Styl

Gillette představuje limitovanou řadu holicích strojků “Brasil Edition“

gill1Oslava hvězd světového fotbalu a národních týmů – fanoušci i hráči mohou projevit svoji ocelovou vůli a oddanost svým oblíbeným národním týmům

Gillette, světový lídr na trhu výrobků péče o muže, při příležitosti nadcházejícího FIFA mistrovství světa ve fotbale 2014, uvádí na trh limitovanou řadu holicích strojků Gillette v barvách hostitelské země Brazílie. Tyto holicí strojky jsou součástí limitované edice určené především fotbalovým příznivcům.

Gillette ví, že fotbal je zkouškou pro fanoušky i hráče, která vyžaduje odhodlání a oddanost národním barvám. Na počest kampaně „Inner steel“ neboli ocelové vůle prokazované hráči na hřišti i mimo něj uvádí Gillette řadu holicích strojků pod označením „Brasil Edition“ se speciálním fotbalovým emblémem. Tato řada poukazuje na každodenní vyjádření oddanosti národu, který hrdě stojí za svými reprezentanty.

Vlastnosti a přínosy holicího strojku Gillette ProGlide:

• Tenčí*, jemnější břity s novým potahem ostří snižují tření a snadno kloužou po pokožce pro méně vytrhávání a tahání vousů. Technologicky vyspělé břity poskytují komfortní oholení, a to zejména pro muže s citlivou pokožkou.

• Stabilizátor břitů zachovává optimální rozložení břitů a umožňuje jim přizpůsobit se jedinečným konturám mužské tváře.

gil2 • Zvlhčující pásek Lubrastrip™ je nyní větší a jeho vylepšené složení s obsahem minerálního oleje a zvlhčujících polymerů umožňuje strojku hladce klouzat po pokožce i při opakovaných tazích.

• Elegantní rukojeť s většími a ergonomicky tvarovanými úchopovými plochami pro bezpečnou manipulaci, lepší rozložení tlaku a vyváženost. Zlepšuje přechod mezi přední a zadní holicí plochou.

Holicí strojek Gillette ProGlide v limitované edici „Brasil“ je určen pro muže, kteří mají rádi komfortní holení. Holicí strojek Gillette ProGlide holí hladce a účinně, a to i při opakovaných tazích a nabízí špičkovou technologii pro vysoký standard holení. Kampaň „Inner steel“ posiluje úlohu Gillette jako značky, která dodává ty nejlepší výrobky pro 800 milionů mužů každý den, a to již více než 100 let.

Níže uvedené holicí strojky Gillette limitované edice „Brasil“ a „Red & White“ jsou k dostání v maloobchodní síti od 1. 4. 2014. Doporučené maloobchodní ceny:

  • Manuální holicí strojek ProGlide – edice Brasil                               389,- Kč
  • Manuální holicí strojek Mach3 – edice Brasil a Red & White        159,- Kč
  • Pohotové holítko Blue3 (3 ks) – edice Brasil a Red & White         109,- Kč
  • Pohotové holítko Blue3 (6 ks) - edice Brasil a Red & White          159,- Kč

gilette

O sportovní tradici značky Gillette

Na počátku minulého století měla firma Gillette vizi, která zahrnovala důležitost propojení značky se sportem a sportovci na té nejvyšší úrovni. Tato strategie se ukázala jako klíčová a značně pomohla celé společnosti k vzestupu do pozice celosvětového lídra v kategorii pánského holení. Značka Gillette byla přijata v mnoha amerických domácnostech i díky televiznímu pořadu Gillette Cavalcade of Sport. V průběhu let přidala Gillette pod svá křídla sportovní události v mnoha oblastech amerického sportu, včetně mistrovských boxerských klání, finálových zápasů univerzitních lig amerického fotbalu, zápasů profesionální baseballové ligy (MLB), golfových turnajů PGA Tour® a věhlasného dostihu „Kentucky Derby“. Také na mezinárodní úrovni sponzorovala značka Gillette tak významné sportovní události, jakými jsou Mistrovství světa ve fotbale FIFA, mistrovství světa v ragby, kriketový pohár „Gillette Cup“ a závody Formule 1. V roce 2002 oznámila firma Gillette kontrakt na exkluzivní práva na pojmenování domovského stadionu New England Patriots, trojnásobného vítěze Super Bowl americké National Football League (NFL). Během poloviny minulého desetiletí se značka nadále podílela na inovativních marketingových programech se sportovními hvězdami z celého světa. V první polovině tohoto roku představila značka Gillette tým 24 sportovců z 18 zemí, kteří na Olympijských hrách Londýn 2012 reprezentovali celosvětovou jedničku mezi výrobci pánských výrobků v péči o zevnějšek. Mezi sportovci byly takové osobnosti světového sportu jako Švýcar Roger Federer, Američan Ryan Lochte nebo Brit Sir Chris Hoy. Kampaň se tak stala prvním programem, který byl součástí globálního partnerství společnosti P & G s Mezinárodním olympijským hnutím. V současnosti pokračuje značka Gillette v odkazu sportovní tradice, která je díky marketingovým programům implementována v mnoha regionech po celém světě.

O společnosti Procter & Gamble

Přibližně 4,8 miliardy krát za den přicházejí značky společnosti Procter & Gamble do kontaktu s lidmi na celém světě. Společnost má jedno z nejsilnějších portfolií uznávaných značek vysoké kvality, mezi které patří Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, Tide®, Vicks®,  Wella® and Whisper®. Výrobky P&G jsou dostupné v mnoha zemích světa díky podnikům ve více než 70 zemích. Novinky a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na internetové stránce www.pg.com.

*první 4 břity v porovnání s holicím strojkem Gillette Fusion

   
29.05.2014 - Doplňky - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme