Reklama

Není žádným tajemstvím, že s věkem se náš metabolismus zpomaluje. Jakmile se pak přehoupne třicítka, shazování kil začíná být rok od roku složitější. Tělesný tuk se přesouvá tam, kde dříve nebyl a tělo si žádá stále větší výdej energie.

A co teprve, když se rozhodnete hubnout po padesátce? Je to i váš případ? Nezoufejte, i vy můžete udělat první úspěšný krok ke změně svého životního stylu, aniž byste se báli, že vaše úsilí přijde nakonec vniveč.

z

Nastartujte svůj úspěch s KetoDiet

Po padesátce dochází v těle k  výrazným změnám a to nejen fyzickým, ale i po stránce zdravotní. U žen jsou to především změny hormonální, které mají dopad na nesprávné ukládání tuků, u mužů se začínají objevovat problémy s metabolickým syndromem, který může vyústit v infarkt.
S poklesem hmotnosti se navíc zvyšuje pravděpodobnost, že dojde ke snížení krevního tlaku nebo zlepšení existující cukrovky.Hubnutí je obecně velký zásah do organismu. Po padesátce bychom tento fakt měli mít na paměti dvojnásobně. Lékaři proto velmi zdůrazňují, že v tomto věku by lidé měli hubnout takzvaně zodpovědně, neboli pod dohledem odborníka. Speciální program i odborný dohled nabízí proteinová dieta KetoDiet, která je hubnoucím ušita doslova na míru.  Obsahuje jídla se sníženým obsahem cukrů a tuků a zároveň zvýšený podíl bílkovin. Díky tomuto složení dochází ke změně metabolismu, který přispívá k přirozenému úbytku tuků. Výsledky jsou proto velmi rychle viditelné.

s

Jak to funguje?

V rámci ketodiety diety budete jíst pět jídel denně. Kombinujete speciální proteinová jídla KetoDiet s běžnými jídly, které jsou lehké na přípravu. Nehrozí tedy žádné hladovění ani nedostatek potřebných živin. Hubnutí je přirozené a bezpečné. Celý program je více než jednoduchý a pokud už byste si s něčím přeci jen nevěděli rady, po celou dobu jsou vám k dispozici poradci KetoDiet (včetně online poradny na stránkách www.ketodiet.cz), kteří vás podpoří a poradí, jak si osvojit správné návyky. Jídla jsou na přípravu nanejvýš snadná a zvládne je i podprůměrný kuchtík.

Bát se nemusíte ani velkého sportování, ačkoliv fyzické aktivitě se úplně nevyhnete. Bez pohybu to zkrátka nepůjde, protože jen díky němu si udržíte svalovou hmotu, která se v průběhu let ztrácí. Pro začátek si však vystačíte i s pravidelnou chůzí a procházkami. Skvělým řešením je například Nordic Walking, které vás přiměje zapojit do chůze celé tělo.

Je důležité, abyste se hýbali pravidelně, ideálně alespoň 3x týdně, a to v délce alespoň 45 minut,“ říká výživová poradkyně Martina Dvořáková a dodává: „Pohyb by vás měl především bavit!“

 
Když přijde 50?
Mezi nejčastější minerální látky, které nám chybí, patří železo, zinek, vápník a jód. Pro dostatek železa je potřeba jíst libové maso, luštěniny, zeleninu, občas vaječný žloutek, jednou měsíčně je vhodné jíst pokrm z drůbežích jater. Vápník zajistí alespoň 2 – 3 porce mléčných výrobků nebo ořechů a semínek denně, pro dostatek zinku je dobré jíst kromě červeného masa dostatek celozrnných obilnin, mléčných výrobků, ořechů a semínek.

www.ketodiet.cz