Novinky

Iveta Bartošová. Opravdu zpěvačce nedokázal nikdo pomoct?

I v naší redakci jsme měly zpěvačku Ivetu Bartošovou rády, proto nemůžeme nechat bez povšimnutí, co se děje (píše) v médiích krátce po její tragické smrti. Asi nejvíc jsme v šoku z toho, jak se po sebevraždě své manželky chová její manžel Josef Rychtář...

Ten se včera nejdříve zhroutil tak, že ho musela rychlá záchranná služba odvézt do Bohnic, a večer už ukazoval novinářům dopis, který mu Iveta zanechala na rozloučenou. Nehledě na to, že následně asi v deset hodin večer televizi Nova poskytl rozhovor v přímém přenosu... Takže za prvé, nejdříve viní ze smrti Ivety Bartošové bulvární média, a pak novinářům ochotně poskytuje rozhovor?

Velká kritika se snesla hlavně na hlavu Pavlovi Novotnému, šéfredaktorovi bulvárního webu Extra.cz, který se nedávno „proslavil“ v dokumentu Dělníci bulváru. Už loni pro jeden slovenský server avízoval, že bulvár zpěvačku zabije. Deníku iDNES.cz nyní poskytl rozhovor, ve kterém říká, že za smrt zpěvačky může její okolí, ne bulvár. „Pokud mají lidé potřebu přenést na mě svoji zlobu za smrt Ivety, je to v pořádku,“ říká v rozhovoru.

Velice hezky vzpomíná na Ivetu Bartošovou obec Uhříněves u Prahy, kde žila. Podle stejného serveru byla vždy milá a přátelská a nikdy nezapomněla pozdravit.

Škoda, že Ivetě Bartošové nikdo nedokázal pomoci. Včera jsem se dívala na film Svatba upírů, kde si zpěvačka zahrála krásnou Olívii, a musím uznat, že na vrcholu své kariéry byla opravdu nádherná.

A jak vás zasáhla smrt Ivety?
My jsme o ní informovali včera v tomto článku: Iveta Bartošová ukončila dobrovolně svůj život

Aktuální články najdete:

   
02.05.2014 - Redakční novinky - autor: Lucie Ulmanová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [133] hellen138 [*]

    Motty — #132 Omlouvám se, spletla jsem se.

    superkarma: 0 12.05.2014, 21:00:47
  2. avatar
    [132] Motty [*]

    hellen138 — #129 Ivetě bylo 43. ale už před 5 rokama.

    1. na komentář reaguje hellen138 — #133
    superkarma: 0 12.05.2014, 17:38:53
  3. avatar
    [131] Eva_CZ [*]

    peetrax — #130 Sml22 a fyzicka podoba.

    superkarma: 0 12.05.2014, 13:04:00
  4. avatar
    [130] peetrax [*]

    hellen138 — #129 hlavně ta shoda ve věku... Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #131
    superkarma: 0 12.05.2014, 12:25:43
  5. [129] hellen138 [*]

    Až se divím, co vše měla Iveta společného s rovněž nešťastnou herečkou Marylin Monroe:

    Marylin byla rovněž závislá na alkoholu a prášcích.

    Také střídala partnery jak na běžícím páse, byla 2 vdaná a rozvedená.

    V práci byla nespolehlivá, popíjela i při natáčení.

    Mnohokrát spáchala demonstrativní sebevraždu, vždy ji ale na poslední chvíli přátelé zachránili. Tu poslední už dokonala.

    Ivetě bylo 43 let, Marylin 34.

    Obě chtěly být krásné a úspěšné, ale závislost byla silnější.

    Obě rády telefonovaly přátelům, třeba i v pozdní noční hodinu.

    Marylin také trpěla domácím násilím včetně duševního a to, když byla vdaná za Joea Di Maggia. Ten ji ale miloval, na rozdíl od Rychtáře.

    Marylin pohřeb byl jen úzkém rodinném kruhu, nesměli přijít ani nejbližší přátelé a spoluherci.

    Těch shod je mnohém víc, až člověku zatrne.

    Helena

    1. na komentář reaguje peetrax — #130
    2. na komentář reaguje Motty — #132
    superkarma: 0 12.05.2014, 12:15:43
  6. avatar
    [128] Eva_CZ [*]

    Leena — #127 Sml22 ja uz taky tak nesilim, jako zamlada - to jsem radivala jak cerna ruka a nekdy mi to chybi, uz jsem klidnejsi a mam rada v urcitych vecech klid a pohodu, ale kdyz se ohlidnu, nemenila bych. Muj zivot byl nahoru a dolu a pak hodne dlouho dole, presto bych nemenila. Ale VONa mam asi uz nafurt a zivot prima.... Sml22

    superkarma: 0 11.05.2014, 22:37:37
  7. [127] Leena [*]

    Eva_Fl — #126 Každý to má nastavený jinak: někdo chce klidnej, nudnej život a někdo má rád živo, třeba i s těma držkopádama.

    A pak je ještě varianta mít stabilní život v určitejch věcech(partner, kamarádi, práce), a přesto žít zajímavej a nenudnej život Sml58

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #128
    superkarma: 0 11.05.2014, 20:15:58
  8. avatar
    [126] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #125 hmmmmmmm, je prece moc prima se po drzkopadu zvednout, clovek se pak na zivot diva jinak. Ale to je muj nazor, nemusis s nim souhlasit.

    1. na komentář reaguje Leena — #127
    superkarma: 0 11.05.2014, 03:33:08
  9. avatar
    [125] Dudlajlama [*]

    Vis co? Nejsem sice Bartoska, ale mne ten klidny zivot vyhovuje. Jasne, zamlada to bylo divocejsi, ale dneska vzdavam dekovne modlitby za kazdy den v pohode a bez katastrof. Nepotrebuju ke stesti kotrmelce a drzkopady, opravdu ne.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #126
    superkarma: 0 11.05.2014, 03:24:20
  10. avatar
    [124] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #123 co je tak prima na nudnym zivote?

    superkarma: 0 11.05.2014, 00:58:51
  11. avatar
    [123] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #122 Kdyz ctes vzpominky lidi na ni, tak se to jevi jako klasicka biopolarni porucha, silene propady, euforie stridajici stavy uzkosti, stihomam atd. Ty jeji opakovane pady, ale na druhou stranu neuveritelna sila se zase vyhrabat nahoru. Jizda to sice byla, ale ja bych ji prala spis klidnou jizdu na dlouho trat.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #124
    superkarma: 0 10.05.2014, 18:27:45
  12. avatar
    [122] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #121 To je všechno pravda. Přesto si myslím, že i přes trpký konec to byla jízda, která stála za to Sml22

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #123
    superkarma: 0 09.05.2014, 23:51:57
  13. avatar
    [121] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #120 To sice jo, ale mohla zit a fungovat az do stari, viz treba Spinarova, Rottrova atd. Nerikam, ze mela nejlepsi hlas na svete, ale vyjimecny a rozpoznatelny od desitek jinych. Ona se uz ale narodila tak nejak truchliva a asi nebylo snadne po jejim boku zit. Je mi ji lito, protoze byla fakt vyjimecne krasna a urcitym zpusobem dojemna.  Slaba a zranitelna, ale na druhou stranu i tvrda a palicata. Staci jen pripomenout ty vymeny manazeru a profi lidi kolem ni. Jakmile nekdo naznacil, ze je neco v neporadku, tak jel. To uz je ale ted jedno, pomoci ji nedokazal nikdo. Ani ona sama.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #122
    superkarma: 0 08.05.2014, 19:14:36

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [120] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #114 Dudli, na druhou stranu - proč zpackaný život? Byla krásná, třicet let na vrcholu kariéry a na výsluní (co si budeme povídat, pořád o ní lidi věděli a propadla se až poslední dva tři roky, jinak normálně zpívala, koncertovala, pracovala). Slavíky, ceny, zdravé dítě, krásný hlas. Třicet let! To není promarněný život, ať už její poslední léta proběhla jakkoli.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #121
    superkarma: 0 08.05.2014, 18:11:20
  2. avatar
    [119] Dudlajlama [*]

    Motty — #118 Sml22

    superkarma: 0 06.05.2014, 17:53:01
  3. avatar
    [118] Motty [*]

    Dudlajlama — #117 Je to tak. Kdyby si žila anonymní život někde ve Frenštátě, tak by asi byla šťastná. Do toho velkýho světa se vůbec svojí povahou nehodila. Měla se už někdy před 10 rokama na ten celej showbusiness vykašlat a stáhnout se do ústraní, jenže to nedokázala, sláva je asi hodně návyková. A nakonec na ni takhle dojela. Je mi jí jako člověka fakt strašně líto.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #119
    superkarma: 0 06.05.2014, 08:00:50
  4. avatar
    [117] Dudlajlama [*]

    P. S. Myslim si, ze cely zivot hledala toho vysneneho prince, ktery by ji na rukou nosil, delal co na ocich videl, nezahybal, poslouchal ji, podporoval atd. Pak verim, ze by dokazala byt v pohode a mit i nadale uspesnou karieru. Jenze takovych chodi po svete pomalu a v show businessu zvlast. Od jednoho kousku k druhemu klesala nize a nize.

    1. na komentář reaguje Motty — #118
    superkarma: 0 06.05.2014, 00:26:17
  5. avatar
    [116] Dudlajlama [*]

    Motty — #115 Sml22

    superkarma: 0 06.05.2014, 00:17:51
  6. avatar
    [115] Motty [*]

    Dudlajlama — #114 Dudli, já to samý. Však víš, jakej jsem na ni vždycky měla názor, byla jsem jedna z těch, co jim z ní už bylo na zvracení, při každým jejím dalším extempore jsem už jen protáčela oči a když jednou v nějakým rozhovoru sama o sobě řekla, že "celej národ chlastá, ale každej si myslí, že tady pije jen BARTÁČKOVÁ", tak jsem si řekla, ta už má fakt dost. A teď, když vidím ty videa, kde je na dně z toho debila a když mi zpětně dochází, v čem žila a co prožívala a jak jí těsně před koncem muselo být, tak je mi jí až neskutečně líto a opravdu, což bych v životě neřekla, že se stane - jsem za ni prolila slzu.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #116
    superkarma: 0 05.05.2014, 21:01:07
  7. avatar
    [114] Dudlajlama [*]

    Eva_Fl — #113 Ja si myslim, ze mela. Hystericka, sebestredna, sklony depresim a sebevrazdam uz v mladi. Vychazim ale jenom z popisu jeji osobnosti ostatnimi. Ted psal jeji prvni manazer Gotlieb(mimochodem, prijde mi jako naprosty blb), za takhle vyvadela uz v zacatcich kariery.

    At je to jak je to, je mi za ni a jeji nevydareny zivot smutno vic, nez bych od sebe ocekavala.

    1. na komentář reaguje Motty — #115
    2. na komentář reaguje Suzanne — #120
    superkarma: 0 05.05.2014, 19:17:08
  8. avatar
    [113] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #112 ja si nemyslim, ze byla dusevne chora. Sml23 Tohle vsechno byl dusledek zavislosti. Pokud se bere zavislost jako dusevni nemoc, pak souhlas. A jestli se s tim clovek rodi? Ano. Sml22 Byl zjisten svina gen.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #114
    superkarma: 0 05.05.2014, 18:37:11
  9. avatar
    [112] Dudlajlama [*]

    gerda — #111 Iveta se hlavne narodila s "diagnozou", ktera ovlivnovala jeji zivot i usudek. Ze se pozdeji pridal alkohol a prasky, je jen tresnicka na dortu. Pres to vsechno musim rici, ze se dokazala parkrat vyhrabat ze strasnych stavu, za coz ma muj respekt. To nedokaze kazdy. A skocit pod vlak uz vubec ne, to chce silu, kterou bych v te krehke holce necekala. A jak uz nekdo dole psal, i pres tento zpusob zivota, vypadala porad lip nez vetsina sporadane zijicich spoluobcanek v jejim veku. A Rychtar? Ten ji proste dorazil.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #113
    superkarma: 0 05.05.2014, 17:05:24
  10. avatar
    [111] gerda [*]

    Dudlajlama — #109 ano, to už vypadala doslova jako mučednice. Chudák její maminka. Iveta měla kolem sebe hodně lidí, co ji přese všecko měli rádi a nabízeli pomoc, ale zpočátku nechtěla, později už nemohla pomoc přijmout. Skoro se bojím, jak dopadne Rychtář, toho všichni nenávidí.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #112
    superkarma: 1 05.05.2014, 08:10:51
  11. [110] martinusku [*]

    Musela se strašně trápit. Je to smutný příběh, hrozně moc. Nejbližší lidé museli vidět co se děje, to mi nikdo nevymluví, ale to je teď už úplně, ale úplně jedno... Nemoc tohoto kalibru je běh na dlouhou trať a je smutné že neměla vedle sebe někoho kdo by jí pomohl tím peklem projít ke zdárnému a vytouženému cíli...Sml15 Když už se to tedy stalo je snad ještě smutnější jak se perou o její ostatky, to je přímo šílené! Pan Rychtář by neměl chtít dělat z jejího pohřbu divadlo. I tak jsme si na ní všichni v republice díky médiím vzpomněli a tak klidný, důstojný pohřeb v rodinném kruhu a uložení do rodinné hrobky by bylo, myslím, nejlepší rozloučení pro tuto utrápenou dušičku i její rodinu

    superkarma: 2 05.05.2014, 02:14:54
  12. avatar
    [109] Dudlajlama [*]

    navia — #107 Vetsinu tech clanku v bulvaru vypoustim, ale na to posledni video na prochazce jsem se podivala. Rikam to mozna ponekud nadnesene, ale srdce se mi nad tou vyhaslou nestastnou tvari sviralo, doslovaSml22

    1. na komentář reaguje gerda — #111
    superkarma: 0 04.05.2014, 23:16:05
  13. avatar
    [108] Eva_CZ [*]

    wich — #100 kolik ze jsi vystudovala VS? Sml52 Chces spocitat pravopisne chyby ve svych prispevcich? Sverim ti tajemstvi, existuje interpunkce. 

    gerda — #106 Sml67Sml22 malomestacka s nosem hodne nahoru. Nula.

    superkarma: 2 04.05.2014, 23:01:40
  14. avatar
    [107] navia [*]

    Klára Křížová — #92 Mně je taky divné jak Rychtář prohlašoval, že jeho žena žádné zoufalé smsky nikomu nepsala... Že by je smazal z jejího mobilu bych pochopila, ale proč se nepřihlásí ti, komu ty sms přišly? Když tv nova tak jistě tvrdila, že existovaly?... Jinak když jsem tu zprávu slyšela, bylo mi IB strašně líto, ale hned mě napadlo, že ji k tomu Rychtář dohnal. Na té poslední procházce, u které se nechali natočit, působila jak živá mrtvola... Snad už má klid.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #109
    superkarma: 0 04.05.2014, 19:37:55
  15. avatar
    [106] gerda [*]

    wich — #103 Kvocient slepičího kdáku je u tebe bohužel často patrný, i když se snažíš o interesantní noblesu. Pak se ovšem nesmíš divit, když následuje klovanec.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #108
    superkarma: 9 04.05.2014, 18:22:26
  16. avatar
    [105] Julča [*]

    wich — #95 Proč nesmíme diskutovat? My ji neubližujeme a dělat, že se nic nestalo, no nevím. 

    wich — #103 POkud dobře čtu, klovat začalas ty Sml80

    superkarma: 5 04.05.2014, 18:16:54
  17. avatar
    [104] Julča [*]

    aninas — #97 Teď jsem mrkla na nějaká videa, které nikdo nikdy neviděl a myslím, že věděla, že je všechno špatně, jenže neměla sílu proti němu bojovat. Vyplouvá na povrch, že se ho chtěla zbavit, ale nevěděla jak. Jinak s Tebou souhlasím, že byla nemocná a on ji dorazil.

    superkarma: 1 04.05.2014, 18:11:52
  18. avatar
    [103] wich [*]

    Taky se nekdy divim. Kdeze je ta pohoda a vtip zeny-in pred lety. Ted aby se clovek bal neco napsat, aby ho soudruzky neuklovaly.

    1. na komentář reaguje Julča — #105
    2. na komentář reaguje gerda — #106
    superkarma: 0 04.05.2014, 16:36:20
  19. avatar
    [102] gerda [*]

    wich — #101 tvůj úsudek je brilantní. Ovšem, pak mi nezbývá podivit se, cože to pohledáváš ve slepičím magazínu.Sml80

    superkarma: 4 04.05.2014, 16:30:03
  20. avatar
    [101] wich [*]

    Aninas: kdyby tehdy personal v PL nevynasel informace ven, tak by se IB dal lecila. Na to casto v tech konspiracnich bludech ctenarky zapominaji - ona se lecila, ale diky ztrate duvery i v odborny personal, skoncila. Tak to je pak tezko, kdyz uz ani ti odbornici nejsou profici. Proste kazda diskuze coby kdyby je naprosto zbytecna.

    1. na komentář reaguje gerda — #102
    superkarma: 1 04.05.2014, 16:19:34
  21. avatar
    [100] wich [*]

    Bo me zajima o cem se da psat 80 prispevku pod clankem o nicem draha :-P

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #108
    superkarma: 0 04.05.2014, 16:13:22
  22. avatar
    [99] Eva_CZ [*]

    wich — #95 tak co sem lezes, Mrs.Dokonala?

    superkarma: 5 04.05.2014, 15:56:16
  23. avatar
    [98] aninas [*]

    gerda — #96 Tak to se omlouvam, ze jsem ti to pokazila Sml33

    superkarma: 0 04.05.2014, 15:36:42
  24. avatar
    [97] aninas [*]

    Julča — #91 Ano, ALE byla nemocna. Dusevne a psychicky. A jako nemocna nemohla rozlisit, co je pro ni dobre a co ne.

    Jenom lekari a odborni pracovnici ji mohli pomoct s tou jeji nestastnou labilni povahou.

    Psychopat Rychtar jenom znasobil uz tak jeji hodne narusenou psychiku.Sml68

    1. na komentář reaguje Julča — #104
    superkarma: 4 04.05.2014, 15:34:59
  25. avatar
    [96] gerda [*]

    wich — #95 no vidíš, jak jsi nás utřela. Už nikdo ani necekne.Sml58

    1. na komentář reaguje aninas — #98
    superkarma: 1 04.05.2014, 13:44:46
  26. avatar
    [95] wich [*]

    OMG pomalu zacinam nabirat dojmu, ze po tech kilometrovych diskuzich s konspiracnimi teoriemi vyleze Iveta Bartosova z rakve. Stalo se co se stalo, melo to tak byt, tak uz ji dejte klid aspon vy, kdyz uz ji ho nedopreje vlastni manzel...

    1. na komentář reaguje gerda — #96
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #99
    3. na komentář reaguje Julča — #105
    superkarma: 2 04.05.2014, 08:40:35
  27. avatar
    [94] gerda [*]

    Bohužel byla ve věku, kdy je ženě vlivem hormonálních výkyvů už i tak hodně špatně. Pochybuju, že docházela na nějaké pravidelné kontroly a byla ukázněná pacientka gynekologie. Kolikrát stačí už jenom tohle. Návaly, změny nálad...je vlastně obdivuhodné, kolik toho vydržela. Konec se dal bohužel očekávat, už před necelým rokem v létě jsem s ustrnutím viděla tragické video, jak ji Macura vyvádí z domu v žalostném stavu do auta. Rychtáře si zvolila sama, stejně jako předchozí partnery. Nepoučitelná. Cesta do zkázy. Násilím se pomáhat nedá, dokud je člověk svéprávný.Sml80 

    superkarma: 1 04.05.2014, 06:29:47
  28. avatar
    [93] OlgaMarie [*]

    hellen138 — #81 Také si myslím, že pokud ten, který pomoci chce a není sám ohrožován, by měl ve své snaze vytrvat.

    superkarma: 0 03.05.2014, 22:52:03
  29. [92] Klára Křížová [*]

    Mě to celý přijde taky hrozný. Představa, že si moje příbuzná vezme takovýho debila, kterej nakonec milostivě rozhoduje o tom, kde bude ležet v hrobě, s lidma, se kterýma nemá nic společnýho... Musí to být pro tu rodinu hrozný. Aby se ho doprošovali, aby jim dal urnu s jejich dcerou, sestrou, matkou.. Sml28

    Ale třeba ti kriminalisti na něco kápnou. Jak se furt dušuje, že ona nikomu nepsala, jak byli v pohodě, přesvědčuje sám sebe? Bůh ví, co se u nich doma dělo, držel jí pod práškama, občas jí dal napít, byla úplnou loutkou, jak z tohodle zdrhnout? Třeba jí deptal, že ani pod ten vlak neskočí, jak je neschopná .. to se ale nedokáže.

    1. na komentář reaguje navia — #107
    superkarma: 5 03.05.2014, 19:12:50
  30. avatar
    [91] Julča [*]

    hellen138 — #79 Paní Bartošová starší má už nějaký věk. Pokud vím, kdysi za Ivetou přijela a ta ji nepustila domů, nechtěla s ní mluvit. Co by jako měla dělat? Všechny, kdo jí chtěl pomoct, odkopla. Nechtěla slyšet pravdu. Ivety je mi líto, ale všechny problémy si způsobila sama.

    1. na komentář reaguje aninas — #97
    superkarma: 4 03.05.2014, 18:48:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme