Společnost
Evulkakebulka: Možná se stane zázrak!
On sám říká, že je víc psychologem než léčitelem. Má vysokoškolské vzdělání a mohl by v oboru opravdu působit klasicky. Jeho metody ale nejsou standardní, jde mnohem dál i hlouběji, a tak je vědeckou obcí brán shovívavě. Jenže… ono mu to funguje…
Moje sestra (evulkakebulka) tohoto charismatického muže velmi dobře zná. Léčí totiž jejího malého Milouška, kterému nedávno předpověděli lékaři prý neodvratný vývod bokem. Četli jste ZDE.
V šesti letech je to dost fatální představa pro matku, a tak se obrátila právě na pana Prokopjuka, který je svým uměním prý vyhlášený. Její krok lze pochopit bez obtíží, protože... pomalu každá jsme tady matkou.
V rámci nápadu, který se ke mně dostavil po pročítání vašich dotazů, a s vědomím, kolik je mezi vámi žen řešících různé problémy, mě napadlo, že by se mohl hodit malý seznam léčitelů, které bych ráda pokaždé osobně navštívila.
Jako pilotní článek ke zmíněnému seznamu jsem pro vás vybrala právě člověka, jehož působení můžeme objektivně posoudit i sledovat právě na malém Milouškovi.
Jen pomocí energie
„Moje specializace jsou kuřáci, narkomani, gambleři… prostě lidé, kteří se perou s různými závislostmi. Je pravda, že moje metody nejsou právě tradiční, ale z těch, kdo u mě byli, a že to jsou kolikrát smutné případy, se k tomu nikdo nevrátil,“ říká muž.
Zajímavé.
Logicky vás tak jako mě bude zajímat, v čem spočívá metoda tohoto muže, že je tak zázračná.
„No to je právě ono. Čím je to jednodušší, tím je to lepší. Prostě přijde kuřák například a vypráví mi, jak je blbej, že pořád nemůže přestat. Předně ho přesvědčím o tom, že není blbej, že jen dělá něco, co je mimo jeho původní model. Takového člověka se pak snažím vrátit do doby, kdy tohle nedělal,“ vypráví léčitel.
„Například s tím kouřením. Vezmu ho za příklad, protože tihle závisláci jsou pro mě nejjednodušší klienti a pracuje se s nimi dobře. Co vím, tak nikdo z těch, kteří u mě byli, už nezačal. Zavedu dotyčného do doby, kdy svůj problém neznal. Pak, pravda, trochu označkuji jeho cigaretu,“ pokračuje pan Prokopjuk.
Ptáte se, jak označkuje cigaretu?
Ano také jsem si myslela, že ji namočí do odvaru z ježčích bodlin a prasečích uší, ale je to mnohem jednodušší. Použil k ukázce mou cigaretu, kterou jsem si v kavárně s krásným výhledem na milovanou Prahu vyndala ke kávě.
Trochu jsem se bála, že mi pak proboha nebude chutnat a já nakonec přestanu kouřit a lapnu znovu alergii na jídlo, ale pan Prokopjuk mě ujistil, že jsem neabsolvovala cestu zpět do doby, kdy se mi z ní dělalo blbě, a navíc nepřicházím s tím, že nechci kouřit. Takže pohoda. Svou slimkovou přítelkyni jsem mu svěřila.
„Tak prostě ji jen tahle vezmu, jestli vám to nebude vadit, trošku ji pomnu v ruce a cosi, co bych těžko vysvětloval, do ní vpravím. Je to otázka energie, řekněme,“ říká muž a pokračuje.
„Tak a teď, kdybyste byla připravená, byste po jejím zapálení reagovala, jako když jste si poprvé v životě zapálila. Takže nic moc.“
Musím uznat, že když si na to vzpomenu, první cigarety mi skutečně nic neříkaly, dokonce jsem dlouho ani nešlukovala, protože jsem se dusila, a tak jsem z frajeřiny podržela kouř v ústech a vyfoukla. Pak jsem měla v puse jako v polepšovně, takže ani nevím… no to je jedno, stejně jsem pak v osmnácti začala naostro…
„No a totéž udělám s celou krabičkou. Prakticky neznám člověka, který by to pak dělal, když se cítí hnusně. Navíc je tu jeho radost z toho, že z toho nemá už žádný požitek,“ uzavřel pan Prokopjuk.
Zajímavé a nesmírně jednoduché. Zapálila jsem si nejistě použitou cigaretu a nic se mi nestalo. Inu, není to o tom, že bych nechtěla, a to je zřejmě základ.
Proč Miloušek?
„Milouška vaší sestry léčím proto, že chci tomu malému pomoci, ač to není přímo mé zaměření. Je to neuvěřitelné dítě s obrovským potenciálem a vůlí k životu. Je postě báječný a já si přeji, aby byl v pohodě. On si to strašně zaslouží.
Je to můj zájem a není to celé jeho vina. Musel jsem ale pomalu víc pracovat na vaší sestře, jeho mamince, než s tím malým.
Tohle dělám zcela zadarmo, protože to je něco jiného než kuřák nebo alkoholik. On je čistá duše,“ vysvětluje mi pan Prokopjuk.
Co na to Miloušek?
Logicky jsem se poptala toho malého všudybýlka, jak se mu to líbilo?
„Pan Pokopík se mi líbí moc – je teploučkej a je to moc hezký,“ pravil Miloušek bezelstně.
Jak to vidí rodiče?
„Sami jsme z toho hrozně překvapení, Milda udělal za tři návštěvy neuvěřitelný pokrok, chodí na záchod sám a bez potíží.
Jestli se předtím počůral klidně i čtyřikrát denně a vůbec to nevěděl, tak teď se mu to stane maximálně jednou za tři – čtyři dny. Je to úžasný,“ říkají rodiče.
„Teď ještě co tomu řeknou lékaři. Jestli se Mildovi močový měchýř vyprazdňuje celý, jakože předtím ne, a proto ten plánovaný vývod, tak ten člověk udělal zázrak,“ září Eva s Miloslavem.
Hrozně si přeji, aby tomu tak bylo. Vždyť svět je plný zázraků, tak proč nepřidělit jeden tomuhle krásnému a nesmírně statečnému malému princi.
Milouškovu léčbu u pana Prokopjuka sledujeme a jsme stejně napnutí, jak dopadne výsledek lednových testů, jako vy. Další lidé se zvláštními schopnostmi budou postupně přibývat.
Další příspěvky
Komentáře:
Další příspěvky
Z předchozí stránky:
- [60] Irena1 [*]

haluška — #56 ano, to je hezké, když pomůžeš jednomu dvěma lidem, nebo pokud jsi rentier a nestaráš se o nic jiného - pak máš čas a sílu se rozdávat.
Já třeba dělám LSVJ pro své blízké, ale ani to nemůžu často, protože chodím normálně do práce, mám rodinu, přátele, zvířata, různé povinnosti a další zájmy - uštvala bych se, kdybych to dělala pro všechny a bez "výměny".
Třeba kolegyně vykládá karty, ale aspoň za čokoládu, svíčku apod.
- na komentář reaguje haluška — #64
karma: 0
30.10.2009, 11:58:56
[59] átéčko [*]


Eva_Fl — #54 Evo, ty už jsi dokonalá? No neser!!!

- na komentář reaguje Eva_Fl — #62
karma: 0
30.10.2009, 11:04:56
[58] OlgaMarie [*]


Eva_Fl — #54 Já je mám někde tady také, ale co kdybych přestala kouřit? Vždyť by pak nebylo, co mi vytýkat! Narušila bych pravdu: Nikdo není dokonalý.
karma: 0
30.10.2009, 09:14:15
- [57] prece ja [*]

tak jednoduchjý to není. dotyčný do toho dá část svojí energie a je potřeba mu jí "vrátit" či "nahradit.
já měla stejný názor jako ty, nakonec to dopadlo tak, že jsem zcela vyčerpala svojí životní sílu a nakonec jsem nemohla pomoci ani sobě. byla jsem na to upozorněna dost důrazně i andílky, že jde o výměnu. jasně, nedá (nebo nemělo) by se na tom vydělávat horentní sumy, ale dotyčný by měl léčiteli něco dát.
karma: 0
30.10.2009, 09:12:27
[56] haluška [*]


Každý, kto vie, že má "dar uzdravovať" a zoberie za to peniaze, je v mojich očiach šarlatánom, pretože ak mám dar a ja ho mám a viem o čom hovorím, tak sa tým, že ľuďom pomáham neobohacujem, ale "darujem" im časť tohoto daru a keď pomôžem, tak ma to duchovne nabíja a uspokojuje.
- na komentář reaguje Irena1 — #60
karma: 0
30.10.2009, 01:32:23
- [55] Eva_Fl [*]

Miso, velice s tebou nesouhlasim. Nemyslim si, ze za vetsinu zavislosti si clovek muze sam.
karma: 0
29.10.2009, 22:12:48
- [54] Eva_Fl [*]

OlgaMarie — #43 no. A my doma jsme nechteli prestat kourit. Jen jsme chteli prejit na cistej nikotin bez ostatnich zplodin. Zakoupili jsme elektricky cigarety. VON ji odlozil po asi 2-3 tydnech a nekouri vubec. Ja tu svou sice obcas zmoulam, ale nemam v ni uz zadny nikotin. No nenasralo by te to?












- na komentář reaguje OlgaMarie — #58
- na komentář reaguje átéčko — #59
karma: 0
29.10.2009, 22:09:47
[53] peetrax [*]


Kebule, hrozně moc držím pěsti!
karma: 0
29.10.2009, 21:08:18
[52] Suzanne [*]


Za pokus to stojí!
karma: 0
29.10.2009, 20:59:56
[51] Hanďule [*]


Michaela Kudláčková — #28 dej se do toho, moc by mě to zajímalo
karma: 0
29.10.2009, 14:45:36
[50] Bugy [*]
Viděla jsem jedno sezení pana Prokopjuka v televizi. Bylo to zajímavé, byl tam "vzorek" kuřáka a popisoval co cítí.
Jsem k takovým postupům skeptická, ale výsledky tady jsou.
karma: 0
29.10.2009, 14:29:30
[49] OlgaMarie [*]


vladka006 — #48 A co takhle přerazit ruce někomu zadara? Chtěla bych vědět, za kolik by mu někdo vkládal do úst cigáro.
karma: 0
29.10.2009, 14:04:39
- [48] vladka006 [*]
Jupíí — #40 To je celkem pálka, znám jednoho, který dělá sezení proti kouření za 600,-
- na komentář reaguje OlgaMarie — #49
karma: 0
29.10.2009, 13:58:23
- [47] vladka006 [*]
Michaela Kudláčková — #28 A napíšeš něco? Dost by mě to zajímalo a i kde se taková konstelace dá udělat
.
karma: 0
29.10.2009, 13:56:08
[46] átéčko [*]


Moc držím palce a věřím, že ten léčitel Milouškovi pomůže

Kuřáci si za to, že kouří, můžou sami. Ti, co nepřestali, přestat nechtěli, v tomto případě je pomoc léčitele jen berlička. Pokud ji zahodili, zahodili možnost. Možná poslední.
karma: 0
29.10.2009, 13:31:33
- [45] Jupíí [*]

Jo, takže všichni to co po návštěvě u pana P. za drahé peníze nepřestali jsou necharakterní a bezpáteřní závisláci. Lže minimálně v tom, že tvrdí, že všichni jeho pacienti přestali.
karma: 0
29.10.2009, 13:17:10
- [44] Irena1 [*]

Jupíí — #41 myslím, že kdo opravdu chce, ten nepotřebuje na cigarety léčitele - je to jen možnost hodit na někoho svůj neúspěch.
Znám ve svém okolí min. 4 silné kuřáky, kteří přestali sami, bez náplastí i léčitelů.
karma: 2
29.10.2009, 13:05:02
[43] OlgaMarie [*]


Jupíí — #41 Znám lidi, kteří kouřili přes 40 denně a přestali i bez pana P., protože opravdu, ale opravdu přestat kouřit chtěli. Osobně znám velmi známého herce, který kouřil až 60 denně a přestal za pomoci nikotinových náplastí, celkem dal za ně cca 6000,-Kč a nekouří dodnes a ani u vínka mu to nepřijde, aby si zapálil.Když něco chci, tak pro to musím něco udělat. Moje sestra přestala kouřit snižováním počtu cigaret a je v pohodě. Kouřila přes 40 let.
- na komentář reaguje Eva_Fl — #54
karma: 0
29.10.2009, 12:34:38
- [42] Nestyda [*]
Jupíí — #41 Já už jsem holt takový popleta...
karma: 0
29.10.2009, 11:44:26
- [41] Jupíí [*]

Nestyda — #37 mícháš jablka hrušky, jeli za ním, protože chtěli přestat, jistěže měli vůli přestat, jinak by asi nejeli do Prahy přes půl republiky a nezaplatili slušné peníze. Jenže léčení nějak nefungovalo. Proběhl obchod, kdy zaplatili za iluzi, zboží se jaksi nedostavilo.
Jestli pan P. "léčí" malého nemocného chlapečka zadarmo, jak se píše v článku, je fajn, že nezneužívá zoufalství rodičů.
- na komentář reaguje Nestyda — #42
- na komentář reaguje OlgaMarie — #43
- na komentář reaguje Irena1 — #44
karma: 0
29.10.2009, 11:43:00
- [40] Jupíí [*]

Marie Šrámková — #4 jo to je ono, hnětení boků sice neprovozovali, zato kladení ruky svrchu na temeno hlavy, cena byla vyšší těsně pod 2,000,- Kč a párkrát to zopákla švagrová, které se to asi líbilo. Vždycky vydržela měsíc ( pevná vůle ) a potom se musela jet k panu P. " dobít".
- na komentář reaguje vladka006 — #48
karma: 0
29.10.2009, 11:33:33
- [39] gira [*]

Irena1 — #34 myslim tu moji reakci puvodni samozrejme :)
karma: 0
29.10.2009, 11:31:06
- [38] gira [*]

Irena1 — #34 jj, pravda... to byla trochu zkratkovita reakce.
karma: 0
29.10.2009, 11:30:28
- [37] Nestyda [*]
Jupíí — #36 Ano, zřejmě u švagrovic nebyla vůle přestat kouřit. Ale mají na cigára, mají i na Prokopjuka.. či ne?
- na komentář reaguje Jupíí — #41
karma: 0
29.10.2009, 11:20:05
- [36] Jupíí [*]

Haha, Prokopjuka znám švagrovic rodina u něj utratila slušné prachy za odnaučování kouření :-)). Dobrý job. Kouří všichni pořád stejně. Asi je to tím, že se vnitřně nenachystali nebo prostě měli špatnou karmu, pan P. za to určitě nemůže :-))
- na komentář reaguje Nestyda — #37
karma: 0
29.10.2009, 11:15:19
- [35] Irena1 [*]

Kebulka: moc držím palce, je úplně fuk kdo a jakým způsobem pomůže, hlavně, když to pomůže
karma: 0
29.10.2009, 11:05:14
- [34] Irena1 [*]

gira — #30 to přece nemusí být rodina jako taková, jsou to prostě vztahy - někdo řeší vztahy s mrtvou babičkou, s nenarozeným dítětem, s exmanželem - nemusí to být nutně živá funkční rodina
Kometa: Jdi k někomu osvědčenému, ono na vedení dost záleží. Nejen kvůli vyřešení samotnému, ale i kvůli vystoupení z role, ukočírování emocí apod.
- na komentář reaguje gira — #38
- na komentář reaguje gira — #39
karma: 0
29.10.2009, 11:04:33
- [33] gira [*]

prece ja — #31 no vidis, to mas pravdu... ja si to vubec neuvedomila. ja na to moc myslela, kdyz jsem se trapila nekonecne v manzelstvi a nevedela, jak z toho ven, a ptala se furt sama sebe, proc. no a je fakt, ze se ted trapim zas, takze na tom neco bude. neseme si to asi v sobe a neutecem pred tim. je lepsi to zkusit poznat, pochopit... to je fakt. jinak ten samotnej fenomen konstelaci me fascinuje. uz jsem o tom nekolikrat cetla, naposledy minuly tyden v knizce, ktera si mne nasla, jak rada rikam (protoze nasla). verim, ze to funguje. jen nevim, jestli bych se nestydela mluvit pred cizima lidma o svych soukromych problemech....
karma: 0
29.10.2009, 10:25:42
[32] Věrulinka [*]


Katy.. — #14 asi to bude opravdu v tom: věř a víra tvá tě uzdraví
karma: 0
29.10.2009, 10:19:50
- [31] prece ja [*]

gira — #30 mýlíš se, může ti to pomoci i tak.
ono se tam totiž ve finále může řešit naprosto něco jiného než se myslíš, kde je problém.naprosto krásně je tam pak vidět, jak nás ovlivnují předchozí generace.
- na komentář reaguje gira — #33
karma: 0
29.10.2009, 10:15:15
Profil uživatele
Komerční tipy
Novinky
- Konec veřejnému cicmání a miliskování. Hurá na Laškování! (32)
- Když se nikdo nedívá, sahá mi manžel na prsa (21)
- Odvážná čtenářská fotka: Výplň oddychového času (17)
- Dražba unikátních šatů z Post-it® bločků vynesla 67 tisíc Kč. Peníze pomohou v boji proti rakovině prsu (16)
- Veřejné muckání degraduje intimitu na sprostotu (18)
- Láska chutná sladce, když je vidět na zastávce (22)
- Zítra: mé nejlepší adrenalinové dobrodružství (37)
- Když je mi líbání na pohled nepříjemné, prostě se otočím (25)
- Vyhodnocení pihaté soutěže (55)
- Kdo bude mít nohy v bavlnce? (41)
- Kdyby mě políbil na ulici, styděla bych se (39)
- Děti dnes neznají meze, intimně se osahávají i ve škole (37)
- Čtenářka Ekleinovka: Zapšklí moralisté donášeli mému tátovi (37)
- Soulož v lese? Krásná vzpomínka! (36)
- Které hadačky získaly erotické hry od Albi (46)
- Tři vaše maminky dostanou balíček Merci (36)
- Video dne: Francouzák místo potřesení rukou (28)
- Fotohádanka: Co je to za stavbu? (69)
- Krásné ráno, daly jste si s partnerem dnes na zastávce pusu? (43)
Dnešní vydání
- Navrhněte si sedačku. Když může Hezucký, můžete i vy (3)
- Lucie kouří, i když je těhotná (11)
- Kryštof Mende: Žiju v sexuálním komunismu (0)
- Džíska. S čím ji nosit, a s čím rozhodně ne (7)
- Vlaďčin hubnoucí klub: Dieta na míru čtenářce emy-e (0)
- Výhody a nevýhody dětského chodítka (4)
- Špilberk Food Festival (3)
- Boj s nemocí se vždy vyplatí (0)
- Rakousko na jaře – rozkvetlé louky a zasněžené vrcholky hor pro túry i pro kola (2)
- Jste těhotná? Přihlaste se a získejte ceny za více než 20 000 Kč!!! (2)
Komerční tipy
- Netradiční výlety po Krkonoších pro děti a jejich rodiče (3)
- Úsporné zavlažování s průtokoměrem Gardena (1)
- Kosmetika GERnétic pro bezpečné doteky slunce (0)
- Dopřejte dřevu pravidelnou péči! (2)
- Pojďte s námi otestovat Náplast na puchýře a sport od značky Compeed® (2)
- Květnové víkendy splněných snů ve Fashion Arena Outlet Center (0)
Nové v rubrice
- Květnové víkendy splněných snů ve Fashion Arena Outlet Center (0)
- Dej mi aspoň pusu (33)
- Fernet Stock Citrus: nejlepší jízda na ledu a do New Yorku! (24)
- Svátek matek známé tváře moc neslaví (28)
- Svátek matek: Co popřejete své mamince? (18)
- Na co jsme v historii naší země hrdé? (29)
- SPAR ČOS otevírá nový koncept SPAR City (20)
- Až 50% slevy na ELLE Fashion Shopping Weekendu s MasterCard (19)
- Svátek pro milovníky mexické kultury (22)
- Božkov Vaječný likér: jako od maminky (28)
Nejčtenější články
Poslední komentáře
- Fernet Stock Citrus: nejlepší jízda na ledu a do New Yorku! 16.05.12 23:23 (24)
- Dej mi aspoň pusu 16.05.12 22:25 (33)
- Svátek matek známé tváře moc neslaví 15.05.12 10:06 (28)
- SPAR ČOS otevírá nový koncept SPAR City 15.05.12 10:05 (20)
- Svátek matek: Co popřejete své mamince? 15.05.12 09:30 (18)












Rychlé i dlouhodobé řešení vaginálních potíží. Při výtoku, bolesti, svědění, pálení z důvodu kvasinkové či bakteriální infekce.







hmm,nechci prudit,ale nevím,jestli náhodou o tomto člověku nebyl kdysi pořad v TV a bylo tam dost lidí,z kterých pouze vymámil peníze a skutek utek

ale opravdu nevím,jestli to byl on nebo někdo jiný....
Eva_Fl — #62 Takže de facto kouříš. To je začarovanej kruh.
haluška — #64 to je otázka priorit - někdo vyhodí tisíce za cigarety (příp. stát statisíce za jeho léčení), proč by tu samou částku neměl vrazit do léčitele, když se chce svého zlozvyku zbavit?
Jestli nějaký dar máš, tak se domluv s Kebulkou a můžeš také Milouška léčit - a zadarmo, všichni budou spokojeni
Irena1 — #60 mala som na mysli stanovenú cenu za liečenie.Podľa mňa, je na každom človeku, ako sa liečiteľovi odvďačí, niekto dá korunky, iný niečo iné, ale stanoviť cenu a pomerne vysokú, to sa mi nepáči.
A súhlasím, že to vyčerpáva.
Eva_Fl — #62 Proti tomu nic nemám. Mám ráda správná slova v pravou chvíli
átéčko — #59 no predstav si. Ale neboj, kurvovat budu furt. Tohle mi uz nevezmou.







Hele, já nevím co je na tom, já u tohohle pána byla 2x a ani jednou mně kouřit neodnaučil.Ale jinak je hrozně fajn. Buď to na mně nefunguje, nebo je moje vůle daleko silnější než jeho čarování.