Domácnost

Hádka na pokračování

Tato stížnost je skutečně reálná, jsou vynechána pouze jména. Takto jsem si dopisovala s jedním internetovým obchodem (podotýkám, že velmi známým). A teď stále čekám na vyjádření dodavatelské firmy. Nevím, jestli tohle úplně souvisí s dnešním tématem. Nevíte někdo, za jak dlouho musí být stížnost vyjádřena. Po internetu jsem nakupovala několikrát a moje zkušenosti jsou dobré i špatné.
Kopretina3

 
Věc: STÍŽNOST
 
 
Vážený pane . . .,
 
obracím se na Vás se stížností na neadekvátní postup internetového obchodu OD KORUNKA. Stížnost píši na místo mého otce, na kterého byla objednávka zadána.
Včera jsem Vaší firmě zaslala mail v tomto znění:
 
Číslo objednávky: 53902532
 
Dobry den,
Dne 19. 7. 2006 byla učiněna objednávka, která byla potvrzena. Dále jsme byli kontaktováni s informací, že zboží bude dodáno 24. 7. 2006. V tomto dni jsme byli kontaktováni znovu s tím, že dodávka se posouvá na další den, tj. dnes 25. 7. 2006. Nyní je 20:00 hodin, rozvoz zboží je na vašich stránkách termínován do 16. hodiny. Zboží dosud nedošlo. Nebyli jsme kontaktováni s omluvou, ani s vysvětlením. Jak je takovéto jednání možné? Žádáme o urychlenou nápravu, vysvětlení a omluvu!
 
Podotýkám, že na vašich stránkách bylo toto zboží s poznámkou, že je na skladu. Z tohoto důvodu jsme si vybrali tento spotřebič, přestože jsme původně chtěli spotřebič téže značky, avšak vyšší kvality i ceny. Jednalo se nám, o pokud možno, co nejrychlejší dodání zboží.
 
S pozdravem rodina . . .

Dnes ráno jsem opět telefonicky kontaktovala Váš zákaznický servis. Následně byl zákaznickým servisem kontaktován můj otec, kterému bylo sděleno, že zboží doručíte dnes ve dvanáct nebo v sedmnáct hodin. Otec operátorovi sdělil, že je v tuto dobu v práci, že potřebuje dodávku v jinou dobu. I přesto mu byl zhruba před hodinou kontaktován řidičem balíkové služby DPD, že řidič stojí se zbožím před domem. Jak je možný takovýto postup?
 
Tímto postupem jsme celá rodina šokována, rozhořčena a jsme nuceni si stěžovat. Domnívám se, že vzhledem k opakovaně nedodané objednávce (viz výše),  nám mělo být nabídnuto doručení zboží v hodinu stanovenou mým otcem. Samozřejmě, že bez příplatku.
 
Dnešní vysvětlení, že včera toho „měla firma DPD moc“, a proto dodávku  nedoručila, nelze samozřejmě považovat za adekvátní. Podotýkám, že Vaše firma nebo firma DPD včera nezatelefonovala, že zboží opět nebude dodáno. Takovéto jednání považuji za arogantní a nehorázné!

Domnívám se, že chyba bude pravděpodobně na straně firmy DPD, přesto se obracím na Vás, protože zboží jsme objednávali pře Váš internetový obchod, celou věc byste tak měli řešit vy, protože dodavatel je nasmlouván Vámi, a nikoli vybrán naší rodinou.
 
Podotýkám, že po takovéto zkušenosti jsme objednávku telefonicky zrušili a o dodání zboží již nemáme zájem.
 
Požaduji vysvětlení celé situace. Dále požaduji kontakt na pracovníka firmy DPD zodpovědného za tuto chybu nebo na pracovníka zákaznického oddělení. Kontaktujte mě na výše uvedeném telefonním čísle nebo mailové adrese, případně jsem ochotna se v pátek dostavit osobně.
 
Věřím, že nám celá věc bude uspokojivě vysvětlena.
 
Rodina . . .

Odpověď:

Dobrý den,
 
velice se omlouváme za tyto komplikace. Vaše rozhořčení je úplně opodstatněné, v současnosti čelíme opravdu závažným problémům s doručovaním zboží zákazníkům v závislosti na dopravní společnosti (pouze podotýkám, že se nejedná o společnost DPD ale Top Trans). Nově zavedený bodový systém postihů dopravních přestupků závažným způsobem zkomplikoval proces expedice zboží. Upřimně musím přiznat, že Vaše stížnost není za posledních několik týdnů jediná.
 
V současnosti my i přepravní společnost Top Trans pracujeme na nové logice logistiky, stejně tak pracujeme na zlepšení propojení našich vnitřních systémů. Bohužel to nejsou věci ani trochu jednoduché a už vůbec ne řešitelné v průběhu dnů. V praxi to znamená, že nejsme v tuto chvíli schopni zabránit všem možným komplikacím v dopravě zboží k zákazníkům, hlavně co se týče velkých domácích spotřebičů. Řidiči jsou přetíženi, nezvládají včasné nakládky ani vykládky zboží a tento kritický stav je jen velice těžké dostatečně včas monitorovat, abychom mohli o všech problémech s jejich zásilkou naše zákazníky informovat. Musím totiž také přiznat, že v drvivé většině případů se o vzniklých problémech dozvídáme nikoliv dopředu od přepravce, ale zpětně od zákazníků.
 
Dodržet požadované termíny doručení je v současnosti opravdu téměř nedosažitelnou métou, snad právě z tohoto důvodu Vám řidič neumožnil dodání zboží ve večerním termínu bez příplatku (o čemž jsme my bohužel neměli potuchy).
 
Tento email v kopii posílám i vedení přepravní společnosti, které tímto žádám o vyjádření se k Vaší záležitosti.
 
Zároveň také potvrzuji storno Vaší objednávky a jako praktické vyjádření omluvy Vám nabízím slevu Kč 500,- pro další potenciální nákup na www.korunka.cz. V případě, že se rozhodnete v budoucnu tuto slevu využít, prosím, odvolejte se na Vaší původní objednávku, kde bude tato emailová komunikace archivována.
 
Ještě jednou se velice a upřimně omlouvám a děkuji za Váš zájem i za pochopení.
 
S přátelským pozdravem
 

vedoucí zákaznického servisu
 
 


Vážený pane . . .,

děkuji za rychlou reakci na naši stížnost, za omluvu a za nabídku poskytnutí slevy. Bylo by možné zaslat nám i vyjádření přepravní společnosti? Jestli se tedy společnost Top trans vyjádří (Z údajů na vašich stránkách jsem nabyla dojmu, že spolupracujte se společností DPD.). Chápu, že oblast logistiky je jistě oblastí spletitou a složitou, nicméně se domnívám, že takovéto chování přepravní firmy k zákazníkům je v tržní ekonomice neomluvitelné. Nejvíce nás rozčílilo, že řidič (firma) nebyl včera schopen nám zatelefonovat, že dodávku nedodají a že dnes, když nabídl hodiny dodání otci a když s nimi otec nesouhlasil (byl v práci), tak řidič přesto zboží přivezl ve dvanáct hodin, a po té volal mému otci, že stojí před domem.
Děkuji za omluvu a žádám zaslání následného vyjádření přepravní firmy Top trans.

S pozdravem rodina . . .

Dobrý den,
 
rádo se stalo, vyjádření Vám standardně pošle samotný Top Trans, pokud by se tak ale náhodou nestalo, určitě Vám ho odešlu já. Se společností DPD spolupracujeme také, bohužel, DPD zabezpečuje přepravu pouze "malých" zásilek, kdyby tomu tak nebylo, s Top Transem už bychom nespolupracovali. Zásadním problémem také je, že na českém trhu není pro nás jiná, dostatečně velká přepravní společnost než Top Trans, najít uspokojivé řešení je v tuto chvíli opravdu velice těžké.
 
Chování řidiče bylo opravdu arogantní, věřím, že vyjádření Top Transu vnese více světla do celé záležitosti.
 
Přijměte prosím ještě jednu omluvu, přeji alespoň v rámci možností hezký zbytek dne a už jen samé dobré zkušenosti s internetovým prodejem.
 
S přátelským pozdravem . . .


Tak a je to tady. Já věděl, že se podobný zážitek objeví, máme ho dokonce i autentický se vším všudy. „Je to hnus, velebnosti!“ řekla by Kelišová. A já bych s ní souhlasil! Jen do nich! Rozhodně je to zajímavé počtení!

   
07.08.2006 - Dům a byt - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [42] zanetinka [*]

    superkarma: 0 07.08.2006, 17:42:38
  2. avatar
    [41] Ťapina [*]

    man-mimo: Co se týče krátkodobého zastavení, tak snad nový zákon podmínky usnadnil, ne?

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:59:57

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [40] fructia [*]

    Se stane.... no

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:03:02
  2. [39] jatunka [*]

    kupovali jsme přeskorunku nedávno pračku a přijeli skoro na minutu přesně, žádný problém

    superkarma: 0 07.08.2006, 15:53:17
  3. avatar
    [38] man-mimo [*]

    Kopretina3: v jednom odstavci přiznáváš, že s dopravcem nemáš nic společnýho, ale v dalším se dál rozčiluješ jako rozmazlený fracek, že se Top Trans ještě poníženě neomluvil, když ty na to pořád čekáš, čekáš a čekáš.

    superkarma: 0 07.08.2006, 15:30:49
  4. avatar
    [37] man-mimo [*]

    linde: úplně jednoduše. Těžko všude zastavíš v "odnosné" vzdálenosti podle předpisů. Dříve jim případnou pokutu za špatné zastavení slušný zaměstnavatel proplatil, body jim neumaže.

    superkarma: 0 07.08.2006, 15:22:12
  5. avatar
    [34] edith1975 [*]

    Přes net, jsem zatím nenakupovala, ale odepsali a omluvili se. A nabídli slevu, já bych to brala jako vyřízenou záležitost.

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:01:08
  6. avatar
    [33] Zdendula [*]

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:43:06
  7. avatar
    [32] Kocicka [*]

    no vždyt ti slevu nabídli tak co řešíte

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:13:29
  8. avatar
    [31] Fallbala [*]

    Hmm, zajímavá korespondence

    superkarma: 0 07.08.2006, 12:53:37
  9. avatar
    [30] Amálie [*]

    Kopretina3: tak to tak neprožívej, ne?

    superkarma: 0 07.08.2006, 12:22:27
  10. avatar
    [29] Dedida [*]

    Po zkušenosti s "kvalitními službami" prodavačů v obchodech nakupujeme už skoro všechno přes internet - foťák, kamera, lednice, počítačové komponenty, krosničku na dítě,... Zatím vše k naší spokojenosti. Myslím si, že to není problém. Samozřejmě si člověk musí dát pozor na podezřelé obchody.

    superkarma: 0 07.08.2006, 12:15:26
  11. avatar
    [28] Dedida [*]

    Zzuzzka: To je jako naše babička. U ní se jednalo, myslím, o částku 1000,-Kč. Dopisovala si se ředitelem pošt. Ona je taková spisovatelka! Za totáče, když jí nechtěli pustit do Rakouska psala i prezidentovi a světe div se, pustili ji.

    superkarma: 0 07.08.2006, 12:11:11
  12. avatar
    [25] femme [*]

    já jsem zatím přes net nakupovala u Eva.cz a našim kočulím nakupuju kočkolit, dovážka až do domu, supér

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:49:39
  13. avatar
    [24] Tanzi [*]

    poprve jsem si objednala přes internet )pračku a pekárnu chleba) a to 15.7.
    Dodones doma zboží nemám.

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:33:14
  14. avatar
    [21] nikpat [*]

    Tak to je síla

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:11:40
  15. [20] sabi7 [*]

    Přes internet objednáváme jen minimálně, ale zatím jsme problém neměli, naštěstí

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:06:56
  16. avatar
    [19] brůča [*]

    S objednáváním přes internet zatím nemám žádné problémy, ale pro jistotu využívám ty společnosti, které mají kamenné obchody, kde je možno si zboží vyzvednout.

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:00:19
  17. avatar
    [18] Kopretina3 [*]

    Amálie: Ano vidím jen své zájmy, protože jsem zákazník. Co je na tom poroboha špatného nebo snad dokonce sobeckého?
    Souhlasím s tím, že jsem byla také překvapena tou nabídnutou slevou. Je mi však na nic, protože s firmou, která si vybrala tak nespolehlivou distribuční firmou už nechci nic mít. Stížnost jsem psala víceméně kvůli otci, aby viděl, že tou neschopností firmy se alespoň někdo musel trochu zabývat.

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:56:26
  18. avatar
    [17] Májík [*]

    Mám přes net mobil, digitální foťák, LCD monitor, televizi a lednici a naposledy sekačku na trávu a vždycky všechno v naprostém pořádku. Mobil jsme po roce reklamovali a reklamace byla vyřízena rychle a bez problémů.

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:43:55
  19. avatar
    [16] tortora [*]

    kupovali jsme nedávno přes net pračku a všechno v naprosté spokojenosti (firmu raději nebudu uvádět,aby nebyla nekalá reklama ) ale je to velká firma,která má i kamenné obchody a myslím si,že by si nechtěla udělat špatné jméno,dojeli na čas,volali předem,prostě nás vyloženě opečovávali pračka zatím pere a myslím,že kdyby došlo na nějakou reklamaci,tak nebude problém

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:37:25
  20. avatar
    [13] Amálie [*]

    net obchod se zachoval na naše poměry celkem solidně

    a kdybyste viděli, za jakých podmínek kolikrát pracují řidiči pošty a přepravních společností... já vim, to nikoho nezajímá, dnes každej vidí jen sebe a své zájmy..

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:30:41
  21. avatar
    [12] Janecka [*]

    Já si kdysi takto dopisovala s jednou zásilk.službou na oděvy. To co mi přišlo byly hadry doslova,tak jsem to vrátila a požadoval peníze. Dodnes je nmám a vzdala jsem to.

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:16:46
  22. avatar
    [11] dzijana [*]

    Já jsem si přes internet koupila golfky a modlím se ,abych je nemusela reklamovat.

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:13:38
  23. avatar
    [10] Zzuzzka [*]

    Já si v podobném stylu dopisovala s Českou poštou, ale nakonec jsem neuspěla. Ztratili dopis, který odesílala moje 78 letá babička v ní přiložila 1500. Dopis se pochopitelně nikdy nenašel, nezjistlili kde se ztratil a nikdo nám to neuhradil. Vím, že se peníze posílat v dopise nemají, ale babička patří ještě do éry poctivých lidí, tak jí to vysvětlit nešlo...

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:06:48
  24. avatar
    [9] Kopretina3 [*]

    Taky se olouvám za případné chyby, protože jsem tu stížnost psala hrozně naštvaná a už jsem neměla sílu to po sobě zkontrolovat.

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:59:47
  25. avatar
    [8] Kopretina3 [*]

    No, já to zkousla ještě dobře (byla jsem "jen" naštvaná), ale taťka měl z tohodle jednání skoro infarkt. Ten si to dost bral. Tak jsem měla vztek ještě kvůli tomu, že mu z toho bylo zle. Jen pro úplnost - jednalo se o pračku.

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:58:31
  26. avatar
    [7] Handa [*]

    Přes net jsem koupila jen zájezdy. zboží se bojím kupovat.Někdo si to pochvaluje a je spokojený, jiný má zase problémy.

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:56:23
  27. [4] MartinaC [*]

    ja nastesti koupila mycku i pracku pres net a vse docela slo ikdyz nam taky to dorucili dopoledne a ne po 15 hod. jak jsme je zadali a priteli to slozili normalne do prace a bylo jim to jedno v kolik hodin jsme to chteli dorucit.

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:49:19
  28. avatar
    [3] Linde [*]

    síla teda. A jak se mohou odvolávat na bodový systém? Chtějí tím snad naznačit, že běžně porušovali předpisy, aby dodávku stihli dodat včas? tak to je něco

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:47:58
  29. avatar
    [2] monca13 [*]

    já jsem měla naštěstí zatím jen 2 problémy s reklamacemi přes internet , když to stihnu, napíšu příspěvek

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:44:05
  30. avatar
    [1] Hysteria [*]

    Já nakupuji u jiného nejmenovaného e.obchodu a pokud zboží není nadměrné,je lepší osobní odběr,přijde mi číslo koše a já zaplatím a vyzvednu na místě,nemusím čekat doma od -do.

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:41:03

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme