Vztahy

Jak sladká je nevěra?


Začal bych výrokem francouzského spisovatele Viktora Huga: Řetězy manželství jsou natolik těžké, že je musí nosit dva lidé. Někdy i tři.

To je jeden z těch náhledů na nevěru, který dnes budeme brát za bernou minci, protože pokud chceme erotický večer o nevěře, neobešlo by se to bez něj.

Tak, drahé čtenářky, svěřte se mi v dnešní večerní editaci, co se musí stát, abyste byly nevěrné. Musí to být kouzlo okamžiku a překvapení? Nebo naopak dlouhodobé udolávání, kterému tak slastně nerady podléháte? A co otázka výčitek? Zdá se vám pak o přistižení nebo naopak o dalším smrtelném hříchu mimo manželské lože? A nebo se vám zdá dokonce o přistižení, ale s tím, že to bude konečně to pravé?

Nepociťujete v zakázaném ovoci právě tu nejlepší a nejsvěžejší chuť? Není to nakonec tak trochu jako s nějakou exotickou kuchyní? Každý si jednou za čas rád zajde do japonské restaurace, kde ochutná podivné a rozhodně zajímavé pokrmy, které jsou velice delikátní... Ale stejně se těší na každotýdenní nedělní svíčkovou hezky v pohodlí domova...

Určitě se najde někdo, kdo mi dá zapravdu. A stává se to, známe statistiky! Je to lidské, takže se není zas až tak moc za co stydět. Pochopitelně že daleko nevěrnější jsme my, chlapi, ale jsem si jistý, že i tady se najdou čtenářky, které, klidně anonymně, nabídnou svůj příběh, aby dokázaly, že to stálo za to!

Napište mi třeba i o tom, jak se pak chováte/chovala jste se doma. Rozhodně se přikláním k odborné psychologické radě: Zatloukat, zatloukat, zatloukat! Jinak to snad ani nejde.

Ale v první řadě mi pište, jaké to bylo, jak se to vůbec stalo, kdy vás to prvně napadlo a proč jste to vlastně udělala? A stalo se vám někdy, že se z nevěry vyklubal ten pravý? Nebo se jednalo spíše o pochybení? Jsem tu celý večer pro vás a odměním vás nějakým „zajímavým“ dárkem na zpestření „nočního života“!

   
15.11.2006 - Láska a vztahy - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [110] honuska [*]

    mlaskonka:

    superkarma: 0 27.12.2006, 23:40:01
  2. avatar
    [106] kalča [*]

    františek7: Podle mě jste vzácná výjimka, upřímně gratuluju a přeju, aby Vám to vydrželo

    superkarma: 0 24.11.2006, 23:01:12
  3. avatar
    [103] lušinka [*]

    S manželem se se rozvedla kvůli jeho dlouhodobé nevěře, teď mám 12 let přítele a nikdy bych mu nezahnula! A ta definice? Já to dělím na techtle a mechtle. Techle - mazlení a mechtle - soulož.

    superkarma: 0 16.11.2006, 18:20:20
  4. avatar
    [102] kobra [*]

    Ale odkud už je to nevěra a kde ještě není?Nějak se s kolegyněmi nemůžeme shodnout na té správné definici,i když to bude asi pojem velice relativní.

    superkarma: 0 16.11.2006, 16:08:09
  5. avatar
    [101] Clerenc [*]

    Takze normalni je podvadet a lhat

    superkarma: 0 16.11.2006, 11:49:46
  6. [100] free [*]

    Kdybych byla nevěrná..tak se to nikdo nedozví, mám totiž zkušenost, že na mě vždycky všechno praskne. Nakonec bych tomu uvěřila i já, že nic nebylo.

    superkarma: 0 16.11.2006, 11:16:38
  7. avatar
    [99] vininka [*]

    AŤ si každý dělá co chce,proboha...

    superkarma: 0 15.11.2006, 21:05:19
  8. avatar
    [95] Vivian [*]

    klabajzna: protože jsi slušně vychovaná holčička a takhle na plnou hubu bys to nikomu neřekla

    superkarma: 0 15.11.2006, 19:34:56
  9. avatar
    [93] Vivian [*]

    klabajzna: jakože pokud je ženská věrná, tak jen proto, že je tak hnusná, že by o ni nikdo nestál?
    Sorry, ale to je názor jak od děcka z osmý třídy

    superkarma: 0 15.11.2006, 19:28:01
  10. [91] kornoutek [*]

    azur: co je za snížení v tom, že se zamiluješ, nebo zhlédneš někde jinde a jsi nevěrná?? já v tom snížení nevidím..

    superkarma: 0 15.11.2006, 18:58:16
  11. avatar
    [90] Odemětobě [*]

    Jsem vdaná 20 let a souložit s jiným mužem než s manželem jsem nepotřebovala a snad potřebovat nebudu.Potřebuji k tomu cit a mám obavu,že jak bych se zamilovala,pálila bych mosty.Nejsem svatoušek,párkrát došlo na nějaké lehké mazlení při tanci,velmi mě přitahuje majitel sousední firmy,zdávají se mi erotické sny s jinými muži.Takže jsem asi nevěrná ženská, ale manžela to nebolí a to je dobře.Než jsem poznala svého nastávajícího,jsem pár kluků a mužů poznala,takže do manželství jsem šla se zklidněnými hormony a nemám potřebu nikoho jiného hledat.Ale kdyby přišel takový S.Connery...

    superkarma: 0 15.11.2006, 18:45:20
  12. [89] komplikace [*]

    jo ta sladká nevěra:-))proč ne .. zkusit se má všechno...

    superkarma: 0 15.11.2006, 18:32:54
  13. avatar
    [88] azur [*]

    Jsem člověk, a ne zvířátko.
    Tím chci říct, že i když příležitosti byly, nikdy bych se k ničemu takovému nesnížila. Nešla bych do jiného vztahu, pokud bych neměla vyřešený ten nynější
    A to jsem vdaná 16. rokem (a spokojená!)a myslím, že nejsem z těch, o něž by si nikdo to pověstné kolo neopřel

    superkarma: 0 15.11.2006, 18:21:08
  14. avatar
    [87] vininka [*]

    Vivian: 84:Přesně tak

    superkarma: 0 15.11.2006, 17:42:10
  15. avatar
    [86] Amálie [*]

    a....: Manx:

    superkarma: 0 15.11.2006, 17:39:01
  16. avatar
    [85] heyday [*]

    nikdo neni neomylny anebo se neudrzi a sahne po . horsi by pro mne bylo, kdyby mi byl verny, ale myslel a touzil po jine... mmch. taky jsem byla neverna, byl to ulet, ale clovek se s tim musi umet srovnat (sam). Zastavam nazor zatloukat, zatloukat, zatloukat!

    superkarma: 0 15.11.2006, 17:20:23
  17. avatar
    [84] Vivian [*]

    Manx: já osobně jsem byla nevěrná asi dvakrát (pokud mě paměť nešálí ). "Řešila" jsem tím vztah, ve kterém jsem nebyla spokojená. No, byla jsem mladá, hloupá puberťačka a jinak jsem vztahy prostě řešit neuměla. Když jsem ve vztahu citově strádala, tak jsem šla prostě za někým jiným; ukončení toho primárního vztahu pro mě bylo až tak nějak podružné .
    Teď mám naprosto spokojený vztah a vůbec necítím potřebu "zanášet", kromě toho už nejsem šestnáctiletá slípka a případnou nespokojenost ve vztahu řeším dospělejším způsobem
    Jinak teda nevěru neodsuzuju, jenom nechápu ty řeči o tom, že je to normální a zdravé a úžasné a báječné a kdovíjaké ještě, a že každej musí bejt nevěrnej, jinak že není normální... To jsou normální kecy Zahejbala jsem, ano, ale nenalhávala jsem si přitom, že dělám nějakou báječnou věc... prostě jsem normálně podváděla

    superkarma: 0 15.11.2006, 17:14:45
  18. avatar
    [83] renata.mi [*]

    už se těším na večer se vše zajímavého se dočtu

    superkarma: 0 15.11.2006, 17:08:33
  19. avatar
    [82] Asdareel [*]

    pajda (61): Obávám se, že ti nerozumím. Jsem rozvedený a skutečně pokud mám jeden vztah, jsem v něm věrný. To, že mi nevyšel můj celoživotní sen, je jiná věc, ale nikdy jsem nebyl nevěrný stávající partnerce a ani jsem těch partnerek zas tolik neměl. Takže asi tak. A co myslíš těmi "jinými servery?" Pokud je mi známo, vyjadřuji se v tomto směru všude velmi konzistnentně, takži mi nezbývá, než abych konstatoval, že tvůj příspěvek č. 61 absolutně nechápu.

    superkarma: 0 15.11.2006, 16:59:28
  20. avatar
    [80] Léthé [*]

    A víte že devět lékařů z deseti nevěru doporučují?

    superkarma: 0 15.11.2006, 15:20:47
  21. [78] a.... [*]

    kareta39: Přesně tak, pro někoho není umění být věrný říká se tomu z nouze ctnost

    superkarma: 0 15.11.2006, 14:20:17

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [77] Amálie [*]

    Canadian: taky dobrý

    superkarma: 0 15.11.2006, 14:04:57
  2. avatar
    [76] Meander [*]

    Canadian: Ke mně jeden. Jako napotvoru jsem bydlela v jeho bytě, takže to bylo tuplem nepříjemné.

    superkarma: 0 15.11.2006, 14:02:20
  3. avatar
    [75] Canadian [*]

    Amálie, arjev:
    Ke me chteli dva utect od manzelky (aniz bychom spolu neco meli) jen to dorekli, byla jsem v prachu

    superkarma: 0 15.11.2006, 14:00:03
  4. avatar
    [74] Amálie [*]

    arjev: mýmu manželovi to taktéž nevadí Ani vlastně nevim, kde teď bydlí

    superkarma: 0 15.11.2006, 13:51:30
  5. avatar
    [73] arjev [*]

    Amálie: a já 24 a vůbec mu to nevadí

    superkarma: 0 15.11.2006, 13:31:55
  6. avatar
    [71] Vivian [*]

    klabajzna: no já nevím, já osobně jsem zatím blíže poznala pouze devět nebo deset mužů, a z takového drobného vzorku si netroufám hodnotit celou populaci, ale ty máš možná na pažbě mnohem víc zářezů, takže máš třeba pravdu

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:54:59
  7. avatar
    [70] malenina [*]

    ... ale pokud to tvrdí i Dr. House

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:53:31
  8. avatar
    [68] malenina [*]

    Vivian: To přece ne. Jen bych si nebyla 100% jistá, že ten můj by to nikdy neudělal Cosmopolitan nečtu A Pawlowskou neposlouchám

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:49:57
  9. avatar
    [67] Vivian [*]

    Meander: no tak vida, tak už to máme potvrzeno ze tří zdrojů... pokud teda nelže House i Pawlowská...

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:46:49
  10. avatar
    [66] Meander [*]

    Vivian: Doktor House taky říká, že všichni lžou.

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:40:02
  11. avatar
    [65] Vivian [*]

    malenina: no jo, všichni jsou nevěrný a všichni lžou... Aspoň to takhle nějak píše Cosmopolitan a Halina Pawlowská, takže to bude pravda.

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:38:46
  12. avatar
    [64] pohodova [*]

    Hmmm. Nevera je fajn. Chvili.Napeti,motylci v podbrisku,zatmeni.Je to KRASNE !!!! Pak je bud pruser,nebo sterotyp( stejny jako doma). Nejlepsi je

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:37:38
  13. avatar
    [63] malenina [*]

    Tylie: Tohle jsem si myslela taky. Dnes už tak naivní nejsem a ruku do ohně bych za partnera nedala ač ho znám 20 let. Souhlasím s klabajznou, málokterý chlap vydrží být věrný... a ženský nejsou o moc lepší Nejlepší je nepřemýšlet nad takovými věcmi jako je nevěra. Doufám, že tvá iluze a přesvědčení ti vydrží hodně dlouho

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:27:58
  14. avatar
    [62] Meander [*]

    Clerenc: Ale ona je normální. Možná je odsouzeníhodná, ale nic nenormálního na ní není.

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:27:36
  15. avatar
    [61] pajda [*]

    Asdareel: cože seš????? Ty jsi nikdy neměl sexuální aktivity s nikým kromě své manželky? A že to nevypadá, podle toho, jak se prezentuješ na jiných serverech...ona totiž nevěra je aspoň pro mě ne ve stylu "zasunul/nezasunul" ale o tom, jestli partnerovi věřím a myslím na něj nebo se jen klepu, abych si vypadla s někým užít. A to zasunutí už nevidím jako podstatné...

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:17:31
  16. avatar
    [60] Amálie [*]

    Já jsem nevěrná již sedm let

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:15:34
  17. [57] Rikina [*]

    pavca: zveřejňovat se bude až večer.

    superkarma: 0 15.11.2006, 12:00:43
  18. [55] free [*]

    Asdareel... přesně můj názor. Až donedávna. Nevěru jsme sice neodsuzovala, ale ani sem nevhledávala. Navíc ten můj byl opravdu jediný vmým životě....doposud. Stalo se ale, že mi hodně ublížil a myslím fyzicky a při té nejintimnější chvíli. Tak sem si řekla, že si nezaslouží, a by byl jediný v mým životě. Nevyhledávám ale až bude příležitost a nálada...udělám to.

    superkarma: 0 15.11.2006, 11:55:58
  19. [52] Rikina [*]

    Řekla bych, že Prchoňovi šlo spíš o zábavné erotické příběhy, než o psychologické studie. A takový příběh si můžete, dámy, i vymyslet. Nemusíte být kvůli tomu opravdu nevěrné. Nebo pohoršené.

    superkarma: 0 15.11.2006, 11:45:31
  20. avatar
    [46] Clerenc [*]

    klabajzna

    superkarma: 0 15.11.2006, 11:37:12
  21. avatar
    [44] Vivian [*]

    Clerenc: mně spíš přijde, že je to teď "in"

    superkarma: 0 15.11.2006, 11:30:08
  22. avatar
    [43] Clerenc [*]

    Udivuje me jak spousta z vas si mysli, ze nevera je normalni.....
    V tomhle jsem fakt staromodni a souhlasim s Asdareel

    superkarma: 0 15.11.2006, 11:18:38
  23. avatar
    [42] gerda [*]

    proč si komplikovat život nějakou nevěrou...

    superkarma: 0 15.11.2006, 11:09:59
  24. avatar
    [40] korytar [*]

    kareta: no tak to máš asi pravdu ( flustrovaný partner) Já jsem vlastnická až moc Takže nevěru beru, ale ne u mě doma

    superkarma: 0 15.11.2006, 10:54:40
  25. avatar
    [39] kareta [*]

    korytar: já o tom nepřemýšlím, nejsem vlastnická. Potěšení je, když tě něco potěší. Horší je, když je někdo věrný, protože musí (nikdo ho nechce a on by rád). Takový frustrovaný partner je horší než šikovný nevěrník

    superkarma: 0 15.11.2006, 10:50:20
  26. [38] tamarinek [*]

    Taky jsem si představovala,jak nebudu mít skvělé manželství,ale všude je něco a asi si člověk potřebuje nějak zpestřit ten stereotyp.Už záleží jen na něm co si pod tím pojmem představí,jsme jen lidi a né všichni bez chyby,takže jsem změnila názor a nevěru už neodsuzuju pokud nějak pomůže

    superkarma: 0 15.11.2006, 10:37:31
  27. avatar
    [36] rek11 [*]

    Tejfi: no uf

    superkarma: 0 15.11.2006, 10:16:17
  28. [35] Rikina [*]

    kareta: v některých případech určitě.

    superkarma: 0 15.11.2006, 10:12:53
  29. avatar
    [34] Asdareel [*]

    Nevěru jsem vždy odsuzoval a naopak jsem obdivoval ty legendární manželské páry, které spolu vydržely od 15 do 90. Jsem v tomto ohledu staromódní a romantický.

    superkarma: 0 15.11.2006, 10:12:04
  30. avatar
    [33] Tejfi [*]

    kareta: Potěšení? Tak možná potom pro mě až bych mu ho ufikla. Pač představa že ho strkal do nějaké jiné a následně do mě,

    superkarma: 0 15.11.2006, 10:11:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme