Praha včera zažila zcela ojedinělou módní show. Přehlídkové molo v bývalé holešovické sodovkárně (dnes sídlo agentury Ogilvy) ovládly extravagantní pestrobarevné modely šatů kolekce jaro - léto 2012. Přítomné hosty u předváděných modelů překvapila zejména sázka na netradiční materiál: poznámkové bločky Post-it®.

gábina

Módní show moderovala Gábina Partyšová samozřejmě v modelu z bločků Post-it®

Touto neobvyklou formou představila společnost 3M Česko nové barvy samolepicích produktů Post-it®, které uvádí na trh v letošním roce. Na závěr přehlídky bylo pět vybraných modelů vydraženo za celkovou částku 67 000 Kč. Výtěžek z akce podpoří boj proti rakovině prsu.

dikobraz

Jeden z modelů nazvaný trefně „Dikobraz“ Šaty áčkového střihu jsou rozčleněné podélnými švy, do kterých jsou vložené poskládané lístky Post-it® bločků ve formě „šupin dinosaura“. Pod šaty je overal z Lycry.Autorka:  Petra Míková

O strhující podívanou se postaraly hravé kreace z dílny designérek Vyšší odborné školy oděvního návrhářství v Praze 7 pod vedením oděvní designérky Evy Vontorové. Odvážné modely ve svěžích tónech rozkvetlé jarní zahrady předznamenávají barvy, které budou díky Post-it® bločkům letos vládnout českým kancelářím.

Celkem bylo na módní přehlídce k vidění 18 modelů ve výrazných barvách, které reprezentují aktuální produktové řady Post-it® bločků. Modely šatů byly vytvořené tak, aby prezentovaly celou barevnou škálu, s důrazem na nejnovější barvy bločků. Zároveň se autoři modelů snažili ukázat, co vše lze s tímto „materiálem“ dělat. Diváci tak mohli obdivovat i nezvyklé kreace růží, trnů, zvířecí srsti či šupin využívající inspirace z rostlinné i živočišné říše.

Jeden z modelů vytvořilo pacientské sdružení Mammahelp, které sdružuje pacientky s nádorovým onemocněním a je provozovatelem Avon linky proti rakovině prsu. Model Mammahelpu a 4 další modely byly za bouřlivého přihazování vydraženy za celkovou částku 67 000 Kč.

šekPředávání šeku. Jan Kočárek a Alena Pytlíčková

 „Máme radost, že se mezi hosty módní přehlídky našla řada zájemců, kteří se zapojili do dražby modelů a ocenili tak nápaditost a kreativitu studentů při práci s Post-it® bločky. Velmi nás těší, že výtěžek akce půjde na dobrou věc a podpoří aktivity Nadace AVON v boji proti rakovině prsu,“ říká David Vrba, generální ředitel společnosti 3M Česko.

Módní přehlídka volně navazuje na probíhající projekt společnosti 3M Česko s názvem „Art of Office“, jehož cílem je oživit šedivé a nevýrazné české kanceláře a ukázat, že život v kanceláři rozhodně nemusí být nudný a stereotypní.

Zdroj: Ogilvy Public Relations

Reklama