Rodina

Hospodářská recese významně ovlivňuje český trh práce

zepter

Dle nejnovějších statistik Ministerstva práce a sociálních věcí dosáhla nezaměstnanost v České republice k 30. září 8,6 %. Bez práce bylo v září více než půl milionu lidí, o dalších 7 061 více než v srpnu. V meziročním srovnání narostl počet lidí bez práce o 3,3 %. Zaměstnanost negativně ovlivnila pokračující hospodářská recese a vyšší počet nezaměstnaných absolventů škol. Lidé jsou ale v důsledku stoupající nezaměstnanosti ochotnější ke změně pracovního oboru. Jednou z firem, která i v době krize expanduje a nabírá posily, je společnost Zepter International s. r. o., celosvětový odborník na prodej exkluzivního spotřebního zboží pro zdravý životní styl formou osobního prodeje.

Zepter International nabízí životní příležitost

Přímý prodej je v současnosti nejmodernějším a nejúspěšnějším prodejním stylem. V době hospodářské krize je trend investice do zdraví a kvality ještě patrnější. Obrat společnosti Zepter International se každoročně zvyšuje. Firemní vizi „Mise zdraví a krásy" naplňuje více než 120 tisíc obchodních reprezentantů po celém světě. Značkové produkty celkem čtyř divizí pomáhají žít déle, zdravěji a úspěšněji více než 65 milionům zákazníků po celém světě. V České republice dosáhla firma za prvních devět měsíců tohoto roku obratu 621 milionů korun, což představuje meziroční nárůst 32 milionů korun. Značku Zepter si v České republice oblíbilo již více než 700 tisíc zákazníků, kteří uzavřeli 1,5 milionu kupních smluv. Během svého osmnáctiletého působení na českém trhu vybudovala společnost Zepter International celorepublikovou síť čítající téměř 3 500 speciálně vyškolených reprezentantů, kteří zákazníkům poskytují poradenství v oblasti zdravé výživy a přípravy jídel, zdravé a čisté domácnosti, léčby a prevence zdravotních problémů pomocí bioptronové lampy a kvalitní kosmetické péče.

Společnost Zepter International spolupracuje se špičkovými odborníky na výživu a s lékaři na rozvíjení projektu podpory zdravého životního stylu a je také partnerem významných akcí pořádaných ve spolupráci s lékařskými společnostmi a organizacemi zaměřenými na zdravý životní styl.

Do detailu propracovaný systém osobního prodeje a mezinárodní know-how řadí společnost Zepter International mezi špičky na trhu. „Forma osobního prodeje nám umožňuje přistupovat k zákazníkům individuálně, přizpůsobit se jejich potřebám. Naši reprezentanti jsou pečlivě školeni, trénováni a zaučeni, aby byli schopni poskytnout zákazníkovi maximální poradenství a servis. Profesionální chování a osobní vazby posilují důvěru zákazníků, která je především v době krize v lidech silně narušena. Proto má osobní prodej prokazatelně právě v době krize mimořádný úspěch, i když jeho způsob se mění. I přímý prodej je nutno modernizovat a přizpůsobovat situaci na trhu. To se týká i na trhu pracovního. Osobně bych nikdy nechtěl pracovat ve firmě, která prodává nádobí - hlavním produktem společnosti Zepter International je však zdravý životní styl a naše výrobky pomáhají našim klientům déle a zdravěji žít. To nás katapultuje na jinou úroveň a odlišuje od ostatních,“vysvětluje generální ředitel společnosti Zepter International pro Českou republiku Jiří Bunda.

„V přímém prodej má šanci uspět každý, kdo chce pracovat. Nabízíme životní příležitost lidem z celé České republiky, bez rozdílu věku, pohlaví a vzdělání,“ doplňuje výkonný ředitel společnosti Zepter International pro obchod a marketing Michal Jílek a dodává: „Našim reprezentantům poskytujeme podmínky, systém práce, respekt, motivaci, spravedlivé odměňování a zázemí respektované mezinárodní firmy. Navíc je to práce, kterou si každý může přizpůsobit dle svých potřeb.“

Dalším posílením sítě prodejců chce společnost Zepter International do konce roku 2009 překročit obchodní plán obratu ve výši 900 milionů korun a otevřít ke stávajícím 66 regionálním kancelářím dalších 12. Od září do prosince 2009 plánuje firma realizovat cílenou marketinkovou kampaň v hodnotě více než 20 milionů korun.

Společnost Zepter International je celosvětovým výrobcem, prodejcem a distributorem exkluzivního spotřebního zboží špičkové kvality pro zdravý životní styl. Prodej probíhá převážně formou přímého prodeje, který zajišťuje více než 120 tisíc obchodních reprezentantů, a také v síti maloobchodních prodejen umístěných na hlavních třídách světových měst. Společnost Zepter International prostřednictvím svých poboček prodává výrobky ve více než 40 zemích na pěti kontinentech. Všechny produkty značky Zepter vykazují vysokou kvalitu a úroveň provedení. Jsou vyráběny především v sedmi vlastních výrobních zařízeních v Německu, Itálii a Švýcarsku. Více než 65 mil. spokojených zákazníků dokazuje, že jméno Zepter znamená vždy KVALITU, STYL a HODNOTU. Více informací o společnosti naleznete na www.zepter.cz.

 

   
27.10.2009 - Finance a práce - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [4] lidicka [*]

    Všechno mají předražené - jednou jsme "naletěli" a už  Zepter - NIKDY  VÍCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sml15

    superkarma: 0 09.11.2009, 06:43:20
  2. [3] FAXÍK [*]

    je to drahá firma a nekupuji si od nich nic

    superkarma: 0 28.10.2009, 12:44:18
  3. avatar
    [2] honuska [*]

    NA tuto firmu recese dopadne o pár měsíců později. Kdo si koupí drahé, i když kvalitní. To raději budu vařit ve smaltovaném (ani nerez se mi nelíbí) a budu mít finanční rezervu na příště.

    superkarma: 0 27.10.2009, 23:01:11
  4. [1] Vlasticzka [*]

    Příspěvek byl vyhodnocen jako spam, proto byl moderátorem editován

    superkarma: -3 27.10.2009, 21:32:09

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme