Bulvár

Jak jsem měla po krk ústavu zvaného banka ...

 

Ráda bych se s vámi podělila o své příhody a pocity….

 

Mám v bance založený pouze obyčejný běžný účet. Jelikož, jako u většiny jiných lidí, končí má pracovní doba tak mezi 16h –17h, jen tak se do banky nedostanu. Moje banka, alespoň v našem městě, zavírá bránu úderem 17. hodiny….

 

Se svojí bankou už delší čas nejsem spokojená a dávno jsem chtěla zkusit banku novou. Nejvíce mi vadí přístup pracovnic u přepážky, kde vlastnosti ochota, vstřícnost a laskavost jim nic neříká… Většinou, když potřebuji něco nutně vyřídit v bance, utrhnu se kvůli tomu z práce. Pak tam přijdu a vidím jen neochotné tváře. Příjemné vystupování mám v bance bohužel jen já a ne pracovnice za přepážkou, což se ještě dá překousnout. Nejvíce mě však dokáže vytočit, když mi pracovnice odpovídá na úplně jiné otázky, než jí pokládám a tváří se u toho povýšeně, že ona to přeci musí vědět.

A místo toho se mi ještě snaží vnutit jejich produkty, i když je ze mě poznat, že o ně nemám zájem a chci řešit jen konkrétní věc…

 

Chápu, že mají v popisu práce prodat či nabídnout lidem nejvíce produktů banky, ale neměla by být do jejich práce také zařazena ochota a lidský přístup k zákazníkům ?

 

Jednou se mi stalo například toto: Potřebovala jsem poslat peníze někomu na účet, a tak jsem si vyplnila v bance lístek s příkazem úhrady na účet dotyčného (naštěstí to nebylo tak důležité…). Nakonec jsem zjistila až z výpisu účtu, že peníze příjemci nepřišly! Naivně jsem si myslela, že když by byl nějaký problém s odesláním, kontaktují mě. Zvláště, když o mne vědí všechno, včetně mého mobilního telefonního čísla, a tak jsem k zastižení prakticky neustále. Ale telefon tam byl asi jen pro pořádek. A mně bohužel nenapadlo znova jít do banky a zeptat se, zda příkaz odešel.

 

Inu zašla jsem do banky s výpisem z účtu a s kopií dokladu o příkazu k úhradě. Za přepážkou seděla „má oblíbená pracovnice“. Umí se perfektně tvářit - vše ví, vše zná a vše vyřeší. Samozřejmě přístup velmi nadřazený, kdy dokáže z inteligentního klienta udělat úplného blbce… Hned z dálky si mě prohlížela zkoumavým a přísným pohledem - typu „Co zas bude chtít…?“ Její vzhled mi připomínal ňákou úču ze základní školy, kterou děti v lásce moc nemají nebo se jí dokonce bojí….

 

Oslovila jsem ji. Myslím si, že mám velmi příjemné a kultivované vystupování. Konec konců je to i samozřejmostí v mém povolání. A proto jsem se slušně a v klidu zeptala, co se stalo, že neodešel můj příkaz k úhradě a kde se stala chyba, když jsem to měla správně vyplněné. Na mém výpisu z účtu psali, že důvodem byl chybný specifický symbol… avšak ten byl vyplněný správně. Chytrá pracovnice mi velmi rychle vysvětlila, že jsem to vyplnila na špatný lístek, a proto to neodešlo… Toto mi jako odpověď nestačilo a musela mě poslouchat dál.

 

Zeptala jsem se, jak se mohlo vůbec stát, že můj příkaz přijali a snažili se ho odeslat, když byl vyplněný na špatném lístku a na výpisu je jasně vidět, že se to snažili odeslat a peníze se zase vrátily zpět… Někdo, kdo přepisoval můj příkaz do bankovního systému prohodil specifický symbol za variabilní… Řekla jsem „Mohli mi také třeba někdo z banky zavolat a říct, že je problém s mým příkazem…“ Na to už mi neodpověděla. Dál si stála na svém…“Vyplnila jste to na špatný lístek…!“ (a proto mi to přesto odeslali a platba byla vrácena, jelikož prohodily symboly…ach jo).

 

Nechtěla jsem se s ní hádat, a v duchu dost naštvaná a rozčilená, jsem odešla se slovy „Tak vám tedy děkuji a nashledanou“. Vyplnila jsem znovu ten samý příkaz k úhradě na jiný lístek a doufala, že tentokrát se jim to povede přepsat správně a odeslat.

Nakonec příjemce penízky obdržel !

 

Jindy, když jsem potřebovala něco v bance, byla jsem svědkem tragikomické situace, kdy hlavním aktérem byla už zmiňovaná pracovnice… Do banky přišel cizinec a snažil se zjistit, kde mají bankomat, aby mohl vybrat peníze… Bystrá pracovnice pochopila, že hledá bankomat, ale její vyjadřovací schopnosti byly excelentní, tedy především její gestikulace… Stoupla si, asi aby ji lépe viděl, natáhla ruku dopředu, vystrčila dlouhý ukazováček a nasměrovala ho vpravo a přitom mu velmi hlasitými slovy vysvětlovala „Bankomat je támhle venku, musíte jít tam doprava…“ samozřejmě v českém jazyce…

 

Víte, vždycky jsem si myslela, že pracovat v bance je velmi důstojné a profesionální zaměstnání a měli by tam pracovat ti nejvhodnější a nejpovolanější lidé … To, že by měli mít příjemné vystupování, být komunikativní a mít prodejní schopnosti je asi samozřejmé. Ale myslela jsem si, že i v bance za přepážkou by měli ovládat alespoň jeden světový jazyk. Nehledě na to, že jsem ze severu Čech a do našeho města často zavítají Němci… Tato pracovnice však ovládala pouze nějaký její druh znakové řeči

 

To už na mě bylo moc… Pořád jsem si říkala, že se konečně musím rozhodnout. Už dlouho si chci totiž zřídit přímé bankovnictví, abych svůj účet mohla ovládat pohodlně přes internet a nemusela tak do banky vkročit a potýkat se s nepříjemnými situacemi či lidmi…

 

Dala jsem své bance a jejím „příjemným zaměstnancům“ šanci… Včera jsem se chtěla konečně dokopat a jít si zařídit přímé bankovnictví. Bohužel, i když je léto, než jsem se dostala z práce bylo kolem 16h15 a do banky jsem se dostala tak za necelou půl hodinku… To už byl můj přítel, který mě do banky doprovázel, značně nervózní… Prý mě stejně už neobslouží a vyhodí mě, aby si mohli jít včas domů…

 

Říkala jsem mu: „Dej jim šanci, třeba tam bude zrovna někdo přívětivý a ochotný…“ Zase jsem neměla pravdu. Už mě to začíná štvát… Vstoupili jsme do ústavu a viděli jsme, že tam mají dost klientů i bez nás,.Šli jsme proto do 1. patra v naději, že nás obslouží tam… Za námi šla jakási paní a doslova nám řekla „Co tu chcete…?“ Zděšeně jsem se jí snažila vysvětlit, že jdu ohledně internetového bankovnictví. Řekla, že nás vezme, a ať si počkáme. Prý jen někomu předá platební kartu…
V naději jsme začali čekat. Po 15ti minutovém čekání, kdy jsme to už chtěli vzdát, prošla kolem nás a jen takovým tím protivným a otráveným hlasem řekla: „Ještě to bude chvíli trvat. Tak si přijďte zítra, nebo ještě počkejte, ale stejně nevím, jestli vás obsloužím, protože máme do pěti hodin!!!“
Chvilku jsme počkali, ale pak už jsme věděli, že je vše zbytečné. I kdybych už přišla na řadu, nevyřídí mi, co potřebuji, protože to taky nějaký čas trvá…

 

Odešli jsme s nepořízenou a s pocity, že bylo zas vše marné…

 

Je pravda, že mi už banka nevyhovovala velmi dlouho a řekla jsem si, že buď si konečně zřídím internetové bankovnictví, abych do ní nemusela tak často chodit, anebo odejít za konkurencí, kde se setkám s příjemnějšími tvářemi a vstřícnějšími lidmi (příjemnější varianta, leč trošku složitější na vyřizovaní).

 

Takovou banku jsem u nás už objevila a měla jsem možnost ji velmi podrobně prozkoumat a setkat se s několika bankéři a zjištění bylo velmi pozitivní… Všichni se zde chovají velmi vstřícně, ochotně a hlavně ví, o čem mluví…

 

Už se nemůžu dočkat, brzy budu mít nový účet rovnou se zavedeným internetovým bankovnictvím a přímým bankovnictvím pomocí mobilního telefonu a čeká mě tam příjemná atmosféra, která nekončí úderem přicházejí zavírací hodiny …

 

Ale ještě víc se těším, až půjdu poté do své nynější banky, budu se na ně velmi mile usmívat a řeknu, že chci převést své peníze na jiný účet a účet v jejich bance zrušit… :-) !

 

Pokud tento příspěvek četl nějaký pracovník banky, neberte to osobně… Věřím, že jinde je líp. A možná i v mé nynější bance, jen v jiném městě… v mé pobočce banky totiž pracují lidé za přepážkami snad už od socialismu…

 

 

Teď se těším na nové a příjemnější zážitky s novou bankou…

 

 

                    
   
05.08.2003 - Společnost - autor: Jeune fille

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [76] VladkaZabka [*]

    Dnes už online půjčku nabízí i nebankovní společnosti. Je to pohodlnější, než v bance. Je to půjčka bez doložení příjmu.

    superkarma: 0 02.02.2015, 15:18:30
  2. [75] katkaP [*]

    navštěvovat banku je blbost, ja raději vše dělám online, což mi zajistí jedině internet banka, stačí si ji vyřídit na pobočce a máte klid

    superkarma: 0 25.08.2010, 12:47:39
  3. [74] rozina [*]

    Pracovala jsem u CS 15 let. Jejich zkostnatělost, není nová- je trvalá. Čekala jsem u přepážky 25 min. než někdo ze zadu přišel. Na moji připomínk, že čekám 25 min. mi bylo lakonicky sděleno- když se Vám to nelíbí- jděte si do jiné banky. Taky jsem šla. Ale polil mě smrtelný pot, tohle kdybychom za totáče řekli někomu na přepážce- tak jsme měli na celý rok prémie v čudu a ještě punc nespolehlivého člověka- se kterým tato reklama stále šla- i kdyby se pak snažil sebevíc!!

    superkarma: 0 05.08.2008, 11:43:32
  4. avatar
    [73] Gabi [*]

    Na co já narážím v naší drahé ČS je snižující se kompetentnost lidí u přepážek a bohužel i na hotline. Mám tu čest sledovat tento bankovní ústav už dlouhá léta (v různých pobočkách) a když jsem před lety chtěla odejít, tak nastalo markantní zlepšení. Pak jsem zažala používat internetové bankovnictví a už jsem na pobočku vlastně vůbec nechodila. Ale to, co jsem zažila při zřizování "zvýšeného zabezpečení" = čtečka karet, to byla noční můra.

    superkarma: 0 05.08.2008, 09:39:17

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [72] pokémon [*]

    Taky mám dobré zkušenosti s čs.ani tam nechodím,všechno si dělám přes internet.jen ty poplatky by mohly být menší,ale nevím jak je to u ostatních bank a nějak nemám čas zjisit,jestli by se to vůbec vyplatilo.

    superkarma: 0 05.08.2008, 08:04:08
  2. avatar
    [71] Ťapina [*]

    Simba: Zatím ne, teď z nich poslední rok ždímám studentské výhody a až budu mít přejít na normální účet "pro dospělé" - tak řeknu pá pá

    superkarma: 0 09.12.2003, 22:05:47
  3. avatar
    [70] Simba [*]

    Ťapina: A zrušila jsi to hned na té schůzce na ktrou tě nutila přijít? Já bych to udělala celkem s gustem.

    superkarma: 0 03.12.2003, 10:16:23
  4. avatar
    [69] Dickie [*]

    Petra: tak to bývalo, teď už mají hypotéku vlastní.

    ale před dvěma lety, kdy jsme ji vyřizovali my, ji ještě neměli

    superkarma: 0 12.08.2003, 09:28:23
  5. avatar
    [65] Susina [*]

    vzhledem k tomu, že dělám v ČSOB, jsem přečetla všechny reakce a jsem ráda, že jste většinou na našich pobočkách spokojení.. pokud ne (no, já jsem taky jednou nebyla, taky jsme u manželova účtu museli pracovnici trochu sjet, ale jinak bez problémů).. doufám, že Barunka fakt posílá peníze do ČSOB - tedy se správným kódem banky, kód IPB už je zrušenej..

    superkarma: 0 06.08.2003, 15:55:49
  6. avatar
    [63] Ťapina [*]

    Já mám u ČS osobní poradkyni, dostala jsem ji automaticky ke studentskému účtu. Ale dost mě šokovalo, když mi bylo sděleno poštou, že mám osobní poradkyni a že ji MUSÍM zkontaktovat. Pochopila jsem to mylně jako že mám možnost ji zkontaktovat, když budu něco potřebovat, ale kdepak, přidělená paní mě naháněla telefonem tak dlouho, až mě nahnala na pobočku, kde se mnou sepsala jakousi anketu. Proto jsem se rozhodla u spořitelny skončit, nikdy jsem s nimi žádné problémy neměla, ale chci banku, do které budu chodit, když budu JÁ něco chtít od nich.

    superkarma: 0 05.08.2003, 23:59:20
  7. avatar
    [55] Jeune fille [*]

    Míra: Ahojky, mooc dííky! Právě jsem to taky našla. Je to článek z 20.března. Nejprv jsem hledala v aktualitkách... Tak jsem zvědavá... :-)

    superkarma: 0 05.08.2003, 16:06:54
  8. avatar
    [47] Lubar [*]

    eBanka - jen samá chvála, přišla jsem k ní díky manželovi a je to naprosto super. Kartu mi objednal přes net, schválili jí přes net, jen vyzvednout jsme jí šli do pobočky, která ale měla otevřeno až do devíti večer a my byli objednaní přesně na určitý čas. Všechno probíhalo a probíhá naprosto bez problémů a ta kontrola nad účtem - jen kdyby na něm něco bylo.

    ČS - u tý máme hypotéku, tenkrát jí ještě eBanka neposkytovala, resp. jí zprostředkovávala od GE a ta mi připadá dost drahá. V první pobočce v Praze nám sedmnáctýho prosince řekli, že do vánoc si už zažádat nestihneme, že až po novým roce (a protože jsme chtěli stihnout dotaci, tak to bylo blbý). Tak jsem zkusila malou pobočku mimo Prahu - kde kupujeme baráček, a naprostá bomba. Jednáme přímo s ředitelem, když je třeba něco odevzdat, tak sám předem zavolá, aby nám to připomněl, o úvěr jsme žádali třiadvacátého prosince, sedmadvacátého večer nám volal, že to nadřízená pobočka schválila a třetího ledna jsme podepisovali smlouvu (mezitím nám barák i pojistil a tak). Taky se k němu přímo objednáváme a máme dobrý zkušenosti. Jen to internetové bankovnictví nemaj nějak doladěný.

    Jinak mám zkušenosti ještě s KB a s ČSOB a od obou jsem utekla - neochota, malá informace o účtu a vůbec (ale je to už dýl, dva až tři roky).

    superkarma: 0 05.08.2003, 15:19:31
  9. avatar
    [43] Angelina [*]

    Ja mam taky ucet u Ebanky, je mi sice jen 22, ale uz jsem prosla 3 banky. Prvni byla CS, ale tam, kdyz jsem si zakladala ucet, mi chybelo internetove bankovnictvi. Pak jsem sla k GE Capital, kontokorent jsem nedostala ani po pul roce. Stale byli nejake problemy a nakonec jsem skoncila u Ebanky. Presne, jak tady bylo popisovane. V bance jsem zatim byla jen dvakrat, jinak vsechno vyrizuju po internetu a kontokorent jsem dostala po mesici zalozeni uctu....Jsou fakt skvely a doufam, ze vydrzi...

    superkarma: 0 05.08.2003, 14:46:39
  10. [41] Handulacka [*]

    Ja mam ucet u CS v Praze a rozhodne si nestezuju. Mozna i proto, ze vyuzivam internetove bankovnictvi. Je to nejpohodlnejsi, potvrzeni transakce prijde mailem, kdykoli si muzu zkontrolovat stav uctu atd. Pokud je kontaktuji telefonicky, jsou prijemni a vstricni. Je to o lidech a v Praze i o vetsi konkurenci

    superkarma: 0 05.08.2003, 13:19:54
  11. avatar
    [39] mirrea [*]

    Milala: s tím, že vše záleží především na lidech souhlas!!! Taky jsme s manželem u ČS a nemáme problém. I když všechny ty reakce o Ebance znějí více než lákavě

    superkarma: 0 05.08.2003, 12:54:40
  12. avatar
    [36] Milala [*]

    Tak já jsem si banku moc vybírat nemohla,máme na našem malém městečku pouze jednu,ČS.Ale nemohu si ani stěžovat.Kartu mi vystavili okamžitě, i když je účet psaný na manžela.Během 10 minut jsem měla vystavený překlenovací úvěr,dokonce po telefonu,přišli jsme to pouze podepsat a nedávno také během chvilky v ruce dost velkou půjčku,na kterou jsme nepotřebovali ani ručitele.Já si osobně myslím,že vše záleží na lidech a na ochotě a chuti se své práci věnovat...

    superkarma: 0 05.08.2003, 12:29:02
  13. avatar
    [34] medved [*]

    Jeune: rada Ireny je
    v prosinci jsem poslala penize na stavebni sporeni za cely rok a az z lednoveho vypisu zjistila, ze neodesly
    byla jsem fakt nastvana...chovani pracovnic na prekazce podobne jako si popsala...poprve jsem z banky odesla jak zpraskany pes...venku mi to ale doslo, otocila jsem se na pate a nakracela rovnou za reditelem pobocky ...byl velmi mily, vstricny a vec se behem tydne k me plne spokojenosti vyresila
    kdybych se poprve nechala odbyt tak sporim misto peti let sest, protoze jsem to sporeni zrovna zakladala
    takze byt (n)asertivni je fakt nekdy potreba

    superkarma: 0 05.08.2003, 11:24:35
  14. avatar
    [31] Jeune fille [*]

    Ťapina: V našem městě mám zkušenosti, jelikož přítel musel změnit banku, jelikož jeho bývalá krachla :( (Union). Šel k Ebance a nemůže si ji vynachválit!!! Byla jsem tam s ním u zakládání účtu i při další drobné záležitosti a vždy byli velmi vstřícní a ochotní, transkace přes internet jsou v pohodě a je fakt, že si může zřídit i služby navíc (muze pres internet zridit hypoteku, stavebni sporeni, zivotni pojisteni a investovat do podilovejch fondu)
    . Taky si zřídil kontokorent přes internetové bankovnictví, aniž by do banky vstoupil, jen mu pak přišlo vyjádření e-mailem, že to má schválené a že ho prosí, aby tam přišel něco podepsat..., pak se tam stavil a byla to otázka pěti minut. A dokonce když jsme tam byli, hned se nás ptali, zda si nedáme kafe či něco jiného... to v mé nynější bance (viz výše) opravdu nehrozí! :-)

    superkarma: 0 05.08.2003, 11:13:33
  15. avatar
    [30] Dickie [*]

    Ťapina: já jsem s ní plně spokojená. ochota na zákaznické lince, fronta - co to je? když chci na pobočku, objednám se dopředu a nehrozí, že bych čekala déle naž pár minut, a na to čekání mi ještě nabídnou kafe nebo minerálku, se spolehlivostí jsem neměla sebemenší problém.

    a to jsem původně tuhle banku ani nechtěla. jen jsme kvůli hypotéce museli mít účet u GE nebo u eBanky a do GE by mě nedostali ani za zlatý . pobočky, který znám, jsou neochotný a nekompetentní. když se přepážková paní chodí ptát k sousední přepážkové paní, jak se vyplňuje tenhle papír (= méně běžný z jejich vlastních formulářů)...

    superkarma: 0 05.08.2003, 11:11:58
  16. avatar
    [28] Dickie [*]

    eBanka je sice o něco dražší, ale má své dosti podstatné výhody, pokud žijete v podobném denním rytmu jako já a pokud se (jako já) vyskytujete každou chvíli jinde.
    Je to totiž plně internetová banka, která má pobočky jen pro kontakt s lidmi. Takže nemáte žádnou "svou" pobočku. Žádost o manželovu kartu jsem podávali na pobočce v Pardubicích (zrovna jsem byli tam) s tím, že karta má za dva týdny čekat na pobočce Praha Anděl. Fungovalo to bezvadně.

    Já se na větší věci do eBanky objednávám dopředu. Řeknete si pobočku a oni s vámi počítají a rezervují si na vás čas. Veškerá data si pobočka bere z celobankovní sítě, takže všude mohou vědět všechno. Onehdy jsem se takhle objednávala a chtěla jsem na pátek na pobočku Praha Hostivař, kde ale měli bohužel na tu jedinou konkrétní hodinu, kterou jsem chtěla, plno. Tak jsem se na sobotu objednala do Pardubic.

    A provozní doba poboček 8-20 je pro mě optimální, nevím o jiné bance, která by ji měla.

    superkarma: 0 05.08.2003, 11:08:06
  17. avatar
    [26] Jeune fille [*]

    Barunka: Tak to ti moc přeji. Evidentně však nejsme ze stejného města... Doufám. že ochota ve tvé KB přetrvá i nadále!

    superkarma: 0 05.08.2003, 11:06:45
  18. avatar
    [25] Barunka [*]

    Chodím do KB a IPB a nemohu si ztěžovat ani na jednu. Vždycky ochotní - a taky nemám na účtě peněz, že by si z toho sedli na zadek. Nedávno jsem si chtěla vybrat víc peněz, kvůli poplatkům se mi k přepážce moc nechtělo a tušila jsem, že karta mi toho moc nedá. Paní se mi skoro až omlouvala, že na kartu, kterou mám, to nejde. Zatím jsem s ochotou zaměstnanců spokojená - doufám, že to nezakřiknu

    superkarma: 0 05.08.2003, 11:01:04
  19. avatar
    [24] Ťapina [*]

    Máte někdo zkušenost s Ebankou? Jaké to tam je co se týče ochoty, front, spolehlivosti při transakcích a tak?

    superkarma: 0 05.08.2003, 11:00:57
  20. avatar
    [23] Jeune fille [*]

    Anonym: Být tebou zkusila bych GE Capital Bank. Můžeš si zřídit přímé bankovnictví a myslím, že se tam setkáš i s příjemnými tvářemi a ochotnými lidmi.

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:50:14
  21. avatar
    [20] Jeune fille [*]

    Hanyz: Tak to je síla, že i stavební spořitelna je takto svérázná a nepřiměřená. Škoda, že tam už nemůžete couvnout a jít jinam, když tam spoříte...

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:30:30
  22. avatar
    [19] Jeune fille [*]

    Ťapina: O tom jsem ani neslyšela :-). Síla...!

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:24:41
  23. avatar
    [17] Jeune fille [*]

    Kyti: Bohužel zmiňovaný ústav ČS není. Každopádně co vím,nejvíce stížností padá vždy na ČS či KB a alespoň v našem městě jsou to ty nejhorší ústavy... Já jsem u toho druhého ústavu- doufám, že už ne dlouho!

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:19:37
  24. avatar
    [15] Jeune fille [*]

    to Anonym: Ano, zřejmě máme podobné skutečnosti, neboť tu píši i o stejné bance, kterou si jmenovala ty

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:16:36
  25. avatar
    [14] Ťapina [*]

    Já teda se spořitelnou nemám problémy. Akorát jsem se pobavila teď při té aféře se slibovanými deseti tisíci studentům s červeným diplomem - to je docela síla. Taky tam mám studentský účet a ze začátku jsem na to pomýšlela, ale naštěstí na naší škole je červený diplom něco jako yetti - pár lidí ho z dálky zahlédlo a málokdo dokáže podat důkaz, že existuje, tak se jenom bavím. Ale po škole se taky chystám k jiné bance.

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:14:44
  26. avatar
    [13] Jeune fille [*]

    Irena1: Po pravdě řečeno, díky tobě o tom začínám uvažovat... To víš, člověk si myslí, že v takovéhle bance "končí stížnosti v koši." Ale za zkoušku nic nedám! Jen co tak čtu tvůj příspěvek, myslím, že má banka nebude podobné té, ve které pracuješ.
    Díky za příspěvek a třeba se s tebou setkám při zakládání nového účtu

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:14:29
  27. avatar
    [12] Jeune fille [*]

    megrin: To že budu muset zaplatit za zrušení účtu a pár stovek už vím a vůbec mě to neohrozí, protože zrušení účtu bude mým vítězstvím...
    Díky!

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:09:05
  28. avatar
    [11] Jeune fille [*]

    Majucha: Tak to je síla, Majucho! Máš pomalu horší zážitky než já. Každopádně doufám, že mě už taky dlouho trápit nebudou... TeĎ už se jen těším na zrušení účtu a založení nového.

    superkarma: 0 05.08.2003, 10:06:56
  29. avatar
    [5] Irena1 [*]

    šmarjá a nenapadlo vás někdy jít si stěžovat(nejlíp písemně)? Buď řediteli pobočky a když to nepomůže, tak jejich ústředí? Taky dělám v bance a u nás se každá stížnost a reklamace (dokonce i anonymní) prošetřuje a to si pište, že by takový zaměstnanec letěl!

    superkarma: 0 05.08.2003, 09:04:48
  30. avatar
    [4] megrin [*]

    Výhodu přímého bankovnictví využívám již docela dlouho a nemohu si vynachválit. Ne že by na mě v mé bance byli zlí, ale i tak. Pracuju taky do pěti hodin, takže bych banku ani nestihla
    Trochu podobný horor jsem zažila, když jsem "žebrala" o hypotéční úvěr a jisté bance vnucovala, že jí budu spoustu let posilat své peníze na jejich příšerný úvěr
    No nic, až půjdeš do své BÝVALÉ banky požádat o zrušení účtu, přeji opravdu zářivý úsměv. A hlavně se nenechat rozhodit případným zjistěním, že zrušení toho účtu v té nepříjemné bance bude stát třeba i pár stokorun.

    superkarma: 0 05.08.2003, 08:39:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme