Bulvár

Hnus z úřadu – bezdomovec


Na bezdomovce ve větších městech jsme si už tak nějak zvykli. Jezdí v tramvajích, nakupují v supermarketech, povalují se po ulicích, hyzdí náměstí. Někteří jsou slušní a někteří ne. Ti neslušní obtěžují, a to nejen slovně, ale mnohdy i zápachem. Z dopravních prostředků a obchoďáků je většinou vykáže řidič nebo ochranka. Máme tu ale novinku – bezdomovec na úřadě!

Včera jsem si šel něco vyřídit na Magistrát a co se nestalo, chtěl jsem si zajít na svačinu do místního bufetu, jenže… Jakmile jsem do bufetu vstoupil, málem jsem se pozvracel. Když jsem se rozhlédl, příčina byla jasná – nemytý bezdomovec, který seděl u jednoho stolku a pojídal nějakou housku, okolo sebe šířil zápach, který lze přirovnat snad jen k esenci tohohle slova. Otázal jsem se obsluhy, jestli jí to nevadí a jestli s tím nemůže něco dělat, ale paní jen pokrčila rameny: „To není to nejhorší, s čím se tady setkáte…“
Zákusek jsem si nedal, zabránila mi v tom nejen přítomnost bezdomovce, ale také představa, že podobná karikatura člověka mohla sedět na místě, kam jsem se právě já hodlal posadit, že používala stejné nádobí (byť vydrhnuté myčkou), že paní u pultu sahala na peníze, které žmoulal někdo takový v ruce…
Pracovník ochranky mi sdělil, že s tím nic dělat nemůže, protože to má zakázané shora.

Bezdomovci se nám stahují do úředních budov. Kdybych já přišel na úřad v podobném stavu, asi bych se propadl hanbou a nikdo by se mnou nejednal. Jenže vysocí úředníci jsou proti nim bezmocní, protože by jejich vykázáním nejspíš porušovali jejich práva. A občané, kteří jdou něco vyřizovat, snad nemají právo na kulturní jednání? Přitom existuje hned několik institucí, které bezdomovcům poskytují základní sociální potřeby, včetně koupele.

Snažím se být tolerantní a pro bezdomovce mít pochopení. Nevadí mi bezdomovci, kteří se o sebe snaží jakž takž pečovat – vždycky si říkám, jaká jen neblahá událost je do téhle situace dostala. Ale když vidím třicátníka v pochcaných kalhotách a s umolousanou bundou, jak se snaží vyžebrat cigaretu, většinou se neudržím a vypěním. Takový člověk si přece soucit nezaslouží. To má snad na desetkrát zpřerážené obě ruce, že nemůže pracovat?!

Jste tolerantní vůči bezdomovců? A vůči těm, co smrdí na sto honů?

Celodenní SOUTĚŽ o skvělé ceny:
15. slovo soutěžní věty najdete ve stejném článku jako slovo páté. Nachází se v první větě předposledního odstavce za spojkou „ale“.
Kompletní sestavenou větu vkládejte SEM!

   
13.02.2008 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [67] Meander [*]

    EvaH: Tak znovu a pomaleji Naučím chyytat ryby toho, kdo se to sám naučit chce. Proti jeho vůli nezmůžu nic. A nepotkala jsem za svou kariéru milosrdencství ani jednoho jediného, kdo by chěl víc než jen brát a nedávat.

    superkarma: 0 14.02.2008, 13:51:30
  2. [62] EvaH [*]

    Meander: Ano, náš stát nemá, bohužel, pomalu na nic. Ale je to pak hlavně vizitka toho státu, vizitka jeho vyspělosti jak se postará o ty sociálně slabé. Znám dost případů bezdomovců, kteří se chtěli znovu postavit na vlastní nohy, ale nepovedlo se to, nikdo je nezaměstnal atd. Jasně, že se najdou i tací, kteří o pomoc nestojí a odmítají ji, ale to procento skutečně nebude tak vysoké. A "nepomůžeš člověku tím, že mu dáš rybu, ale že ho naučíš tu rybu chytit".

    superkarma: 0 13.02.2008, 22:08:43
  3. avatar
    [61] Vivian [*]

    wich: bohužel ti smrdící "domovci" zpravidla nepáchnou tak, že by to praštilo přes nos i řidiče na druhé straně autobusu

    superkarma: 0 13.02.2008, 21:42:52
  4. avatar
    [60] Vivian [*]

    rave: čísla o ničem nevypovídají a rozhodně se z nich nedají dělat takové závěry, jaké z nich vyvozuješ ty. Kdyby ztráta zaměstnání byla příčinou bezdomovectví, tak by byla většina lidí na ulici, protože o práci už přišel kde kdo. Ale proč někdo zůstane bez domova a jiný ne? Nebo rozvod. Já jsem se taky rozvedla (+ odešla od rodiny) a na ulici jsem "kupodivu" neskončila. Nemyslíš, že ty skutečné příčiny jsou někde úplně jinde?
    A tu "koncepci řešení bezdomovectví" by měl mít hlavně každý, kdo se CHCE z toho srabu vyhrabat.

    superkarma: 0 13.02.2008, 21:41:10
  5. avatar
    [59] femme [*]

    jednoho takového bezdomovce jsme měli u nás v baráku, bezdomovce proto, že ho každou chvíli otec vyhodil z bytu, on pak na nějakou dobu někam zmizel, pak si zase vzpomněl, že má rodiče, kteří by ho mohli zadotovat a tak vykopl hlavní dveře a otec ho zase pustil dom, aby byl v baráku klid jinak tenhle povedený chlapík bral ID za to, že ho zfetovaného srazilo auto už nežije, v necelých padesáti ho okradli a ubili k smrti jeho soukmenovci-bezdomovci

    superkarma: 0 13.02.2008, 20:48:27
  6. avatar
    [58] wich [*]

    Vivian: To by ovšem taky mohli dělat i s těma lidma, co domov mají, ale přesto smrdí jak prasata. Ulehčili by tak ostatním lidem, kteří ví, co je hygiena. Troška vody na omytí a opraní prádla zas není tak drahá, aby se museli koupat v sobotu, sprcháč i deodorant koupí za pár kaček v každé drogérii a problémy s pocením vyřeší každá lékárnice. Smrad z potu je pro mne neodpustitelná záležitost.

    superkarma: 0 13.02.2008, 20:23:53
  7. avatar
    [57] tomáš [*]

    Tramvají jezdím opravdu málo,už jsem párkrát ten nepopsatelný puch zažila.Pokud možno, vystupuji...když zrovna nespěchám.Vznik jednoho B znám.Býv.manžel, SŠ,vyučený prodavač: nikdy nechtěl pracovat,za minulého režimu by mu to neprošlo, tak alespoň marodil(simuloval)a každý rok si "hledal" novou práci,mezitím vždy týdny a měsíce příživničil doma.Rozvedla jsem se (bez velkých překážek, a výživné na 2 děti téměř neviděla)Pak čas oponou trhnul - po revoluci se už o nic nesnažil.Rodiče mu vydupali invalidní důchod, který okamžitě utratí.Byt (z restituce) dokázal prodat, i když patřil jeho mámě (chtěla se soudit, ale žalobu pak stáhla,aby mu "neublížila"). "Oženil" se s Ruskou,se kterou nikdy nežil...Okrádal kdysi mě a pak mámu o důchod, jídlo i majetek. Po její smrti skončil na ubytovně (tu mu platil syn) a vystřídal jich několik, kvůli chování ...jednu dobu letos v zimě v sandálech, holé ruce - přespával v garáži. Za tuto situaci si může zcela sám,pracovat skutečně nikdy nechtěl, ani "pro sebe" doma.Nejraději "žral, chrněl, sehnal peníze na chlast - a zase dokola".Na čistotu si nepotrpěl nikdy. Je nám odporný,pijavice. Litovat ho ? Stále znovu pomáhat ? Urovnávat jeho průšvihy? To jsem dělala 13 let, a díky, takto plýtvat energií může opravdu jen skutečný křesťan. Dostane ránu, nastaví druhou tvář. S bližním se rozdělí o všechno. On po tobě kamenem, ty do něj chlebem. Atd.
    Jsem ateista.A na ty trosky na ulicích mám svůj názor.

    superkarma: 0 13.02.2008, 19:31:49
  8. avatar
    [55] Meander [*]

    EvaH: Ach ten všemocný stát... Nemůže se tatíček stát starat o všechny, kdo mu nic nepřinášejí. Nemá na to prostředky. Solidarita je pěkná věc, ale vocať pocať.

    superkarma: 0 13.02.2008, 18:47:50
  9. [54] EvaH [*]

    Meander: Spěchám, musím končit, proto ten jeden překlep za druhým. Asi jsem natvrdlá, ale nepochopila jsem jaké to bylo řešení, že dostal najíst, oblečení a měl jet. Jedině tedy o dům dál...Charita je charita, ale nezmůže vše. Chybí odborníci a hlavně zájem státu.

    superkarma: 0 13.02.2008, 18:39:51
  10. [53] EvaH [*]

    Meander: Promiň, odpověděla. V něčem jistě máš pravdu, v něčem ne. Chyba není jenv těch lidech, ale i v systému a jak vím zase já ze svýcgh zkušeností, plno z nich je nemocných (vážně i schizofrénií), ale nikdo se tím nezabývá, jsou pžehlíženi a neháni napospas, eventuelně se postará nějaká ta charita,ale řešení to asi není.

    superkarma: 0 13.02.2008, 18:34:28
  11. [52] EvaH [*]

    Meander: To promiň, nebyl to úmysl. Ale neodpověděla jsi mi.

    superkarma: 0 13.02.2008, 18:30:40
  12. avatar
    [51] Meander [*]

    EvaH: Jo, a buď tak hodná - když už bereš můj nick nadarmo, aspoň ho opisuj správně. Díky.

    superkarma: 0 13.02.2008, 17:59:39
  13. avatar
    [50] Meander [*]

    EvaH: Pomoci lze jenom tomu, kdo o pomoc stojí. Nebudu nikoho zachraňovat proti jeho vůli. Ujišťuju tě, že takto k věci přistupovaly i řádové sestřičky, co tam se mnou pracovaly. Není v lidských silách pomáhat někomu, kdo není ochoten pomoc přijmout se všemi důsledky, to je začít se chovat zodpovědně. Nebo jsme si je měli brát domů a tam je hypnotizovat? Či snad se podpálit na protest proti krutému žitovu bezdomovců? Kulový s přehazovačkou. Jedinkrát by ses s ním prošla po městě a poslouchala jeho urážky a čuchala smrad - a příště už by ses s ním ani nebavila.

    superkarma: 0 13.02.2008, 17:58:46
  14. [49] EvaH [*]

    Meander: Meandr, tak mi ale řekni, jak mu bylo pomoženo? Dobře, dostal najíst, ošatila jsi ho a posadila do vlaku a měl jet. Kam? Měl tam domov nebo práci ? Nebo prostě jen měl zmizet na sever a bezdomovčit zase tam?

    superkarma: 0 13.02.2008, 17:50:00
  15. avatar
    [48] Vivian [*]

    wich: mně se to jednou stalo. V autobuse, co jezdí od nás zdarma do Tesca a zpět. Vozí se v něm bezdomovci, protože je v něm teplo a nechodí v něm revizor Když si tam nějaký takový chlápek sedne, tak je půlka autobusu prázdná a lidi radši stojí, než by si sedli k němu do toho puchu... A jednou (bohužel jen jednou) jsem byla svědkem toho, že když si maník u Tesca nastoupil, že se zase na půl hoďky ohřeje, tak řidič prostě vstal a vyhodil ho...
    Chápu, že to nemají lehký, ale i ta tolerance musí mít nějaké meze.

    superkarma: 0 13.02.2008, 17:25:14
  16. avatar
    [47] Meander [*]

    EvaH: Pořád racionálnější než ten tvůj. Navíc je podpořený osobní zkušeností.

    superkarma: 0 13.02.2008, 16:51:09
  17. [46] EvaH [*]

    Meander: Taky názor....

    superkarma: 0 13.02.2008, 16:50:13
  18. avatar
    [45] Meander [*]

    EvaH: Ale prdlajs.

    superkarma: 0 13.02.2008, 16:29:17
  19. avatar
    [44] sanvean [*]

    Solei: Já minulý týden zažila, jak místo řidiče zakročili dva postarší chlapi. Nejdřív začal tomu polospícímu bezdomovci domlouvat jeden, když nereagoval, zvedl se jiný pán a slušně ho vyprovodili ven. Docela jsem zírala.

    superkarma: 0 13.02.2008, 15:50:10
  20. avatar
    [42] Solei [*]

    Nikdy jsem neviděla, že by policie nebo řidič vyhodili bezdomovce z tramvaje. Chápu, že to přes den řidič nezastane, ale v pozdních večerních hodinách by to už zvládnout mozhl. Bohužel se tak neděje.

    superkarma: 0 13.02.2008, 15:33:36
  21. avatar
    [41] sunshine [*]

    Já jsem do práce přijímala bezdomovce, překvapilo mě, že je inteligentní - osobní dotazník vyplnil bez problému a bez chyb /to se ani inteligentům občas nepovede/ , byl prohulenej do morku kostí ten pach tabáku byl už jeho součástí a ruce měl špinavé jako kdyby se právě vrtal v hlíně. Ale byl v pohodě řekl já jsem bezdomovec a vysvětlil mi že má trvalý pobyt nahlášený na úřadě, takže poštu mu tam nemáme posílat, že si jí převezme osobně.

    superkarma: 0 13.02.2008, 15:26:03
  22. avatar
    [40] wich [*]

    "Z dopravních prostředků a obchoďáků je většinou vykáže řidič nebo ochranka." Většinou? Nikdy! Co jsem jezdila tramvajema, POKAŽDÉ mi bylo smradem zle, bohužel tak mnohdy nesmrděli jen bezdomovci, ale i relativně normálně vypadající lidé. Řidiči s tím nedělali NIKDY nic. Kvůli citlivému žaludku jsem si musela začít vydělávat a jezdit autem hned po střední, jinak bych skončila s umělou výživou

    superkarma: 0 13.02.2008, 15:23:54
  23. [38] EvaH [*]

    Meander: To přece muselo být jasné, že nikam nedojede....Oni se nechovají jako "normální" lidé, to neumí....a vaše charita byla asi jediná jistota, kam se vrátit - místo, které zná, kde je "doma" - i když na ulici. Je to fakt složité a nikdo se s nimi nebude "patlat", systém je nedokonalý a jednotlivé organizace na sebe nenavazují, nespolupracují...

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:40:26
  24. avatar
    [37] Luciš [*]

    a....: gerda: já bych jim snad i tu stovku dala a pak ho odvezla do útulku

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:38:27
  25. [36] mafi [*]

    omlouvam se ujel mi enter :-))
    Manx: ... nejezdim sockou, nebo opravdu jen minimalne. Je mi na zvraceni z toho smradu, umastenych sedadel, proste tfuj.

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:32:02
  26. [35] mafi [*]

    Manx: to je duvod, proc v praze

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:30:37
  27. [34] a.... [*]

    gerda: Ani mi to nepřipomínej to kdysi dávno u nás u dveří zazvonili dva cikánský kluci taky se štěnětem: pani vemte si ho, jinak ho budeme muset utopit

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:20:02
  28. avatar
    [33] gerda [*]

    a....: to máš ještě kliku, že tě psychicky nevydírali "jinak ho utopíme".

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:17:53

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [32] Ferdas [*]

    aspoň jsou svobodní...

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:14:38
  2. avatar
    [31] Amálie [*]

    Meander 8: Moje řeč



    Manx 18: Poslední věta je fantastická

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:12:33
  3. [30] a.... [*]

    Luciš: To u nás jsou teda v klidu. Jediná situace, kdy mi hodně vadili byla ta, když jsem chodila kolem nich s ještě malou dcerou a některý z nich mě oslovil: pani nechcete štěně, za stovku? A odkudsi z bundy vytahnut to štěně. To jsem pak měla o program na dlouhou dobu postaráno, když jsem musela dceři vysvětlovat, že my štěně opravdu nechcem

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:08:09
  4. avatar
    [29] Luciš [*]

    gerda: omyl, chodím večer venčit psa a párkrát sem se do konfliktu s nima dostala. Nejdřív otravujou o peníze, pak sprostý řvaní, pes začne štěkat, to je znervozní a už nabíhal, že kopne do psa nebo za mnou

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:00:31
  5. [28] a.... [*]

    Jinak bezdomovci mi samozřejmě vadí, nicméně článek Jakuba D. se mi velmi nelíbí. Cítím z něj, že už měl k němu připravený ještě jeden odstavec, ve kterém psal o tom, že se vůbec nediví, že se občas najde ohořelé tělo bezdomovce v kontejneru atp. Ano, tihle lidé si za svoji situaci mohou sami, ale přesto to jsou stále ještě lidé.

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:00:10
  6. avatar
    [27] Meander [*]

    mafi:
    Když jsem bezdomovce nakrmila, ošatila a posadila na vlak, který ho měl odvézt do místa jeho původního působiště (většinou severní Čechy), druhý den jsme ho měli v charitě zas. On tím vlakem prolezl, utekl z druhé strany, vrátil jízdenku, prachy prokalil - a přišel si pro další dávku milosrdenství.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:59:35
  7. [26] mafi [*]

    Meander: naprosty souhlas. S beckama je to podobne jako s fetakama, oni jsou na svem zpusobu zivota zavisli a ve valne vetsine si za to muzou sami. I kdyz ma charita snahu s nimi pracovat, vetsinou koukaji jenom kde by dostali jidlo nebo prachy na chlast bez prace.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:57:31
  8. avatar
    [25] Meander [*]

    a....: To by chělo experiment. Spojit to vše do jednoho vagónu a vidělo by se, kdo by odpadl jako první.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:56:08
  9. [24] a.... [*]

    Manx: Já jsem zas jela tramvají, ve které byly 2 třídy školních dětí. Nevím, co je horší!

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:54:46
  10. avatar
    [23] sanvean [*]

    Manx: Poslední věta je přesná. Taky jsem včera vystoupila a radši si počkala na další tramvaj...

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:54:02
  11. avatar
    [22] gerda [*]

    ti osamělí bezdomovci obtěžují vzhledem, zápachem, ale jinak jsou neškodní. Já se mnohem víc bojím partiček mladých povalečů, kteří se rozloží třeba hned vedle centra na chodník, na dece tam mají vlčáky, před dekou klobouk a přestírají, že hrají na hudební nástroj. Může jim být 20-30. Nic jim není, jen se jim nechce dělat. V takových chvílích si říkám, že povinnost pracovat byla docela fajn. Bojím se, že jsou zfetovaní, vždycky jdu na protější chodník.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:51:03
  12. avatar
    [21] alko [*]

    Dnes už mezi bezdomovci převažují mladší, kteří si takovýto způsob života vybrali dobrovolně. Nikdy nepracují a pracovat nebudou a hlavně nemají zájem něco změnit. Kolikrát si za den vyžebrají víc než vydělá dělník v továrně.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:45:38
  13. [20] FAXÍK [*]

    bojím se bezdomovců a raději před nimi prchám

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:44:03
  14. [19] EvaH [*]

    Pokud náš sociální systém bude takový jaký je, prostě to tak bude. A pochybuju o tom, že duševně chorý člověk - a to jich je většina, jenže je nikdo neléčí - si za své problémy může sám. Ono to tak vypadá, jsou v bludném kruhu. A mylím, že o lítost ani nestojí a ta taky nic neřeší.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:43:01
  15. avatar
    [17] Rybulka [*]

    Meander: 8 Tento názor sdílím též

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:21:30
  16. avatar
    [16] Ferdas [*]

    přesně tak..smraďochů je všude plno a pár voháklejch pochcanců namol už jsem taky potkala

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:16:31
  17. avatar
    [15] Luciš [*]

    Kolkrát stačí, když vleze do busu chlap (a že je jich dost), kterej na hygienu moc nedá, večer si dal pár piv a něco ostřejšího a posnídal něco s česnekem než vedle něčeho takovýho ulehat, tak spáchám harakiri

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:15:57
  18. avatar
    [14] gerda [*]

    Doba je dnes natolik hektická a složitá, že i průměrně inteligentní zaměstnaný člověk má kolikrát co dělat, aby se ve všem vyznal. Když si představím rozvedeného chlapa, který přijde o byt, posléze o práci, v hlavě nic moc, nemá třeba ani střední školu a neumí s počítačem, strašně se mu zúží možnosti se uplatnit. Stačí pak pozvání od hodného kamaráda do hospody, kde se problémy zalévají alkoholem, další den se nechce vstávat, pak další týden a najednou člověk zjistí, že mu ujel vlak a nikdo o něj nestojí. Dostane se do bludného kruhu. Už za mého mládí se říkalo na mém pracovišti "nejsme sociální ústav", čímž bylo míněno, že pro krásné oči nikoho živit nebudou. Natož teď.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:15:08
  19. avatar
    [12] *modrá [*]

    Taky si vždycky říkám co je do takové situace dostalo, co řpiměje člověka spát v kanále a vybírat popelnice, snídat pivo... říkám si, přece kdyby měli jenom trochu snahu se živit prací mohli by si chudě žít někde na ubytovně...

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:09:42
  20. avatar
    [11] lenagirl [*]

    kominice: no síla to určitě je ale víme my jak kdy dopadneme ?

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:07:35
  21. avatar
    [10] Ferdas [*]

    nemám slov

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:02:47
  22. avatar
    [9] kominice [*]

    Tak tohle je síla!! Takováhle arogance se jen tak nevidí.

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:55:07
  23. avatar
    [8] Meander [*]

    Od doby, co jsem se v charitě starala právě o bezdomovce, je nemohu ani cítit. Hnusná sebranka, která si valnou většinou za svoje problémy může sama. Kdo se v takové situaci ocitl nešťastnou hrou osudu, ten v ní nikdy nezůstane tak dlouho, aby mohl takto zpustnout.

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:51:32
  24. [7] EvaH [*]

    Ona ta problematika bezdomovců není tak jednoduchá a nelze to shrnout do věty, že nemakaj a smrdí. Každý ten člověk má svůj příběh, svůj osud a nějak se z něho ten bezdomovec stal. Navíc valná většina jich je nemocných schizofrenií, nejsou léčeni, atd atd. Podle mě se jimi náš sociální systém zabývá jen velmi chatrně. A odsoudit... to umí každý....

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:48:43
  25. avatar
    [6] gerda [*]

    Oni se teď spíš stahují k teplu, jak vysvitne slunko, bude u stolečků na magistrátě opět volno. K dotazu - taky mě štvou, ale to věc neřeší. Nikdo nemá zájem to skutečně vyřešit, tiká tu další časovaná bomba.

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:40:58
  26. avatar
    [5] OlgaMarie [*]

    Ťapina:
    1.Jsem víc než tolerantní,vždy si pomyslím,jak se mám dobře,když nejsem v jeho situaci!
    2.Mnohokrát jsem byla v situaci,kdy jsem po večerní premiéře v divadle,brzy ráno vyplácela peníze ne právě střízlivým hercům.
    Puch mi vadí po ránu v hromadných dopravních prostředcích."Od tzv."slušných lidí".

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:40:57
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    Kelly:

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:39:42
  28. avatar
    [3] Rybulka [*]

    Beudomovci mi taky smrděj, ale nazvat někoho karikaturou člověka, to chce pěknou dávku povýšenosti. Gratuluju.

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:35:10
  29. avatar
    [2] Kelly [*]

    A dovedete si představit, že by váš zaměstnavatel takového smradlavého, bůhví jakýma nemocema prolezlého člověka, z různých pohnutek, u vás zaměstnal?

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:34:51
  30. avatar
    [1] Ťapina [*]

    Těžko se vyhazuje někdo z místa, kde má trvalé bydliště

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:28:05

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme