Společnost Coca-Cola letos oslaví 100 let své konturované lahve. Nejslavnější nápojová lahev s jedinečným designem si zahrála v několika filmech a dodnes nabízí inspiraci významným umělcům a designérům. Svoji tvorbu s ní dosud spojili například Salvador Dalí, Andy Warhol nebo Karl Lagerfeld. U příležitosti jejích narozenin vznikla jedinečná globální kampaň „Radost políbit“ (Kissed By), ve které budou figurovat moderní ikony současnosti – Rita Ora, Avicii – i legendy minulosti – Marilyn Monroe a Elvis Presley.

Coca Cola

Exkluzivní fotografie britské zpěvačky Rity Ora a švédského DJ Aviciiho vznikly díky spolupráci se světoznámým umělcem Davidem LaChapelle, který je v současné době jedním z nejžádanějších fotografů hvězd světové pop-music a filmového průmyslu. Oba jsou na fotografiích zachyceni s ledově vychlazenou lahví Coca-Cola, kterou je „radost políbit“. Cílem kampaně je totiž vyvolat pocit, že každý z nás může být „políben“ lahví Coca-Cola, stačí ji jen vzít z chladícího pultu, otevřít a přiložit ke rtům.

Coca Cola

„Rita Ora a Avicii se stali součástí každodenního života, ale i jedinečných okamžiků dnešní mladé generace, stejně jako Coca-Cola. Jsou osobití, mají jedinečný styl a jejich hudba evokuje pocit radosti a štěstí. Díky sociálním sítím mají miliony fanoušků po celém světě a mladí lidé k nim vzhlíží pro inspiraci. A navíc jsou oba velkými milovníky nápoje Coca-Cola,“ komentovala výběr hvězd Kateřina Hladíková, Marketing Activation Manager společnosti Coca-Cola.

Coca Cola

Fotografie legend stříbrného plátna a hudebního nebe oproti tomu připomenou, kolik inspirace přinesla lahev Coca-Cola do filmu, hudby a společenského života. Reklamní fotografie Marilyn Monroe vznikla během příprav promo snímků k filmu „Gentleman Prefer Blondes“ v roce 1953. Fotografie Elvise Presleyho byly pořízeny během nahrávání písní „Hound Dog“ a „Don’t Be Cruel“ v RCA Victor’s Studio 1 v New Yorku v roce 1956.

Reklama