Styl

Informační kapmaň o rakovině prsu společnosti Estée Lauder 2013

(BREAST CANCER AWARENESS (BCA) CAMPAIGN)
POSTAVME SE RAKOVINĚ PRSU. SPOLEČNĚ JSME SILNĚJŠÍ.

ESTÉE LAUDER

Informační kampaň o rakovině prsu společnosti Estée Lauder, založená Evelyn H. Lauder na podporu povědomí a lékařského výzkumu, je celosvětovým projektem zahrnujícím vice než 70 zemí. Cílem je financování klíčového výzkumu po celém světě a záchrana životů díky včasnému odhalení nemoci.

Během posledních dvou desetiletí kampaň v boji proti rakovině prsu společnosti Estée Lauder, kterou začala Evelyn H. Lauder, spolutvůrkyně růžové stužky a zakladatelka společnosti Nadace pro výzkum rakoviny prsu (The Breast Cancer Research Foundation®), byla vedoucím hlasem v informační kampani o rakovině prsu po celém světě, což vyvolalo globální hnutí, které pomohlo zachránit miliony životů. V duchu pokrokové vize paní Lauder bude letošní BCA kampaň šířit povědomí o rakovině prsu dále tak, aby povzbudila lidi k dosažení dalších výsledků a vytvořila opatření zaměřená na prevenci a vymýcení této choroby.

ESTÉE LAUDER

Koupí nového séra Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II s přívěškem přispějete na boj proti rakovině prsu i vy. V prodeji od října 2013.

Výtěžek z prodeje nového séra Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II s přívěškem bude připsán na účet Onko Unie stejně jako v minulých letech.

   
06.09.2013 - Krása - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme