Vztahy

Gayové jsou promiskuitnější, tvrdí David Novotný

Při rozhovoru s Davidem Novotným, který jste si mohli u nás přečíst minulý týden TADY (klikni), jsme narazili na stále ještě ožehavé téma. David je gay, který se za svou orientaci nijak nestydí. V minulosti si ale prošel různými obdobími a nabyl zajímavé zkušenosti. I proto si troufá říct, že gayové jsou promiskuitnější než heterosexuálové...

V novém filmu Tomáše Magnuska Školní výlet zazářil v roli homosexuálního ošetřovatele Káji David Novotný (na snímku níže zcela vpravo).

David Novotny

„Když jsme si večer po jednom natáčení povídali s Kamilou Moučkovou,“ svěřil mi David Novotný, „přišel tam i Ladislav Trojan a povídá mi: Teď už nemusíte hrát. Tak jsme s Kamilou Moučkovou na něj koukali a on dodal: No, ty gesta a tak. A Kamila mu povídá: Ale on to nehraje, on buzna je.“

Promiskuita gayů závisí na místě, kde žijí

David NovotnyKdyž už jsem s Davidem na tohle téma narazil, zajímal mě jeho názor na některé fámy o homosexualitě. Například na tu, že gayové jsou promiskuinější než heterosexuálové a v tomhle ohledu hodně záleží na místě, kde žijí, a na komunitě, kterou navštěvují. „Je to pravda,“ říká David, „když jsem bydlel v Náchodě, tam člověk moc příležitostí k seznamování nemá. Hrál jsem komedii s kámoškou, že chodíme spolu, i s její mamkou jsme chodili na večeře, jezdili společně na dovolenou, ale nikdy jsme spolu nic neměli. Prostě jak dvě kámošky.“

Změna nastala v Praze. „Když se člověk přestěhuje do Prahy a pozná ty možnosti, jak je tu všechno otevřenější a homosexualita už dávno není žádné tabu, tak začne trochu blbnout. Měl jsem divočejší období, i když jsem se spíš snažil o stále vztahy. Osobně si tedy myslím, že gayové promiskuitnéjší jsou.“

Každý přirozeně touží po stálém vztahu

David Novotny„Teď mám poprvé už rok mladšího kluka - mlaďáčka. Je mu dvacet tři a studuje vysokou školu. Dřív jsem měl spíš starší,“ prozradil mi David. „Oba máme kamarády v téhle oblasti, ale žebychom vyhledávali nějaké jiné známosti, to ne. Ani nechodíme do gay-klubů.“

Takže byste jednou chtěl uzavřít registrované partnerství? „Určitě ano, chtěli bychom to udělat co nejdřív. Snad příští rok. Slíbily mi i Květa FIalová nebo Míša Dolinová, že přijdou. Chtěli bychom to mít na zámku Jemniště nebo Hluboká.

Problém se sexuální orientací ve společnosti už není

David narazil ještě na jedno zajímavé téma, a totiž posun myšlení v čase:“Možná někdy na střední škole, když už jsem věděl, že se mi líbí kluci, jsm občas měl trochu problémy, ale dnes je společnost daleko otevřenější,“ tvrdí. „O charitativních projektech jednám s majiteli velkých firem, kteří o mě často vědí, že jsem gay, a nikdo se na mě nedívá skrz prsty.“

Děti a peníze

David NovotnyKdyž jsme ale přešli k otázce výchovy dětí, která je dnes hodně ve společnosti v souvislosti s homosexuály diskutovaná, překvapil mě David zápornou odpovědí. „Na tohle nejsem. Gayové mají obecně docela dost peněz. Je to pochopitelné - bývají ve vedoucích funkcích a věnují se kariéře. Dítě by se u nich tedy mělo materiálně fajn a dostalo by i spoustu lásky. Jenže česká společnost na tohle ještě není připravená.“

Do ciziny by se ale kvůli dítěti nestěhoval. „Myslím, že za tři roky to už bude jiné. Ale kdyby se ta situace nezměnila, asi bychom se pryč nestěhovali, mám Českou republiku moc rád. Znám dva české kluky, kteří ve Francii vychovávají kluka, a nikdo to tam neřeší. Prostě si syna vyzvedává jeden tatínek a jindy zase druhý tatínek. Myslím ale, že k tomu dospějeme, až to třeba bude běžné v okolních státech. Spousta dětí z dětských domovů by klidně uvítalo dva tatínky nebo dvě maminky, nepotřebují mnohdy hračky, ale chybí jim láska a doteky. Ale k tomu má naše společnost ještě dlouhou cestu.“

Čtěte také...

   
27.02.2012 - Láska a vztahy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [31] hubajda [*]

    ekleinovka — #20 pravda pravdouci

    superkarma: 0 06.03.2012, 15:49:54

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] hubajda [*]

    me gay nevadi naopak bych rada nejakeho poznala ,kazdy ma pravo si vybrat a nenutit nekomu neco co nechce

    superkarma: 0 06.03.2012, 15:48:43
  2. [29] FAXÍK [*]

    v naší republice lidi stále ještě neberou lidi s opačnou orientací normálně, já proti nim nic nemám a nevadí mi

    superkarma: 0 01.03.2012, 12:25:07
  3. avatar
    [28] PBD [*]

    Lukáš Čejka — #19myslím,že mít domov,kde je milováno je lepší,než ustav či DD- sice se tety snaží,ale nenahradí opravdový domov.

    superkarma: 0 28.02.2012, 14:54:40
  4. avatar
    [27] Jindriska8 [*]

    Nevím,co bych k tomu řeklaSml80

    superkarma: 0 27.02.2012, 23:54:59
  5. [26] Lydia001 [*]

    Myslím si, že to hodně záleží na každém a ne na orientaci.

    superkarma: 0 27.02.2012, 23:10:11
  6. avatar
    [25] Kytinkak [*]

    děti potřebují lásku a dobré zázemí, a když jim tohle umožní proč néé, kolikrát ta rodina nedá ani to co dají oni

    superkarma: 0 27.02.2012, 22:29:07
  7. avatar
    [24] vmarta [*]

    Hezky jsem si početla Sml67Sml67

    superkarma: 0 27.02.2012, 20:52:02
  8. avatar
    [23] Suzanne [*]

    honzik101 — #22 To je pravda. Ale to jim nedává ani dětský domov. Tam je model "teta a spousta dětí".

    superkarma: 0 27.02.2012, 20:31:51
  9. avatar
    [22] honzik101 [*]

    já věřím, že by jim dali lásku, ale nedali by jim příklad rodiny máma + táta + dítě

    1. na komentář reaguje Suzanne — #23
    superkarma: 0 27.02.2012, 20:10:11
  10. avatar
    [21] Suzanne [*]

    Lukáš Čejka — #19 Dětem je dobře v jakémkoli láskyplném prostředí. A to dětský domov prostě není.

    superkarma: 0 27.02.2012, 17:59:52
  11. avatar
    [20] ekleinovka [*]

    Určitě bych regidtrovaným partnerům umožnila možnost adopce .Starali by se o děti mnohem pečlivěji,než někteří ,,rádoby" rodiče

    1. na komentář reaguje hubajda — #31
    superkarma: 0 27.02.2012, 17:22:25
  12. avatar
    [19] Lukáš Čejka [*]

    Jsem tu podle prispevku mozna jediny, ale ja nevim jestli by tem detem v homosexualni domacnosti bylo lepe nez v DD nebo u pestounu. K tomu by se asi museli vyjadrit v prvni rade psychologove, psychiatri a dalsi kteri se z ruznych odbornych hledisek zabyvaji psychickym, kulturnim a socialnim vyvojem lidskeho jedince. A uvedeni by se navic museli nebat vyjadrit naprosto svobodne, bez obav pred ruznym narcenimi z homofobie apod. Takze v dnesni dobe v podstate vec nemozna.  Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #21
    2. na komentář reaguje PBD — #28
    superkarma: 0 27.02.2012, 16:50:34
  13. [18] doginka [*]

    Souhlasím,moc hezky napsaný. Taky si myslím,že by dětem bylo líp v rodině homosexuální než v dětských domovech

    superkarma: 0 27.02.2012, 16:33:37
  14. [17] free [*]

    Naprosto souhlasím. Děti potřebují lásku a když se najde kdo jim ji může dát a navíc ještě se solidním zázemím, nezáleží na orientaci.

    superkarma: 0 27.02.2012, 16:12:11
  15. avatar
    [16] tepito [*]

    Považuji se za tolerantní,nevadí mi homosexuálové ani adopce dětí u těchto párů.Je to lepší než v domovech.

    superkarma: 0 27.02.2012, 16:09:13
  16. avatar
    [15] Suzanne [*]

    átéčko — #10 to bylo mně?

    superkarma: 0 27.02.2012, 13:24:18
  17. avatar
    [14] PBD [*]

    Lukáš Čejka — #12 společnost není tolerantní,jen si na to občas hraje a snaží se stavět do pozy tolerance..ale bohužel celkově tolerantní nejsme..

    superkarma: 0 27.02.2012, 12:20:12
  18. avatar
    [13] PBD [*]

    Podle mě by měli mít možnost adoptovat dítko lidé všech orientací.. hetero,bi,homo..Prostě všichni normální lidé:)

    superkarma: 0 27.02.2012, 12:18:48
  19. avatar
    [12] Lukáš Čejka [*]

    lidicka — #1 Ja naopak myslim, ze u nas je spolecnost velice tolerantni a to nejenom k lidem s jinou sexualni orientaci.Sml80

    1. na komentář reaguje PBD — #14
    superkarma: 0 27.02.2012, 11:46:26
  20. avatar
    [11] Altamora [*]

    kqkkatka — #8 Dětské domovy končí. Kde ale najdou dost pečovatelských rodin schopných a ochotných postarat se o děti, které nejsou modroocí a blonďatí potomci vsokoškoláků, kteří přišli o život při autonehodě, to tedy fakt nevím.

    superkarma: 0 27.02.2012, 11:19:31
  21. avatar
    [10] átéčko [*]

    Suzanne — #9 Mám kamarády a kamarádky a naše přátelství nestojí na sexualitě. To je osobní věc každého člověka! To jestli gayové jsou, nebo nejsou promiskuitní nevím, ale kamarád říká, že je jich více, než 4%...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #15
    superkarma: 0 27.02.2012, 10:53:35
  22. avatar
    [9] Suzanne [*]

    dadma — #3 ale já znám holčinu, která má dvě maminky. Nikdo se jí nesměje, nikdo to neřeší. Prostě řekla - u nás doma bydlí VěrkaSml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #10
    superkarma: 0 27.02.2012, 10:16:01
  23. avatar
    [8] kqkkatka [*]

    tiež by som im dopriala tie deti aspon z domova - mal by sa o ne kto postarat

    1. na komentář reaguje Altamora — #11
    superkarma: 1 27.02.2012, 10:15:10
  24. avatar
    [7] carmi [*]

    dtcalounictvi — #6 No to právě těžko. U nás gayové nemohou adoptovat. Vždyť se o tom píše i v článku.

    superkarma: 0 27.02.2012, 09:54:32
  25. [6] dtcalounictvi [*]

    Znám homosexuála který byl ženatý má dvě děti.Po pár letech zjistil že je gej a rozvedl se.Se svojí bývalou manželkou jsou kamarádi a s jeho přítelem také. Kdyby děti neměl asi by nějaké adoptovali také.

    1. na komentář reaguje carmi — #7
    superkarma: 0 27.02.2012, 09:18:49
  26. [5] jithule [*]

    lidé jsou různí

    superkarma: 1 27.02.2012, 08:31:43
  27. avatar
    [4] Žofie [*]

    Hlavně, že jsou ústavy plné dětí. Copak jim je tam líp??

    superkarma: 1 27.02.2012, 07:49:26
  28. [3] dadma [*]

    I já si myslím, že  u některých homosexuálních párů by se dítě mělo lépe, než v některých tzv." normálních rodinách".Jak materiálně, tak po citové stránce,nežli u rodičů,kteří třeba pijí a nebo  matka samoživitelka, která vyhledává pánskou společnost a děti mají doma co chvíli jiného strejdu,či u otce, který nejde pro ránu daleko.Ale naše společnost je v tomhle netolerantní a myslím, že by to neměly tyto děti těžké v rodině ,ale ve společnosti.Děti by se jim ve škole posmívaly a možná i někteří rodiče by zakazovali svým dětem kamarádství.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #9
    superkarma: 3 27.02.2012, 07:38:28
  29. [2] jukl [*]

    jsme lidé různí...

    superkarma: 0 27.02.2012, 07:15:49
  30. [1] lidicka [*]

    Má pravdu, naše společnost je hodně netolerantníSml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #12
    superkarma: 1 27.02.2012, 06:27:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme