Vztahy

Fešák, ale jezdí trabantem. Do něj nejdu


„Vybírat si chlapa podle auta? Tak povrchní nejsem!“ Zhruba taková odpověď se dá předpokládat vpřípadě anket mezi ženami. Co když je ale průzkum anonymní a zúčastní se respondentky, které nemusí svůj názor vysvětlovat? Míra těch, pro které je dobré auto předpokladem úspěchu muže, a tedy i zvyšuje jeho atraktivitu, je výrazně vyšší.

Potvrdil to průzkum, který si nechala udělat jedna významná evropská automobilka vloňském roce. Žen, které přiznaly, že v souvislostis autem muž vjejich očích buď klesá, nebo stoupá, bylo 64 procent zesedmi tisícdotázaných zcelého kontinentu.

„Je ztoho poznat, že si umí vydělat na dobré auto, a tedy i postarat o mě.“
„Typ nebo barva ukazuje jeho osobnost.“

Taková vysvětlení vanketě padala.

Platí to i o českých ženách? I ony na věc koukají stejnou optikou jako více než polovina Evropanek. Na to nám odpověděla anketa mezi nimi.

Lucie Nováková
23 let, Sokolov
Na mateřské dovolené

Nezáleží přece na autě, ale na tom chlapovi. Kdyby to byl nějaký fešák a měl silné charisma, asi ho nepřehlédnu, i kdyby jezdil vtrabantu. Připouštím, že chlap vprorezlém autě není nijak působivý – stav jeho auta o něčem svědčí, ale vážně, auto není to, co prioritně sleduji.



Kamila Vojtášková
28 let, Chodov
Kvalitářka

Nikdy jsem neposuzovala muže podle toho, v jakém jezdí autě...I když přiznávám, že například Audi přitahuje mojipozornost zaručeně.Takže pokud bych semělazamyslet nad nejméně přitažlivým" autem, zvolila bych nejspíš Škodu Favorit.



Petra Bořutová
19 let, Karlovy Vary
Studentka

Že by auto bylo hlavní, to ne. Když ale odjíždím na nějakou párty sklukem v jeho dobrém autě, je to hned příjemnější. Navíc, když se mi líbí on, je mi sním dobře, a ktomu má ještě nějaké slušné přibližovadlo. Představa sporťáka nebo dobře vytuněnýho autíčka není k zahození.


Co k tomu říká redaktorka Ženy-in Dana Svobodová?
Možná se někomu bude zdát můj názor povrchní, ale nemůžu si pomoct. Chlap, který přijede votřískaném, orezlém, ale „normálním“ autě je mi rozhodně milejší, než když si to přifrčí vnové nablýskané nákupní tašce, tedy malém, takzvaně ženském autě typu Opel Corsa, Volkswagen Polo, nebo dokonce vpidiautě – nejmenší řady toyot, citroenů a peugeotů vyráběných vKolíně. To u mě okamžitě ztratí kredit. Nemá to sexappeal. Vůbec žádný. Trošku legrační je i opačný extrém. Když si malí chlapi kupují obrovské džípy a offroady. Ale to docela chápu, dodávají si tím sebevědomí.

Co vy, zaujal vás nějaký mužještě dřív, než úplně vystoupil z vozu?

   
17.03.2009 - Láska a vztahy - autor: Jan Exner

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [189] micinka.juli [*]

    Já začala jezdit v půlce prosince po šesti letech a parkování je můj problém dosud. Zpočátku jsem parkovala pod barákem, jen mi vadí těch nenadálých pět pater ze zahrady . Hlavně se vším, co domů občas tahám je to bez výtahu docela martyrium. Takže jsem se přestala bát parkovat na hlavní přímo před domem nebo v okolí. A musela jsem se sama naučit paralelní parkování. Občas mi to moc nevyjde a šaškuju jako tupoun, ale někdy parkuju líp než švagr, kterýho poznám vždycky, když vidím jejich auto - zásadně stojí jedním kolem na chodníku , to i ségra parkuje vizuálně líp. I když věřím, že jemu to trvá kratší dobu.

    superkarma: 0 23.03.2009, 19:50:25
  2. [188] orchudej [*]

    Ahoj,
    já znám asi nejvíc sexy chlapa na světě a ten jezdí v takovém malém bílém Peugeotu, má tam neuvěřitelný bordel, věčně přeplněný popelník, to auto není rezaté, ale trochu otřískané ano a mě to připadá strašně přitažlivé . Má ještě takový větší WV, to když vyráží s partou na nějakou akci. Ale častěji ho vidím v tom menším, tak ho mám radši

    superkarma: 0 23.03.2009, 18:09:49
  3. avatar
    [187] shb [*]

    Omlouvám se paní Daně Svobové -pokud se Vás můj názor dotkl. Je to jen můj pohled na věc a za tím si stojím, ale urazit jsem Vás rozhodně nechtěla- ani jste se k debatě nevyjádřila- tudíž nevím A nemyslím si o Vás nic kopnkrétního, protože Vás neznám. Ale v tomto jednom názoru se s Vámi neshodnu- skutečně mám za to, že hodnotit lidi podle auta povrchní je- to ovšem neznamená, že povrchní JSTE. To bych byla nerada, kdyby to bylo takto pochopeno.

    superkarma: 0 20.03.2009, 16:09:32
  4. [186] cameira1 [*]

    vím,že to je předsudek,ale já prostě nemám ráda audiny a hlavně bmw - připadá mi,že vždycky,když bavoráka potkám na dálnici,tak je za volantem arogantní týpek se zgelovanou hlavou,kterej předjíždí ve stopade zprava a ještě na mě hází posunky jaká jsem blbá kráva a nepatřím za volant....jinak auta mám moc ráda,ale chlapa bych si podle nich nevybírala -vzhledem k tomu,že většina mých ztnámých ještě studuje a jezdí max.vlakem,tak bych asi stejně přebrala,takže si radši budu vybírat podle něčeho jiýho:-)

    superkarma: 0 19.03.2009, 14:06:24
  5. avatar
    [185] Dudlajlama [*]

    Ellisha: no prave, taky treba nejdou poradne otevrt dvere, coz o to, ja jsem hadi a protahnu se, kdyz si ale predstavim ze se do vedle stojiciho auta musi dostat nejaka prostorove vyrazna osoba

    superkarma: 0 18.03.2009, 22:35:32
  6. [184] Ellisha [*]

    Galadriel 175: No teda, nechtěla bych být v jejich kůži
    A k tomu parkování..já zas nejradši parkuju zacouváním, ono se pak aspoň dobře vyjíždí:-) ... ale nesnáším, když se mi podaří zaparkovat křivě, to pak najíždím tak dlouho, dokud nejsem přesně uprostřed. Ale když se tak někdy rozhlížím po parkovišti, tak někteří se s tím dvakrát neštvou...kolikrát někdo stojí i přes čáru

    superkarma: 0 18.03.2009, 18:33:31
  7. avatar
    [183] Dudlajlama [*]

    Solei: mam nemecke Parkovani dopredu je v pohode, jen tim couvanim bych nenacouvala

    tyrkys: mne se nejvic libila ta pani, co obratila skodovku na strechu, jak pribehl synek s manzelem, nejdriv vytahli vestu, pak kabeluchu a nakonec maminu .

    superkarma: 0 18.03.2009, 17:18:25
  8. avatar
    [182] sas [*]

    U nás je to těžké. Někdy potřebuji, aby manželka jezdila. Řidičák má, ale jezdit nechce.

    superkarma: 0 18.03.2009, 16:49:54
  9. avatar
    [181] kareta [*]

    Galadriel: to parkování- celá já

    superkarma: 0 18.03.2009, 13:08:41
  10. avatar
    [180] shb [*]

    Manx133: to víš, že má - a na víc kategorií- živí se tím, já m ám taky, ale neřídím a auto nemáme, stačí ta stopa co zanechá on pracovním ježděním - já totiž proklamuju názor, že má člověk žít tak aby zanechával co nejmíň stop- po sobě- ano, vím, že i používání netu stopu zanechává, ale tak v rámci možností- nemusím mít všechno, ráda chodím pěšky, taky je to pro mě dobré, jezdím vlakama- z nich rostu ale auto fakt nechci
    Galadriel- chápu, že v některých oblastech se to bez auta nedá
    Kassy: já k lidem co potkám přistupuji apriori neosobně a až po čase začnu se přibližovat- během té doby vyhodnocuju- jestli se to tak dá říct, no a pak se uvidí- dalo by se říct-taková presumpce neviny , neodsuzuju na základě něčeho vytrženého z kontextu- nebo aspoň se o to snažím, proto někdy vykřikuju a ve finále stejně třeba zjistím, že se s někým v názoru shodnu- nicméně je to tu písemnou formou- což např. u mě je dost ploché, člověk nevidí mimiku a nic a ty smajlíky každý používá trochu v jiné souvislosti...

    superkarma: 0 18.03.2009, 12:23:34
  11. avatar
    [179] Ch.Z. Kochanská [*]

    Ťapina: Já pak sama sebe pochválím a doma se pochlubím.

    superkarma: 0 18.03.2009, 11:57:04
  12. avatar
    [178] Ťapina [*]

    Suzanne: Taky tak A koukám, jestli se někdo kouká

    superkarma: 0 18.03.2009, 11:38:55
  13. avatar
    [177] tyrkys [*]

    Galadriel: ta v zeleném autě byla hustá, a pak ta u pumpy .

    superkarma: 0 18.03.2009, 11:37:46
  14. avatar
    [176] Solei [*]

    Galadriel: pípákům klidně věř. Nevím proč, ale autíčkům asijského původu vadí vlhko - to pak nepípaj. Ostatní auta jsou v pohodě.

    superkarma: 0 18.03.2009, 08:25:08
  15. avatar
    [175] Dudlajlama [*]

    Nojo, ja jsem na parkovani neco jako ta holka v zelenem aute. Mam spatny odhad vzdalenosti, pipakum neverim.
    http://www.youtube.com/watch?v=fZlhpfCdyS4

    superkarma: 0 18.03.2009, 02:36:04
  16. avatar
    [174] Suzanne [*]

    Ch.Z. Kochanská: Mě parkování dokonce i baví. Někdy se potřebuju narvat do malý díry za každou cenu a mám radost, když to dám Jsem jako malej Jarda

    superkarma: 0 17.03.2009, 23:10:58
  17. avatar
    [173] Ch.Z. Kochanská [*]

    Galadriel: Tak paralelně zaparkuju už všude. Mám malý auto. Městský. Když jedu meziměsto a vezmu si drahého autobus, taky upřednostním parkování kolmé. Ale když není zbytí, narvu se s pípákem zpátečky na dva pokusy i do stání podélného. Malá Evropa.
    Nutnost.

    superkarma: 0 17.03.2009, 23:05:21
  18. avatar
    [172] Světýlko [*]

    Frantisek.Koudelka.STS.Chvojkovice-Brod: hahaha, taky mám Františka, taky má hezký, stříbrný , taky je milej, svobodnej, šikovnej...jen není z Brodu. Ale to mi nevadí. A na mi nefrčí, mám svoje žihadlo!

    superkarma: 0 17.03.2009, 21:58:30
  19. avatar
    [171] Altamora [*]

    Ťapina: Jako neřidič mám zkreslený pohled, ale opravdu považuji za šílence a idiota řidiče, který jede přes dvojitou čáru, který vjíždí do křižovatky na červenou, který v centru velkého města jede devadesátkou, který předjíždí auto, které zastavilo na přechodu, ... Holt jsem zpovykaný chodec.

    superkarma: 0 17.03.2009, 21:02:15
  20. avatar
    [170] Dudlajlama [*]

    Manx: ja radsi krouzim a objizdim nez najdu kolme zaparkovani. Nekdy, pravda, krouzim hodne dlouho. Za plneho provozu udelalat paralelak bych si netroufla.

    a....: v podobnych situacich bych si strasne prala byt majitelkou cerneho pasu, mistrini v boxu, judu a dalsich bojovych umeni. Mit tu moznost mu ji proste natahnout az by se v dute lebce rozsvitilo. Zadna dobra karma a vlidnost ne tyhle vypatlance bohuzel neplati . Jsem strasne mstiva

    superkarma: 0 17.03.2009, 21:00:27
  21. [168] a.... [*]

    Manx: No u mě byla ještě takovým motivačním zážitkem epizodka, kdy si k nám do kupé přisedl takový bouchač s oholenou hlavou a začal se tam chovat značně roztahovačně. Tak jsem se ohradila a no mi opáčil, že mi tu kočku vyhodí z okna. Dítko mělo oči jak tenisáky a celou cestu ani nepíplo. Tak jse si řekla, že jezdit s takovými hovady opravdu nemám zapotřebí.

    superkarma: 0 17.03.2009, 20:29:42
  22. avatar
    [166] fructia [*]

    Nedávám do souvislosti vůz a jeho majitele Nenapadlo by mě to
    Auto mít pravděpodobně nebudeme, protože budeme bydlet v dosahu MHD. A vůbec mi to nevadí, k rodičům nám jezdí autobusy.

    superkarma: 0 17.03.2009, 20:03:55
  23. avatar
    [165] Suzanne [*]

    7kraska: to, že se u tebe ztrapnila, to respektuji. Ale tvrdit, že je povrchní, jen díky tomu, že se jí líbí chlapi ve starejch plečkách, je ještě povrchnější

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:52:00
  24. avatar
    [164] Ťapina [*]

    A k tomu proslovu od shb, čítajícímu výrazy jako "jen si vozte prdel" a "po nás potopa", asi tolik: Vozím si prdel. Vozím si prdel v neposlední řadě za ty, kteří si pořídí velkého psa a cítí se hned lepšími lidmi, když chodí po světě pěšky. Do doby, než velký pes přestane chodit, pak nad ním lepší lidé bezradně stojí a obvolávají, kdo by mohl přijet domů. No tak to budu v našem městě s velkou pravděpodobností já, ale moje ekologická karma už to nějak zvládne.

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:48:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [163] Ťapina [*]

    Já jezdím denně a furt čekám, kdy narazím na nějakého toho šílence za volantem, co jich denně tolik vídají všichni ti neřidiči, a furt nic Jo, dneska mě přehlídnul náklaďák a narval se těsně přede mě bez blinkru do pruhu. Stane se, měl mě v mrtvém úhlu a nepodíval se pořádně. Já jsem ho viděla a hned od začátku mi bylo jasný, že mám brzdit. Účastníci nehody bývají stejně jako účastníci rvaček, dva (a více)

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:37:21
  2. [162] 7kraska [*]

    souhlasim s shb, pani Svobodova je povrchni a u mne se dneska dost ztrapnila

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:36:23
  3. [161] a.... [*]

    Manx: Ale jako motivace je to fakt dobrý a ohledulý k okolí, taková matka s harantem a kočkou musí vzbuzovat šílený odpor, měla jsem velké štěstí, že mi to nikdo ani nenaznačil

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:35:41
  4. [158] a.... [*]

    Manx: No ono tě k tomu musí něco nakopnout. U mně to bylo tehdy, když jsem si uvědomila, že když jedu na chalupu s malým dítětem a kočkou v přepravce vlakem, tak si připadám jak ten nejubožejší chudák a musím to tedy nějak pořešit

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:31:27
  5. avatar
    [157] Dudlajlama [*]

    Manx: jako odnesl me a zacit jsem proste musela. Nechapu, jak jsem prezila ridicske zacatky ve zdravi a paralelni parking neudelam dodnes, tedy udelam, jsem ale metr od obrubniku . Jinak si troufam rici, ze jezdim celkem svizne.

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:29:08
  6. avatar
    [155] Dudlajlama [*]

    Suzanne: nejhruznejsi video ridicske, jsem videla z Kalkaty. Obri krizovatka, milion vstupu, zadne znaceni a nejak si to tam vzdycky rozebrali

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:22:51
  7. [154] a.... [*]

    Manx: Tohle ale není dobrý přístup když jsi ani řídit nezkusila, tak nemůžeš vědět, jak by ti to šlo. Ano, šlo by to třeba hůř a pomaleji než těm jiným, ale kdybys opravdu chtěla, tak se to s velkou pravděpodobností naučíš, když budeš mít trpělivost. Není to nic světoborného A jestli si myslíš, že už je tak nějak pozdě, tak to určitě ne.

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:13:37
  8. avatar
    [153] Dudlajlama [*]

    Suzanne: ja jezdim doma rada MHD, to mi snad nikdo ani verit nemuze, ale fakt jo. Cumim si na vsechno z okynka, kocham se a pohoda.

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:02:19
  9. avatar
    [152] Dudlajlama [*]

    Ch.Z. Kochanská: tady jezdi lidi povsechne slusneji, davaji si prednosti, nechavaji vyjizdet, to vis, stabni kultura. Taky silnice jsou sirsi a znaceni na nich jako pro blbe. V CR, kdyz vidim, jak nas nejaky debil predjizdi v neprehledne zatacce na dvojite plne care, na me jdou mrakoty. A to bude letos zatezkavaci zkouska, prileti za mnou manza a budeme mit na par dni auto z pujcovny , pak jeste v Holandsku, tam je to to same v bledemodrem, silenou rychlosti tam jezdi.

    superkarma: 0 17.03.2009, 19:00:18
  10. avatar
    [151] Suzanne [*]

    Galadriel: svezu tě Já řídím ráda kdekoli. Nepřijde mi, že by to byl nějaký horor. To mi přišlo třeba v Turecku, ale tam jsem neseděla za volantem.

    superkarma: 0 17.03.2009, 18:59:36
  11. avatar
    [150] Ch.Z. Kochanská [*]

    Galadriel: Zvykla bu sis. Třeba. A natrénovala reakce.

    superkarma: 0 17.03.2009, 18:38:50
  12. avatar
    [149] Dudlajlama [*]

    Manx, v CR bych neridila, ani kdyby me za to platili, strasne se tam na silnicich bojim a zazitek tam jet s nekym v aute je pro me srovnatelny s letadlem a to uz je co rici.

    superkarma: 0 17.03.2009, 18:32:29
  13. avatar
    [147] wich [*]

    Manx: Jsi skvělá v tom, že si přiznáš, že na něco nemáš a držíš se při zemi. Každý zkrátka nemá na všechno. Kdyby bylo víc lidí jako ty, hned by se líp jezdilo a ubylo by nehod.

    superkarma: 0 17.03.2009, 18:19:08
  14. avatar
    [145] Dudlajlama [*]

    "nejbajecnejsi"

    superkarma: 0 17.03.2009, 18:02:43
  15. avatar
    [144] Dudlajlama [*]

    shb: bez auta v Kanade bych si musela nejspis osedlat medveda
    Jelikoz mam silne esteticke citeni, ano, libi se mi krasna auta, zrovna tak se mi libi krasne boty, krasne kabelky, obrazy atd. Ze bych si vybirala chlapa podle auta, to urcite ne, i kdyz si osobne nemohu stezovat. Svetlo mych oci je automaniak, aniz jsem o tom v momente naseho seznameni vedela . Mam ho proto zapudit, kdyz je to ten nejbalecnejsi chlap, jaky mi presel pres cestu?

    superkarma: 0 17.03.2009, 18:01:30
  16. avatar
    [143] kareta [*]

    *Kotě*: to vypovídá, že jsi pragmatická žena

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:53:44
  17. avatar
    [142] *Kotě* [*]

    Manx: a můj muž ten řidičák nemá dodnes, stejně jako když jsem ho poznala
    Takže já chudinka nebohá jsem na stará kolena byla donucela pořídit auto a učit se řídit. A co o mně naše auto vypovídá? Že je mi úplně ukradený, jakou má barvu, jak vypadá, jaký je to typ, na co jezdí, hlavně že jezdí a že jsem ho dostala skoro zadarmo

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:50:55
  18. avatar
    [141] sanvean [*]

    Nyotaimori: A co teprve youtube.

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:45:14
  19. [139] Rikina [*]

    Hm, mě teda zaujala spousta chlapů, kteří vůbec nevystupovali z ničeho, a ještě taky i dost jiných, co vystupovali úplně odjinud než právě z vozu. Poměrně často se například vyskytuju na nádraží, neb nemám auto a jezdím tudíž vlakem, a ondyno jsem si povšimla, jak jeden vystupoval z lokomotivy, ale to byl teda velikej fešák. Hodně práce mi dalo ho neoslovit...

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:36:51
  20. avatar
    [138] wich [*]

    Altamora: Konkrétně Řepka jeden čas bydlel u nás v ulici a máš pravdu, byl takový přifouklejší Ale jeho tehdejší přítelkyně byla senzační pohodová Ale narážela jsem na to, že i oni na to mají vyděláno prací, ne tím, že si to vydupali od rodičů.

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:36:05
  21. avatar
    [136] Suzanne [*]

    átéčko: koukám, další mistr ve zjednodušování

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:11:00
  22. avatar
    [135] átéčko [*]

    Děkuji Bohu, že si můj syn nehledal holku takhle. Našel by kikinu, co jich je tady pod článkem habaděj.

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:07:50
  23. avatar
    [134] Kassy [*]

    shb: Hele a tobě jsu všichni lidé stejně milí? Fakt nečiníš žádné rozdíly v sympatiích k lidem, které znáš jen "od pohledu"? Se všemi muži, které v životě potkáš, bys byla ochotna začít hlubší vztah? Nemyslím _rovnou_ partnerský, ale takovéto hlubší vzájemné poznávání, které mu předchází. Pakliže ano, pak musíš mít zatraceně komplikovaný život. Pakliže ne, evidentně _musíš_ mít nějaká kritéria výběru, komu šanci dáš a komu ne. Moc by mě zajímalo jaká, aby nebyla povrchní...

    superkarma: 0 17.03.2009, 17:02:48
  24. avatar
    [132] Suzanne [*]

    shb: No vidíš. A takhle už to vypadá jinak. A o tom to je.

    superkarma: 0 17.03.2009, 16:50:08
  25. avatar
    [131] cristy.crow [*]

    Teď jsem si vzpomněla na Borata. "Prosím vás, vy tu máte prý v autech nějaký, jak to říkal bratr Abaj ...kundolapy. Můžete mi taky jeden nainstalovat ? "

    superkarma: 0 17.03.2009, 16:38:35
  26. avatar
    [130] shb [*]

    No, takže já bych to ukončila.
    Prostě dle mě je názor paní Svobodové povrchní a je podle mě povrchní hodnotit lidi těmito kritérii. A už nehodlám takovou kravinu řešit, jen mě to brzdí.
    Ano neshoduju se s většinou, jsem zvyklá a můj názor to stejně nezmění. Ano jestli s tím máte problém, pak je to váš problém. A ano, chápu co říká Suzanne a i co říká Kassy, a chápu taky, že podle toho jaké- obecně- člověk vlastní auto se lecos dá vyvozovat- ale pouze hypoteticky, je to neskutečně malý ukazatel, právě pro to, že fktorů toto ovlivňujících je hromada.
    Jo a mimoto, já jsem odpůrce aut, takže asi tak.Končím zde dnes.

    superkarma: 0 17.03.2009, 16:38:01
  27. avatar
    [129] Suzanne [*]

    Ch.Z. Kochanská: 117

    superkarma: 0 17.03.2009, 16:27:49
  28. avatar
    [128] Ch.Z. Kochanská [*]

    shb: My jsme se zde bavily s nadsázkou a tys do toho hodila vidle. Bereš se moc vážně.

    Suzanne: Taky gratuluju.

    superkarma: 0 17.03.2009, 16:27:42
  29. avatar
    [127] Suzanne [*]

    shb: Ty umíš fantasticky číst mezi řádky Dana napsala, že je jí milejší chlap v otřískaném velkém autě než v nablýskaném miniautě. Co je na tom divného, špatného nebo povrchního, probůh??? Prostě velké auto si vybírá jiný typ člověka než malé auto. Třeba i podle toho, jaké má ten člověk nároky na cestování, na spotřebu, jakou má orientaci v prostoru (můj kamarád má malé auto, protože neumí dobře parkovat, zase je to prima "kámoška", ale jako samce bych si ho nevybrala). To není jen o nabušené káře. Někdy je nové pidiauto nabušenější než velká kára. Ty máš nějaký předsudky pořád

    superkarma: 0 17.03.2009, 16:26:43
  30. avatar
    [125] shb [*]

    Ch.Z.Kochanská: no nic, vy jste se pustili do mě, já jen okomentovala článek a názor paní Svobodové, ke kterému mám výhrady, toť vše.

    superkarma: 0 17.03.2009, 16:23:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme