Obchodní řetězec Česko... eee, pardon, Tesco, nedávno podal žalobu na trička Česko. Ta totiž prý neoprávněně profitují z podobnosti se značkou Tesco. Jinak řečeno, dělají si z ní nehoráznou bžundu, stejně jako celý projekt Česko. „Vítejte na stránkách hravého obchodního řetězce v Česku! Jsme mladí a primitivní!“ píše se na internetových stránkách „projektu“.

Podle tvrzení tvůrců je záměrem poukázat na český zvyk trávit čím dál tím více času v supermarketech. A měla to hlavně být taky legrace. Jenže legrace se velkým firmám do kšeftu nehodí, a tak nejenže Tesco donutilo výrobce ke stažení triček Česko, ale prý se, přes ujištění, že k tomuto kroku nepřistoupí, rozhodlo hlavního organizátora Česka přece jen žalovat.

„Trička sem stáhnul, do tiskového centra v Tescu sem poslal informativní email že trička stahuju a že přeju hodně spokojených zákazníků a doufám že je tím kauza u konce. Ale spletl sem se. Dnes mi došel email že pokud budu nadále šířit v elektronické podobě tenhle design, podávají trestní oznámení,“ stěžuje si jeden z organizátorů a na svých stránkách Tescu jeho kampaň vrací. Jenže na rozdíl od Tesca nemá drahé právníky...

Co si o podobných vtipech myslíte Vy? Měly by být autoři trestně stíháni? Jde o zneužití obchodní značky nebo naopak o porušování svobody projevu? A jak podle Vás kauza dopadne? Co Vy a supermarkety? Nakupujete v nich? A v jakých?

Reklama