Značka Fernet Stock uvádí na trh hned dvě originální novinky – Fernet Stock Hruška a Fernet Stock S mátou. Obě nové varianty byly zvoleny na základě rozsáhlých spotřebitelských testů, nové příchutě si tak zvolili sami muži. Fernet Stock Hruška kombinuje oblíbenou a nezaměnitelnou chuť Fernet Stocku s hruškou, tradičním českým ovoce. U Fernetu Stock S mátou zase v chuti doznívají příjemné chladivé tóny máty.

Novinky startují jarní sezónu v maloobchodní síti i v gastronomii. V prodeji jsou od začátku března za cenu 169 Kč/0,5 litru.

Fernet

Pití Husákových dětí

Ze spotřebitelských průzkumů vyplývá, že pozitivní vnímání hořké chuti se mění s věkem. Onu skutečně lahodnou hořkou chuť oblíbeného pití tak umí nejlépe ocenit konzumenti ve věku zhruba od třiceti let výše.
A právě v současné době se do této věkové kategorie posunuje mimořádně silná populační skupina tzv. Husákových dětí. „Počet milovníků fernetu roste a značka Fernet Stock je jednoznačným lídrem v této kategorii.  Chceme tuto početnou skupinu oslovit i trochu jinak, než osvědčenou klasikou.  A to jsou právě nové příchutě naší značky,“ uvedla Zuzana Prokopová, group brand manager Stocku Plzeň – Božkov.

Fernet

Pro koho jsou novinky určeny?

Obě dvě novinky, které jsou právě představovány českému trhu, staví na osvědčené originální receptuře legendárního pití a obohacují ji o dodatečnou chuťovou dimenzi. Cílem nových příchutí je přinést příznivcům fernetu další příležitosti, kdy si jeho unikátní charakter vychutnat. Fernet Stock Hruška a Fernet Stock S mátou nejsou žádnými sladkými likéry. Naopak, představují pití pro opravdové muže.

Reklama