Zdá se, že horké léto nás jen tak neopustí. Pro někoho je to dobrá zpráva, pro jiného nepříznivá. Zvláště v pracovních dnech, kdy se nemůže obléknout podle venkovních teplot, ale musí dodržovat tzv. dress code. Jak udělat dobrý dojem i v tropických teplotách, vám poradí módní návrhářka Jiřina Tauchmanová

Často přemýšlíte, co si na sebe obléci v teplých letních dnech? Když vás čeká důležitá pracovní schůzka, nebo pohovor, a vy potřebujete udělat ten nejlepší dojem? Rtuť teploměru v dopoledních hodinách stoupá někdy až k 35 °C, a vy se i přesto chcete cítit ve svém oblečení dobře? V kolekci modelů od módní návrhářky Jiřiny Tauchmanové najdete vhodnou inspiraci, jak se v těchto teplých dnech na vaši pracovní schůzku obléci.

 „Zejména při pracovním pohovoru či důležité pracovní schůzce je kladen velký důraz na náš zevnějšek, neboť o člověku dokáže mnohé prozradit. V pracovních vztazích a obchodním partnerství hraje první dojem zásadní roli. Svým zevnějškem totiž vyjadřujeme především respekt k druhému člověku, k partnerovi v pracovním vztahu i k situaci, ve které se právě ocitáme. Volba vhodného oděvu je tedy velice důležitá a není radno ji podceňovat“ říká Jiřina Tauchmanová.

„Ve vysokých teplotách vyměňte klasické černé kalhoty za sukni s halenkou či šaty. Důležité je zvolit správný střih, který vám bude dobře sedět a vy se tak budete cítit pohodlně. Aby vaše pokožka mohla dýchat, je v teplých dnech lepší volit lehčí a vzdušnější materiály.“

Váš celkový outfit můžete dovést k dokonalosti pomocí módních doplňků, jako jsou šperky, brože, kabelky a pásky. Silueta ženského těla v šatech ještě více vynikne, pokud si vezmete boty na podpatku. Vhodně zvolený střih dokáže vyzdvihnout určité přednosti, nebo naopak zamaskovat jisté nedostatky ženského těla. Ráda pracuji s kvalitními materiály, které jsou na těle příjemné, prodyšné a nemačkají se. Nemusíte se tak bát, že než dojedete na schůzku, bude vaše oblečení samý přehyb,“ říká módní návrhářka Jiřina Tauchmanová.

Podívejte se na pár ukázek modelů Jiřiny Tauchmanové

Čtěte také:

 

Reklama