Rodina

Interaktivní čtení s McDonald´s je zábava

Jak může vypadat dětské čtení budoucnosti? O tom se nyní mohou přesvědčit zákazníci a přátelé McDonald´s. Společnost McDonald´s totiž v České republice právě představila projekt digitálních interaktivních knížek pro děti (a jejich rodiče). Interaktivní knížky, které vznikly exkluzivně pro McDonald´s ve spolupráci s nakladatelstvím Dorling Kindersley (DK), jsou dostupné zdarma v rámci internetové platformy Happy Studio. Malí i velcí zájemci si je mohou také prohlížet ve svých chytrých telefonech a tabletech prostřednictvím mobilní aplikace Happy Studio. McDonald´s představí v první fázi celkem osm populárně naučných knížek. Kluci i holky ve věku od 3 let tak mohou získat nové vědomosti zábavnou interaktivní formou a současně mohou rozvíjet vlastní kreativitu. Prostřednictvím platformy Happy Studio si totiž lze vytvořit i vlastní knížku.

Happy Studio

Nejnovější projekt digitálních interaktivních knížek je součástí dlouhodobé iniciativy společnosti McDonald´s s názvem Happy Readers, jejímž cílem je napomoci tomu, aby čtení knih bylo přístupnější, cenově dostupnější a zábavnější zejména pro děti. První tři digitální knížky: Šmoulové, Nejskvělejší města světa a Zázraky přírody jsou již zdarma dostupné od začátku srpna na internetové stránce www.happystudio.com. Zájemci si je však také mohou prohlížet prostřednictvím mobilní aplikace Happy Studio ve svých chytrých telefonech a tabletech.

Digitální interaktivní knížky McDonald´s jsou nejen plné zajímavých informací, ale také interaktivních funkcí. Jejich součástí jsou nejrůznější hádanky, animace, kvízy, obrázky, zvuky a hudba. Děti si však mohou v rámci platformy Happy Studio knížky nejenom prohlížet a hrát si, ale dokonce si i vytvořit vlastní knížku. Tu pak mohou sdílet s rodiči a také si ji vytisknout. Jen v České republice vzniklo již více než tisíc knížek.

Nejoblíbenější knížkou mezi českými uživateli Happy Studio jsou prozatím Šmoulové. Za pouhé dva týdny od spuštění projektu si ji přečetlo téměř 3 000 dětí. Celkem si digitální interaktivní knížky prohlédlo za dva týdny více než 6 000 dětí, přičemž největší zájem je patrný u dívek mezi 8 a 10 lety.

Vedle tří původních titulů přibyla v těchto dnech do digitální knihovny McDonald´s novinka, a to kniha s názvem Nadlidské schopnosti. Je určena všem zvídavým dětem, které zajímají rekordy a kuriozity spojené s takřka nekonečnými možnostmi lidského těla.

„Centrem našeho podnikání je rodina. A prostřednictvím interaktivních digitálních knížek se snažíme rodinám poskytnout více zábavy a relevantního obsahu a obohatit tak jejich společné chvíle. Věříme, že digitální interaktivní knížky jsou z tohoto hlediska skvělým nástrojem, jelikož si s nimi děti i rodiče užijí spoustu zábavy a současně se naučí nové věci. O úspěchu projektu svědčí skutečnost, že si v České republice digitální knížky prohlédlo již přes deset tisíc uživatelů,“ řekla Drahomíra Jiráková, ředitelka komunikace McDonald´s ČR a SR.

Malí čtenáři se mohou do konce roku 2013 těšit na celkem osm digitálních interaktivních knížek, které se v Happy Studiu objeví postupně v následujících měsících. Vznikají ve spolupráci s celosvětově známým nakladatelstvím knih Dorling Kindersley (DK), které se specializuje především na obrazové publikace pro děti a dospělé a vydává literaturu ve více než 50 jazycích.

Projekt digitálních interaktivních knížek navazuje na předešlé mezinárodní aktivity společnosti McDonald´s podporující čtení, které začaly již před více než deseti lety ve Švédsku. V roce 2012 například McDonald´s rozdal rodičům a dětem na evropských trzích přes 32 milionů knih v 37 různých jazycích.

   
26.09.2013 - Děti - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme