Magie

Hypnóza: Zkusili byste to?

Prý se člověk může touto cestou nejen vyléčit z různých neduhů, ale rovněž nahlédnout například do minulého života. Pomocí hypnózy lze s lidskou myslí udělat ještě spoustu dalších alotrií. Lákala vás někdy možnost to zkusit na vlastní kůži?

Vaše tělesné funkce jsou v hypnotickém stavu sníženy a duševní jsou naopak aktivovány.

Lze snadno vyvolat či potlačit projevy těla, jako je například bolest, funkce cévního a nervového systému, ale i sexuálních funkce, práce metabolismu a tak dále.

Základem úspěšné hypnózy je jasná dohoda mezi klientem a terapeutem, tedy souhlas klienta a přijetí této metody.

Po hypnotickém prožitku přichází tělesná reakce.

o

Tak například, v případě, že „prožijete“ něco, co vás poleká, může se uvnitř vás odehrát mnoho věcí. Uvolní se adrenalin, a ten zrychlí srdeční činnost a dech. Krevní oběh je odkloněn do srdečního svalu plic a jiných svalových tkání.

„Hypnóza je elementární forma biologické komunikace, která probíhá na základě uvolnění tělesných biochemických přenašečů“, říkají ti, kdo se jí aktivně zabývají.

Informace si je třeba vtisknout z vědomé mysli přímo do podvědomí. Tak se každá vědomá myšlenka podílí na budování hlubší části bytosti“, uvádějí rovněž.

dNo dobře, ale kdo mi zaručí, že efekt bude pokaždé příznivý? Když si představím, že bych měla podruhé prožít vlastní smrt, na kterou si pamatuji spontánně, netuším, k čemu by to pomohlo?

Strachu z utopení a udušení, fobie ze smrti bez pomoci, mě to, že jsem se rozvzpomněla nezbavilo.

A k čemu je informace o tom, čím jsem byla a jak jsem žila? K čemu prožít cosi traumatizujícího znovu?

Lze to pochopit ve chvíli, kdy si má zhypnotizovaný objekt například upamatovat na tvář zločince, když byl opřed tím například svědkem trestného činu.

Existují tyto metody, které naše kriminalistika využívá.

Co se ale stane s člověkem, který to podstoupil?

Absolutně bych to nikomu neporučil. Lidská duše tím neskutečně trpí. Je svazována a manipulována. Kromě toho, objekt si během hypnózy vytváří velice silnou závislost na hypnotizérovi a to je špatné“, domnívá se psycholog Rostislav Prokopjuk, který není nikým jiným, než mužem, kterého jsme vám představili v souvislosti s malým Milouškem, když se pouštěl do jeho, pohledem medicíny dost problematické léčby. ZDE.

Zítra se dozvíte, jestli byla léčba úspěšná.

Už bych do toho nešla

„O hypnóze a možném léčení úporných bolestí hlavy jsem se dozvěděla od kamaráda. Moc jsem tomu nevěřila, ale představa, že do smrti budu na práškách, také lákavá nebyla. Bylo to před sedmi lety v Olomouci. Byl to milý muž asi padesátník. Na lehátku jsem sledovala napřed plamínek a pak spirálu, která svítila. Jeho hlas jsem slyšela z dálky. Během „obřadu“ jsem se pomočila. Viděla jsem sebe pod koly vozu, byla to strašná bolest, která procházela celým mým tělem do hlavy. Pořád jsem jakby z dálky poslouchala, že se nic neděje, ale dělo se, a já to nedokázala ovládat ani náznakem. Nepřála bych nikomu ten šílený, smrtelný strach. A bolesti hlavy? Popravdě musím říci, že jsou sice stejně úporné, ale v delších intervalech. Ten zážitek mě ale budí ze spaní a nikdy se ho nezbavím. Takže, kdybych to měla shrnout, jeden problém se mi zmenšil a další přibyl. Už bych to nikdy nechtěla opakovat“, svěřila se nám dnes sedmatřicetiletá Vlaďka.

Zkusili jste? Šli byste do toho?

   
18.02.2010 - Záhady současnosti - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [42] dajrin [*]

    Z některých "věcí" mám respekt, tedy nezkusila...  Sml58

    superkarma: 0 27.05.2013, 14:57:59
  2. [41] elenal [*]

    regrese i ruš jsou vynikající metody,do hypnozy proto není třeba,je to pry už zastarale používaná metoda a i ruš dokáže mnohé vyřešit v kratkém čase a beze strachuSml16

    superkarma: 0 12.03.2010, 16:50:16
  3. [40] Rikina [*]

    pajda — #36 Výše je například popsáno, jak se hypnotizovaná osoba pomočila. To není ztráta sebekontroly? Sml80 Rozhodně to není nic, oč bych stála. Sml57 

    superkarma: 0 01.03.2010, 17:22:05
  4. [39] elenal [*]

    do hypnozy bych nešla,ale regresní terapie nebo RUŠ  jsou také velmi účinné a šetrné že znam holku co na ni byla i v počátku těhotenstvíSml16záleží samozdřejmě na terapeutovi,rozhodně bych ale dala na osobní zkušenost někoho koho osobně znám a neměla bych odvahu vsadit na prvního koho bych si našla na internetuSml16

    superkarma: 0 28.02.2010, 10:52:19
  5. avatar
    [38] Aneten [*]

    Byla jsem a moc mi to pomohlo - doktoři mi léta cpali jen prášky na bolesti a nic- stále horší. Dneska jsem v poho a bez prášků Sml22Sml22Sml22Sml22

    Trauma má doktor odbourat - nemělo by dojít k tomu, co je popisováno výš. Prostě cosi zanedbal.

    superkarma: 0 23.02.2010, 10:50:46
  6. [37] sludka [*]

    Láká mě to, ale nešlo bych do toho.Sml80Sml80

    superkarma: 0 22.02.2010, 21:01:04
  7. avatar
    [36] pajda [*]

    Rikina — #26 člověk nepozbude ani vůle, ani sebekontroly, kdykoliv to můžeš přerušit. Hypnotický stav si totiž můžeš navodit i sama a je tedy poměrně dost nesmysl, že bys zůstala bez vůle. Navíc člověka ani v hluboké hypnóze nepřesvědčíš, aby udělal něco, co opravdu nechce.

    1. na komentář reaguje Rikina — #40
    superkarma: 0 22.02.2010, 12:00:53
  8. avatar
    [35] átéčko [*]

    mmarianne — #33 Ano Jinan beru pořád. To řimbabu mi dokonce poslala jedna žena-in z Kanady. Měla jsem ji od ní na půl roku. Ale bohuželSml23

    superkarma: 0 20.02.2010, 12:47:51
  9. [34] sarahf38 [*]

    no,zkusila bych to,ale bojím se,že si nevyberu dobrého hypnotizéra a bude mi ještě hůřSml79

    superkarma: 0 19.02.2010, 23:37:16
  10. avatar
    [33] mmarianne [*]

    átéčko — #27 Zkoušela jsi extrakt z řimbaby, nebo jinan na rozšíření cév? Vím, že to jsou jen bylinky, ale alespoň na doplňkovou léčbu.

    1. na komentář reaguje átéčko — #35
    superkarma: 0 19.02.2010, 21:56:46
  11. avatar
    [32] Ika74 [*]

    Dante Alighieri — #30 jak se dá porodit lípSml52

    superkarma: 0 19.02.2010, 19:05:53
  12. avatar
    [31] Tina_09 [*]

    Ano, určitě bych do toho šla, ale ne ke kdekomu .

    superkarma: 0 19.02.2010, 05:47:34

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Dante Alighieri [*]

    Já bych do toho nešla..

    Můj strejc to zkusil a vzpomněl si na svoje vlastní narození. Měl z toho pěkný trauma. A babče (svojí mámě) vyčetl, že ho neporodila "líp". Sml41 V podstatě jí označil za původce jeho celoživotních problémů. Babča ho poslala do pr...

    1. na komentář reaguje Ika74 — #32
    superkarma: 0 18.02.2010, 18:05:44
  2. [29] Leidy [*]

    Láká mě to a asi bych do toho šla. jen najít toho správného člověka který to fakt umí a dobře.

    Mám problémy s dítětem a tak bych do toho šla. Sml22

    superkarma: 0 18.02.2010, 17:57:43
  3. [28] Rikina [*]

    átéčko — #27 však říkám, s tím nemám zkušenosti, a celkem bych věřila tomu, že když je člověku zle, zkusí leccos. Ovšem já teda nemám doktorku, které bych důvěřovala. Sml80 

    superkarma: 0 18.02.2010, 13:52:05
  4. avatar
    [27] átéčko [*]

    Rikina — #26 Když tě něco bolí fakt hodně a opravdu dlouho, zkusíš cokoliv. Mně to provedla lékařka, které jsem důvěřovala naprosto.

    1. na komentář reaguje Rikina — #28
    2. na komentář reaguje mmarianne — #33
    superkarma: 0 18.02.2010, 13:39:35
  5. [26] Rikina [*]

    Ne. Jednak nevěřím, že to může fungovat, nevěřím na minulé životy a prožívání jakýchsi zážitků, které si normálně nepamatuji. Pokud by to náhodou byla pravda, tak k čemu by to bylo - člověk má asi dobré důvody si to nepamatovat. Druhá věc - jestli hypnóza skutečně funguje tak, že člověk pozbude vůle a sebekontroly, pak si nedokážu představit, že bych komukoli svěřila svou tělesnou schránku, aby s ní mohl provozovat roztodivné prostocviky a o psychické to platí dvojnásob. Zejména pak nechápu, jak někdo může tohle dovolit člověku, kterého vidí prvně v životě. No, možná je-li někdo vážně nemocen, trpí bolestmi a vyzkoušel už všechnu jinou léčbu, tak je asi schopen riskovat cokoli, včetně vlastní integrity. Ale to už asi musí být opravdu zoufalství. Sml80 

    1. na komentář reaguje átéčko — #27
    2. na komentář reaguje pajda — #36
    superkarma: 0 18.02.2010, 13:30:19
  6. [25] Mehteb [*]

    Určitě bych do toho šla, prý to může pomoci při hubnutí, taky při strachu z výšek, no a také si člověk vzpomene na různé věci, co už mozek vytěsnil.Každopádně by mě to zajímalo, už jenom to zda by se hypnotizérovi mě podařilo uspat /asi 20% to nejde/................

    superkarma: 0 18.02.2010, 13:00:09
  7. avatar
    [24] Ferdas [*]

    Sml52 já bych se bála, že na sebe vyžvaním to, co by nikdo neměl vědět... Sml52

    superkarma: 0 18.02.2010, 12:47:58
  8. avatar
    [23] pajda [*]

    Zkusila jsem a ano, šla bych do toho znovu. Pomohlo to. Šla jsem do léčby bolesti v hypnóze v době, kdy jsem si mohla vybrat - buď silné opiáty (a zřejmě pozvolné umírání v důsledku selhávajících ledvin) nebo jakoukoliv léčbu, tedy i takovou, které jsem nevěřila. Doktor (ano, byl to klasický lékař a nadto velmi zkušený) mě nejen naučil překonávat záchvaty bolesti a rozumět aspoň částečně svému tělu, ale odhalil i příčinu - fyziologickou. V důsledku odfláknuté práce lékaři mě v těle zapoměli šroub, kolem kterého se vytvořilo hnisové ložisko a to zaplavovalo organismus jedy...pana psychologa asi nepotěším, ale neměla jsem a dodnes nemám pocit, že by mě někdo ubližoval nebo mnou manipuloval.

    superkarma: 0 18.02.2010, 12:22:38
  9. avatar
    [22] Maši [*]

    Zkusila jsem v hypnoze návrat do minulého života. Hodně jsem o tom četla v knihách Jsem a Já jsem od Marty Foučkové, kde popisuje myslím hodně sugestivně přiběhy klientů a léčbu pomocí hypnozy a návratu do minulých životů- odstranovala pomocí ní různé fobie a pod. Měla jsem osobní problém a chtěla jsem znát příčiny toho proč... V regresi jsem se dostala na prvním sezení až do doby , kdy jsem byla u maminky v bříšky, poslouchla rozhovory kolem sebe a věděla přesně, o čem si ti lidé povídají, viděla jsem je skrz břišní stěnu....pochopila jsem svůj problém a paní mně vrátila zpátky, nebylo potřeba jít dál...Byl to nepříjemný zážitek, ale pomohl mi pochopit spoustu věcí....A na důkaz jsem rozhovory, které jsem slyšela z bříška převykládala mamce, brečela jak želva a nechápala....Ale kdybych měla jít znovu, nešla bych....Ale chápu, že je to dvousečná zbran-může pomoct i přitížit...

    superkarma: 0 18.02.2010, 11:26:21
  10. avatar
    [21] átéčko [*]

    Já jsem do toho šla. Není to žádná spaní. Nějak to nešlo, abych byla v hluboké hypnóze.

    Doktorka mi odblokovala jen takové blbosti. Třeba, že už se na sebe nemračím do zrcadla a že mi nevadí stání na semaforech. Tohle mě hrozně vytáčelo!Sml31

    Ale hlava bolí furt.

    Docela jsem se divila, že bez mé vůle mi doktorka zvedla ruce. Seděla naproti mě a jen říkala, že zvedá mé ruce. Já nic. Ruce také nic. Pak si pomohla tím, že jmenovala mé kamarádyt kteří mi pomáhají zvedat ruce. A to jsem užasle koukala!!

    Hypnóza není záhada.

    Něčím podobným jsem léčila své děti.

    superkarma: 0 18.02.2010, 11:15:47
  11. avatar
    [20] mio [*]

    Labka — #13 tzv.optický klam

    superkarma: 0 18.02.2010, 11:10:27
  12. [19] German [*]

    Labka — #13 Taky mi to připadá, že pulsuje. Ale mně to zase nedělá dobře na oči.

    superkarma: 0 18.02.2010, 10:02:08
  13. avatar
    [18] koryna [*]

    Labka — #13 Jo pulzuje Sml16

    superkarma: 0 18.02.2010, 10:00:54
  14. avatar
    [17] mio [*]

    já určitě ne..

    superkarma: 0 18.02.2010, 10:00:48
  15. avatar
    [16] koryna [*]

    Taky bych nešla i když mě to láká, bála bych se Sml22

    superkarma: 0 18.02.2010, 09:59:19
  16. avatar
    [15] peetrax [*]

    Ne. Sml23

    superkarma: 0 18.02.2010, 09:42:07
  17. avatar
    [14] esterlangrova [*]

    Sml23Sml23 ne, bála bych se Sml23Sml23

    superkarma: 0 18.02.2010, 09:41:53
  18. avatar
    [13] Labka [*]

    Tak já jsem slyšela, že je to hodně i nebezpečnéSml15 musí ten terapeut být hodně zkušený. Máte někdo stejný pocit, když se kouknete na ten první obrázek, že by pulsoval?Sml15 Úplně mě přitahuje se na něho koukatSml22

    1. na komentář reaguje koryna — #18
    2. na komentář reaguje German — #19
    3. na komentář reaguje mio — #20
    superkarma: 0 18.02.2010, 09:35:57
  19. avatar
    [12] marcela-1 [*]

    Sml23 tak do toho bych nešla Sml23

    superkarma: 0 18.02.2010, 09:13:22
  20. avatar
    [11] Věrulinka [*]

    Sml23Sml23Sml23 nikdy bych nešla Sml23Sml23Sml23

    superkarma: 0 18.02.2010, 09:03:33
  21. avatar
    [10] OlgaMarie [*]

    Nicki — #5 K podstoupení musíš mít  důvod. Např. proč máš vztah s rodiči nebo dětmi takový, jaký je  (negativní). Nebo proč právě ty máš psychické nebo fyzické potíže a léčíš se s nimi. Se získanými informacemi se budeš muset umět vyrovnat, což může být pro tebe horší než samotné znovuprožívání.

    superkarma: 0 18.02.2010, 08:48:39
  22. avatar
    [9] Rybulka [*]

    Celej život jsem zastávala názor, že do toho bych nešla, že se potřebuju mít pod absolutní kontrolou. Až letos jsem dospěla k tomu, že by mi to mohlo pomoct vyřešit jeden můj problém. Dotázala jsem se mého kamaráda psychiatra, jestli nezná nějakého hypnoterapeuta. On dlouho přemýšlel a pak mi řekl, že mi to nedoporučuje... Tak nevím. Ráda si přečtu zkušenosti čtenářek.

    superkarma: 0 18.02.2010, 08:43:07
  23. avatar
    [8] vodfon, kolie [*]

    Ne!Sml80Bála bych se, že se už nevzbudím!Sml80

    superkarma: 0 18.02.2010, 08:32:53
  24. avatar
    [7] Bambulka1 [*]

    nešla bála bych se

    superkarma: 0 18.02.2010, 08:22:32
  25. avatar
    [6] *modrá [*]

    JEDNOZNAČNĚ NEŠLA

    superkarma: 0 18.02.2010, 08:07:01
  26. avatar
    [5] Nicki [*]

    Prosím ty, které to podstoupily, aby o tom více napsaly.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #10
    superkarma: 0 18.02.2010, 07:57:54
  27. avatar
    [4] OlgaMarie [*]

    Zkusila jsem to. Velmi záleží na terapeutovi, jak zážitek s vámi probere. Dá se ledacos pochopit.

    superkarma: 0 18.02.2010, 07:52:32
  28. avatar
    [3] enka1 [*]

    Eva_Fl — #1 Tak pak napiš zážitky.

    Já to mám 50 na 50. Láká mě to, ale bojím se.

    superkarma: 0 18.02.2010, 07:02:55
  29. avatar
    [2] maje [*]

    zkusila. a účel by byl jasný - jíst jak malé ptáče, abych konečně zhubla. jinak asi ne.Sml80

    superkarma: 0 18.02.2010, 06:57:16
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Zkusila jsem, neverim na zadne zivoty a i o tom soucasnem mam pochybnosti, pro me to byl krasny a uvolnujici zazitek. Podstoupila jsem jako soucast protialko+drogove lecby. Po sezone se chystam na jogu s hypnozou, lekce jsou v solne jeskyni ( ta je umnele vybudovana ).

    1. na komentář reaguje enka1 — #3
    superkarma: 0 18.02.2010, 01:30:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme