Na „inteligentní hračku“ jsem poprvé narazila ve svých 7 letech. Táta mi ze zahraničí přinesl hračku, která se jmenovala “Little profesor“. Bylo to malé elektronické počítadlo v podobě profesora, který mě zkoušel z počtů. Kromě počtů se dalo s „profesorem“ i hrát. Byly to různé matematické úkoly, při kterých jsem se bavila a zároveň se učila.

Matematika mi dělala vždy problémy. Díky „profesorovi“ jsem se však naučila počítat a chápat některé matematické zákonitosti, které se mi díky hře zdály být najednou velmi jednoduché.

 

V minulosti nebyla možnost učit se  „inteligentními hračkami“. Dnes se už i miminko může například díky mluvícímu pejskovi naučit vyslovovat svá první slova. Pochopitelně že mámu nenahradí žádná hračka… Ale učení formou hry a zábavy je pro dítě přirozenější, a kromě toho, hračky častokrát šetří čas uspěchaných maminek.

  

Co si o „inteligentních hračkách“ myslíte vy? Máte své zkušenosti? Myslíte si, že inteligentní hračka je dobrá pomůcka, jak naučit děti mluvit, zpívat, počítat, rozvíjet fantazii…? Nebo je to jen šikovný tah prodejců hraček, kterým jde jen o peníze?

 

Vaše názory, zkušenosti a postřehy můžete zasílat na adresu: redakce@zena-in.cz.

 

Nejlepší příspěvek získává balíček kosmetiky Oriflame a pečující tělový deodorant s vitaminem E a 24hodinovou ochranou od společnosti Radox!  

 

 

 

Reklama