Bulvár

Fashion Arena Prague Outlet spustila nové webové stránky

V dubnu spustila Fashion Arena Prague Outlet nové webové stránky. Pro Fashion Arenu je připravila komunikační agentura GREP, která jim vdechla nový styl a rozšířenou funkcionalitu.

 Fashion Arena Prague Outlet

Nově jsou na stránkách Fashion Areny přítomny sekce magazínu s lifestylovými články pro návštěvníky Fashion Areny, stylingových tipů, tiskového centra pro novináře či akční nabídky aktuálních slevových akcí, kde jsou zákazníkům poskytnuty dodatečné slevy nad rámec standardní outletové ceny, která je o 30% nižší než maloobchodní cena. Petra Rysová marketingová manažerka Fashion Arena Prague Outletu o přípravě stránek uvedla: „Agentura GREP dostala velice konkrétní zadání, co se týče obsahu a funkcionality, která musí být naší společností plně obsluhovatelná. Návrh vizuálního stylu a celkovou strukturu jsme nechali na jejich kreativitě a myslím, že celkový výsledek je velmi stylový a funkční.“

 Fashion Arena Prague Outlet

Dlaždicový vizuální styl funguje jako skládačka a umožňuje měnit důležité informace přímo na hlavní stránce. Dlaždice jsou pak použity napříč celým webem a graficky dotvářejí jednotnou vizuální podobu Fashion Areny i v dalších komunikačních kanálech (Facebook, Newslettery a další). Systém dlaždic navíc dobře funguje při tvorbě responzivního designu, který se stará o zobrazení na všech typech mobilních zařízení. Vizuální styl se tak při zobrazení na mobilním telefonu nezmění, pouze se přeskládá vhodněji pro displej telefonu. Marek Sabo, kreativní ředitel agentury GREP popsal práci na projektu takto: „Vytvořit webové stránky Fashion Areny pro nás byla velká výzva. Fashion Arena je náročný klient s velkým očekáváním. Cílem stránek měl být jak moderní nadčasový design, tak i technicky funkční vychytávky.“ Zajímavou vychytávkou tohoto webu je funkce “Mé oblíbené”. Díky ní si zákazníci mohou označit svoje oblíbené obchody a sledovat probíhající akce. Na místě si pak mohou otevřít “Mé oblíbené” v mobilním telefonu, kde si jednoduše zobrazí připravenou trasu vybraných obchodů a akcí a nechají se pohodlně provést nákupem.

 Fashion Arena Prague Outlet

Web takovýchto rozměrů se ale neobejde bez zajištění patřičných podkladů a obsahu. Samotné realizaci proto předcházelo lifestylové focení v prostorách Fashion Areny, které také zajišťovala agentura GREP. Focení probíhalo s pěti hlavními modelkami a modely, desítkami komparzistů a to za využití několika rozlišných scén v různých prostorách. V každé scéně navíc měli modelové a modelky jiné oblečení (vybírané pouze ze zboží dostupného ve Fashion Areně), jiný styling a make-up. Stylové fotografie pak dodaly webu autentičnost a vdechly skvělou image.

   
21.05.2015 - Společnost - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme