Zdraví

Jak si čtenářky užily výhru na celý víkend?

Také na našich stránkách rády soutěžíte? O tom, že se to opravdu vyplatí, se přesvědčilo i 15 výherkyň soutěže s firmou Rougier (dodavatelem  přípravku Fermalac Vaginal - více se dočtete ZDE). Výhrou byl víkendový wellnes pobyt v hotelu Ostrý na Šumavě. O tom, jak příjemně tento víkend strávily, nám napsaly některé z nich…

Pro vzpomínku jen přidávám nějaké obrázky klikněte ZDE.

Dana Řezníková za redakci

Víkend, který jsem vyhrála v soutěži s internetovým časopisem Žena-in, přišel v pravou chvíli. Konečně jsem se na něco mohla těšit a hlavně na chvíli vypadnout z kolotoče všedních dní. Už při cestě do Železné Rudy se dalo tušit, že to bude opravdu vydařený víkend. Obloha bez mráčku, sluníčko svítilo a my s kamarádkou se kochaly a rozplývaly nad rozkvétajícími stromy, žlutými poli s řepkou olejnou a nádherně zelenými stráněmi. Hotel Ostrý, kde jsme byly ubytovány, nás přivítal milou atmosférou a příjemnou obsluhou. Pan číšník, který nás po celý víkend rozmazloval polívkami, dobrotami a dezerty, roznášel jídlo se skutečnou grácií, která pro nás byla až neskutečná. Není divu, že po víkendu na váze přibylo nějaké to kilčo navíc.

A co teprve ty příjemné procedury! Teplý rašelinový zábal, perličková lázeň a masáž, to byl opravdový balzám na duši a tělo. Ještě posezení a poklábosení s kamarádkou ve whirlpoolu, návštěva hotelové sauny, výlet na Čertovo jezero a ideálně strávený víkend byl za námi.

Teď už zase sedím v práci a těším se na další soutěž, ve které určitě zkusím znovu své štěstí. Ještě bych chtěla poděkovat paní organizátorce Daně, která se o nás po celou dobu pobytu vzorně starala. J

Díky, vaše věrná čtenářka hraběnka Denisa z Perglasu J

…Moje kamarádka měla shodou okolností narozeniny, tak jsem jí tento víkend k této příležitosti věnovala, ale i přesto jsem jí dala náhradní dárek, kdyby víkend nevyšel.

Když jsme přijely na recepci, tak jsem ještě s nejistotou slečně recepční nahlásila své jméno a byla připravena na vše. Všechny pochybnosti se však rázem rozplynuly... Ještě v pátek jsme se zašly nahlásit na procedury (měly jsme nejlepší výběr - přijely jsme do hotelu první) a tentýž den jsme i některé absolvovaly. Paní z rehabilitačního centra byla velmi příjemná, i její kolegyně, která dorazila až v sobotu. Já osobně jsem absolvovala všechny procedury úplně poprvé - whirlpool, CO2 zábal, rašelinový zábal i klasickou masáž částečnou.

Byla jsem s kamarádkou mile překvapena kvalitou a hlavně kvantitou jídla! Dezerty k večeři, šampaňské před odjezdem, polívky před hlavním jídlem... to byl pro nás obě skutečný požitek. Dlouho jsme to totiž nezažily. :)  V sobotu 21. 4. jsem si s kamarádkou po procedurách naplánovala lehkou procházku na Čertovo jezero (5 km tam a 5 km zpět), která se zvrtla ve velmi náročnou túru (celkem 20 km)…

Wellness víkend se nám tak moc líbil, že jsme se rozhodly absolvovat další (a další a další...), možná i v hotelu Ostrý…

Moc děkujeme všem, kteří se podíleli na organizaci této soutěže, a rozhodně budeme dál navštěvovat vaše stránky a také budeme soutěžit!

P. S.: Hotel byl dobře situovaný, pokoje byly čisté, rehabilitační centrum se čistotou jen blýskalo, rehabilitační pracovnice byly ochotné (dokonce se i nechaly fotit)...

P. S. II.: Byl to velmi příjemně strávený víkend!

Děkujeme!

Šárka D. a Jiřina M.

V pátek po práci jsem se s kamarádkou Luckou vydala na cestu do Železné Rudy, nemáme to z Českých Budějovic daleko, ale i tak nám cesta trvala asi jako z Prahy. Přijely jsme zřejmě jako poslední, v rychlosti  se navečeřely a šly na uvítací posezení s redaktorkou Ž-in a zástupkyněmi firmy Rougier, bylo to milé setkání, bohužel takhle všechny jsme se sešly pouze ten večer, proběhlo nějaké foceníčko a rozbalování dárkových balíčků od redakce a pořádající firmy, mimo jiné jsme dostaly od Vás lahvičku s prapodivným obsahem, prý je to nějaký povzbuzovací prostředek k báááječnému sexu... Ještě jsem ho nepoužila, ať se přizná, kdo to zkusil. :-))

Druhý den ráno to vypuklo, my jsme měly procedury až od 12 hodin, takže jsme vyrazily na procházku po okolí. Bylo krásné slunečné počasí, výhled a výlet po okolí nádherný. Ač jsem Jihočeška a Šumavu mám za humny a navštěvujeme ji poměrně často, nikdy mě ten kout země neomrzí, je tam opravdu nádherně, balzám na dušičku. Jinak město jako takové se mi nelíbí, vietnamská tržnice, nonstopy, bary a noční kluby, jeden nalepený na druhý, s tím souvisí také to, že když se procházíte po městě, tak skoro každé auto s pánským osazenstvem si přibrzdí, prohlédnou si Vás a tipují, zda jste pracovnice nějakého zdejšího klubu, který má velké blikající srdce na štítu... :-)  Nic příjemného, žít a vychovávat děti, nedejbože dceru, bych teda v tomhle městečku nechtěla...

Před obědem jsme se konečně dostaly na stoly pod šikovné ručičky masérkám, bylo to hrozně příjemné, což potvrdí asi každý, kdo kdy absolvoval nějakou masáž, je milé, když se člověk nechá hýčkat. Asi je zbytečné popisovat tady nějak podrobně procedury, prostě bylo to báječné! Masáž, vířivka, rašelinový zábal a suchý zábal v CO2 (přiznám se, že jednorázový účinek posledně jmenovaného jsem nějak nepochopila). Zapomněla bych na bazén, který se nám zdál na první chvíli malinký, 10 temp stačilo k přeplavání na délku, ale na to naše ráchání bohatě vyhovoval, tedy do doby, než nám plavčík zapnul vířivku, ve které byla nádherně teplá voda, úžasné uvolnění... pak už se nám do ledové vody v bazénu nechtělo. :-) V něm jsme také strávily notnou část nedělního dopoledne, pak oběd a hurá domů.

Pobyt jako takový byl moc hezký, čistý hotel, příjemná obsluha, nádherná příroda a okolí, kam jsme se vydaly na procházky, pro mě osobně týden před svatbou úžasné odreagování a vypnutí mozku... Jenom mě trošku překvapilo a zamrzelo, že nás tam byla kopice ženských, a nebyly jsme schopné nějak se bavit dohromady, většina chodila po dvojicích a s nikým mimo „Dobrý den" se nebavila... Podotýkám většina, ne všechny, možná to bylo na to moc krátké, škoda...

Moc hezká výhra, přála bych ji všem čtenářkám Vašich stránek, a protože soutěžím s Vámi pravidelně, tak třeba zase někdy...

Děkuji, ŽENO-IN!!

Alena F.

Rády bychom poděkovaly za báječný víkend, který jsme s kolegyní díky výhře v Ženě-in mohly prožít. Obě dvě jsme vaše věrné čtenářky a obě rády soutěžíme.

Nejprve jsme váhaly, jestli jet takovou dálku (je to téměř  500 km z Opavy na Šumavu), ale pak jsme se obě shodly, že po velikonoční honičce a skákání kolem dětí a jejich partnerů si plným právem zasloužíme odjet z domu a nechat rodiny, ať si bez maminek poradí.

Abychom si užily dámský víkend", vyrazily jsme v pátek ráno ke kadeřnici a pak sedly do auta, rozdělily si funkce: řidička a navigátorka a plné očekávání se vydaly na cestu. Navzdory předpovědí obou manželů jsme se nikde neztratily ani neskončily omylem v Německu a Hotel Ostrý v pohodě našly. Ubytování v něm bylo pěkné a služby úžasné. Příjemný personál se o nás vzorně staral, vysloveně nás rozmazloval. Každou rehabilitační proceduru jsme si vychutnaly. Máme sedavé zaměstnání a naše těla už dávno volala po nadstandardním zacházení. Jenomže doma se člověk pořád vymlouvá na nedostatek času. Nemohly jsme si nechat ujít ani hotelový bazén s vířivou vanou a nádherným výhledem na zasněžený Špičák.

Prošly jsme si celou Železnou Rudu, je to krásné městečko s nádhernými penziony (jen trochu přelidněné vietnamskými prodavači trpaslíků). Protože nám počasí přálo a celý víkend svítilo sluníčko, vyrazily jsme na výšlap na Čertovo jezero. Příroda je v okolí Železné Rudy nádherná.

Nafotily jsme si celý víkend, abychom se měly doma a v práci čím chlubit a zlákaly rodiny k dovolené. Domů jsme odjížděly v neděli odpoledne s pevným rozhodnutím: začít chodit na masáže a k pravidelnému plavání přidat ještě nějaké cvičení. Na chátrání a čekání na vnoučata jsme ještě mladé.

Vyhraný Wellness víkend měl jedinou, velkou chybu: BYL KRÁTKÝ, měl trvat alespoň týden. Opravdu bychom se nenudily.

MOC, MOC, MOC děkujeme za pobyt i dárky, které jsme obdržely!!

Eva V. a Věra H. z Opavy

Chtěla bych Vám, redakci Žena-in a firmě Rougier, poděkovat za krásný Wellness víkend v Železné Rudě u německých hranic.

Začátek byl  pro nás poněkud hektický, neboť vzhledem k pracovní době a kilometrům z Prahy jsme s kamarádkou dorazily v 19:45 a uvítání bylo od 20:00hod. A to jsme se musely ubytovat a stihnout výbornou večeři. (Poněkud jsme zklamaly pana číšníka, neboť jsme odmítly polévku, na což si v průběhu víkendu s nevolí zvykl. :o))

Při uvítání proběhlo pár organizačních informací a obdržely jsme dárkové balíčky. Od Rougier Fermalac Vaginal, tričko a tužku s logem firmy :o) a od redakce kosmetiku FA a vzoreček Love-Up, což vzbudilo značné veselí, vzhledem k tomu, že se jednalo o povzbuzující erotický nápoj. :o) (Mimo jiné, ještě jsem ho neměla odvahu vyzkoušet, zato Fermalac ano. :o))

Druhý den jsme měli po snídani objednané procedury, a to rašelinový zábal a úžasnou masáž, po kterých následoval oběd. Po výborném jídle (opět bez polévky :oD) jsme šly s kamarádkou po turistické stezce k Čertovu jezeru. Cesta byla krásná a klidná, na jejím konci se nám rozprostřel romantický pohled na krásné a klidné jezero.

Po krátkém odpočinku jsme se vydaly zpět, abychom stihly večeři :oD, ke které jsme, jako pozornost podniku, dostaly šampaňské. Celkem jsme ušly kolem 10 km, což na nás nesportovce byl dobrý výkon, který jsem já oslavila horkými malinami se zmrzlinou a kamarádka rumem s colou na zahrádce hotelu Ostrý, v kterém jsme byly ubytovány. Na večer jsme měli zarezervovaný bazén, kde byla i Whirlpoolka a některé výherkyně využily i možnosti sauny.

V neděli na nás čekal relax v podobě velmi zajímavé uhličité koupele a koupel v masážní vaně. Krásný wellness víkend byl zakončen jak jinak než výborným obědem a pak už nás čekalo 160 km k domovu.

Přijely jsme příjemně odpočaté a plné nových zážitků (já osobně jsem byla na masáži poprvé a moc jsem si to užila).

Těšíme se na další bezva články, zajímavé diskuze :o) a budeme i nadále soutěžit s Ženou-in