módu. Zákazníci zde mohou nově navštívit obchod designérsky originální značky EMPORIO ARMANI underwear, která je synonymem nezaměnitelného komfortu. Zde se zákazník také může inspirovat spolu se značkou MESSAGERIE v letech sedmdesátých v proslulých letních střediscích St. Tropez a Rimini. Nově otevřen je i obchod kultovní značky Levi's, která je jednou z nejznámějších oděvních značek, kde je možné vyzkoušet nové revoluční střihy Levi's Curve ID. Svůj první butik v Praze v Paláci Flóra otevřel také 7Camicie, kde se snoubí italská krejčovská tradice s moderní vizí.

„Jsme rádi, že nám naši zákazníci zůstávají věrní. Snažíme se primárně soustředit na velmi kvalitní značky luxusního zboží a proaktivně tak reagovat na stávající poptávku,“ uvádí Daniela Vocetková, marketingová ředitelka Paláce Flóra. Vzhledem k primární orientaci na módu, otevřel Palác Flóra tři nové obchody EMPORIO ARMANI underwear & MESSAGERIE, Levi's a 7Camicie. Ty jsou nositeli společné filozofie, která spočívá v budování značky a kvalitních střihů. „Zaznamenáváme narůstající počet návštěvníků, kteří se u nás těší z bohatého zastoupení mezinárodně věhlasných značek. Na tomto stávajícím trendu budeme i nadále pracovat, a zkvalitňovat tak naše služby ve prospěch zákazníků, kteří nyní mohou vpustit do svých garderob kouzlo výjimečnosti,“ dodává Daniela Vocetková.

Vedle prestižních obchodů se značkami Pietro Fillipi, Sergio Tacchini, Gant nebo Lacoste, rozšířila nákupní galerie Palác Flóra své portfolio o vznešenou značku Emporio Armani. Řada Emporio Armani underwear nabízí Emporio Armaniširokou nabídku střihů, materiálů jak u dámského, tak i pánského prádla. Spodní prádlo Emporio Armani je v současné době jednou z nejprodávanějších značek na světě a celosvětovou kampaň jí v současnosti představují celebrity jako Rafael Nadal či Megan Fox. Filozofií Armaniho je, aby každý kousek oblečení splňoval nejen estetickou stránku, ale zejména aby byl pohodlný a praktický při každodenním nošení. Zde se mohou zákazníci také setkat se značkou Messagerie, která v Paláci Flóra otevřela svůj první koncept. Messagerie si zakládá na ležérním stylu, šije výhradně v Itálii, v limitovaném množství, čímž zákazník získá pocit jedinečnosti.

Před více než 75 lety Levi\\'spředstavila společnost Levi Strauss & Co. první dámské džíny. Nová inspirace a revoluční střihy - Levi's Curve ID je možné vyzkoušet v nově otevřené prodejně Levi's. Džíny Leviho Strausse už 135 let nosí všechny generace a z původních kalhot pro horníky, se stal nepostradatelný základ šatníků obyčejných lidí i celebrit.

inItalská elegance a nezaměnitelný design je v Paláci Flóra zastoupen prostřednictvím nově otevřeného obchodu 7Camicie. Název v překladu znamená „sedm košil“, jako je sedm dní v týdnu, kdy může zákazník pro různé příležitosti obléknout perfektně padnoucí košile této značky vyznačující se osobitým designem. Nabídka značky se nejdříve zaměřovala na pánské košile, v současnosti se sortiment rozrostl o doplňky, jako kravaty a pásky a nakonec také o dámské a dětské košile. Jedním z hlavních symbolů společnosti je úzká spolupráce mezi výrobou a zákazníkem, která dopomohla společnosti vytvářet originální košile se zajímavými detaily a kombinací několika barev.

 

 

   
30.06.2011 - Společnost - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme