V reálu to obyčejně znamená, že jsme-li zoufalé, tak za A – smutníme a nemáme na jídlo ani pomyšlení, a tudíž hubneme, nebo za B – nezřízeně se cpeme, a pak samozřejmě tloustneme jako bečky. Nás ale zajímalo, jak si svou krásně formovanou, štíhlou „tajli“ udržuje asi nejšmrncovnější ze Zoufalých manželek, herečka Eva Longoriová (32). A vzhledem k tomu, že je na svou postavu pyšná, ráda se se svým tajemstvím netajemstvím pochlubí…

V podstatě se nejedná o dietu v pravém smyslu slova. Jde jen o pravidelnou konzumaci některých potravin ve vhodnou dobu. Po ránu, při televizi… Tato „dieta“ je i v našich podmínkách zcela dostupná. Svému tělu Eva Longoriová dopřává potraviny, které ho nezatěžují a napomáhají odbourávání tuku. A co nesmí chybět na jejím jídelníčku?

1) Borůvky. Ty se staly nezbytnou součástí jídelníčku snad každé celebrity. Hned po ránu si z nich připravte lahodný džus nebo shake. Borůvky pomohou v těle odbourat škodliviny a přímo přetékají antioxidanty, aminokyselinami a esenciálními mastnými kyselinami. Zaručeně prý působí proti stárnutí.

2) Krůtí maso. Trápíte se dietou, ale bez masa se prostě neobejdete? Pak jedině krůtu! Je chutná a má málo kalorií. Grilovaná krůtí prsa bez kůže obsahují jen 161 kcal a 4 g tuku. Navíc je v nich protein karnosin, který působí proti vráskám.

3) Hořká čokoláda. Neumíte si představit život bez čokolády? Musíte si tu a tam zamlsat? Stačí, když místo mléčné čokolády zvolíte její tmavou (hořkou) verzi, ktará bude obsahovat aspoň 70 % kakaa. Tmavá čokoláda má méně tuku než mléčná, zvyšuje hladinu dobrého cholesterolu a je plná antioxidantů.

4) Granátové jablko. Další dobrota. A navíc ještě zdravější. Zaženete jím chuť na sladké a je velmi zdravé. Obsahuje doporučenou denní dávku vitaminu C, který napomáhá hubnutí, a pouhých 60 kcal.

5) „Tučné“ ryby. Ne všechny tuky jsou pro tělo úplně špatné. Ryby, jakými jsou například makrela, tuňák, losos nebo sardinky, obsahují esenciální mastné kyseliny, které produkují hormon, jenž zabraňuje ukládání tuků, takže díky nim rozhodně váha neporoste.

6) Ananas. Toto sladké ovoce je super pomocník, když chcete shodit. Jen pozor, musí být čerstvý, a ne z konzervy! Plátek ananasu je nejen chutný, ale zároveň pomáhá při trávení, takže přispívá k hubnutí. A obsahuje jen 50 kcal.

7) Dýňová semínka. Pokud máte u televize neustále nutkání něco chroupat, vyměňte obligátní chipsy za dýňová semínka, a je to. Pochutnáte si na nich, zasytí vás a ještě si doplníte zásobu zinku a zdravých tuků. A ve 25 g je jen155 kcal!

8) Kapusta. Zelenina je nejlepší základ pro každou dietu, zvlášť ta zelená, jako je například kapusta. Ta obsahuje velmi mnoho kalorií a více živin než jakákoliv jiná zelenina. Navíc v ní najdete velké množství antioxidantů a vlákniny, která podporuje trávení.

Samozřejmě nesmíte se zapomínat řídit heslem: Jez do polosyta, pij do polopita! A necpat se před spaním.

Věříte na „zázračné“ a „zaručené“ diety slavných osobností? Nejde jen o reklamní trik, a ony mají svou postavu danou „od Pánaboha“? Už jste někdy dotáhla nějakou takovou dietu do konce se skvělým výsledkem? Jakou? (A nemusí to být zrovna: „Nežrat“!) Poraďte nám ji…

Reklama