Bulvár

Havel versus Klaus

Je možné srovnávat tyto dva rozdílné muže? Je možné říci, který byl lepší prezident svobodného Česka?

Jak se díváte na vládu těchto dvou prezidentů vy?

A jak já?

Dalo by se možná říci, že pro dobu, ve které převzali vedení státu byli oba přesně na svém místě.

hHavel s jeho nenásilnou a holubičí povahou byl přesně tam, kde měl být v době, která aktuálně byla. Demokracie a cesta mírnosti a nenásilí. Jakýsi model dobrého člověka a morální vyspělosti země, kterou zastupoval. Hluboká lidská moudrost i cesta k duchovním hodnotám. Ve světě nám udělal výtečného jméno a Čechy představil jako národ eticky vyspělý.

 

 

 

kVáclav Klaus pak přebírá úlohu neoblomného a tvrdého ekonoma, který se nebojí stát se svým názorem stranou d ostatních. Obhajoval i nepopulární názory, které byly zcela mimo trend. Proti Havlovi nesrovnatelný přístup a povaha. Přesto mezi konkurenci z jiných zemí vstupuje jako vzdělaný, inteligentní a ekonomicky zdatný politik s pevným postojem. Je třeba přiznat, že mnohé jeho názory, které obhajoval, se až dnes ukazují jako správné. Ve světě mu přiznávají až dnes reálnost jeho postojů. Jako prognostik podle zahraničních politiků a kritiků nezklamal.

Samozřejmě můžete otevřeně nesouhlasit, od toho demokracie je.

Volili byste, kdyby byla ta možnost při přímé volbě znovu Havla, nebo Klause?

  • Téma dne se točí kolem politiků a možné přímé volby příštího prezidenta.
  • Máte představu o hlavě státu, pokud by prošla přímá volba? Máte tip?
  • Myslíte si, že by měla být na prezidentském křesle žena?
  • Jste spíše pro více testosteronu na takovém postu?
  • Líbí se vám ve funkci pan prof. Václav Klaus?
  • Myslíte si, že pan Václav Havel byl dobrý prezident?
  • Co postrádá nejvíc česká politika?
  • Jaké vlastnosti by měl, podle vás mít příští prezident?
  • Koho byste okamžitě z Hradu exportovali někam hluboko do podhradí?

Své příspěvky k dnešnímu tématu pište tradičně na redakce@zena-in.cz

   
11.03.2011 - Příběhy - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [44] Tyčka [*]

    Fofo — #32 Taky je to na tvém pravopisu znát.

    superkarma: 0 17.03.2011, 17:09:25
  2. avatar
    [43] Gwendylon [*]

    Fofo — #33 Evo, on by Zeman zas tak od věci nebyl.

    superkarma: 0 17.03.2011, 12:46:18
  3. avatar
    [42] Gwendylon [*]

    Jednoznačně pana Klause. A klidně i paní Klausovou, myslím, že by byla dobrou prezidentkou.

    superkarma: 0 17.03.2011, 12:43:19
  4. [41] hannysek [*]

    Myslím, že kdyby ho Dáša měla pro prachy, tak už s ním není. Je to kočka a on žádný kocour, tak proč s ním je? Asi ho má ráda! Myslím, že byl lepší než Klasu!

    superkarma: 0 17.03.2011, 10:45:00
  5. avatar
    [40] Eva_CZ [*]

    jastura — #39 protoze tady jsou nazory, ktere s tim, jaky kdo je ( byl ) president nemaji nic spolecneho. Vety typu : ja ho nemusim od doby, co si vzal Dasu apod. mi prijdou hodne mimo misu.

    superkarma: 0 14.03.2011, 18:37:56
  6. [39] jastura [*]

    Eva_Fl — #35 Proč? Protože tu jsou názory, které se ti nelíbí.. ?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #40
    superkarma: 1 14.03.2011, 08:12:53
  7. avatar
    [38] aninas [*]

    Heather — #10 naprosty souhlas Sml22Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 13.03.2011, 20:06:10
  8. avatar
    [37] aninas [*]

    lesni malina — #24 Na prezidenta bez minulosti? Sml80

    Kazdej mel, ma a bude mit nejakou minulost!!!!!!!!!

    Jenom se obavam, ze jak ty pises, musime si pockat na nekoho "bez minulosti", aby nakonec tu minulost nemel jeste horsi, nez meli tihle dvaSml68

    superkarma: 0 13.03.2011, 20:01:51
  9. avatar
    [36] aninas [*]

    Pod dojmem tohoto dokumentu si absolutne nemyslim, ze Havel byl v pravou chvili na pravem miste!!!!!!

    Tenkrat se to melo chytit pevne do rukou!!!! Ted uz je to zcela nemozne!!!!!!

    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10267432141-kdyby-me-zabili/410235100021004/

    superkarma: 0 13.03.2011, 19:58:44
  10. avatar
    [35] Eva_CZ [*]

    Sml28 tahle diskuze je z 98% vyjadrenim totalnich debilu. Jdete radeji k plotnam, kachny.Sml22

    1. na komentář reaguje jastura — #39
    superkarma: -2 12.03.2011, 04:40:32
  11. [34] Čírina [*]

     Klaus se jeví jako starý, nerudný, arogantní dědek. Ale má ještě jednu vlastnost, kterou mu jeho odpůrci nemohou zapomenout. Má totiž ve valné většině případů pravduSml57.

    Co se Havla týče, u mne přišel o kredit, když přišel k Dáše.

    superkarma: 0 11.03.2011, 15:20:59
  12. [33] Fofo [*]

    Havel byl dobrý prezident poplatný své době, všichni jsme mu určitě v roce 1990 fandili. Pak začal blbnout - vinou asi Dáši. Klause mám docela ráda, každý má své názory a nemusí se ztotožňovat s většinou. Takový Jyrka taky studoval za komoušů a jak rád by byl určitě prezidentem - když už není předsedou. A co takový Zeman? To se vracím ještě k příspěvku Malvíny

    1. na komentář reaguje Gwendylon — #43
    superkarma: 0 11.03.2011, 14:50:53
  13. [32] Fofo [*]

    malvina — #29 Malvíno, ale to bys musela odstavit většinu vysokoškoláků starších 45 let, včetně lékařských kapacit, vědců a pod., neb jsou všichni starší 45 let a tudíž studovali za komunistů. Já jsem střední ekonomickou vystudovala taky za komančů, hold jsem se tak narodila. Vysokou studuju až teď, při zaměstnání Sml80

    1. na komentář reaguje Tyčka — #44
    superkarma: 1 11.03.2011, 14:48:29
  14. avatar
    [31] malvina [*]

    máš  pravdu, ale  většina  těch ostatních  papalášů, to  alespon  přizná , nebo si toho  vzdělání   váží. Vem si celou vládu. Kdo je tam ve věku  pod  30  let ?. NÍKDO.

    superkarma: 0 11.03.2011, 14:46:34

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Milala [*]

    malvina — #29 Svým způsobem máš pravdu,ale to by nemohli být dobří lidé všichni,kteří vystudovali do roku 1989.A přece žádný člověk není 100%.

    superkarma: 1 11.03.2011, 14:36:36
  2. avatar
    [29] malvina [*]

    VK  není dobrý prezident. Jakoby....pozapoměl , že i on sám  vystudoval  za  komunistické peníze, jakoby pozapoměl, že   i on  dostal věhlasný titul    za  komunistů. Ale  já vím  čím to je  , že lidé  dovedou  velmi rychle  zapomenout. Je  to totiž  krátkodobá ztráta  paměti, po  které  následuje  dlouhodobá ztráta  paměti.. A  to je   už  diagnóza.

    1. na komentář reaguje Milala — #30
    2. na komentář reaguje Fofo — #32
    superkarma: 1 11.03.2011, 14:33:50
  3. avatar
    [28] Kaylie [*]

    Milala — #26 Vystihla jsi přesně můj názor. Havel se pak nemohl  prezidetského křesla odlepit.

    Klause jsem přestala k smrti nenávidět teprve když nějaký čas byl prezidentem.

    Ať je to tak či tak, je to disciplinovaný, vzdělaný člověk, který reprezentuje. O ostatním dost.

    superkarma: 0 11.03.2011, 14:15:10
  4. avatar
    [27] Kaylie [*]

    Milala — #26 Vystihla jsi přesně můj názor. Havel se pak nemohl  prezidetského křesla odlepit.

    Klause jsem přestala k smrti nenávidět teprve když nějaký čas byl prezidentem.

    Ať je to tak či tak, je to disciplinovaný, vzdělaný člověk, který reprezentuje. O ostatním dost.

    superkarma: 1 11.03.2011, 14:15:09
  5. avatar
    [26] Milala [*]

    Havla bych možná brala,kdyby,jak původně říkal,dovedl lid ke svobodným volbám a pak odešel.Nemusím ho. Klausa jsem začala uznávat až po nějakém čase prezidentování,takže bych mu klidně dala hlas.

    1. na komentář reaguje Kaylie — #27
    2. na komentář reaguje Kaylie — #28
    superkarma: 0 11.03.2011, 13:28:14
  6. avatar
    [25] femme [*]

    mandzarik — #6  super knížka a ještě suprovější film Sml67 Sml58 

    superkarma: 0 11.03.2011, 12:59:24
  7. avatar
    [24] lesni malina [*]

    Ani jeden ani druhy nikdy nemel byt presidentem Ceske republiky. Oba maji minulost, kteru nedokazi vysvetlit. Jenze takovych je u nas spousta. Na prezidenta bez minulosti si budeme muset nejaky ten rok pockat.

    1. na komentář reaguje aninas — #37
    superkarma: 0 11.03.2011, 12:55:28
  8. avatar
    [23] peetrax [*]

    kareta — #22 Sml67 taky ho oceňuju jako velice chytrého člověka. A překvapilo mě, jak je milý a lidský, když jsem jej viděla osobně. Sml16

    superkarma: 0 11.03.2011, 12:54:13
  9. avatar
    [22] kareta [*]

    A VK jsem začala ovceňovat až poté, co se stal prezidentem a musím říct, že jsem na něj jako na hlavu státu pyšná- co říká má hlavu a patu, není hysterický a neleze do zadku ostatním. Je schopen obhájit své názory i proti mínění většiny a obvykle má skutečně pravduSml67.

    1. na komentář reaguje peetrax — #23
    superkarma: 5 11.03.2011, 11:35:48
  10. avatar
    [21] kareta [*]

    Lukáš Čejka — #17 no...ani Muammar nebombardoval vlastní lidi...tak se toho chtěl ujat VH...fakt holub. Já fandím MK- je to pravý feministaSml67

    superkarma: 0 11.03.2011, 11:25:23
  11. avatar
    [20] Lukáš Čejka [*]

    rusalka2008 — #18 Ono zalezi i na tom kdy to rikal a v te dobe kdy to rikal nemohl tusit, co jmenovanz provede, po bitve je kazdy general Sml80

    superkarma: 1 11.03.2011, 11:21:33
  12. avatar
    [19] rusalka2008 [*]

    Oprava - panu...

    superkarma: 0 11.03.2011, 11:20:12
  13. avatar
    [18] rusalka2008 [*]

    Pani Klausovi zazlívám i malou kupon. privatizaci... pamatuji si jeho výroky na adresu některých podnikatelů (či spíše podnikavců a tunelářů) typu: "potřebujeme ještě více takových Viktorů Kožených..."  - to fakt říkal. Sml31

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #20
    superkarma: 1 11.03.2011, 11:19:49
  14. avatar
    [17] Lukáš Čejka [*]

    kareta — #14 to je taky jedna z mala veci, ktere se mi na jeho pojeti humanismu libi, jen u tech Libyjcu bychom se mozna neshodli na tom, kterou stranu sporu bombardovat Sml57

    1. na komentář reaguje kareta — #21
    superkarma: 0 11.03.2011, 11:17:30
  15. avatar
    [16] Kaylie [*]

    Já bohužel o panu Havlovi a jeho holubiččí povaze vím dost na to, aby mne to štvalo. Zatímco lidé pracovali, víte snad, odkud chodily peníze jemu, ne? A pracoval jen chvilku v kriminále a to takový kriminál, co měl on...

    Nehodnotím je, každý je jiný, ale Havel rozbil republiku, Klaus ekonomiku. Jako prezident mi pak přestal tolik vadit, někdy byl i rozumný.

    Když mají to svědomí, ono i na ně dojde.

    superkarma: 0 11.03.2011, 11:16:18
  16. avatar
    [15] sanvean [*]

    Pro info, Klaus nepopírá globální oteplování jako takové, popírá teorii, že na něm má hlavní podíl lidstvo...

    superkarma: 0 11.03.2011, 11:10:36
  17. avatar
    [14] kareta [*]

    Havel má holubičí povahu- celkem agresivně chce kdekoho humanitárně bombardovat- jugoše, lybijce.,..Sml52

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #17
    superkarma: 0 11.03.2011, 11:09:17
  18. [13] jastura [*]

    Tee.. — #11 Ajo, to bude tím pátkem. Nějak mi dnes moc věcí nedochází. Tímhle mi taky lezl na nervy.

    superkarma: 0 11.03.2011, 10:46:23
  19. avatar
    [12] rusalka2008 [*]

    jastura — #8  Možná je to tím, že V. Klaus odmítá teorie o globálním oteplování Sml30

    superkarma: 0 11.03.2011, 10:43:49
  20. [11] Tee.. [*]

    jastura — #8 ..já chtěla narážet na jeho "chytré" názory  ohledně životního prostředí... Sml22

    1. na komentář reaguje jastura — #13
    superkarma: 0 11.03.2011, 10:41:47
  21. avatar
    [10] Heather [*]

    Havel měl zůstat u kultury a své názory vyjadřovat pouze tam. Na politikaření není, neměl na to... Sml68

    Klause jsem jako prezidenta brala víc, ovšem u něj mi vadilo zase to, že nedokázal být nestranný. Pořád bylo jasně vidět, koho protěžuje a z jaké strany přišel.. Sml80

    1. na komentář reaguje aninas — #38
    superkarma: 2 11.03.2011, 10:38:01
  22. [9] funnka [*]

    namám ho ráda,ale jako prezident je dobrej.Klaus

    superkarma: 0 11.03.2011, 10:36:55
  23. [8] jastura [*]

    Tee.. — #7 asi jsem něco přehlédla, ale zdá se mi, že Klause prezentují jako ekonoma ne ekologa...Sml58

    1. na komentář reaguje Tee.. — #11
    2. na komentář reaguje rusalka2008 — #12
    superkarma: 0 11.03.2011, 10:33:47
  24. [7] Tee.. [*]

    Havel byl vždycky jen figurka, která měla uklidnit lidi.. Sml22..nevím, jak jinak by se ve vězení dostal k papíru a tužce a psal si svá díla, když i můj táta, které byl také protistátním živlem si nemohl načrtnou ani dopis..Sml80 Kdyby v roce 89 byla opravdová revoluce, pořádně by se politická sféra vyčistila od komunistů, ale to ne - stále jsou a budou na nejvyšších postech u soudů, policistů..!..a Klaus?..kdo to vůbec je?..ekolog určitě ne..Sml68

    1. na komentář reaguje jastura — #8
    superkarma: 1 11.03.2011, 10:29:39
  25. avatar
    [6] mandzarik [*]

    enka1 — #5 Ty jsi četla Parfém ?

    1. na komentář reaguje femme — #25
    superkarma: 0 11.03.2011, 10:29:00
  26. avatar
    [5] enka1 [*]

    Jakousi esenci z nich a přikápnout trochu výluhu z OkamurySml24

    1. na komentář reaguje mandzarik — #6
    superkarma: 1 11.03.2011, 10:17:45
  27. avatar
    [4] rusalka2008 [*]

    Já mám za zlé panu V. Havlovi amnestii, po které se

    prudce zvedla zločinnost, a příhodu z 90. let, kdy si s paní Dášou

    pozvali na Hrad pouze romské děti. Tehdy jsem dost pocítila pozit.

    diskriminaci mých dětí... Sml80

    superkarma: 0 11.03.2011, 10:17:27
  28. [3] Marie Dymackova [*]

    Ani jeden

    superkarma: 0 11.03.2011, 10:09:42
  29. [2] ILIINES [*]

    No ja nevim,nevim-Havel holubici povaha a dnes si hraje na generala,viz Lybie.V.Klaus jak pisete,dobry prognostik,ale to nestaci-pokud nechce slyset cesky lid.Sml80Sml68Sml32

    superkarma: 0 11.03.2011, 10:00:56
  30. avatar
    [1] femme [*]

    nevolila bych ani jednoho Sml23 Havel mě naštval svou masivní amnestií Sml31 a Klaus? to je kapitola sama pro sebe Sml24

    superkarma: 0 11.03.2011, 09:54:58

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme