Novinky

Fashion Days se mění z nákupního klubu v internetový obchod

Švýcarská společnost Fashion Days, číslo 1 módního odvětví ve střední a východní Evropě, rozšířila svůj sortiment produktů. Ten nyní obsahuje přes 200 000 položek na skladě od více než 500 značek. Obrovské množství zboží je od pondělí 14. 7. 2014 trvale dostupné prostřednictvím nově zavedeného způsobu vyhledávání, které umožňuje rychlou a snadnou orientaci v rámci konkrétních značek a výrobků.

Na konci července pak Fashion Days plánuje spuštění nové aplikace pro iPad, která jejich majitelům umožní nakupovat kdykoliv a kdekoliv.

n

Společnost Fashion Days se proměnila z nákupního klubu pro zvané, který nabízel pouze kampaně v omezeném množství a čase, v internetový obchod nabízející širokou škálu produktů, které jsou stále na skladě. Společnost si vybrala ten nejlepší model z oboru
e-commerce: propojení prodeje kampaní, které jsou omezeny časem i množstvím nabízeného zboží, a tradičního on-line prodeje, který nabízí zboží na skladě. To umožňuje Fashion Days udržovat širokou nabídku originálních produktů, které splňují nejrůznější potřeby a preference zákazníků.

m

„Na základě zpětné vazby našich zákazníků jsme na našem webu zavedli novou funkci, která poskytuje rychlý a snadný přístup k širokému sortimentu, jenž máme skladem. Je pro nás důležité, aby naši zákazníci měli možnost vyhledávat zboží na základě značky nebo kategorie produktů. Právě proto jsme nové navigační menu vyvinuli tak, aby poskytovalo všechny vyjmenované výhody – zákazníci mají snadný přístup k více než 200 000 produktům od více než 500 značek a mohou mezi nimi velice snadno přecházet,“ říká Evgeniya Marková, vedoucí marketingu značky Fashion Days.

m

Vytvoření nového navigačního menu je důležitým krokem procesu proměny, neboť poskytuje zákazníkům trvalý přístup ke všem výrobkům na skladě, a navíc i možnost najít požadované výrobky na základě různých kritérií – podle pohlaví, značky, kategorie produktů (oblečení, obuv, kabelky, doplňky atd.) i aktuální nabídky. Toto nové pojetí internetového obchodu usnadňuje výběr a zajišťuje příjemný zážitek z nakupování.

Více na fashiondays.cz

   
18.07.2014 - Redakční novinky - autor: red

Komentáře:

  1. [5] VladkaZabka [*]

    Pokud takto firma mění svůj koncept a stává se z ní e-shop, je na místě dát o sobě patřičně vědět. Pomůže copywriting - větší propagace pomocí článků a odkazů.

    superkarma: 0 29.01.2015, 12:03:35
  2. [4] free [*]

    já se zaregistrovala už dávno, když jsem v tom ještě neměla moc jasno.  Tento obchod se mi ale líbí.  Tedy v poslední době se jeho služby lepší a jsem nadmíru spokojená.  Ani sem si nevšimla, od kdy se naplatí poštovné.  To potěší a člověk nemá takové zábrany si něco objednat.  Radost mi udělalo taky rychlé vrácení peněz na účet...tři dny po vrácení zboží a dokonce dřív, než mi přišlo oznámení o jejich zaslání.

    superkarma: 0 18.07.2014, 18:08:52
  3. avatar
    [3] kobližka [*]

    Ty nešťastné registrace...to jdu hned od toho Sml31

    superkarma: 0 18.07.2014, 16:57:16
  4. [2] mechanik [*]

    souhlasímse čtenářkou secret

    superkarma: 0 18.07.2014, 12:55:56
  5. [1] murat [*]

    moc normální obchod to není když se musím zaregistrovat i když se chci jen podívat

    superkarma: 1 18.07.2014, 10:38:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme