Bulvár

Jak to můžeš udělat, když už si to malé viděla na ultrazvuku!


Dobrý den, milé Ženy!

Pro mě dobrodiní = dobré skutky.

Ne že bych se chtěla chválit, ale snažím se lidem pomáhat, jak to jde, a být ke všem milá.
Třebas jen takové maličkosti, jako pustit starší lidi nebo těhotnou paní sednout, přečíst v samoobsluze nějaké babičce cenu nebo co výrobek obsahuje, nebo třebas i přispění na charitu nebo dát dárek bezdomovci. Například třeba zrovna chystám jeden balíček pro maminku, která je sama s miminkem a nemá moc peněz. Nikdy za své dobré činy nic neočekávám, postačí mi úsměv :-).

Cítím se hned lépe a věřím, že se mi dobro v dobrém zase vrátí.....

Chtěla bych se s vámi podělit o náš s manželem společný dobrý skutek, se kterým se nijak nechválíme, ale za to, co jsme udělali, jsme na sebe pyšní.

Dlouho jsme se snažili o miminko, a když jsem konečně otěhotněla a věděla jsem to asi tak týden, přijela k nám na návštěvu manželova sestra. V té době se vykašlala na školu a také na moc hodného kluka a našla si jiného, ten se ovšem nikomu z rodiny moc nepozdával. Bylo jí dvacet a užívala si života.

Přijela si půjčit šaty na ples....a mimochodem nám oznámila, že je těhotná, ale že "to" chce dát  pryč.
A na to do sebe hrkla dvě štamprle slivovice. Řekli jsme jí, že také čekáme mimi, měla z toho radost, to ano, ale ze sebe si nic nedělala.

Asi za 2 měsíce mi volala, že by potřebovala půjčit peníze... na potrat!

Bylo mi z toho zle a řekla jsem jí, že ještě uvidíme. Manžel měl stejný názor jako já. Pak pořád jen volala, psala zprávy a sešli jsme se nakonec v jedné kavárně.
Už jsme s manželem byli dohodnuti, že jí nepůjčíme a ať všechno řekne svému otci, který do poslední chvíle nic nevěděl. Zavolala mu to do práce a jemu se prý podlomila kolena a musel odejít domů. A ještě jsme se s manželem dohodli, že se jí to budeme snažit rozmluvit.

Přišla, ukázala nám papír od doktora do nemocnice, už byl totiž na potrat "nejvyšší čas" a termín nástupu tam byl... hned na druhý den.
Řekli jsme jí, ať si to ještě zkusí rozmyslet, že jí budeme ve všem pomáhat, ať dá šanci tomu malému životu. Tím víc mě to bralo, protože jsem pod srdcem nosila naši dcerku. Už předtím jsme jí to nenápadně rozmlouvali.
Vyprávěla nám, jak už viděla toho tvorečka na ultrazvuku, jak už toho šlo hodně vidět a po manželově větě: "Tak jak to můžeš udělat, když už jsi ho viděla!!!!!", se šíleně rozplakala a... bylo rozhodnuto.
Zavolala svému příteli: "Necháme si ho!"
 
Ještě mě tenkrát dost dostala tchánova slova o tom, že to měla udělat, protože jejího přítele přímo nesnášel.
A dneska? Mají krásného zdravého chlapečka, bydlí u rodičů a všichni jsou šťastni. Často k nim jezdíme, jsou s naší dcerkou jen o 14 dní, tak si spolu krásně hrají. I po finanční stránce si nestěžují, je svobodná matka a přítel vydělává dost, a stejně babička s dědou jim pořád podstrojují. Tchán se prostě úplně změnil k nepoznání!:-)

Ani si nedovedu představit, co by bylo... stačilo jen půjčit ty peníze...
Jsme moc šťastní, že to takhle dopadlo. Nečekáme žádné díky, udělali jsme to, co jsme chtěli udělat, a díkybohu za to.

Děti jsou tak krásné a úžasné!!!!
Lucie.


Každá rada drahá! Ale vaše se vyplatil a sestra má dítě! Pomohli jste jí v nejtěžších chvílích a vyplatilo se to.

Stáli jste před rozhodnutím - půjčit nebo nepůjčit peníze?

 

Téma na středu?
JSEM DOBRODINEC

Jste dobrodinci?

Konáte dobré skutky?
Odsuzujete je, vysmíváte se jim?
Co je vlastně dobrodiní?

Pomáháte lidem?

Nebo si myslíte, že je to hloupost?
Mají být lidé za pomoc vděční?
Očekáváte za svou pomoc něco?
Myslíte si, že je vaše dobrodiní zneužíváno?
Jste rádi, když vám někdo pomůže?
Dovedete za pomoc poděkovat nebo projevit vděk?

napište na:
redakce@zena-in.cz


   
15.02.2006 - Společnost - autor: Míra Šindrbalová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [94] Alenka0010 [*]

    Nyotaimori: já čokoládu taky nemusím, ale moje dcera ji miluje, tak jsem si říkala, že vzhledem k tvýmu věku...Ale některé věci se opravdu mění a nejen za 10 či 20 let. Neříkám, že zrovna ty, ale kdoví...uvidíš sama. Já třeba miluju svý děti, kdysi jsem měla ráda i cizí mimina, ale teď ne, cizí mi vadí .

    superkarma: 0 16.02.2006, 12:00:48
  2. avatar
    [92] Meander [*]

    Mylady: Bingo!
    Alenka0010: Já taky nemám ráda čokoládu.

    superkarma: 0 16.02.2006, 10:59:26
  3. avatar
    [91] Mylady [*]

    Lucinenda: Taky děkuji. Včera jsem si tady připadala jak debil!

    superkarma: 0 16.02.2006, 08:53:34
  4. avatar
    [90] Alenka0010 [*]

    Nyotaimori: a jak můžeš vědět, co bude za 10 , 20 let? Člověk se mění, proč ne třeba ty? A svýho přítele nemiluješ? Bereš ho jen jako dobrýho parťáka do sexu nebo jak? Hm, na žrádle neujíždíš, to nemáš ráda ani čokoládu?

    superkarma: 0 16.02.2006, 07:19:53
  5. avatar
    [88] *Kotě* [*]

    Lucinenda:

    superkarma: 0 15.02.2006, 23:18:48
  6. avatar
    [84] Meander [*]

    Blueberry: Divé, že? Člověk by řekl, že od toho je děloha

    superkarma: 0 15.02.2006, 16:39:49
  7. avatar
    [83] Blueberry [*]

    To jeste dneska nekdo rika "nosila jsem pod srdcem dceru"?

    superkarma: 0 15.02.2006, 16:33:31
  8. avatar
    [82] Malenka [*]

    catcat: neochudila!Ty neznáš tu písničku našich dědů a babiček "Má jí motorovou?" ...dělej mi to jako stroj, budu křičet ojojoj! ... ?

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:42:45
  9. avatar
    [80] catcat [*]

    Nyo: jo a co takhle jíst a pít pro potěšení??? Sexovat pro potěšení??? O to by ses rozhodně ochudila jako androidka!

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:28:51
  10. avatar
    [79] Meander [*]

    damanka: Ono myslet na kondom, Pharmatex a pro jistotu plodné dny, tak spolehlivě neotěhotním. To raději nebudu souložit vůbec, jak by se mi to zprotivilo...
    Postinor taky nesmím, páč bych mohla zahynout bídnou smrtí. Pěkné, že? Ale já se nelituju, já ráda adrenalin

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:23:33
  11. avatar
    [78] Meander [*]

    Kytara: Dobrá marketingová masáž farmaceutického průmyslu

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:21:38
  12. avatar
    [77] Mylady [*]

    Meander: souhlasím.

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:13:06
  13. [76] Kytara [*]

    Meander: Pilulka je kombinovaná orální antikoncepce. Kombinovaná znamená, že je tvořena dvěma hormony, estrogenem, ženským pohlavním hormonem, a progestinem, syntetickým hormonem žlutého tělíska.

    Hormony pilulky odpovídají přirozeným hormonům, které se tvoří ve vaječníku. Jejich poměr je dokonce výhodnější než v "přirozeném" cyklu - proto pilulky do jisté míry chrání např. před rakovinou dělohy a vaječníku nebo před vznikem cyst vaječníků a myomů dělohy. Pokud žena přestane pilulky užívat, vzápětí začnou tytéž hormony produkovat vaječníky, dokonce v ještě vyšším množství.
    www.antikoncepce.cz

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:12:47
  14. avatar
    [73] Meander [*]

    Kytara: Kdyby to mělo stejně hormonů (jaký stejný počet?), jako je normálně v těle, pak by se to nemuselo brát, páč by byl člověk přirozeně neplodný, tedy by neexistoval

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:09:42
  15. avatar
    [70] Meander [*]

    Mylady: Proč výmluva? Co když jim to FAKT vadí? Já bych to těm chlapům zas tak nepředhazovala. Sama gumové mlaskače nesnáším, mám z nich pálení a ujímání a taky na mě působí antikoncepčně ten hnusozvuk, co vydávají při nasazování.

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:07:36
  16. [69] Kytara [*]

    Dnešní antikoncepce není to, co to bývalo dřív, takže já v klidu zobu. Četla jsem, že prý to má stejný počet nějakých těch hormonů, jak je normálně v těle či v děloze nebo kde. Takže jsem v klidu. Můj doktor mi ji doporučoval už dlouho, aby se mi spravila pleť, zmírnila menstr. a tak. A já blbec odmítala.
    A nedávno mi mamka říkala, že když rodila ona (asi před 25 lety), tak bylo běžné, že po druhém císaři udělali sterilizaci. Tak nevím...

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:06:24
  17. avatar
    [68] Malenka [*]

    Taky by se chlapi mohli řekněme od 13 zatavovat od pupku do nějakého plastu Tím pádem by se vyřešily i chlupatý nohy a fusekle.

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:03:10
  18. avatar
    [67] Mylady [*]

    Meander: No jo. U nás je to naštěstí dobrý. Není to jen výmluva od chlapů, že jim gumový návlek nevyhovuje? Ať se ženská stará a event. si pak vyřeší problém? Nemáme to jednoduchý.

    superkarma: 0 15.02.2006, 15:00:40
  19. avatar
    [65] Meander [*]

    Mylady: Prezervativ ma Pearl index na kočku, tj. spolehlivost mizerná. A ne kažedému gumový návlek vyhovuje.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:57:37
  20. avatar
    [64] Alenka0010 [*]

    Nyotaimori: ne, množit se nemusíš, když nechceš. Ale že chceš být robotem, to fakt, jo? Jen tak mimochodem já mohla mít sterilizaci zadara, nabízeli mi ji. Ale nechtěla jsem ji.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:56:40
  21. avatar
    [62] Mylady [*]

    Meander: Ale může používat prezervativ. Můj lékař, když mi předepisoval ant., tak říkal, ať manžel používá i prezervativ. Ale zůstali jsme jen u toho prez. a plodné a neplodné dny. Vím, plno lidí nebude souhlasit. U nás je to v pohodě a bez maléru.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:49:07
  22. avatar
    [60] Meander [*]

    Mylady: Tvrzení, že chlap by měl nést odpovědnost, je sice pravdivé, nicméně obsahuje ten kouzelný podmiňovací způsob. Chlapa se to "tělesně" nijak netýká.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:44:32
  23. avatar
    [58] Alenka0010 [*]

    Nyotaimori:nedávno jsi tady psala, že bys nikdy nechtěla žít s psychicky nemocným člověkem a kdyby náhodou tvůj přítel onemocněl, pustila bys ho k vodě. Po tom, co jsem si přečetla tvé reakce na tento článek, mi připadáš zrovna ty nějaká narušená. Není ti dnes nějak špatně?

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:43:13
  24. avatar
    [57] Mylady [*]

    Nyotaimori: Jo, jeden můj známej to zkoušel. Chtěl žít z měsíční energie. Ale nějak nepochodil.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:33:01
  25. avatar
    [56] Malenka [*]

    No a nešlo by si někam zajet, kde nejsou tak sešněrovaný? Nebo počkej! Vždyť plánujete je prodávat!Prodat na orgány se přece dají děsně brzo, takže po čtyřech prodaných dětech budete nejen doživotně v balíku, ale i za tou osudnou hranicí!No s tolika prachama možná sleví nějaký doktůrek i dřív

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:32:51
  26. avatar
    [50] Ryta [*]

    Nyotaimori:

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:26:48

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [46] Malenka [*]

    A proč teda nejdete do té sterilizace? Jistá menšina si stěžuje, že se jich doktor ani nezeptal a už to bylo. Řešej to až v Bruselu a vy byste to třeba ocenily?

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:24:32
  2. avatar
    [43] Mylady [*]

    Meander: Promiň, čtu o negrech a smrti vlastní zbraní, tak mi to nějak nedošlo. Ale zasmála jsem se. Myslím, že i chlap by měl nést zodpovědnost. Proč má být všechno na ženské. Ikdyž je pravda, že nic není stoprocentní. Ale tohle je na delší si vyprávění a sem to asi nepatří.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:21:23
  3. avatar
    [40] Meander [*]

    Mylady: Já vím, že je to otázka. Však se tě na to taky ptám Ty jsi o těch "jiných způsobech" začala, tak je zkus prezentovat

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:17:03
  4. avatar
    [39] Mylady [*]

    Meander: Toť otázka.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:10:37
  5. avatar
    [37] Meander [*]

    Mylady: Jaké?

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:08:11
  6. avatar
    [34] Malenka [*]

    Mylady: Smrt vlastní zbraní.

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:04:40
  7. [33] Vlád [*]

    No nevím, nevím - dobrý skutek ?

    superkarma: 0 15.02.2006, 14:04:28
  8. avatar
    [31] Mylady [*]

    Malenka: hlavně, že jsi přispěla do diskuse.

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:56:54
  9. avatar
    [29] Malenka [*]

    Teda dneska se tu v diskusích snad sešla partička zfetovanejch negrů...

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:53:43
  10. avatar
    [28] Mylady [*]

    Meander: Taky si myslím, že cpát do sebe ant. není žádná bomba. S tím plně souhlasím. Ale snad jsou i jiné způsoby, než potrat.

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:53:10
  11. avatar
    [27] Meander [*]

    Mylady: Podle mě je dlouhodobé požírání hormonální antikoncepce mnohem větší zdravotní hazard než včasný potrat

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:51:41
  12. avatar
    [25] Mylady [*]

    damanka: To je smutný.

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:45:51
  13. avatar
    [23] Mylady [*]

    Nyotaimori: Třeba jo. Každopádně si myslím, že v dnešní době, kdy není problém užívat antikoncepci je nezodpovědnost hazardovat tímhle způsobem se svým zdravím, potažmo se připravit v budoucnu o možnost mít dítě. Aspoň s tímhle můžeš souhlasit.

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:26:06
  14. [22] r1911 [*]

    Taky se může stát, že až přijdou ty špatné časy, kdy jim nebude všechno klapat, půjdou za autorkou článku a budou jí spílat...

    Pohodarka: Myslela jsem si, že to není o vyjadřovacích schopnostech, spíš by to mělo být o prožitcích návštěvníků tohoto webu. To raději většina nemá nic psát, když třeba nejsou literárně zdatní?

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:25:49
  15. avatar
    [20] Alfinka [*]

    jiti: vzkazík

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:24:52
  16. avatar
    [18] pohodarka [*]

    Polgara: to neni o veku, me je 27 a dite jsem taky porad a porad chci jeste byt. nicmene, clanek at je jakykoliv je stylistycky hrozny a autorka by se mela naucit poutave a zajimave psat, kdyz se chce zverejnovat.
    a jeste, tohle tema mi fakt nejde moc pod nos! snad dobre skutky delame, protoze chceme a ne proto, abychom se jimi chlubili...se mi zda, ze se to trosku nepovedlo...jak se tady vsichni chlubi

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:15:43
  17. avatar
    [17] Mylady [*]

    a....: nikdo z nás neví, jestli bude šťastný napořád! Ale mám kamarádku, která byla na potratu a celý její život to změnilo. Teď je opravdu nešťastná a dlouho!

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:13:47
  18. [16] a.... [*]

    tak nějak nevím připadá vám to v pořádku kecat jiným do života a přesvědčovat je že to vaše řešení je nejlepší řešení???
    ....že jsou všichni šťastni???...a bude to tak napořád???

    superkarma: 0 15.02.2006, 13:07:19
  19. avatar
    [14] Mylady [*]

    Meander: Já jsem z toho článku, pokud jsem pozorně četla - nevím, pochopila, že je to v pohodě pro všechny. Tak nevím o co jde?

    superkarma: 0 15.02.2006, 12:51:36
  20. avatar
    [13] Meander [*]

    Mylady: Hrdi by na sebe mohli být, kdyby se jí o to i postarali, když už jí dokopali to porodit.

    superkarma: 0 15.02.2006, 12:48:11
  21. avatar
    [12] Mylady [*]

    Udělali jste krásnou věc a můžete být na sebe právem hrdi. Já bych nikdy nikomu na potrat peníze nepůjčila.

    superkarma: 0 15.02.2006, 12:41:00
  22. avatar
    [11] jiti [*]

    Alfinka: to jo ale jako svobodná matka má mateřskou cca 2x takovou než normálně.

    superkarma: 0 15.02.2006, 12:37:12
  23. avatar
    [10] Alfinka [*]

    jiti: pokud je na mateřské tak ju bere,ale pokud už ne,tak už nemá nárok na nic,pokud přítel dost vydělává

    superkarma: 0 15.02.2006, 12:34:26
  24. avatar
    [9] jiti [*]

    Sara*: protože pokud bere socku jako svobodná matka a žije s výdělečně činným ve společné domácnosti tak ji bere neoprávněně. To bych se osobně klidně rozvedla a žila s manželem abych dostávala dvojnásobek mateřský. Je to neoprávněný, fakt.

    superkarma: 0 15.02.2006, 12:20:45
  25. avatar
    [7] JanaVi [*]

    Paní editorko V článku je to dobře, ale vy to neumíte opsat do nadpisu bez chyby ? "Tak jak to můžeš udělat, když už jsi ho viděla!!!!!",

    superkarma: 0 15.02.2006, 11:42:02
  26. avatar
    [5] Subinka [*]

    No nevim nevim

    Myslim ze se holcina mela rozhdodnout sama za sebe a ne po takovym "citovym vydirani". Cas ukaze jestli to bylo spravne..

    superkarma: 0 15.02.2006, 11:21:14
  27. avatar
    [4] Meander [*]

    Ve dvaceti je normální si užívat života.

    superkarma: 0 15.02.2006, 11:10:42
  28. avatar
    [3] jiti [*]

    Nicméně tu větu že je svobodná matka a přítel si vydělává dost bych nikde moc nahlas nezveřejňovala páč jak jí na to přijde socka tak bude muset korunky vrátit.

    superkarma: 0 15.02.2006, 11:05:41
  29. avatar
    [2] Lenika [*]

    superkarma: 0 15.02.2006, 11:04:56
  30. [1] sonyczech [*]

    superkarma: 0 15.02.2006, 10:58:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme