Reklama

Přečtěte si, jaký názor má na vše, co se týká restauračního života, čtenářka s nickem Ivásek. A přikládá i jednu roztomilou fotografii kávových gurmánů ))

Ahoj ž-inky, gurmánky!

Do restaurací chodím ráda a ráda také jím. Co na tom, vždycky jdu do restaurace s přesnou vidinou toho, co si dám – stejně vždycky skončím u salátu nebo u „dietního“ kuřecího J Stejně tak můj přítel, který po sáhodlouhém rozhodování vždycky zvolí guláš (z jakéhokoliv masa, na jakýkoliv způsob).

Do snobských restaurací nechodím – je mi líto té hromady peněz, co bych tam nechala (byla jsem v jedné takové jednou, byla jsem pozvaná a ne že bych se tam cítila „komfortně“). Necítím se tam dobře, nemám ráda, když se kolem mě komíhá číšník a při každém zvednutí očí je hned u mě a ptá se, jestli mi něco nechybí… chybí! klid na jídlo… Mnohem raději mám ty klasické „zaflusané čtyřky“, kde to má aspoň tu správnou atmošku a kde za málo peněz je hodně muziky (a to, prosim pěkně, velmi kvalitní).

Někdy se stává (a kdo to nezažil?), že personál dává dost okatě najevo, jak ho šíleně prudí, že hosty musí obsluhovat – mno, já občas svou práci taky dělám s odporem, ale koneckonců jsem za ni placená, že? Pokud dojde k tomu, že se obsluha chová arogantně a nevidím ochotu, potom se chovám stejně a restaurace může zapomenout, že nechám tipko :)

Bez placení z restaurace zásadně neodcházím, ale pokud čekám na zaplacení dýl, než čtvrt hodiny, potom se zvedám z místa a to by člověk nevěřil, jak rychle dokážou s tím účtem přiběhnout J zřídka se stává, že by „seznam“ zkonzumovaných jídel, uvedený na účtu, nekorespondoval s tím, co se skutečně snědlo a vypilo. Stalo se mi párkrát, že restaurace si do účtu přidala nějakou položku, a když jsem účet „reklamovala“, tak se mnou jednali stylem „si nepamatuješ, cos měla na jídlo?!“. V tom okamžiku je restaurace z mé strany odsouzena k záhubě a nikdy se tam nevracím – sice blbá položka kolem 50 korun, ale pokud to udělají u každé druhé větší skupiny strávníků, potom je to pro restauraci docela výnosný business J

Když mi jídlo nechutná, potom ho vracím – bez milosti! J Stává se mi to docela často spíš u nápojů, resp. u kávy, na kterou mám poměrně vysoké nároky… A pokud mi nechutná, tak jednoduše vracím… Občas se stává, že se se mnou personál dohaduje, že káva je v pořádku a nic ji nechybí, ale já na to mám názor jiný. Pokud má káva barvu vymáchané hadry na zem a je bez pěny a bez chuti, jsem nemilosrdná! J Ke kávě se váže tematická fotka s chlapečky panem Mufem a panem Krtkem, kteří nikdy nesmí u debužírování chybět! J

Jo, možná si řeknete, že dělám zbytečně „pupínky“, ale pokud si za něco zaplatím, tak chci aspoň trochu kvality a na jídle si pochutnat – a navíc, trocha revolty mě baví! :)

Ivásek

pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven

krtekamuf

pan Krtek a pan Muf na kafi :)

______________________

Děláte dobře. Pokud jídlo nechutná, tak rozhodně vrátit – ale pozor, další už raději neobjednávat. Tušíte, jak to dopadá :)
Děkuji za Váš příspěvek i milou fotografii a přeji dobrou chuť ke všemu, co si kde dáte.
Saša

Téma dne 12. června 2012: Obsluha v restauracích

  • Chová se k vám personál hezky nebo vám naznačuje, že obtěžujete?
  • Jaké máte zkušenosti, když jdete s dětmi nebo se svými čtyřnohými mazlíčky?
  • Máte nějaký rekord v čekání? Ať už při objednávce nebo při placení?
  • Odešly jste někdy bez placení?
  • Vrátily jste někdy nechutné jídlo?
  • Máte vy sama pracovní zkušenosti v oblasti restauračního zařízení?
  • Máte rády letní zahrádky?
  • Byla jste někdy v opravdu snobské restauraci?
  • Anebo naopak, v té nejhorší špeluňce?
  • Porovnejte zážitky.

Těším se na vaše příspěvky.
Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu ze čtenářek odměním pěkným dárkem: kometikou zn. GABRIELLA SALVETE

darek

A když bude v Praze, tak ji pozvu na pivo :)