Reklama

spokojená zákaznice?

Možná si ještě pamatujete moji rozhořčenou reakci nad novou blůzou, u které se mi hned po prvním vyprání doslova rozpadl rukáv. Pokud ne, klikněte ZDE. Pod článek jsem dala i anketu, v níž jste si měly tipnout, jak dopadne reklamace. Zřejmě po mnoha špatných zkušenostech jste  zvolily variantu B, a to, že mi reklamaci neuznají, nevrátí peníze ani mi nevymění blůzu za jinou.

Musím se vám přiznat, že jsem čekala totéž a v duchu si chystala scénář, co s tím šuntem za osm set pade udělám. Napadly mě dvě varianty. Buď sklopím uši, vezmu milou halenu a ustřihnu jí rozdrbaný rukáv. Tedy samozřejmě oba, aby se dala ještě nosit.

Ale víc se mi líbila možnost poněkud výstřední, ale možná varující pro ostatní napálené zákaznice. Měla jsem v plánu vrácenou blůzu pomaloučku s klidným výrazem trhat jako toaletní papír na jemné proužky a vychutnávat si zděšené pohledy prodavaček i koupěchtivých. Jsem si jista, že by se během okamžiku krámek vylidnil.

Byla bych možná za cvoka, ale ten pocit satisfakce by za to určitě stál.

Leč, vypálili mi rybník a divadelní exhibice se nekonala. Když jsem si přišla pro verdikt reklamace, světe, div se, reklamaci mi uznali. Várka bílých halenek (měli je i v jiných barvách) byla opravdu kazová a nabídli mi výměnu. Ale musím prý počkat ještě týden, až je přivezou. Dobrá, když už jsem čekala měsíc, počkám ještě týden, souhlasila jsem, protože se mi líbila a moc mi slušela. Po týdnu kvačím celá natěšená do butiku vyzvednout si novou blůzu. Prodavačka vzala reklamační papír a šla do skladu.

Po chvíli se s poněkud rozpačitým výrazem zjevila bez blůzy a zírala do papíru, aby se mi nemusela podívat do očí. Koktala něco v tom smyslu, že bílá blůza přišla jenom jedna, a tu dala paní, která reklamovala sice jinou, ale najednou se jí zalíbila ta „moje“.

Pěkně děkuju. Už jsem se nadechovala, že je pošlu kamsi, ale zjevil se vedoucí. Omlouval se, nabízel mi jako náhradu tyrkysovou a růžovou, ale já trvala na bílé. Nezbývalo než se spokojit s vrácenými penězi.

Takže reklamace vlastně dopadla dobře, ale stejně jsem odcházela s pocitem, že v tomhle obchodě už mě nikdo nikdy neuvidí.

Jaké zkušenosti s reklamacemi máte vy, milé ženy-in? Jsou spíš dobré, nebo špatné? Co jste naposledy reklamovala? S jakým výsledkem? Jste bojovná, nebo spíš pokorná? Umíte jednat asertivně, nebo se necháte vytočit? Co vám na reklamacích nejvíc vadí? Vrátíte se do obchodu, kde vám neuznali reklamaci? Máte nějaký fígl, jak při reklamaci obstát? Máte nějakou příhodu, o kterou se s námi chcete podělit?

Napište na redakce@zena-in.cz

Za svůj příspěvek můžete získat tento kosmetický balíček, ve kterém najdete koupelovou sůl, hydratační sprchový krém a antiperspirant

Výhra