Domácnost

Jak Ježíšek nakupoval na internetu

Na internetu nakupuji pravidelně už asi tři roky. Nejčastěji jsou to knížky, cédéčka, ale zkoušela jsem už i čaje, drobné spotřebiče, kosmetiku a hračky. Ani jednou se mi nestalo, že by mi zboží nedošlo, nebo že by došlo poškozené.

Proto jsem se i letos před Vánocemi rozhodla, že znovu část dárků nakoupím elekronickou cestou. A protože mám vkus a záliby všech členů naší rodiny v malíčku, zvolila jsem si pro nákup svůj oblíbený internetový obchod. Jak by taky ne, když jsem na něm nakupovala už tolikrát a vždycky jsem byla spokojená, a dokonce jsem ušetřila.

Podle mého názoru, s dostatečným předstihem, a to 28.11. jsem odeslala svou objednávku. Nejdelší dodací termín byl 3 týdny, takže jsem byla klidná. Navíc mi byl potvrzen termín dodání 18.12., a tím jsem se uklidnila úplně.

Čekala jsem na balíček. Bylo 16., 17. a nakonec 18. 12. Balíček pořád nikde. 18. 12. odpoledne jsem proto poslala e-mail na oddělení pro styk se zákazníky, s dotazem: kde že je můj vánoční balíček.

A z internetového obchodu přišla odpověď, že bohužel jedna z knížek není na skladě a ani neví, kdy bude. Taky dotaz, jestli chci dodávku poslat bez oné knížky. Tak jsem přemýšlela, proč nemohli takový e-mail odeslat dříve.

Samozřejmě jsem odepsala, že chci, protože u nich mám velkou část své nadílky pod stromeček.
Odpověď mi už nedošla. Na všech telefonních číslech, která na internetových stránkách obchodu byla uvedena, nebyl už 19.12. nikdo k zastižení.

Balíček mi pochopitelně nedošel ani v pondělí, ani v úterý před Štědrým dnem.

A proto, místo balíčků s knížkami a cédéčkem, našli mí blízcí jen na papíru vytištěné obaly a příslib, že Ježíšek dojde ... až po svátcích. Bez dárku tak zůstal můj tatínek, moje maminka, sestra, bratr i malý bratranec.

Teď sama přemýšlím, jestli nejsem natolik zklamaná, že už budu knížky raději kupovat v knihkupectví nebo v jiném internetovém obchodě. I když tento obchod byl mým oblíbencem.
A jestliže přece jen budu, tak už nikdy nebudu věřit, že dodací termín, který slibují, bude dodržen.

Ale co vím určitě, je to, že tento internetový obchod už nebudu doporučovat svým známým. Nechci, aby se zklamali jako já...

               
   
09.01.2004 - Dům a byt - autor: elly

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [123] Andula [*]

    Ťapina: většinou můžu, to je fakt, ale taky ne vždycky. Ale já většinoupíšu, at volají navečer a vážně, žádné problémy

    superkarma: 0 14.01.2004, 23:54:36
  2. avatar
    [122] Ťapina [*]

    Andula: No jo, když můžeš celý den brát telefony. Mně když měli přivézt myčku, tak mě ten pán naháněl celé dopoledne.

    superkarma: 0 13.01.2004, 21:47:39
  3. avatar
    [121] Beaute [*]

    Mám osobní zkušenosti s www.babystar.cz a s Vltavou. Oboje moc dobré. Asi jsem měla štěstí, je fakt, že jsem nic neobjednávala před vánoci. K tomu nákupu el. spotřebičů přes net. Než jsem šla na MD tak jsem pracovala jako operátorka na zákaznickém centru www.eproton.cz a musím vám potvrdit, že až na malé vyjímky jsme s reklamacemi ani s dodáním problémy neměli
    Lenka

    superkarma: 0 13.01.2004, 20:49:59
  4. avatar
    [120] Andula [*]

    pajda: ja kupuju přes internet často a až na výjimky si necháváma balíček dodávat přepravní službou - bez problémů. Zavolají, když ho dostanou a já se s nimi domluvím, většinou na večer.

    superkarma: 0 13.01.2004, 13:13:21
  5. avatar
    [119] Drahuška [*]

    Vivian: Taky jsem sledovala balík České pošty, vždy po zadání jeho podacího čísla se mi objevilo, že tento balík neexistuje. A neexistoval ani když už jsem ho měla doma.

    superkarma: 0 12.01.2004, 13:54:43
  6. avatar
    [118] emma [*]

    zn0uz4: průměrný zákazník u nás objedná za 700. poštovné účtujeme 50,-. průměrně nás vyjde na 70Kč. dle ceníku - Pošta 5kg obyč. balík pošle za 40,-+ dobírka 20,-; PPL za 90,-+ 30,- za dobírku (PPL bez 22% DPH). myslím, že chtít 100 za poštovné, nebudou si lidi přes e-shop objednávat...

    superkarma: 0 12.01.2004, 12:19:44
  7. avatar
    [117] Léthé [*]

    Jo jo…Ježíšek loni nakupoval jak prdlej....se nedivím že došlo ke zdražení. Ale přes net. mu to ještě nějak nejde.

    Sunny...alespoň budeš mít již do foroty dárky k letošním vánocům.

    superkarma: 0 11.01.2004, 20:54:19
  8. avatar
    [116] Ťapina [*]

    pajda: Přesně tak, my býváme doma až večer a u pošty mi naprosto vyhovuje, že si můžu pro ten balík dojít.

    superkarma: 0 11.01.2004, 17:23:29
  9. avatar
    [115] zn0uz4 [*]

    pajda: prepravky
    a) maji na tebe telefon, pokud ho vyplnis

    b) nedoruci-li to poprve, zkousi to tolikrat, kolikrat se jim to rekne/zaplati

    zatim se nikdy nic neztratilo, kdyz vidim, ze mi ma neco prijit prepravkou, vim, kdy jezdi, mam na ne spojeni - na ty ridice, takze v pohode. a s CPost? ble

    superkarma: 0 11.01.2004, 15:44:32
  10. avatar
    [114] pajda [*]

    zn0uz4: asi tě zklamu, ale my máme špatné zkušenosti právě s dopravními službami. Nemají totiž rozumně dořešený případ, kdy si balíček nemá do vyzvednout - a mnohdy je domlouvání nesmírně složité, protože s touto vairantou prostě nepočítají. přitom u nás je to nejbežnější příad. já jsem v prci, manžel musí odejít za zákazníkem a byt zůstane prázdný zrovna té půl hodiny, kdy u nás zazvoní doručovatel. Obchodní balíky se dají vysledovat a pokud doma nejsme, dozvíme se o nich druhý den z lísteku ve schránce - a ještě na jeho základě je možnost dohodnout náhradní doručení.

    superkarma: 0 11.01.2004, 15:01:56
  11. avatar
    [111] sunnynka [*]

    Já jsem si objednala na stránkách www.eta.cz robota a došel mi do dvou pracovních dnů od objednávky

    superkarma: 0 11.01.2004, 11:11:04
  12. avatar
    [110] Gumídek [*]

    Syn objednával vánoční dárky po internetu už koncem října a do dnešního dne nic nepřišlo.Nakonec koupil jiné dárky,možná ,že do příštích vánoc to přijde .Bylo to od firmy Vltava.

    superkarma: 0 10.01.2004, 15:27:07
  13. avatar
    [109] Jeremi [*]

    Letošní zkušenost mi chybí, ale vloni (vlastně kalendářně předloni ) jsem objednávala po internetu hrošíkovi jako dárek školní aktovku a všem povlečení. Obojí přímo u výrobců, obojí po 11. prosinci (kdy jsem ulehla s anginou a propadla panice, že nebudu mít ani jeden dárek) a dorazilo to do 7 dnů.

    Těsně před Vánocema jsem se pokusila přes internet vyřídit akorát stavební spoření - formulář jsem vyplnila na stránkách spořitelny v pátek ráno, návrh smlouvy byl ve schránce v pondělí! Poštou a až z Brna.

    superkarma: 0 10.01.2004, 15:07:18
  14. avatar
    [108] Ťapina [*]

    Nakupovad dárky přes internet bych si netrofula. Je mi jasné, že tam musí mít pořádný šrumec a spíš bych se divila, kdyby všem všechno došlo včas.

    superkarma: 0 10.01.2004, 15:05:55
  15. avatar
    [107] Vivian [*]

    zn0uz4: nojo, amazon, to nemůžeš srovnávat s našima šopama

    superkarma: 0 10.01.2004, 14:06:27

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [106] zn0uz4 [*]

    jak to tak procitam, zlaty amazon.. nikdy nebyly problemy, kdyz jsem objednal knizky za $400,prisly do 14 dnu z nemecka, i kdyz jsem objednaval v anglii... trosku jine sluzby.. kazda knizka v super obalu, aby se neposkodily rohy, zaplatil jsem kartou, zadny problem.

    superkarma: 0 10.01.2004, 02:27:03
  2. avatar
    [105] Vivian [*]

    zn0uz4: jo, máš pravdu, byla to služba České pošty. Komické ovšem bylo, že zásilku sice sledoval, ale v den, kdy měla být už tady na poště, nedostal od pošty vůbec žádné oznámení o tom, že je zásilka na poště, takže by mohl čekat nevímjak dlouho a balíčku by se nedočkal, kdyby jeho cestu nesledoval .
    Máš pravdu, že lepší je, pokud e-shop využívá služeb třeba DPD, to je balíček třeba hned druhý den u mě.

    superkarma: 0 10.01.2004, 00:54:58
  3. avatar
    [104] zn0uz4 [*]

    emma: rozumny eshop nepouziva sluzeb ceske posty, a pokud ano, pak se to posila jako obchodni balik - s tim problemy nejsou (nebo nemely by byt), jinak samozrejme je mnohem lepsi smlouva s nekterou prepravni sluzbou - doruceni do 24 hodin az do rukou, vcetne dobirek. neni co resit

    superkarma: 0 10.01.2004, 00:01:14
  4. avatar
    [103] zn0uz4 [*]

    Vivian: to je sluzba te dane prepravni spolecnosti, treba DPD nebo PPL. Ale vicemen to maji uz vsechny, dokonce tusim i ceska posta ma tracking pro obchodni baliky.

    superkarma: 0 09.01.2004, 23:58:02
  5. avatar
    [102] Vivian [*]

    můj si přes internet cosi objednával a měl možnost cestu zásilky sledovat, takže stačilo znát její číslo a mohl vědět, kde zásilka právě je... ale nevím, jestli to byla služba toho e-shopu nebo pošty...

    superkarma: 0 09.01.2004, 20:32:46
  6. [99] agneska [*]

    já si teda myslím, že to není chyba jen obchodu. já bych se určitě pokud bych objednávala 28.11.a pokud by to byly vánoční dárky ujistila emailem, zda objednávka opravdu přijde do vánoc a starala bych se o to asi víc než kdy jindy.Protože v době před vánocemi je nápor objednávek určitě větší než kdy jindy a také na poštu se nelze moc spoléhat, mě se před vánocemi ztratili dvě výhry.
    S právě zmiňovaným obchodem mám já osobně velice dobré zkušenosti a já ho klidně známým doporučím.( a podotýkám nejsem zaměstnancem tohoto obchodu abych ho zde obhajovala)

    superkarma: 0 09.01.2004, 18:40:47
  7. [98] Chana [*]

    Taky jsem nakupovala a naštěstí úspěšně. Můžu doporučit dino.cz - objednávala jsem tříkolku a lego cca týden před vánocema a ježíšek přišel včas. Dále mám výbornou zkušenost s patro.cz, nádobí od Tescomy přišlo taky obratem, a i když jsem je musela reklamovat kvůli prasklému uchu hrnce, s reklamací nebyl žádný problém.

    superkarma: 0 09.01.2004, 18:21:59
  8. avatar
    [95] pajda [*]

    Za sebe můžu napsat, že se mi často stává, že někdo balíček nevyzvedne...obvykle pak připustí i to, že o něm věděl, ale to zjistím samozřejmě až to třech týdnech, kdy pošta balíček vrátí nebo i později, protože se ne každý den vrhám na poštu pro balíčky. Jinak ale celkem mám zkušenost, že si lidi obecně myslí, že čekají dýl - mám v obchůdku na každé stránce napsáno, že je dodací lhůta 21 dní. Že to lidi neberou jako pracovní dny, to bych i čekala, ale že budu mít spoustu mailů,kdy se lidi PO TÝDNU ptají, kdy už konečně to zboží dodáme, to mě taky nenapadlo...přitom do týdne to nestihne ani pošta, i kdybych to hned den po potvrzení expedovala. Jinak na Vltavě se skutečně zatrává případné rozdělení zásilky a je nutné si na to dát pozor.

    superkarma: 0 09.01.2004, 16:48:13
  9. avatar
    [94] medunka2001 [*]

    Já mám s Vltavou celkem dobré zkušenosti. Zásada ovšem je využívat slevových kuponů, tzn. mít více malých objednávek a objednávku rozdělit. Jediný problém jsem měla s objednávkou asi za 5 tisíc, kdy jsem musela sledovat faktury abych měla přehled a kontrolu, co mi má ještě přijít. Takže teď, když mám slevový kupon, tak si objednám dvě až tři knihy, kupon mi zaplatí dopravu a ještě mám knihy o něco levněji než u nás v obchodě. Na poštu nespoléhám, zásilky jedině přepravkou a do práce:-)))

    superkarma: 0 09.01.2004, 15:06:57
  10. avatar
    [91] muflonka [*]

    Ell: já jsem si to nechala rozdělit, přišlo to na 3x, poslední po 4 měsících. A nebyly to žádné nedostatkové knížky, objednávala jsem přes net, protože jsem měla slevový kupón...

    superkarma: 0 09.01.2004, 14:39:51
  11. [88] ellens [*]

    já s Vltavou zkušenosti mám dobré, objednávala jsem hodinky a do 14 dnů jsem je měla.
    Ono totiž když onjednáváte na Vltavě více zboží, tak je tam při objednávání dotaz, jestli cchcete objednávku rozdělit, v případě že nějaké zuboží nebude. Takže když zaškrtnete,že rozdělit nechcete,tak čekají dokud nemají všechno zboží, co si objednáte. Takže to chce taky číst podmínky.

    superkarma: 0 09.01.2004, 13:34:42
  12. avatar
    [87] emma [*]

    já mám asi rekord: na objednanou postel ze Zlínské firmy (tuším Dřevotvar nebo tak nějak) jsme čekali od začátku srpna do konce února!!! aspoň jsem ji dostala přesně k narozeninám. to nikdo nečekal!!!

    superkarma: 0 09.01.2004, 13:17:13
  13. avatar
    [86] janinkab [*]

    si objednal někdy začátkem listopadu zboží z katalogu Popronu- není to E- obchod. Zboží přišlo na Silvestra ráno, ze 3 objednaných věcí, přišla jedna- takže jim to trvalo skoro 2 měsíce- ještě že to nebylo vyloženě pod stromek...

    superkarma: 0 09.01.2004, 13:10:42
  14. avatar
    [85] janinkab [*]

    Objednávám spoustu věcí přes net. Naposled baterie do mobilu a hry na PC. S oběma firmama proběhlo vše hladce. Ale už jsem si objednala i spodní prádlo, oblečení, kosmetiku...S Vltavou zkušenost nemám, a po Vašich referencích ji ani zkoušet nebudu. Zato s Quelle, Neckermannem i Ottem zkušenosti mám, a to různorodé. Někdy se jim to povede a někdy ne...

    superkarma: 0 09.01.2004, 13:06:08
  15. avatar
    [84] megrin [*]

    Mám podobný příběh - koupila jsem cedéčka, byl mi potrvzen max. termín expedice 29.12.2003 Svou objednavku jsem sledovala v On-Line nastroji, kde se přesně dá vystopovat, co se s objednavkou děje.
    A přesně 29.12. se objevilo, že nabídka byla předána České poště. No jo, ale kde nic tu nic... behám na poštu, doručovatelka už se mi vyhýbá A jaké bylo mé překvapení, když mi došel mail, že právě DNES (to jako 9.1.) byla moje objednávka vyskladněna a v nejbližším termínu bude předána poště k doručení

    superkarma: 0 09.01.2004, 13:00:38
  16. avatar
    [81] muflonka [*]

    Ještě k té Vltavě, oni nám pak poslali jako omluvu nějaké CD. Ale to je stejně neomlouvá, protože jsme objednávali v srpnu a knihy přišly po opakovaných urgencích na 3x a poslední dorazila až začátkem prosince .

    superkarma: 0 09.01.2004, 12:57:58
  17. avatar
    [80] emma [*]

    zrovna dneska mi přišel parfém z FANN.CZ. za 3 dny, 10% sleva, 2 vzorky vońavek a časopis Style zdarma

    jinak, abych řekla zkušenost z druhé strany: naše firma taky provozuje e-shop. a bohužel se stane, že poště trvá poslat balíček po Praze třeba od pondělí do pátku. nebo lidem nedaj oznámení do schránky, že maj na poště balík a oni čekaj a čekaj a nám se balík vrátí jako, že si ho nikdo nevyzvedl.
    tím samozřejmě neomlouvám ty firmy, co vás zklamaly. pokud to opravdu odeslaly, maj doklad a můžou vám ho poslat. že to poště trvá, s tím nemůže nikdo nic dělat

    superkarma: 0 09.01.2004, 12:50:37
  18. avatar
    [79] medved [*]

    sunny....to je fakt pech...ale byt tebou bych to nenechala jen tak, ale udelala jim tam aspon poradny brajgl a vyhadala si slevu, protoze tohle je fakt jednani na

    superkarma: 0 09.01.2004, 12:48:37
  19. avatar
    [78] muflonka [*]

    Nečetla jsem reakce pod článkem, ale podobné chování mají na Vltavě. Už mě takhle vypekli 2x, takže Vltava nikdy více . A to jsem tam byla dříve spokojena, ale to jsem kupovala odborné knihy, co měli na skladě.

    superkarma: 0 09.01.2004, 12:33:44
  20. avatar
    [69] kubikm [*]

    já několikrát koupila ve Fannu, v pořádku
    jednou ale místo zaplacené 100 ml vůně tam byla jen 30ml
    nejdříve mi to nechtěli věřit, ale potom jsem to musela poslat zpět a vyměnili.
    Akorát to poštovné mi tedy ničím nenahradili a ani omluvy jsem se nedočkala.

    superkarma: 0 09.01.2004, 12:01:51
  21. avatar
    [64] Lhasa [*]

    Sunny, to mě mrzí Ani jsem netušila, že když pomáháš shánět dárek ty mně, máš přitom sama takovej nervák

    Já jsem koupila jednu audiokazetu z Radioservisu, přišla během tří dnů , pak jsem díky netu zjistila, že se DÁ koupit hezká akotvka pro budoucího prvňáčka. Ale klasický nakupování v i-netovém obchodě to nebylo

    superkarma: 0 09.01.2004, 10:31:57
  22. [63] Pula [*]

    Pula: Už jsem to našla. Na Vltavě mají I. i II., na Bontonlandu I.

    superkarma: 0 09.01.2004, 10:22:37
  23. avatar
    [60] Saturninka [*]

    Sunn - Je to tady http://www.jablko.cz/slabikar/
    a broučci http://www.cdextra.cz/broucci/

    superkarma: 0 09.01.2004, 10:12:14
  24. [59] Pula [*]

    Napište mi prosím, ve kterém internetovém obchodě bych mohla sehnat na videokazetě "Rozhlédni se člověče", udělala bych kazetou velkou radost manželovi.

    superkarma: 0 09.01.2004, 10:09:37
  25. avatar
    [58] Saturninka [*]

    sunnynka: Jéééé já nevím, já se kouknu a písnu, ju????

    superkarma: 0 09.01.2004, 10:09:14
  26. avatar
    [57] sunnynka [*]

    satu kde sis objednávala ty cd romy?

    superkarma: 0 09.01.2004, 10:07:40
  27. avatar
    [56] Saturninka [*]

    sunnynka: Chápu, prostě měli v objednávkách bordel a nestíhali. To ovšem nemění nic na tom, že Ti pokazili vánoce a Ty jsi na ně právem naštvaná . měli by se aspoň omluvit nějakou slevou či tak .
    Mně vědět dali do 3 týdnů - ale já objednávala už 15.10.2003. To toho asi ještě toliko neměli . A je fakt, že když jsem pak před svátkama listovala jejich nabídkou, tam skoro vše bylo označeno, že nemůžou dodat do Vánoc .
    Ale zato jsem si jinde objednávala CDrom pro - Slabikář a Broučky, jsou od stejného výrobce. Přišel jen slabikář. Když jsem jim po měsíci napsala, ať už nám Broučky neposílají, protože jsme zakoupili něco jiného, omluvili se anapsali, že Broučky do Vánoc zašlou zdarma - a zaslali . Ovšem o Lot vím, že jí je poslali zadara rovnou i s tím slabikářem, jenže jí se nepodařili spustit, zatímco nám fungují skvěle .

    superkarma: 0 09.01.2004, 10:04:36
  28. [53] Pula [*]

    sunnynka: Vltava

    superkarma: 0 09.01.2004, 09:57:34
  29. avatar
    [52] sunnynka [*]

    satu já jsem právě čekala, že pokud by náhodou do těch třech týdnů něco neměli, tak mi dají snad AUTOMATICKY vědět, jestli chci poslat aspoň to co mají....

    superkarma: 0 09.01.2004, 09:53:56
  30. avatar
    [51] Lesana [*]

    Nedávno jsem kupovala knížky na www.knihservis.cz - a bylo to fajn. Postupně mi chodily maily, jak to s objednávkou vypadá, poslali i link, kde jsem si mohla akutální stav ověřit. 13.12. před půlnocí jsem objednávku poslala, 15.12. mi napsali, že mi zásilku odeslali :o)

    superkarma: 0 09.01.2004, 09:49:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme