Bulvár

E-shop není žádná věda: Na Aukro.cz ho vytvoříte jednoduše a efektivně

Patříte mezi ty, kterým se doma povalují na první pohled zbytečné věci, které je vám ale líto vyhodit do popelnice? Nebo se snad řadíte k těm, kteří jako koníček vyrábějí nejrůznější dárkové předměty, případně se aktivně věnují sběratelství, a své věci by chtěli nabízet prostřednictvím jednoduchého e-shopu? Splnění obou tužeb je možné na Aukro.cz, největším online trhu v České republice. Aukro.cz totiž nabízí prostor jak pro občasný prodej, tak pro zřízení rychlého, a přitom plnohodnotného e-shopu.

Aukro je spojováno především s aukčním prodejem jednotlivých věcí, obrovskou část jeho nabídky dnes tvoří zboží nové, nabízené stejně jako v klasických e-shopech. Podobný internetový obchod si přitom na Aukro.cz může založit každý zájemce. Stačí k tomu několik jednoduchých kroků a portál se sám postará o řadu moderních funkcí, propagaci zboží nebo zákaznickou a technickou podporu.

Aukro

„Aukro se neustále přizpůsobuje požadavkům kupujících i prodávajících. Kromě rychlejších registrací jsme například výrazně zpřehlednili celý prodejní proces. Řadu služeb nově nabízíme i těm, kteří si prostřednictvím Aukra zařídí vlastní e-shop nebo kteří se chystají prodat věc, s odhadem jejíž ceny si nevědí rady,” říká marketingová manažerka Aukro.cz Michaela Balarinová.

Přivýdělek díky prodeji nejrůznějšího zboží dnes už zdaleka není jen devízou postarších sběratelů. Populární se stává i u mladých lidí a studentů. Blíží se totiž doba prázdnin a s tím i sezona cestování, dovolených nebo letních festivalů, na které se hodí každá koruna. Aukro nabízí nad rámec samotného vystavení a prodeje zboží i několik možností jeho propagace. Pro vybrané zboží dokonce zdarma (zařazení do newsletteru, PPC reklamy, bannery). Samozřejmostí je kompletní servis pro prodávající i nakupující v rámci zákaznické linky. Aukro se zkrátka umí postarat o to, aby nabídka našla svého zájemce, a to co nejrychleji.

Aukro

„Kromě klasické reklamy nabízíme propagaci zboží přímo v rámci Aukra. Například přednostní výpis nabídky v její kategorii zvyšuje podle statistik úspěšnost prodeje o 275 %. Už jen pouhé zvýraznění nabídky ve výpisu kategorie zvyšuje pravděpodobnost prodeje o 84 %, tučný titulek pak o 76 %. Cena posledního zmíněného typu propagace je přitom pouze 5 Kč,” doplňuje Michaela Balarinová.

Škola prodeje na Aukru navíc nováčkům na serveru srozumitelně vysvětlí, jak nabídku nejlépe popsat, jaké fotografie přiložit nebo jak pracovat s titulky. Na stránce Data & trendy si navíc každý může zjistit, o jaké zboží je aktuálně největší zájem nebo v jaký den a jakou hodinu se na portálu pohybuje nejvíc zájemců. Ačkoli má tak Aukro více než 3 miliony registrovaných uživatelů a proběhne na něm zhruba 30 tisíc transakcí denně, žádný prodávající se nemusí bát, že by jeho zboží „zapadlo“. Web Aukro.cz zaznamená každý den až 600 tisíc návštěv, což z něj dělá jeden z našich nejnavštěvovanějších portálů.

Aukro

Aukro.cz

Aukro.cz vzniklo ve Zlíně v srpnu 2003 jako první obchodní portál v Česku, který podporoval aukce i prodej a nákup za pevné ceny. Dnes patří mezi nejnavštěvovanější komerční stránky v ČR, za rok se na něm prodá přes 12 milionů položek, tedy přes 23 položek každou minutu. Mezi lety 2011 a 2016 bylo Aukro součástí Allegro Group, poté se vrátilo do rukou českých investorů – svého zakladatele Václava Lišky a společností Agora Development a BDO Advisory.

Aukro

   
26.06.2017 - Společnost - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [2] MARIE MATEJKOVA [*]

    Dá se tak snadno nakoupit.

    superkarma: 0 26.06.2017, 13:15:19
  2. [1] bobani [*]

    Aukro je dobré

    superkarma: 0 26.06.2017, 09:05:22

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme