Včera nade mnou v metru stála slečna. Ač jsem se sebevíc snažila, nešlo necivět na její houpající se pupík, co se dral přes pas těsných bokovek. Mohlo jí být tak šestnáct. Pane jo, jak bude asi vypadat za deset let, blesklo mi hlavou, na druhou stranu mě její bílá michelinka" inspirovala k článku.

Stále se trápíme velkými zadky a tlustými stehny, ale co když je to právě tato partie, která nám kazí postavu? Často se o něm píše jako o bříšku, ale jaképak bříško, zdrobnělina je v tomto případě nepatřičná.
Břicha, pupky, panděra, cejchy.
Pojďme se na ně podívat realisticky.

Řekla bych, že špeky a pneumatiky padající přes kalhoty jsou možná větším zlem než široké boky, protože bez pasu se z nás stává válec a malý zadek a štíhlé boky na tom nic nezmění. 

A jak tak pozoruji ženy ve svém okolí, opravdu jen málo z nich se může pyšnit plochým bříškem.

Pupík visící přes pas příliš těsných kalhot je bohužel často vidět i na hodně mladých dívkách.

Co dělat?
Jsou tři možnosti.

1. cvičit, což je varianta nejméně populární, je to běh na dlouhou trať a chce to pěkně silnou vůli.
2. podstoupit liposukci, což je rychlejší, ale udělá vám to nejen díru do břicha, ale hlavně do peněženky.
3. zakrývat, maskovat, kamuflovat.
To může být ostatně možnost předcházející dvěma prvním.

Přeloženo: Než se rozhodnete se sebou něco udělat, můžete okolí trochu ošálit několika triky, které vám pomůžou oblast bříška trochu zeštíhlit.

Stahovací prádlo zapůsobí jako váleček na pečivo: srovná doslova všechno. Pořiďte si stahovací kalhotky, které zformují zadeček i břicho do snesitelné podoby.

Oblékejte výhradně dobře padnoucí sukně nebo kalhoty, nejlepší jsou takové, co mají rovný přední díl a zip na boku. Vyhýbejte se sámkům a skladům v břišní partii.

Džíny volte raději klasické, s vyšším pasem. Kratičké bokovky, ve kterých se nemůžete ani ohnout, přenechte hubeňourkám.
Nekupujte si menší velikost, i když se prodavačka dušuje, že se vytáhnou nebo že si slíbíte do nich zhubnout.

Nenoste upnuté pásky ani krátká trička, co kdyby se ochablé břicho přece jen vyvalilo.

Vybírejte si raději splývavé a matné materiály, vyhněte se leskům, poutají na sebe pozornost a opticky zvětšují.

Topy a halenky noste přes kalhoty a sukně. 

Šaty volte šikmo střižené, princesové nebo empírové bez nabírání.

Všemi těmito postupy změníte vzhled problematických partií.

A mimochodem: Břišní svaly se zpevní již za dva týdny každodenního krátkého cvičení.

Jak jste na tom s bříškem vy?
Máte problém s pneumatikou?
Cvičíte, nebo maskujete?
Nebo jste nad ní zlomila hůl?

Reklama