Magie

Fátimské zjevení : Boží varování? Jaké je to třetí??

maria

Je 13. října 1917. Tisíce lidí stojících na polích Cova de Ira sleduje, kterak se Slunce vychýlilo ze svého místa a začalo se pohybovat po obloze. Krom toho měnilo barvy od zlaté, přes růžovou až po modrou.

„Před užaslými zraky davu lidí, jejichž vzezření bylo biblické, když stáli s nepokrytými hlavami a dychtivě hleděli k nebi, se slunce chvělo, provádělo náhlé neuvěřitelné pohyby v rozporu se všemi vesmírnými zákony - podle vyjádření většiny lidí tančilo.“ Tak tohle není výrok fanatického věřícího snílka, ale slova vzdělaného novináře Avelina de Almeida, který podivuhodný jev pozoroval na vlastní oči.

Tahle záhadná hra, kterou předvedlo Slunce, je ještě možná vědecky vysvětlitelná.

  • Jak se ty davy lidí ale dozvěděly, že se chystá nebeské představení, které popře všechny fyzikální a vesmírné zákony?
  • Jak je možné, že celý jev předpověděly tři malé děti pět měsíců dopředu?

Zjevila se nám Panna Marie!

mariaLúcia dos Santos, její sestřenice Jacinta a bratranec Francisco Marto vedou jako obvykle kolem poledne13. května roku 1917 před sebou stádo ovcí.

Náhle se před nimi zjevuje vysoká postava zalitá zlatavým světlem v kruhu. Je to žena. Postavou mnohem větší než žena lidská. Děti v úžasu hledí na zářící postavu a naslouchají jejímu hlasu.

Budou za ní chodit na stejné místo a naslouchat jí po dobu půl roku!

A ona jim za tuto dobu sdělí tři poselství.

Přestože děti ve skutečnosti netuší, o koho jde, neb se postava nepředstavila, je dospělým po jejich vylíčení okamžitě jasno. Je to Panna Marie.

Děti jsou zajaty a uvězněny.

Je jim dokonce vyhrožováno mučením. Vytrvale ale opakují to samé. Zářící žena se jim zjevuje každý třináctý den v měsíci.

Poslední zjevení, k němuž má dojít právě 13. října, má být důkazem pro všechny. A bylo. A lidé uvěřili a přišli. A viděli.

Víme toho málo o tom, co pozorovali tisíce svědků na nebi. Důležité je, že to prostě věděli dopředu od tří dětí, kterým o tom pověděl Bůh ví kdo.

Co vlastně říkají poselství?

mariaSamotná poselství, jsou stejně záhadná jako samotná postava.

První dvě zveřejňuje Vatikán  téměř hned po jejich oznámení.

Popisuje podle všeobecně přijatého názoru peklo.

Druhé pak varuje před příchodem obrovského světového konfliktu, který vznikne, pokud se v Rusku nedostanou k moci křesťané.

Předpovídá zřejmě události II. světové války.

Záhadou až do dnes zůstává to třetí.

Papežská kurie ho totiž údajně odmítá zveřejnit. Když si ho papež Pius XII. přečte, nechává dokument zapečetit s výrokem, že ho nechá k dispozici svému nástupci.

V říjnu 1958 je po něm zvolen za papeže Jan XXIII.

Ten v roce 1963 novinářům k třetímu poselství říká „Zůstane tajemstvím Vatikánu. Nemůže být svěřeno veřejnosti světa, neboť by to způsobilo světovou paniku.“

Třetí fátimské poselství se nakonec dostává na veřejnost až roku 2000.

Nic kdovíjak šokujícího v něm ale není. Odkazuje jen na důležitost růžence a modlitby.

Mnoho lidí si tedy logicky klade otázku, jestli bylo vůbec zveřejněno opravdové poselství…

Kdo by se přece bál něčeho tak banálního, když otázka pekla a války z pohledu tehdejších představitelů církve byla méně závažná?

Rozumný člověk stojí před tímto vysvětlením s velkou nedůvěrou. Není pravděpodobné, že to, co nám před deseti lety Vatikán odhalil, je skutečně ona třetí událost.

Je to snad takový průšvih?

Možná, možná stojíme před dalším varováním, které se zařadí za varování Sumerů, Mayů, Aztéků i indiánů Hopi. No a dnes již i některých astrologů.

V každém případě, ať už se to s fátimským zázrakem (událost byla prohlášena za zázrak v roce 1930) má jakkoli, děti něco vidět musely, s někým komunikovat musely a musely nějakým způsobem nahlédnout do budoucnosti.

Protože nic jiného by nepřivedlo statisíce lidí v jeden den na jedno místo, aby sledovali něco, co je dodnes předmětem dohadů.

Co viděli?

První vědecká vysvětlení pracovala s myšlenkou davové halucinace nebo davové psychózy. To je podle mého názoru poněkud divné.

„Přijďte a prožijete davovou halucinaci.“ Ne, ne - David Cooperfield byl v té době na houbách. Navíc úkaz byl viděn i lidmi ze 40 kilometrů vzdáleného okolí. Fenomén astronomický rovněž nebyl dodnes potvrzen. Posledním vysvětlením je nějaký meteorologický jev.  

Máme k dispozici celou škálu hypotéz. Od falešného Slunce, které je odrazem toho pravého, až po prachové mračno ze Sahary. Samozřejmě máme k dispozici i UFO a s ním související zjevení, které by pak nebylo Pannou Marií.

I když, my dnes nevíme ani, kdo má být Panna Marie, a o postavě jejího syna a jeho nanebevzetí také nic nevíme.

Jediné, co víme, je,  že tam něco bylo, něco to dětem řeklo a to se stalo.

Co se ale teprve stane, na to si budeme muset počkat. Ovšem my dnes, na rozdíl od davu tehdy, víme houby, kdy a kam si na to divadlo máme jít počkat.

   
16.09.2010 - Záhady současnosti - autor: Michaela Kudláčková

Komentáře:

  1. [29] zázvor [*]

    Lukáš Čejka — #21 Nejen církev se vyrovná se vším--vždyť jde zas a jenom o koryta a o moc.

    peetrax — #26Víra je dobrá věc(a snad nejsem i já zcela bez víry),jen mi to nějak nejde dokupy--proč umírají nevinné děti--bůh je nemá rád? 

    Ale je zde i možnost,že jsme jakýsi pokus mimozemšťanů.Zapomenutá Petriho miska,kterou možná jednou přijde někdo zkontrolovat(co ve vesmíru znamená pár miliónů let).Anebo je miska opuštěná--pokus se nezdařil--zapomeňte.

    Shrnu jednu krásnou povídku starou asi ehm....hodně let.

    Anděl se ptá druhého "Co je šéf tak mrzutý?" "Ale na poradě došel k závěru,že se mu to nepovedlo!" "Takže na stromy a znova?"

    A ať to nevyzní tak pesimisticky.Zasaďme si každý svůj strom-svět bude krásnější.

    superkarma: 0 25.09.2010, 07:01:47
  2. avatar
    [28] peetrax [*]

    Rikina — #27 hodně z těchto otázek si právě kladu taky. Sml22

    superkarma: 0 16.09.2010, 22:45:29
  3. [27] Rikina [*]

    Sml80V jaké formě byla ta poselství? Písemná? V jakém jazyce? Nebo to blikalo to růžové a modré slunce v morseovce? Sml80 Proč jsou sdělení boží, eventuálně Panny Marie, ventilovány na odlehlém místě v polích, kde by se o nich nikdo nedověděl, kdyby tam byly bývaly tři negramotné děti ovce nepásly? Sml80 Panna Marie neví, kde je Vatikán, a že papež je zástupcem Boha? Že by to mohla jít říct rovnou jemu? Potažmo někde veřejně na náměstí, kde jsou běžně davy, aby se nemusely pracně shromažďovat v polích? Co kdyby těm dětem nikdo nevěřil, a dali jim maximálně vypít bylinky na horkou nemoc, byla by ona poselství nenávratně ztracena? Což by se asi nic moc nestalo, že áno. Neb lidstvo se tomu jen lehce podivilo, a to je vše. A jestli je to boží varování, bůh musí vědět nejlíp, že lidem se musí říct po lopatě "nechte toho, nebo dostanete na budku", nějaké obrazné alegorie, zjevení a podobně se dají vyložit všelijak a taky se to děje. Takže shrnuto - byla to dost nepromyšlená a amatérská akce, ať už to má být dílo boží, nebo mimozemské civilizace. Sml80 

    1. na komentář reaguje peetrax — #28
    superkarma: 0 16.09.2010, 16:26:26
  4. avatar
    [26] peetrax [*]

    RenataP — #19 já věřím v Boha a taky si myslím, že existují nějaké vyspělé vesmírné civilizace, o kterých zatím nevíme. Třeba v tom jedou spolu, nevím. Ale věřím na oboje a ještě mnoho dalšího. Sml22

    1. na komentář reaguje zázvor — #29
    superkarma: 0 16.09.2010, 16:05:02
  5. avatar
    [25] peetrax [*]

    Lukáš Čejka — #18 staniž se!

    superkarma: 0 16.09.2010, 16:03:37
  6. avatar
    [24] Lukáš Čejka [*]

    maje — #23 jen pockej, az to tu veme do ruky ta prava a jedina cirkev, tak budes mit taky kolena otlacena Sml57

    superkarma: 0 16.09.2010, 15:22:12
  7. avatar
    [23] maje [*]

    Lukáš Čejka — #22 máš pravdu, je to HLAVNÍ důvod, proč se nepřikláním k žádné víře. to bych nedělala nic jiného, než se zpovídala ze svých hříchů a musela bych se pořád kát. takhle - jako nevěřící, mám víc času na své neřestiSml58Sml58

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #24
    superkarma: 0 16.09.2010, 15:15:34
  8. avatar
    [22] Lukáš Čejka [*]

    maje — #20 ty by si se musela modlit  nejmin desetkrat, myslim totiz, ze si velky hrisnik Sml57

    1. na komentář reaguje maje — #23
    superkarma: 0 16.09.2010, 15:11:54
  9. avatar
    [21] Lukáš Čejka [*]

    RenataP — #19 vsak podle krestanu buh preci stvori cely vesmir Sml80

    Svata cirkev se vyrovna se vsim. Sml57

    1. na komentář reaguje zázvor — #29
    superkarma: 0 16.09.2010, 15:10:03
  10. avatar
    [20] maje [*]

    Lukáš Čejka — #17 ba ne, já jsem nevěřící. a říkám si, že je to lepší než slepě následovat někoho jako ovce, aby mi řekl, kolikrát se mám za den pomodlit.

    já nedokážu vysvětlit proč, ale prostě cítím, že půjde právě o tu moc církví. vysvětlím aspoň, jak to myslím. např. je mi někdo, koho právě poznám, extrémně nepříjemný. nevím proč, ale nedokážu ho snést vedle sebe. a pak se třeba po několika letech dozvím, že byl doma hnusný na manželku a děti. ale přede mnou to nikdy neudělal. tak jsem asi blázen. Sml80 nebo géniusSml58

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #22
    superkarma: 0 16.09.2010, 15:04:25
  11. avatar
    [19] RenataP [*]

    Lukáš Čejka — #16 skrze teorii, že Bůh jako abstraktní vyšší moc v podstatě neexistuje, protože vyspělé civilizace mají vyspělé technologie a my jsme tady třeba jen jejich laboratorním pokusem, že?

    Anebo řekněme, že by Bůh byl, pak by tato vyšší moc ovlivňovala komplet celý vesmír, tudíž i ty mimozemšťany, a my bysme byli jen jako jiný "živočišný druh" (paralela k Zemi a různým tvorům na ni) a bylo by nás "božích ovcí" v  kosmu mnoho druhů a to si myslím, by taky církvi moc vousy nešlo...

    V té úvaze v knize šlo o to, že jsme nebyli stvořeni Bohem, nýbrž někým jiným, lhostejno kým, a to by byl konec křesťanství jako takového...řacha pod pás.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #21
    2. na komentář reaguje peetrax — #26
    superkarma: 0 16.09.2010, 14:50:25
  12. avatar
    [18] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #10 ja bych to klidne vzal na sebe Sml32

    1. na komentář reaguje peetrax — #25
    superkarma: 0 16.09.2010, 14:48:45
  13. avatar
    [17] Lukáš Čejka [*]

    maje — #7 to je jasne - katolicka Sml57

    1. na komentář reaguje maje — #20
    superkarma: 0 16.09.2010, 14:47:17
  14. avatar
    [16] Lukáš Čejka [*]

    RenataP — #1 a ta logicka uvaha, ze kdyz jsou mimozemstani, tak neni buh, se ubira kudy?Sml80

    1. na komentář reaguje RenataP — #19
    superkarma: 0 16.09.2010, 14:45:53
  15. avatar
    [15] peetrax [*]

    RenataP — #14 tak to bych spíš v tomto případě věřila, že to bylo mariánské zjevení. Sml58

    superkarma: 0 16.09.2010, 14:11:06
  16. avatar
    [14] RenataP [*]

    peetrax — #10 mimozemská civilizace...Sml80?

    1. na komentář reaguje peetrax — #15
    superkarma: 0 16.09.2010, 13:50:00
  17. avatar
    [13] enka1 [*]

    Když někdo nechce něco sdělit, bojí se většinou o sebeSml80

    superkarma: 0 16.09.2010, 13:10:24
  18. avatar
    [12] Michaela Kudláčková [*]

    peetrax — #11 ..jj..tady to o víře ani moc není. Spíš jde o to, že někdo to musel vědět dopředu a říct to těm dětem. Protože tam na základě té informace připochodovalo tisíce lidí a ono se to fakt stalo.

    Není to o tom, jestli to byla Panna Marie, prostě NĚKDOSml24 

    superkarma: 0 16.09.2010, 12:14:06
  19. avatar
    [11] peetrax [*]

    Jsem věřící, katolička, chtěla bych věřit mariánským a jiným zjevením, přesto.... Sml80

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #12
    superkarma: 0 16.09.2010, 11:51:20
  20. avatar
    [10] peetrax [*]

    maje — #7 no jo, ale kdo by určil tu hlavní víru...?

    1. na komentář reaguje RenataP — #14
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #18
    superkarma: 0 16.09.2010, 11:50:40
  21. avatar
    [9] RenataP [*]

    maje — #7 mám naprosto stejný pocit....

    superkarma: 0 16.09.2010, 11:01:36
  22. [8] German [*]

    maje — #6 Díky. Sml16

    superkarma: 0 16.09.2010, 10:30:15
  23. avatar
    [7] maje [*]

    maje — #2 jen pro doplnění: svaté války už byly, ale u tohodle mám jiný pocit. jako kdyby měl přijít spor o to, která bude "hlavní víra", ta, která bude určovat, co ano a co ne. nevím proč, ale přesně takovýhle pocit mám. a ten boj se dotkne všech lidí, ať už budou chtít nebo ne.

    1. na komentář reaguje RenataP — #9
    2. na komentář reaguje peetrax — #10
    3. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #17
    superkarma: 0 16.09.2010, 09:23:17
  24. avatar
    [6] maje [*]

    German — #5 jmenuje se Jak se modlí čarodějky a je fakt skvělá.Sml22

    1. na komentář reaguje German — #8
    superkarma: 0 16.09.2010, 09:20:14
  25. [5] German [*]

    Můžete mi, prosím, napsat jak se jmenuje ta Míšina knížka a jestli je už běžně k dostání? Vím, že tady už o ní byla řeč, ale nějak mi to uniklo.

    1. na komentář reaguje maje — #6
    superkarma: 0 16.09.2010, 08:35:57
  26. avatar
    [4] Michaela Kudláčková [*]

    maje — #2 ..moc Ti děkuji...Sml16

    superkarma: 0 16.09.2010, 08:29:31
  27. avatar
    [3] Michaela Kudláčková [*]

    RenataP — #1 ..ano, máš pravdu, to má svou logiku Sml22

    superkarma: 0 16.09.2010, 08:27:37
  28. avatar
    [2] maje [*]

    míšo, díky za tenhle velice zajímavý článek. jenže vysvětlení, že šlo o falešné slunce,mračno ze sahary.. je nepravděpodobné. to by asi dost těžko někdo přesně načasoval, a udělal tak, aby to viděli i 40 km vzdálení lidé. opravdu je to velmi zajímavé. jen mám zvláštní pocit, že to bude souviset s vírou a že věřící se budou snažit přesvědčit, že právě jejich víra je to pravé. hodně se to už děje i teď. a že to nedopadne dobře i pro nevěřící.Sml80Sml80 jinak v pondělí mi přišla tvoje knížka a já jí během noci přečetla. do rána jsem už neusnula, protože jsem o spoustě věcí přemýšlela. už se moc těším na další tvoje knížky. jestli budou aspoň z půlky tak dobrý, jako je tahle, tak budou taky úžasný. jo a mimochodem - ten citát určitě nebyl náhoda, viď?http://zena-in.cz/images/smiles/sml58.gi...

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #4
    2. na komentář reaguje maje — #7
    superkarma: 0 16.09.2010, 08:18:15
  29. avatar
    [1] RenataP [*]

    Ano, Míšo, hezky zpracovaný článek. Už nevím v které knížce to bylo, ale autor se tam tímto velmi obsáhle zabýval.

    Třetí světová válka - samozřejmě to je možné.

    Apokalypsa - i to je možné, ale to tam některý z papežů veřejně vyloučil a sdělil, že poselství se týká výlučně křesťanů a že je prostě děsivé.

    Takže dospěl k hypotéze, že cosi strhne církve jako takové z jejich mocenského trůnku a vyprázdní jim zlatá korýtka - je to jedno - průlom v existenci mimozemské civilizace, jež nás posouvá nahoru (čímž se hroutí představa Boha stvořitele a všemohoucího)... a pravdou také je, že není třeba toto ventilovat, mnoho lidí si svou víru nebude chtít vzít a mohou vznikat konflikty, deziiluze by byla pro všechny představitelé církví i křesťany natolik šokující...

    Skoro mu s odstupem času dávám za pravdu, podle toho, jak lezou na povrch církevní praktiky....

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #3
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #16
    superkarma: 0 16.09.2010, 07:04:59

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme