Reklama

Psala jsem vám o svém rozhodnutí – že jdu do zdravého jídelníčku a pěkně rozhýbu své líné tělo… mohly jste si číst i o významu snídaně a o tom, jak snídá naše redakce. Jak to se mnou teď vypadá? Myslím, že se statečně držím. Musím se pochválit, že jsem aktuálně změnila tyto věci:

svac

  1. Pravidelně snídám zdravou snídani (buď cereální chleba nebo cereální sušenky - nejraději naše oblíbené Bébéčka bez náplně, bílý jogurt, občas ovoce a čaj),
  2. svacnosím si do práce svačinky a snažím se jíst méně, ale víckrát za den (avokádo, mrkev, chřest v nálevu, cereální sušenky, cereální chleba se šunkou, banán, pomeranč, prostě na co zrovna mám chuť),
  3. nepřežírám se (nebudu psát přejídám, protože přežírám se je výstižnější, to opravdu umím),
  4. začala jsem jíst častěji zeleninu,
  5. snažím se víc pít (to je můj problém, často necítím žízeň a nemám tedy k pití důvod. Někdy mi stačí vypít kolem 0,5 l–1 l za den a jsem spokojená – ale při tom je to velmi málo),
  6. spohybem jsem na tom dobře, minulý týden jsem byla na horách, takže každý den lyže a obden plavání a relax v hotelovém bazénu. Jen tento týden cvičení nestíhám, jezdila jsem každý den do nemocnice za synem, operovali mu v sobotu hned po návratu z hor slepé střevo. Takže jsem byla každý den 2x v nemocnici, aby mu nebylo smutno. Je jasné, že z tohoto důvodu šlo cvičení stranou. Byla jsem v nemocnici každý den do devíti do večera, než šel spát, takže jít pak cvičit už bych nestihla. Teď už je doma, takže budu chodit večer, až bude zbytek rodiny doma a já budu moci odejít do blízké posilovny. Četla jsem na idnes.cz zajímavý článek o cvičení na trampolínách – jumping, určitě ho vyzkouším – mé fitko ho nabízí.kopec

Musím se přiznat, že s jídlem na horách byla trochu potíž, snídaně byla v pohodě – v bufetové nabídce bylo spousta ovoce, celozrnného pečiva a jogurty, ale následné stravování na sjezdovce v restauracích bylo spíš více než méně kalorické… Ale zase na druhou stranu, pohybu bylo více než dost, tak se to nějak vyrovnalo. :)

 

Jak jste na tom s novoročním předsevzetím vy? Ještě se držíte? Nebo už vás opustil elán a vůle? Já se tedy zatím držím!!! V příštím článku rozeberu svačinky a energii na dopoledne.