Pokud chcete být ve svém těle opět spokojená, najít ztracené sebevědomí a zatočit s nadváhou jednou provždy, není nic jednoduššího než se odhodlat a začít. Změňte své stravovací návyky a nechte se motivovat ubývajícími centimetry na vašich problémových partiích. Zhubněte s účinnou proteinovou dietou KetoDiet.

Jídelníček téměř bez sacharidů a kilogramy letí

Hubnutí s proteinovou dietou je hračka. Nehladovíte, cítíte se plná energie a výsledky jsou patrné již po pár dnech. Proto vás budou dílčí úspěchy hnát dál kupředu. Jak je to možné? Od prvního dne dietního plánu upravíte s pomocí našich zkušených výživových poradkyň nebo podle vzorových jídelníčků své stravování tak, že v něm snížíte množství sacharidů na minimum, tj. pod 50 gramů denně, a naopak zvýšíte množství bílkovin a tuků. To způsobí, že vaše tělo začne místo sacharidů využívat jako zdroj energie tuky, pro které sahá do vlastních zásob – spaluje tak vaše tukové polštáře, zatímco aktivní svalová hmota vám zůstává. Není to skvělé?

Díky proteinové dietě se naučíte jíst 5x denně po 2-3 hodinách a současně dodržovat pitný režim. Čeká vás pravidelný pestrý jídelníček, který zajistí všechny potřebné živiny. Dodá vám spoustu bílkovin, vitamínů i minerálních látek. Bude se skládat z proteinových nápojů v mnoha různých příchutích a ze sladkých i slaných proteinových jídel, například z omelet, pudinků, kaší, palačinek, polévek a v horkém počasí jistě oceníte svěží proteinové smoothie. K proteinovým jídlům, která jsou navíc raz dva hotová, přidáte každý den velkou porci zeleniny a zdravé tuky (ořechy, semínka, oleje). Postupně začnete přidávat i běžná na bílkoviny bohatá jídla. Tím se postupně vrátíte k racionálnímu zdravému jídelníčku a předejdete obávanému jojo efektu.

Pohybu se nevyhýbejte, jojo efektu ano

Jakmile si na nový proteinový jídelníček zvyknete, pocítíte příval čerstvé energie. Tu využijte i k pravidelnému pohybu, díky kterému zhubnete ještě rychleji. Pokud se nepovažujete za zrovna sportovního nadšence, zařaďte alespoň hodinové svižné procházky. I ty se mohou postupem času proměnit v lehký poklus. Nebo si najděte úplně jinou aktivitu, třeba poklidnější jógu nebo tréninky latinsko-amerických tanců. Důležité je, aby vás bavila a vy jste se hýbala pravidelně, a to nejlépe 3x týdně.

A jak je to s hrozbou jojo efektu? „Pokud ke svému tělu přistupujete zodpovědně a s rozumem, nemusíte se bát, že se vám shozené kilogramy po ukončení diety vrátí. Proteinovou dietu byste měla využít jako odrazový můstek. Pomůže vám se poměrně rychle zbavit nadbytečných kilogramů a začnete se cítit lépe. Nezapomeňte, jak jste se cítila s nadváhou, protože tento pocit vás ujistí v tom, že už ji nechcete zpět. S koncem diety tedy cesta nekončí. Je potřeba si uvědomit, co vás k nadváze dovedlo a chybám z minulosti se nyní vyhnout. Pokud se k předešlému způsobu stravování znovu vrátíte, je logické, že hmotnost může jít zase zpátky nahoru“, říká hlavní výživová poradkyně KetoDiet Martina Dvořáková.

Reklama