S naší milou čtenářkou Hankou, která se rozhodla zatočit s přebytečnými kily, jste se již před pár dny seznámily. Nás však zajímalo, jak se Hance momentálně vede, jak se jí daří poté, co „najela“ na režim Ketodiet, proto jsme se jí zeptali na pár otázek. Pokud Hanka zajímá i Vás, čtěte dále…

Hanko, změnil se hodně Váš jídelníček po nasazení diety?
Jídelníček se samozřejmě změnil, v něčem se ale také nezměnil. Změnil se hlavně svým složením – jím přípravky Ketodiet, a to mému dřívějšímu stravování neodpovídá vůbec. K tomu jím také zeleninu, a tu jsem měla vždycky ráda a dopřávala jsem si ji docela často. Změnou je také to, že jím pravidelně 5x denně.

hubnutíByl pro vás problém „najet“ na dietu?
Problém se začátkem jsem neměla žádný. Zkrátka jsem si určila den po návratu z hor, a ten jsem dodržela. Je fakt, že těch pár dní jsem se jakoby loučila s běžným jídlem (“Tak tebe, chlebíku s pomazánkou, už jíst nebudu…“). Ale s příchodem dne D jsem se do diety pustila a víc jsem nic neřešila.

Je nějaká potravina, která Vám vyloženě chybí?
Chybí mi ovoce – takové červené šťavnaté jablíčko, ach jo.

A teď popravdě, zhřešila jste už, že byste si dala něco, co nesmíte? :-)
Nevím, jak velký hřích to byl, ale o víkendu, když u nás byly děti s vnoučaty a já grilovala kuře, neodolala jsem. Z vnitřku prsíček jsem vyloupla tenký proužek masa (2x1 cm), a ten jsem snědla. Jinak opravdu nic.

Pozorujete na sobě již nějaké změny?
Asi čtvrtý den jsem byla unavená a bolela mě hlava, ale to brzy přešlo a teď se cítím dobře. Mám dost energie na práci, ať už duševní (to vzhledem k mému zaměstnání), tak i fyzickou. Na svém těle pozoruji, že se mi lépe zapínají sukně a kalhoty.

hubnutíMáte už nějaká kila dole?
Opustila mě již 2 kila, a to mě opravdu těší. Už se nemůžu dočkat, až jich bude víc.

Změnila byste něco na dietě, kterou nyní držíte?
Trochu jsem si v rámci povoleného něco upravila, například nepoužívám do koktejlu příchutě, zdály se mi jednak příliš sladké, a také příliš aromatické. Výborný je koktejl s troškou skořice. Také ovesnou kaši ředím daleko více, aby nebyla moc sladká. (A to jsem sladké milovala!)

Jaký je Váš denní jídelníček?
Ráno k snídani si udělám koktejl a další si přichystám s sebou na svačinu. Ke svačině ještě schroupám nějakou zeleninu – ředkvičky, okurku, kedlubnu, zelenou papriku – to střídám. Na oběd mám omeletu – k té si připravím tepelně opracovanou zeleninu nebo houby (fazolky, květák, brokolici, hlívu, cuketu…). Odpoledne opět koktejl a zeleninu, večer si někdy místo koktejlu udělám polévku Ketodiet. Když se do ní zamíchá nadrobno nasekaný povařený květák, je z ní výborná květáková polévka.  Zkoušela jsem jí přelít vařené fazolové lusky a byla to také dobrota. Po celý den hodně piju – vodu, bylinkové čaje a přes den si dám jedno presso. K němu si mlsnu kousíček (ale opravdu jen kousíček) čokoládové tyčinky Ketodiet.  Nemám hlad, nepronásledují mě chutě na sladké a v obchodech kolem regálů s různými „dobrotami“ raději projdu hodně rychle.

Čtěte také:

Reklama