Ta největší dobrodružství často začínají krásným příběhem. Příběh značky Ducray započal v kadeřnickém salonu, v elegantní pařížské čtvrti v době zlatých 20. let. Značka dostala jméno po vizionáři, panu Albertu Ducray. Tento významný muž byl synem lékaře a právě spojení zkušeností v oblasti dermatologie a práce v kadeřnických salonech jej inspirovalo k vytvoření dermokosmetické vlasové péče. Pan Ducray nikdy nenásledoval trendy, ale určoval je.

Albert DucrayV roce 1929 vytvořil svoji první řadu šamponů Dr. Ducray. Šampony se prodávaly v mini baleních, které se do té doby na trhu vůbec neobjevovaly. O dva roky později vytvořil další řadu šamponů, tentokrát v malých skleněných lahvičkách. Tyto šampony obsahovaly přírodní látky a byly vhodné pro všechny typy vlasů. Byla to revoluce, protože něco takového na trhu do té doby vůbec neexistovalo. Oblast péče o vlasy byla naprosto neobjevená.

V 50. letech se pan Ducray rozhodl prodávat léčivé šampony v lékárnách. Tento krok byl opět zlomový, a to proto, že v lékárnách se dříve kosmetika neprodávala. Výsledek byl velmi povzbudivý, což jej vedlo k pokračování ve vývoji přírodních produktů určených nejen pro péči o vlasy, ale také o kůži.

Ducray

V roce 1969, ve věku 68 let, začal přemýšlet o odchodu do důchodu. Začal hledat někoho, kdo by pokračoval v jeho práci. Když se seznámil s mužem jménem Pierre Fabre (vášnivý lékárník a botanik, zakladatel farmaceutické firmy Pierre Fabre), pocítil, že mají spoustu společného. Stejně jako on byl Pierre Fabre vizionář, proto Albert Ducray věděl, že jsou jeho plány v dobrých rukách.

DucrayDucraySny Alberta Ducray se staly skutečností, a v 70. letech Pierre Fabre uvedl značku Ducray do nové dimenze. Prvním krokem byl Šampon Extra Doux. Šampon byl navržen tak, aby chránil vlasy a umožnil značce proniknout k lékařům s nabídkou produktu, který by konečně umožnil zklidnit vlasovou pokožku a obnovit její rovnováhu po poškození způsobeném léčbou. Veřejnost si ho zamilovala. Byl to první šampon pro časté mytí a stal se jedním z nejprodávanějších pro následující generace.

V 80. letech, díky silné podpoře komunity lékařů, se značka Ducray rozhodla čelit výzvě v péči o kůži. Byla vytvořena řada Ictyan, první dermokosmetický produkt předepisovaný lékaři, který přišel s řešením pro celou generaci dospívajících trpících suchou a poškozenou kůží.

Značka Ducray pokračovala ve vývoji medicínského výzkumu. V 90. letech bylo uvedeno na trh dalších 20 produktů. Dermatologové mají nyní několik řešení k různým problematikám u pacientů. Produkty Ducray se nyní prodávají ve více než 60 zemích světa. Ty nejoblíbenější produkty značky Ducray jsou v současné době stále na trhu.

Ducray

Zatím poslední novinkou značky Ducray je inovovaný šampon Anaphase+ vhodný při vypadávání vlasů a nový posilující kondicionér stejného jména. Šampon je nově obohacen o aktivní látku regulující vypadávání vlasů (monolaurin) a hydrolyzované pšeničné proteiny dodávající vlasům objem. Dokonale připraví vlasovou pokožku na aplikaci kúr při vypadávání vlasů (Creastim, Neoptide ŽENY a Neoptide MUŽI), a lze jej samozřejmě používat i samostatně pro revitalizaci a posílení unavených vlasů. Posilující kondicionér Anaphase+ dodává objem a posiluje unavené vlasy, usnadňuje jejich rozčesávání a přitom je nezatěžuje.

Přípravky DUCRAY jsou k dostání exkluzivně v lékárně.

Reklama