V rámci tématu imunita, kterou se momentálně zabýváme, jsme vyzpovídali naši redakci. Podívejte se na naše tipy.  

zelenina

Klára Křížová

Několikrát jsem byla nepříjemně nemocná a následně jsem potřebovala cíleně posílit imunitu. Ze zkušenosti vím, že když se začnu na období chřipek a nachlazení připravovat ještě než propuknou, tak se jim vyhnu, jako tuto zimu. I když byla venku velká zima, prošla jsem chřipkovou epidemií bez onemocnění. Sportuji venku – minimálně 2-3x týdně běhám venku i v tuhých mrazech. Aby mi nebyla zima, nepodceňuji kvalitní a funkční oblečení, které zahřeje – objevem letošní zimy byla sukně na běhání, která zahřeje záda a horní stehna. Super věc. Snažím se jíst ovoce a zeleninu, ale od října si beru každý den GS Extra Strong Multivitamin. I přes sportování venku jsem neměla ani rýmu. Také ráda relaxuji, odpočinek je pro tělo důležitý.

Moje články:

 

Marie Cicvárek Fléglová

Jak posiluji imunitu v zimním období? Vzhledem k tomu, že se i v zimě naplno věnuji sportování, moje tělo a imunita dostávají pořádně zabrat. K mému štěstí jsem vyznavačem zdravého životního stylu a život bez každodenního přísunu ovoce a zeleniny by snad už ani nebyl ono. Každé ráno začínám s vodou s citronem a čerstvou šťávou z mladé pšenice a citrusů. Případné bacily zaháním zázvorovým čajem s medem. Ale věřím tomu, že hodně důležitý je také pořádný spánek a vnitřní pohoda. 

běh

Klára Tichá

Na svoji imunitu se starám velmi pečlivě. Zejména v zimních měsících si dávám pozor, abych někde nechytila chřipku. Takže když se vyhlásí chřipková epidemie, tak se vyhýbám místům s velkou frekvencí lidí (nákupní centra…). Jinak tak jako po celý rok dbám na zdravý životní styl. Několikrát týdně sportuji, jím hodně ovoce a zeleniny, piju dostatek tekutin a když je to nutné, sáhnu i po doplňcích stravy.

 

Michaela Malečková

Posilování imunity je pro mne hodně důležité, protože jsem často trpěla na nachlazení, rýmu a na problémy s dýchacími cestami.

Proto se snažím udržovat se v kondici pravidelnými procházkami a dodržováním pitného režimu, do kterého jsem kromě vody s citronem zařadila hlavně zelené a bylinkové čaje. Dále jím pravidelně hodně ovoce jako jsou citrusové plody a kiwi. Nezapomínám ani na zeleninu, luštěniny, zelí, česnek, rakytník a kustovnici. To vše ještě podpořím doplňky stravy z lékárny.

lemon

Vendula Kubalíková

Podařilo se mi celý podzim i zimu přestát bez jediného nachlazení. Abych se přiznala, nespoléhám na doplňky stravy, ale spíš na sport (chodím pravidelně plavat a cvičit) a přírodní zdroje vitamínů. Výdaje za ovoce, zeleninu či kysané zelí mě nemrzí. A když se přeci jen necítím, sáhnu po zázvoru, lipovém čaji. Dceři ovšem dětské přípravky na podporu imunity kupuji. Mám pocit, že v dětském kolektivu se člověk snadněji nakazí.

 

Markéta Škaldová

Patřím k lidem, co mají dobrou imunitu. Například za minulý rok jsem nebyla ani jednou nemocná. Nicméně, snažím se, abych měla neustále přísun ovoce a zeleniny. Každé ráno piji sklenici vlažné vody s čerstvě vymačkaným citrónem. Když cítím, že na mě něco leze, udělám si zázvorový čaj s medem a jednou za týden si dávám do pití šumivou tabletu vitamínu C. To je tak vše, co pro svůj imunitní systém dělám. 

Reklama