Reklama

MERCYHURST - Vyplývá to z rešerší doktora Terryho Pettijohna, psychologa na univerzitě Mercyhurst v americkém státě Pennsylvánie.

Doktor Pettijohn důkladně prozkoumal míry krásek z časopisů pro pány od roku 1960 po rok 2003, tedy za více, než čtyřicet let, a porovnal je s ekonomickou situací v té které době. Z výsledků jasně vyplývá, že v dobách ekonomicky ne zrovna nejlepších, dávají pánové jednoznačně přednost dámám „ochranitelského“ typu, tedy plnějších tvarů a mateřského vzezření.
V dobách, kdy je ekonomika na vzestupu a na burze se daří, zdobí obálky časopisů krásky, jejichž míry jsou podstatně skromnější a modelky působí křehce a bezbranně.

Jediné, co se podle výzkumu doktora Pettijohna nezměnilo, je požadovaný objem hrudníku. Jsou zkrátka věci, které burza neovlivní …