Novinky

ekleinovka: Z mého pohledu je to naprostá naivita

Zachránění rozpadajícího se vztahu dítětem, považuje čtenářka ekleinovka za naivní. Bodejť by ne, má živý důkaz přímo ve svém okolí.

Zachrání dítě nefunkční vztah?
Už tato otázka nabízí výběr situací,které z uvedené situace mohou či nemohou vyplynout.
Budu - li psát sama za sebe,tak z mého pohledu je to naprostá naivita, idealizování čehosi,na co dosáhnout nelze.

A když by se náhodou dosáhlo,tak záruční lhůta běží neuvěřitelně rychle. A porouchané zboží,které několikrát reklamujete,už pozbývá důvěryhodnosti .
Prostě a jasně. Dítě dysfunkční vztah nezalepí. Můžeme o tom diskutovat, kdyby náhodou a co kdyby...ale situace se nevyřeší. Zkomplikuje život onomu malému človíčkovi,který je ve všem nevinně.
Tento stav je nevyřešený a proto zůstává stále otevřený.
Otázkou zůstává,kam se mistička vah posune.Do takového řešení bych nešla ani náhodou!

Mohu uvést pro příklad, příběh mé známé.
Je poněkolikáté vdaná. Současný manžel ji údajně podvádí... Ona ho ale podvádí po celou dobu jejich vztahu. Neustále se dohadují .Italská domácnost je na ně krátká. Situace se u nich vyhrotila i do fyzických ataků. Podotýkám,že z obou stran. Jsou finančně hodně dobře zajištěni, vlastní prosperující firmu. Bydlí v novém, přepychově zařízeném domě. Každý jezdí svým autem, včetně dospělých dětí. Dovolené tráví odděleně, podle svého uvážení. Ona s milencem,on s kamarády.
Najednou ale přišel manžel s návrhem rozvodu/ má mladší přítelkyni/ .Známou chytaly hysterické záchvaty.  Vztah nechce za žádnou cenu řešit touto cestou. I napadla ji ,,spásná“ myšlenka. Trhlinu zalepí těhotenstvím....Je sice  po čtyřicítce,ale to není podstatné. Podstatné je,že dítě čeká se svým milencem. Manželovi tvrdí,že je jeho a jak se na společného potomka těší. A vydírá jej, ať opustí milenku. Současně vydírá milence, aby opustil manželku /ten je také finančně za vodou/. Když se jí zeptáte, proč to hraje na obě strany,odpoví :,,Co kdyby to na jedné nevyšlo,přece nebudu sama s dítětem.“ Je v šestém měsíci těhotenství. Má hroší kůži. Je mi líto malého, až se narodí. Nebo bude mít výhodu -dva tatínky? Každopádně není problém udělat test paternity...

Je to vše zamotané, nelogické... Z mého pohledu jedním slovem - potvora. A řešení? To přinese čas...

ekleinovka

pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven

_____________________________

Myslím, že v tomto případě jde také o charakter člověka, v případě obou dost chabý. To je takové to manželství naoko, navenek všechno funguje, ale běda, když přijde trhlina. Ješitnost obou pak trpí. Také znám pár takových párů, typu italských domácností. Moc jim nerozumím.
Děkuji, že jste napsala a přeji krásný den
Saša

Téma dne 14. května: Může dítě (děti) zachránit rozpadající se vztah?

  • Jak tyto, vám známé příběhy, končí? Dobře, nebo špatně?
  • Myslíte, že dítě, ať už ještě nenarozené, nebo už ty, co jsou na světě, partnera udrží?
  • A proč ne?
  • Proč jsou někteří muži tak nezodpovědní, že „zasejí“ a utečou?
  • Vstoupila byste dvakrát do stejné řeky?
  • Chtěla byste dítě za každou cenu?
  • Držela byste rodinu pohromadě za každou cenu?
  • Třeba kvůli financím?
  • A co říkáte na volné soužití? Kdy jsou spolu partneři jen kvůli dětem a každý si žije po svém?

Téma je to široké, doufám, že i pro vás zajímavé.
Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu ze čtenářek odměním pěkným dárkem: dětskou kosmetikou GARNIER KIDS (pro děti nebo pro vnuky)

darek.

   
14.05.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [46] peetrax [*]

    kuzle — #45 no on se člověk nemusí pohybovat jen mezi pacienty a vyjde to nastejno... Sml24 Sml57

    superkarma: 0 15.05.2012, 19:02:32
  2. avatar
    [45] kuzle [*]

    peetrax — #38 souhlas, taky myslim, ze od urciteho veku se ti chlapi hledaji velice tezko, zvlast, kdyz se pohybuje jen mezi pacienty, kteri mozna jsou nadrzeni, ale po zdravotni strance ne prilis pouzitelni Sml28 a hledat nekoho pres seznamku, jsou lidi co na to nemaji cas ani naladu ...

    1. na komentář reaguje peetrax — #46
    superkarma: 0 14.05.2012, 22:11:54
  3. [44] Reni [*]

    Je to hrozné, co se v dnešní době děje. Dítě s tím trpí a dospělí si dělají co chtějí. Sml68Sml15

    superkarma: 0 14.05.2012, 22:06:25
  4. avatar
    [43] ekleinovka [*]

    heligona — #39 Abych o tom nevěděla,když to povídá na kafi zcela otevřeně.Nejenom mně...Sedělo nás tam dvanáct....a  to určitě nejsme první ani poslední...ráda se předvádí...Sml24

    Je to jejich život...koho jiného .... a od čeho jsou diskuzeSml16Sml16Sml16

    superkarma: 0 14.05.2012, 21:57:23
  5. avatar
    [42] Kytinkak [*]

    pamatujte, že největší mrcha má vždycky největší štěstí

    superkarma: 1 14.05.2012, 21:49:53
  6. avatar
    [41] peetrax [*]

    kobližka — #40 táák?! Sml30

    superkarma: 0 14.05.2012, 20:58:12
  7. avatar
    [40] kobližka [*]

    peetrax — #38 Vzpomínám,žes jednou něco takového psala Sml58

    1. na komentář reaguje peetrax — #41
    superkarma: 0 14.05.2012, 20:50:40
  8. avatar
    [39] heligona [*]

    Docela mě zaráží, jak to autorka všechno pěkně ví Sml16

    Pokud jim teda u toho nesvítila, tak buď je známá tak blbá, že to troubí všude okolo a je jen otázkou času, kdy to nějaká dobrá duše vyzvoní manželovi, a nebo je to prosté "jedna paní povídala".

    Ať tak nebo tak, je to pouze jejich věc a nevidím důvod to nadále rozebírat, natož hodnotit Sml24

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #43
    superkarma: 0 14.05.2012, 19:34:36
  9. avatar
    [38] peetrax [*]

    kobližka — #17 souhlasím se vším kromě věty "proč si jednoduše nenajde svobodnýho kluka" Sml52 - od jistýho věku to nejde jednoduše a už vůbec ne svobodnýho. Vím, o čem mluvím. Sml24

    1. na komentář reaguje kobližka — #40
    2. na komentář reaguje kuzle — #45
    superkarma: 0 14.05.2012, 19:19:05
  10. avatar
    [37] ekleinovka [*]

    HankaPU — #14 catcat — #15 hyenka — #9 Hanula — #7 kareta — #8 vmarta — #6 Jindriska8 — #5 hubajda — #4 Danulka K. — #3 zzuzzka30 — #2 Jala — #1

    Kdepak z filmu,je to skutečnost....možná by jejich příběh mohl být použitý jako scénářSml32,

    ale jak jsem už psala,je vdaná potřetí a pokaždé ,,výhodně",z původních rozvodů jí zůstal pořádný majetek,a teď je na tom ještě lépe,je to bezcharakterní,bezcitná mrcha,to mohu potvrdit,znám jiSml57

    ,

    superkarma: 0 14.05.2012, 19:06:36
  11. avatar
    [36] ekleinovka [*]

    FAXÍK — #18 Já si myslím,že ať to dopadne jakkoli,vykličkuje z toho opět bravurně,to je její silná stránka...Ta žije a uvažuje úplně jinak - zlatokopka - teď jí nejvíce štve,že milenku má i manžel....no,jejich boj...

    superkarma: 0 14.05.2012, 19:01:22
  12. avatar
    [35] kareta [*]

    carmi — #26 to váíš, dnes to ani manželka nemá jistý..snažit se musí fšichniSml58

    superkarma: 0 14.05.2012, 18:15:04
  13. avatar
    [34] gaba23 [*]

    kobližka — #27 to taky nechápu, ale za rozbitý vztah můžou oba, né jen slečna. Sml16

    superkarma: 0 14.05.2012, 15:11:41
  14. avatar
    [33] gaba23 [*]

    carmi — #26 tak je to pořád, víš já to doma nemůžu vydržet, ještě že tě mám a holka se chytne. Připadá si nej.....

    superkarma: 0 14.05.2012, 15:10:04
  15. avatar
    [32] kuzle [*]

    kobližka — #27 nechtela si ho pojistit, potrebovala inseminatora a ten jeden nechtel, tomu druhemu to nevadilo, byla pripravena byt sama, za to ze ten prvni nakonec odesel od rodiny tak jako tak mozna jeji otehotneni s jinym rozhodlo Sml80 na kazdy pad clovcek, ktery necim takovym neprojde urcite nepochopi, musi na to byt povaha ... a jasne, kazdy na tom nese svuj podil viny, v podstate vysledkem jsou 3 rozbite rodiny, ac ten pravy otec od rodiny neodchazi, prece jen se bude nejspis castecne na vychove levobocky podilet, chlapska jesitnost v tomhle zapusobi ....

    superkarma: 0 14.05.2012, 15:01:49
  16. avatar
    [31] jednapani [*]

    carmi — #30 Už ne Sml30

    superkarma: 0 14.05.2012, 14:46:53

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] carmi [*]

    jednapani — #28 Doufám, že to není z tvého životaSml16

    1. na komentář reaguje jednapani — #31
    superkarma: 0 14.05.2012, 14:01:22
  2. avatar
    [29] black.bird.third [*]

    Paní by potřebovala, aby ji opustil manžel i milenec a zůstala na miminko sama. To by teprve koukala, co to dá práce.

    superkarma: 0 14.05.2012, 14:00:56
  3. avatar
    [28] jednapani [*]

    carmi — #26 A ještě po něm někdy manželka dokonce chce, aby nakoupil či vyluxoval, nedejbože vyzvedl dítko z družiny! Jako by on, který pracuje, vydělává a živí rodinu, neměl právo na trochu toho klidu a zábavy! Jeho ženská se jen válí v kanceláři, semtam zvedne telefon, uvaří šéfíkovi kávičku, to je houby práce... a dovolí si remcat, že nestíhá nakoupit, udělat s dětma úkoly a vyžehlit manželovi košile. A k večeři zase jen ohřála párky, fuchtle jedna, a pívo v lednici taky nebylo Sml57

    1. na komentář reaguje carmi — #30
    superkarma: 0 14.05.2012, 13:52:40
  4. avatar
    [27] kobližka [*]

    gaba23 — #23 Jasně,ale ona si ho honem chtěla pojistit "oplodněním" ....Sml57...já tomu prostě nerozumímSml31

    1. na komentář reaguje kuzle — #32
    2. na komentář reaguje gaba23 — #34
    superkarma: 0 14.05.2012, 13:39:47
  5. avatar
    [26] carmi [*]

    gaba23 — #24 Manželka mu totiž nerozumí, a někdy s ním dokonce ani nespíSml57

    1. na komentář reaguje jednapani — #28
    2. na komentář reaguje gaba23 — #33
    3. na komentář reaguje kareta — #35
    superkarma: 0 14.05.2012, 13:39:22
  6. [25] Roland [*]

    Teď je to nějaký trend či co, že si hodně mužů najde později mladší ženu a se svojí se rozvede.Sml23

    superkarma: 0 14.05.2012, 13:37:02
  7. avatar
    [24] gaba23 [*]

    kuzle — #20 každý chlap, když si najde milenku je ve vztahu s manželkou "nespokojený" . Chudáčci Sml32

    1. na komentář reaguje carmi — #26
    superkarma: 1 14.05.2012, 13:30:22
  8. avatar
    [23] gaba23 [*]

    kobližka — #17 no myslím, že tu rodinu rozbíjí dva, svobodná holčina i pán ženatý. Sml80 Nemůže se svalit vina jen na holčinu, na všechno musí být dva Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #27
    superkarma: 0 14.05.2012, 13:25:33
  9. avatar
    [22] rusalka2008 [*]

    to tedy má hroší kůži... no česká klasika - kam vítr tam plášť Sml68

    superkarma: 0 14.05.2012, 13:09:03
  10. avatar
    [21] kobližka [*]

    kuzle — #20 Víš co,tohle je mimo moje chápání....raději toho nechám Sml58Sml16

    superkarma: 1 14.05.2012, 13:07:10
  11. avatar
    [20] kuzle [*]

    kobližka — #17 on v te rodine byl nespokojeny uz dlouhou dobu, jenomze byl srab a nedokazal ji opustit prave kvuli 11 lete dcerce, ktera na tatinkovi visi tak, ze spolu dokonce spi v posteli, nakonec ji stejne kvuli segre opustil, teda relativne ... zatim stale bydli doma a ve fungovani vuci rodine se nic nezmenilo, otazkou je co se stane az se prcek narodi ....

    1. na komentář reaguje kobližka — #21
    2. na komentář reaguje gaba23 — #24
    superkarma: 0 14.05.2012, 13:01:43
  12. [19] toupalova [*]

    Sml23 to nechápu, může být ta ženská šťastná??

    superkarma: 0 14.05.2012, 13:01:31
  13. [18] FAXÍK [*]

    je to fakt potvora, ale mohla tu situaci vyřešit jinak, než těhotenstvím- to je úplná blbost!

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #36
    superkarma: 0 14.05.2012, 12:53:48
  14. avatar
    [17] kobližka [*]

    kuzle — #13 Kůzle,trochu nepochopím,proč píšeš ""sestra chodila se ženatým,ale bohužel nechtěl opustit původní rodinu....

    Promiň,ale tohle je přece strašně nemorální!Co kdyby jednou tvoje sestra měla partnera a on si našel jinou,svobodnou,to by se asi zlobila,ne?Já tohle nějak nechápu,proč si jednoduše nenajde svobodného kluka a nemusí rozbíjet jinou rodinu.Nemění na tom nic ani to,že třeba ta jeho rodina nebyla funkční.Ať si každý vyřeší svojí minulost a pak si dělá,co chce!

    1. na komentář reaguje kuzle — #20
    2. na komentář reaguje gaba23 — #23
    3. na komentář reaguje peetrax — #38
    superkarma: 0 14.05.2012, 12:51:52
  15. [16] Saritka [*]

    Tak to teda je něco, na takovou věc musí mit žaludek.Sml31

    superkarma: 0 14.05.2012, 12:42:48
  16. avatar
    [15] catcat [*]

    mrchy mají štěstí. Na nás, hodné holky, pak nezbydeSml30

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 12:40:19
  17. avatar
    [14] HankaPU [*]

    To je opravdu zápletka jako ze seriálu, ani se mi nechce věřit, že taková potvora existuje v reálu. No potěš ...Sml50

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 12:31:35
  18. avatar
    [13] kuzle [*]

    tohle komentovat - snad jedine na kazdeho jednou dojde, na takove jednani clovek musi mit povahu, ja bych to nedokazala drzet si 2 chlapy naraz, jeden mi fakt bohate staci Sml30 jen je mi lito toho nenarozeneho decka, kdyz uvidi jak se k sobe rodice chovaji, obavam se, ze az dospeje bude se i ono chovat jako rodice, protoze mu to bude pripadat normalni Sml80

    na druhou stranu mam podobny pripad u segry: CHODILa s jednim zenatym, ten se bohuzel nemel k tomu aby opustil rodinu a oplodnit ji to se mu taky moc nechtelo, castecne se s nim rozesla, vidali se ac spolu nespali a nasla si jineho zenateho do postele a obcasne vikendy, ten uz tak opatrny nebyl a vysledkem je princezna, ktera se co nevidet narodi ... bohuzel, ani pravy tatinek nechce opustit sve rodne hnizdecko ... na druhou stranu ten prvni zjistil, ze segru strasne miluje a ze ji chce i s prtetem, ktere neni jeho a odesel od rodiny aby byl s ni .... pravy tatinek se pravidelne informuje o svem nastavajicim prirustku, segra pocita, ze v pripade potreby bude financne i fyzicky k dispozici, uz s nim domlouva vyuku tenisu do budoucna, kterou on vede ... a tak se v tom placa a poradne nevi co by, pro ni je nejdulezitejsi, ze bude mit dite a potencialni tatinkove at se staraji Sml80 nechapu to, nedokazala bych to ... se soucasnym byvalym planuji hned pocit dalsi ditko, aby teda meli taky jedno spolecne ... cas ukaze jak to vse dopadne Sml22

    1. na komentář reaguje kobližka — #17
    superkarma: 0 14.05.2012, 12:02:44
  19. avatar
    [12] malvina [*]

    souhlasím   s tou naivitou. Jen nevím,  zda  ta  naivita nesouvísí s nedostatem informací.

    superkarma: 0 14.05.2012, 12:00:23
  20. avatar
    [11] alpina [*]

    kareta — #8 napadlo mne přesně totéž! Sml52

    superkarma: 0 14.05.2012, 10:56:39
  21. avatar
    [10] kobližka [*]

    Kde je velký majetek,tam se lidi ani moc nerozvádějí.Taky mám kousek od sebe známou.Před lety si on našel mĺadou milenku,vlastně u něj dřív pracovala v zavedené firmě.Manželka se z honosného domu "uklidila" do domku ke své tchýni a manžel si tam nastěhoval milenku.A světe div se - ono to funguje! Tchýně si se snachou rozumí,ale i s novou milenkou syna.Manželka cokoliv potřebuje,manžel tam pošle řemeslníky a postará se.Rozumím tomu,proč se spolu nerozvedou - po rozvodu by si manželka už nežila tak bezstarostně.Rozumím,ale nesouhlasím!

    superkarma: 2 14.05.2012, 10:56:21
  22. avatar
    [9] hyenka [*]

    To snad ani v televizi nevymyslíSml23

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:53:24
  23. avatar
    [8] kareta [*]

    konečně pořádná potvoraSml52

    1. na komentář reaguje alpina — #11
    2. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:42:48
  24. avatar
    [7] Hanula [*]

    Sml80to je opravdu Itálie

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:35:39
  25. avatar
    [6] vmarta [*]

    no to mě podrž!..toje špekulantSml30Sml30

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:33:33
  26. avatar
    [5] Jindriska8 [*]

    Podle mě,nemá žádný charekter a chtěla bych jednou slyšet,jak to dopadlo v budoucnu.Sml22

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 1 14.05.2012, 10:21:10
  27. avatar
    [4] hubajda [*]

    pekne vycurana znama mam take jakoby takovou kamaradku jen ze tam rozdil ze je rozvedena a stale zije s manzelem jakoby se nic nestalo planuji a vse delaj spolecne plus jeji milenci ten jeji manzel milenku nemel to ona ma nekdy aj dva nejednou

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:17:04
  28. [3] Danulka K. [*]

    Jedním slovem - FUJ!! Zde je ukázka toho, jak peníze kazí charaktery lidí. Kdyby měli výplaty z ruky do huby, asi by si více vážili jeden druhého,. Vaší známou odsuzuji, ale to je její věc a jejího svědomí.

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:16:29
  29. avatar
    [2] zzuzzka30 [*]

    Přesně tak,dítě nemocný vztah nevyřeší.A příběh té známé by se hodil do nějakého seriálu /další záporná postava v Ordinaci Sml52/ - kdo chce kam......

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:16:05
  30. [1] Jala [*]

    Tak to je příběh jak z filmu.

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #37
    superkarma: 0 14.05.2012, 10:13:23

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme