.

Dramatický rok Lucie Bílé v novém dokumentu Terezy Kopáčové

Novinky

Dramatický rok Lucie Bílé v novém dokumentu Terezy Kopáčové

Dnes slaví jedna z nejslavnějších českých zpěvaček, Lucie Bílá, své jednapadesáté narozeniny. Zítra nabídne Česká televize premiéru dokumentárního filmu režisérky Terezy Kopáčové, která uplynulých dvanáct měsíců sledovala Lucii Bílou v jejím profesním i osobním životě, v období, které přineslo nejeden těžký okamžik. My jsme byli na předpremiéře a zeptali se Lucie i Terezy na pár otázek k velmi vyvedenému a neskutečně otevřenému dokumentu.

Dokument Terezy Kopáčové začíná pohledem do zákulisí velkolepého narozeninového koncertu Lucie Bílé v Bratislavě. Slovenské publikum ji za něj oslavuje, v Česku se jí dostane okamžitě nemilosrdné kritiky. I přesto, že je tak ostrými mediálními útoky silně dotčena, profesionálně zvládá další oficiality u příležitosti oslav svého jubilea i uvedení nové desky. Upne se k největšímu pražskému koncertu, kterým se chce obhájit. Ale přijde ještě větší rána, když v den D poprvé pozná noční můru všech zpěváků – neschopnost vystoupit kvůli hlasové indispozici.

Na promítání pro novináře nám Lucie Bílá odpověděla na pár otázek:

f

Lucie, co pro vás bylo na celém natáčení nejtěžší? Bylo to množství lidí ze štábu, nedostatek soukromí, nebo něco jiného?
Měla jsem trochu honičku s tím, abych některé věci vůbec zvládla ustát a ještě k tomu navíc přišla kamera a velký štáb. Při takovém natáčení není jen jedna kamera, ale doma mě přepadlo třeba 7 lidí, a když kolem sebe už tak máte tým 7 lidí, který je s vámi pořád, tak je to dohromady trošku na nervy. Ale stálo to za to! Jsem za to ráda a pak už jsem si na to zvykla a vlastně to ani nevnímala. Terezka Kopáčová byla vůči mně velmi tolerantní a citlivá, takže nám to spolu šlo. Myslím si, že bychom klidně mohly točit Peklo 2. (mrknutí na Terezu, která se tomu směje)

Stalo se vám někdy během celé doby natáčení, že jste jej odmítla? Že jste byla v takovém rozpoložení, že jste točit jednoznačně nechtěla?
Jsem člověk, který se rád dělí o hezké věci, a když se děje něco ošklivého, tak si to ráda vyžírám sama. Pak se k tomu akorát někdy přiznám, když už je zažehnáno. Samozřejmě jsem se snažila štáb k sobě pustit téměř vždycky.

Byly chvilky, které jsem si musela ustát sama, anebo se občas děly věci tak, že než se domluvil štáb a kamery, tak nám nějaká zajímavá chvilka utekla. Což je škoda, protože tam bylo spoustu krásných velkých, silných momentů. Ale i tak, když se na to podívám dnes, kdy jsem to viděla potřetí, ale poprvé načisto se všemi efekty, tak musím říct, že jsem si to užila a už se na to umím podívat i jako divák a nejen jako ten člověk, o kterém to je. Myslím, že ten film má co říct. Hlavně je dobrý proto, ne že je o Lucii Bílé, ale proto, aby si skrze tento dokumentární film lidé uvědomili, jak to my, co máme toto veřejné povolání, nemáme vůbec jednoduchý. Málokdo si uvědomí, co je za tím vším, za kytkami, potleskem a pozlátkem. To pozlátko je jenom malá odměna, ale jinak je to mravenčí práce a je to někdy opravdu PEKLO, přesně tak, jak říká název dokumentu.

Zajímala by mě ještě jedna věc, co vám víc ubližuje a zda vůbec – bulvární články, nebo komentáře pod nimi? Čtete je vůbec?
Já mám pocit, že mi neubližují ani média a ani komentáře, mě ubližuje jedině můj přístup. Když já to nevydržím a podívám se na všechny ty články, a když si pak přečtu i komentáře, tak si vlastně střílím vlastňáka sama. Mediální život nemá nic společného s mým životem.

Můj mediální obrázek je něco, co vůbec nejsem já a nemůžu tomu věřit, protože kdybych uvěřila, tak bych se musela zahrabat deset metrů hluboko do země. Pro mě je důležitý, že mám plný koncerty a že jsou pořád lidé, kteří si mě hledají, a okolo sebe mám ten správný tým lidí. I v dokumentu je vidět, jaký mám letitý kamarádky, které jsou se mnou celý život. Jedna z nich se mnou dokonce jezdila v kočárku. V tom je má jistota – v těch obyčejných krásných lidech, které já miluji a jsou pro mě podstatný, na rozdíl od toho, co o mě napíše nějaký novinář.

Mimochodem, než jsem došla do téhle místnosti, tak mi tři novináři řekli, že se mi moc omlouvají, ale že jdou dokument vstřebat domů, že to pro ně byl velký zážitek a že o mě už nic špatného nenapíšou. Takže je dokument zároveň takový očišťující. Strašně se mi líbila i paní střihačka, která stříhala dokument a nikdy předtím mě neviděla, a když jsme se poprvé setkaly, řekla mi: „Jsme kamarádky, ty to ještě nevíš, ale jsme kamarádky, protože já jsem s tebou strávila 4 měsíce života a mám tě ráda“. Bude hezké, jestli tohle vzbudí v lidech dokument Nebe, Peklo, Lucie, že uvidí, jaká jsem silná baba – pitbull a hlavně, že nemyslím nic špatně.  Dělám chyby, každý dělá chyby, ale jsem tu pro lidi a doufám, že je to z dokumentu znát.

rozhovor

Co k tomu dodala režisérka dokumentu?

Terezo, a co bylo pro vás na natáčení dokumentu nejtěžší? Byl to ten určitý shon, který jejímu životu vládne, nebo něco jiného?
Zrovna její rychlý životní styl a přejíždění, to jsme si natrénovali kdysi, to už umíme, ale spíš bylo těžké dostat se na tu dřeň. Netvrdím, že se nám to úplně povedlo, protože Lucie už je na kameru tak zvyklá, že i když jsem jí zakázala dívat se do kamery, stejně se to tam často objeví. Okolo toho jsme se trochu chytly, protože vůbec nechápala, co po ní chci, protože tohle je její způsob komunikace a já chtěla, aby to bylo spíš autentický. Ona je ovšem takový profesionál a je tak zkušená, že je její sebereprezentace pořád přítomná a já stále doufala, že chytneme i nějaké situace, které jsou pravé, lidé je neznají a pro dokument budou cenné.

Chvilkama se to povedlo, ale pak mi Lucie přiznala u kauzy s Radkem Bangou, (celé vysvětlení se objeví v dokumentu, pozn. redakce) že byla úplně v háji, a naprosto rozklepaná a všechno to špatně snášela, což na kameru nedala znát a reagovala velice racionálně. Nelíbilo se jí, že do ní moc šiju, ale já jsem jí říkala, proč to všechno, co prožívala, neukázala, ale ona mi na to řekla, a to má vlastně pravdu, že kdyby to všechno pustila ven, že by se neudržela a sesypala se, což si před dvojákem koncertů nemohla dovolit. Osobně si myslím, že kdyby lidé viděli to, co to s ní ve skutečnosti dělá, tak by to bylo ještě cennější. To, co s ní dělají všechny ty kauzy a zrovna u kauzy „Banga“ bylo evidentní, že v tom byla naprosto nevinně. Ona zjevně odpovídala na úplně jinou otázku a novináři to zneužili. Oni si vlastně myslí, že píšou o nějaké virtuální věci, a že když to téma zkreslí, že se nic neděje. Nedochází jim, že se dotýkají hlubokých emocí toho určitého člověka

Jak dlouho probíhá příprava na takový dokument, tedy pokud je nějaká vůbec potřeba?
Příprava nebyla vůbec žádná, protože  i když znám Lucii i showbyznys, tak jsme vůbec nevěděly, co se bude dít, jak budou určité akce probíhat a jak bude celý ten rok vypadat. Takže jsme šli opravdu z „mosta do prosta“, holt jsme museli chytat toho, u čeho jsme byly, a samozřejmě nám hodně zajímavých momentů uteklo. To by s ní musela být kamera stále. Z některých situací, které jsme prošvihli, jsem byla až zoufalá, ale zrovna u těch mi Lucie řekla, že je ráda, že jsme je nenatočili. Jen proto mě trápilo, že člověk nemohl mít všechno připravené a na tak dlouhý dokument chyběla základní stavba, protože to jednoduše nešlo naplánovat a vymyslet předem. Doufali jsme, že dny, které jsme vybrali na natáčení, budou dostatečným materiálem pro dokument. Kamery a štáb je totiž nutné objednat dopředu a tak není možné zareagovat rychle až ve chvíli, kdy se něco děje. Tohle mě trochu stresovalo, že člověk některé vzácné momenty mohl prošvihnout.

lucie

„Představovala jsem si, že to bude rok plný oslav, ale byl plný obrovských a těžkých zkoušek,“ říká Lucie Bílá. Štáb režisérky Terezy Kopáčové s ní strávil 12 měsíců, ve kterých musela zvládnout smrt maminky, tři vlastní „smrti“ mediální, největší koncert i největší průšvih své kariéry. Čím větší vzlety, tím hlubší propady. I neustálý boj se samotou, ke které se sama odsoudila. Ve filmu sama říká: „K lásce jsem si čuchla, ale opravdu jen na pět minut. Nejde to.“

„S Lucií mám dlouhý dokumentární vztah, který začal před více než dvaceti lety GENem. Dokonce jsem s kamerou byla na jedné z jejích svatebních cest. Teď už jsem dokument vážně točit nechtěla, mluvily jsme spíš o hraném filmu, protože jsem přesvědčená o jejích hereckých schopnostech. Ale nakonec se nám to nějak vymklo,“ vysvětluje vznik dokumentu režisérka Tereza Kopáčová a dodává:  „Když jsme byli s dokumentem Nebe, peklo, Lucie už ve střižně, Lucie mi psala, že bychom měli dotočit tečku, nebo raději rovnou začít druhý díl, protože lásku, co v ní tak doufala, nebo spíš už vůbec nedoufala - obojí v dokumentu našla! Byla tak šťastná. Já ale myslím, že to už vážně raději natočíme jako hraný film.“

Dokument Nebe, peklo, Lucie uvede ČT1 v sobotu 8. dubna od 21.10 hod.

dd

Osobní hodnocení dokumentu:

Na novinářskou projekci jsem vzala svoji maminku, která má, stejně jako já, Lucii ráda. Dokument je opravdu velice otevřený a Lucie se tam ukáže často naprosto „nahá“ a odkryje mnoho ze svého života, co jste možná ještě neslyšely a ani nikde nečetly. Jsou věci, o kterých promluvila a vy možná na konci zjistíte, že je vám ještě sympatičtější, anebo dokonce odhodíte despekt s kterým jste se na ní dodnes dívaly. Dokázat to, co zvládla v téhle republice ona, to se ještě nikomu nepovedlo a říká se, že nenávist si lidé musí zasloužit a ono nejlépe funguje, když jste úspěšní a lidé vám závidí. Jen možná není co, když se odkryje i ta stinná stránka. Dokument vám určitě doporučuji zhlédnout.

   
07.04.2017 - Redakční novinky - autor: Kristina Vodičková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [47] peetrax [*]

    v.poho — #44 vím, jak to myslíš.

    Motty — #45 možná jsme byly na stejných koncertech nebo hodně podobných. Taky se nepřevlékala. Ale je to hodně let zpátky, tak sedm, osm či devět. Dnes má možná pocit, že musí dělat víc show. Sml80 Včetně toho oblečení, což je zbytečné.

    superkarma: 0 13.04.2017, 21:12:14
  2. avatar
    [46] v.poho [*]

    Motty — #45

    To je dobře, že každý máme jiné zážitky.Sml16

    Já byla na tomhle a věř mi, že ti hosté zabrali 50% času a koncert trval standardní dobu.

    http://www.czppraha.cz/item.php?name=402-cernobile-turne-lucie-bile

    Mezi hosty Lucie Bílé na Černobílém turné 2014 zůstávají světlomalíř a „iluzionista“ Alex Dowis, famózní bubeník Mika Ronos /Michal Bečka/ a i multižánrová slovenská taneční skupina The Pastels. Všichni tito hosté vzešli z úspěšné televizní soutěže Česko-Slovensko má talent, jejíž porotkyní zpěvačka v minulých ročnících byla.

    superkarma: 0 13.04.2017, 21:04:56
  3. avatar
    [45] Motty [*]

    v.poho — #44 Byla jsem na jejích dvou koncertech, Lucka jela jednu skladbu za druhou a opravdu mezi písničkami žádní žongleři nevystupovali. Jeden koncert byl její normální, druhý spíš komorní s Maláskem a oba pro mě byli krásným zážitkem. Její emoce u toho byly skutečný a jak říkala v dokumentu, že na koncertě někdy lidi brečí, tak mně se to stalo. A husinu jsem měla při obou.

    1. na komentář reaguje v.poho — #46
    2. na komentář reaguje peetrax — #47
    superkarma: 0 13.04.2017, 20:23:07
  4. avatar
    [44] v.poho [*]

    peetrax — #43Hele, já na koncerty chodím hodně, vím, kolik stojí a taky vím, jak vypadají, když je dělá někdo jinej, i když netvrdí, jak má rád všechny lidičky.

    Notabene, spousta zpěváků dělá charitu a ani se to téměř neví.

    Upřímně, ty prachy bych za její koncert sama nedala. Ale budiž, poslouchám jinou muziku. Ovšem můj chlap, který koncerty moc nemusí, ale ji chtěl vidět a slyšet, z toho byl hotový taky, pořád se mě ptal, jestli je tohle na koncertech normální - to převlíkání šatů a vlastně žádné písničky.... No není. Ti senioři přišli na ni, ne na ty kraviny okolo. Takže příměr se salámem fakt nesedí. Bylo to, jak když jdeš do papírnictví, chceš tužku a dostaneš šroubovák.

    A aby nedošlo k omylu, já ji v ničem neosuzuju, nevadí mi, každej máme takovej život, jakej si ho uděláme. Ona, ty i já.Sml24

    Jenom bych prostě už na její koncert nikdy nešla.

    A můj chlap, kterému se vždycky líbila, taky ne.

    1. na komentář reaguje Motty — #45
    2. na komentář reaguje peetrax — #47
    superkarma: 0 13.04.2017, 20:03:13
  5. avatar
    [43] peetrax [*]

    v.poho — #42 ale za to, že senioři seděli vzadu, nemůže Lucie Bílá. Sml14 Sml6 Prostě nabídka a poptávka, nekoupíš ty, koupí někdo jinej, to je jako jít do papírnictví a stěžovat si, že tam nemají salám.

    1. na komentář reaguje v.poho — #44
    superkarma: 0 13.04.2017, 19:13:12
  6. avatar
    [42] v.poho [*]

    Lucii Bílou v podstatě neposlouchám, její soukromí je mi jedno a i když si myslím, že hlas má, mně u ní paradoxně v hudbě chybí srdíčko.Sml24

    Na různé koncerty chodím hodně, na jejím jsem byla jednou, protože jsme lístky dostali. Bylo to obr turné ve sportovní hale. Měla jsem z něj jen 1 nezapomenutelný zážitek:

    Plný stadion dědečků a babiček, kteří ji znají z televize a ušňořili si peníze na nekřesťanské vstupné (nebo jim vstupenky koupily děti). Vesměs seděli vzadu na nejlevnějších místech (ta byla cca kolem 600,-), kde absolutně nemohli vidět prťavou Bílou v dáli. Neviděla jsem ji ani já, a to mám oči jako ostříž. Mně těch chudáků lidí bylo prostě líto. Co jako z toho měli?

    To ani nemluvím o tom, že každou druhou písničku bylo převlékání do šatů a přestávka s nějakými žongléři apod. Takže kolik toho vlastně zazpívala?

    Pro ty staré lidi chození na koncerty nebyl evidentně běžné, nevěděli, jak to na nich chodí, takže namísto přídavku slušně chvilku zatleskali, zvedli se a vybelhali se domů.

    No a to jsou ti, kteří zaplatili další dobročinnost.

    1. na komentář reaguje peetrax — #43
    superkarma: 0 13.04.2017, 18:07:14
  7. avatar
    [41] peetrax [*]

    Eva_CZ — #40 mne taky. Cetla jsem ruzne recenze, ze si hlida image, ze ukazala, jen co chtela... ale to je v poradku, udelala bych to stejne. I tak me jeste v mnohem stejne prekvapila (hospoda atd.).

    superkarma: 0 09.04.2017, 21:01:21
  8. avatar
    [40] Eva_CZ [*]

    peetrax — #39Sml16Sml22 Bylo mi ji nesmirne lito.

    1. na komentář reaguje peetrax — #41
    superkarma: 0 09.04.2017, 20:25:52
  9. avatar
    [39] peetrax [*]

    Eva_CZ — #38 taky jsem se dívala. Neměnila bych s ní ani na deset minut. Líbily se mi hlavně její kamarádky/známé. Sml67

    1. na komentář reaguje Eva_CZ — #40
    superkarma: 0 09.04.2017, 18:08:29
  10. avatar
    [38] Eva_CZ [*]

    Tak jsem to vcera videla. Zaver : asi Lucku nebudu aktivne vyhledavat, nepujdu na jeji koncert, nekoupim si jeji CD, protoze posloucham uplne jinou muziku. Ale smekam pred ni. Sml67 Hluboce.

    1. na komentář reaguje peetrax — #39
    superkarma: 0 09.04.2017, 06:59:57
  11. [37] Radi1 [*]

    Ráda se podívám večer na dokument.

    superkarma: 1 08.04.2017, 18:09:50
  12. avatar
    [36] ivule60 [*]

    už se těším..Sml59

    superkarma: 1 08.04.2017, 13:37:09
  13. avatar
    [35] man-mimo [*]

    Motty — #16 Sml14 " původní písničky" a "Soukup" se dá jen těžko napsat v jedné větě Sml80 Sml24

    superkarma: 0 08.04.2017, 09:59:01
  14. avatar
    [34] Eva_CZ [*]

    morgan — #30 a CO je ti do jejiho soukromi? Jste kamosky? Sml28

    superkarma: 0 08.04.2017, 07:08:24
  15. [33] slávenka [*]

    Lucce přeji k narozeninám vše nejlepší, hodně zdraví, štěstí, lásky, ať jí to pořád tak dobře zpívá.Sml16Dnes slaví narozeniny i moje dcera.

    superkarma: 0 07.04.2017, 23:42:34
  16. avatar
    [32] AmeA [*]

    Je zpěvavá, aktivní maminka Sml79

    superkarma: 0 07.04.2017, 23:34:06

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [31] peetrax [*]

    morgan — #30 no, to máme každej nějaký, jen ona je víc na očích. Sml80 Co když někde jsou i jiný padesátiletý baby (nebo kolik jí je), co střídají taky mladší partnery... jen se o nich neví. Sml30

    superkarma: 0 07.04.2017, 23:17:06
  2. avatar
    [30] morgan [*]

    peetrax — #28jasně že ne, jen jsem ráda, že nejsem v názorech na její soukromí sama Sml58

    1. na komentář reaguje peetrax — #31
    2. na komentář reaguje Eva_CZ — #34
    superkarma: 0 07.04.2017, 22:14:04
  3. avatar
    [29] peetrax [*]

    Eva_CZ — #14 byla jsem před lety na dvou jejích koncertech, vždycky po roce. Bylo to tady na Moravě na vesnici, v takovém kulturáku, a úplně si nemyslím, že by tam celou dobu něco hrála, přetvařovala se, povyšovala nebo vnucovala... Byla normální, tvářila se normálně, mluvila normálně, leskly se jí oči, prostě člověk z masa a kostí. Stejně jako na živo třeba paní Kubišová, kterou jsem měla taky tu čest později vidět. Ale koho to zajímá, bylo by in si na L. Bílou asi spíš pomyslně plivnout, jak to sleduju. Sml57

    superkarma: 0 07.04.2017, 22:08:58
  4. avatar
    [28] peetrax [*]

    morgan — #27 neber to osobně, ale tvoje pocity by ani celý národ nezajímaly. Stejně jako třeba ty moje. Naštěstí má televize ovladač a sledování pořadu o Lucii Bílé není povinné. Sml80

    1. na komentář reaguje morgan — #30
    superkarma: 0 07.04.2017, 22:05:28
  5. avatar
    [27] morgan [*]

    Lucii mám v povědomí od jejích hudebních začátků - je jen o pár let starší než já. Písničky beru, podbízení o životních karambolech už ne. Není jediná, koho potkaly životní (partnerské) neúspěchy. Moji rodiče už nežijí a rozhodně nepotřebuji o svých pocitech informovat celý národ. Sml68

    1. na komentář reaguje peetrax — #28
    superkarma: 0 07.04.2017, 21:55:10
  6. [26] MARIE MATEJKOVA [*]

    Eva_CZ — #23 máme spoustu pravdy. Lidem asi vadí ,že kolem sebe rozdává jen pohodu, jak jsem níže psala je to výjimečný člověk . Rozchod s dvojicí Osvaldová-Soukup nebyl natrvalo. Již na poslední desku opět psali. Přeji jí k narozeninám všem nejlepší a ať má letošní lepší než ten minulý. Hodně úspechů i v novém muzikálu.

    superkarma: 0 07.04.2017, 19:51:40
  7. avatar
    [25] peetrax [*]

    gerda — #12 za to, rekla bych, ale ona nemuze. Co vim, tak ma koncerty, v Karline hraje Carmen... Sml80 Ja nektere zpevaky taky nevyhledavam, ale to neznamena, ze v mezicase, kdy o nich nic nevim nebo je neslysim, nejsou aktivni a neco netvori nebo nezpivaji.

    superkarma: 0 07.04.2017, 18:41:41
  8. avatar
    [24] peetrax [*]

    datura — #9 a ty bys vydrzela od mlada do stari s jednim chlapem, ktery je porad stredem pozornosti a na vysluni, popularni, propira ho bulvar ze vsech stran, pul republiky ho pomlouva, aniz by ho znalo... Urcite jo, ze?! Sml3

    superkarma: 0 07.04.2017, 18:39:01
  9. avatar
    [23] Eva_CZ [*]

    Ach jo. Cesi proste nesnesou nekoho, kdo je hodnej, milej - a nedejboze uspesnej. Co hnusnyho jsem si pocetla o Olze Sipkove - a tu znam osobne a dovoluji si rict, ze jsme byly kamaradky. Pratelstvi prerusilo moje odstehovani, ale Olgu zase vyhledam a moc se na ni tesim. Cistej uzasnej clovek. Lucku osobne neznam, ale nevim, proc by mela byt falesna. Tohle nepochopim. Tady se lidi k sobe navzajem chovaji hnusne, odporne. Ja se chovam hnusne jen ke komousum a jejich priznivcum a k IDIOTUM ( v pripade z-in idiotkam ). Blbost me dovede fest nasrat. A ze ji tady je... Sml3

    Motty, jo! A Soukup-Osvaldova psali uzasne - ale kdysi jsem cetla, ze se s Lucii nejak nepohodli, neodhodli, co ja vim. Je to skoda. Sml22

    1. na komentář reaguje MARIE MATEJKOVA — #26
    superkarma: 1 07.04.2017, 18:30:33
  10. [22] libuno [*]

    Lucii neposlouchám, nicméně hlas má jedinečný. O tom, jaký je jako člověk, též nemohu říci. Neznám ji osobně. Co se týče jejího osobního života, nemá to asi lehké. Nese to vše popularita.

    Co mi ale vadí, je její vyjadřování ve zdrobnělinách. To je ale na posouzení odborníka, proč je užívá.

    superkarma: 0 07.04.2017, 17:24:19
  11. avatar
    [21] Motty [*]

    babinka — #20 A vy ji tak dobře znáte, že tohle víte? Tohle přece můžete říct leda tak o někom z rodiny nebo z okruhu přátel, ale ne o člověku, kterého vám servírují média.

    superkarma: 1 07.04.2017, 16:46:03
  12. [20] babinka [*]

    amphora — #7 datura — #9 Naprosto souhlasím...nevěřím jí ani nos mezi očima, umí se krásně přetvařovat a to nesnáším...Sml68

    1. na komentář reaguje Motty — #21
    superkarma: 0 07.04.2017, 15:25:12
  13. avatar
    [19] Motty [*]

    MARIE MATEJKOVA — #17 Naprosto souhlasím. Viděla jsem ji naživo několikrát, v muzikálech i na kocertech, jednou jsem se s ní setkala. Je strašně milá, bez hvězdných manýrů, skromná a pomáhá na spoustě míst tak, že se o tom ani neví, protože ona k tomu publicitu nepotřebuje.

    superkarma: 0 07.04.2017, 13:55:52
  14. [17] MARIE MATEJKOVA [*]

    Lucka je svým způsobem výjimečný člověk,v dobrém slova smyslu. Kdo měl možnost se s ní setkat, je jakoby naplněn pozitivní energií. Že s ní muži nevydrží,určitě to je její silnou osobností. Málo mužů dlouhodobě vydrží být dlouhodobě ve stínu. A že jsou mladší? Ona je tak temperamentní,že by to věkově blízký muž nezvládal. Je to jedinečná zpěvačka,kdo ji viděl v muzikálech,či na koncertě musí se před ní sklonit. Že jí moc nehrají v rádiích,ona moc neovlivní. Zkrátka zde platí,není člověk ten,aby se zavdecil.lidem všem Sml79Sml59

    1. na komentář reaguje Motty — #19
    superkarma: 0 07.04.2017, 13:48:43
  15. avatar
    [16] Motty [*]

    Eva_CZ — #14 Sml67Sml67 Taky ji mám ráda, ona je upřímná a mluví tak, jak jí zobák narostl. Nemá potřebu říkat něco jen proto, aby se zalíbila, takže to, co říká a jak to říká, potom myslí doopravdy.

    Původních písniček má hodně a to hlavně od dvojky Soukup/Osvaldová, ty mám od ní nejradši. Poslechni si třeba tuhle písničku a vydrž až do konce, protože ten je na ní nejkrásnější.

    1. na komentář reaguje man-mimo — #35
    superkarma: 0 07.04.2017, 13:32:47
  16. avatar
    [15] Eva_CZ [*]

    * nezpiva

    superkarma: 0 07.04.2017, 12:35:17
  17. avatar
    [14] Eva_CZ [*]

    Ja ji nikde nesleduji, do Ameriky nepronikla, ale naprosto verim, ze je to hodna zenska a jestli nekde rekne, ze ma ty svy lidicky rada, mysli to vazne. S kym zije, chodi, spi ci nespi, je mi uplne jedno. Ona partnera nepotrebuje jako vypomoc na stari. Sml23 Tu si muze zajistit jinak. I kdyz nezpova, co ja posloucham, mam ji svym zpusobem rada. Prala bych ji taky nejakou tu PUVODNI pisen.Sml7

    1. na komentář reaguje Motty — #16
    2. na komentář reaguje peetrax — #29
    superkarma: 2 07.04.2017, 12:34:40
  18. avatar
    [13] Ivanka [*]

    gerda — #12 nj, ale za to ona nemůže že? viz. článek

    superkarma: 2 07.04.2017, 11:54:00
  19. avatar
    [12] gerda [*]

    peetrax — #10To máš sice recht, ale častěji o ní vidím zprávy v tomto duchu, než bych ji slyšela zpívat.Sml80

    1. na komentář reaguje Ivanka — #13
    2. na komentář reaguje peetrax — #25
    superkarma: 0 07.04.2017, 11:32:07
  20. avatar
    [11] enka1 [*]

    peetrax — #10 Sml30

    superkarma: 0 07.04.2017, 11:26:11
  21. avatar
    [10] peetrax [*]

    gerda — #8 mne treba vubec nevadi, koho si vybira, protoze s nima zije ona a ne ja. Sml30 Do vyberu partneru nekecam ani kamaradkam, natoz Lucii Bile.

    1. na komentář reaguje enka1 — #11
    2. na komentář reaguje gerda — #12
    superkarma: 3 07.04.2017, 11:07:11
  22. avatar
    [9] datura [*]

    amphora — #7taky ji nemusím, to úžasné srdíčko ji nevěřím, proč s ní nikdo nevydrží ?? Každého chlapa si udržuje drahými dary, silně mi to připomíná jeden dnešní článek, jen je naopak.Sml80

    1. na komentář reaguje babinka — #20
    2. na komentář reaguje peetrax — #24
    superkarma: 1 07.04.2017, 11:04:46
  23. avatar
    [8] gerda [*]

    peetrax — #6Tak jako si některá vybírá jenom alkoholiky nebo darebáky, ona si vybírá nerovné partnery. Její bojSml80 Jinak už mi taky trochu vadí její všeobjímající póza.

    1. na komentář reaguje peetrax — #10
    superkarma: 3 07.04.2017, 10:39:48
  24. avatar
    [7] amphora [*]

    Sml15 tak tuhle " přeslazenou, lidičkovou" Matku Terezu opravdu nemusím !!! Můj názor,který se tady nemusí líbit, ale taky ho nikomu nevnucuji.Sml38

    1. na komentář reaguje datura — #9
    2. na komentář reaguje babinka — #20
    superkarma: 1 07.04.2017, 10:04:08
  25. avatar
    [6] peetrax [*]

    gerda — #4 oporou na stari by ji nakonec nemusel byt ani jeji vrstevik, to je tezky...

    1. na komentář reaguje gerda — #8
    superkarma: 2 07.04.2017, 10:01:18
  26. [5] verar [*]

    těším se na tento dokument,mám ráda Lucii a přeji ji hodně zdraví,aby měla kolem sebe jen dobré lidi

    superkarma: 0 07.04.2017, 09:50:28
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    Paní Bílá má pravdu v tom, že si za své životní kotrmelce může sama. Je upřímná a otevřená, já nemám právo její život posuzovat. Prostě by leda mohla trochu zvolnit, už kvůli nemoci. Kolouška jí přeju, ale ten bohužel taky nevydrží a oporou na stáří nebude...sama si připravuje zklamání a musí být silná osobnost, když to překousne.

    Jinak - klasika, na otázky se neptáme, ty pokládáme. Další chyby nekomentuju.

    1. na komentář reaguje peetrax — #6
    superkarma: 0 07.04.2017, 08:37:43
  28. [3] salamandr [*]

    budu sledovat :-)

    superkarma: 0 07.04.2017, 08:11:20
  29. avatar
    [2] Myškomedvídek [*]

    Lucku mám ráda přeji jí konečně životní štěstíSml16

    superkarma: 0 07.04.2017, 07:58:37
  30. [1] funnka [*]

    budu se dívatSml67

    superkarma: 0 07.04.2017, 07:54:06

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme