Bulvár

Dovedete si představit Högera, jak doporučuje tablety proti průjmu?


Dobré ráno, všechny vás srdečně zdravím :-) 

Nikdy dřív jsem se o reklamu moc nezajímala a reklama mi to oplácela - dávala mi pokoj. Co jsem potřebovala, to jsem měla i bez reklamy a reference o výrobku jsem byla schopná si sehnat sama. Televizní i jinou reklamu pokládám za hodně velkou opovážlivost a vlezlost, je jí všude nadbytek. Já vím, jsem stará škola, ale pořád si pamatuju větu našeho ekonoma ze školy, že "nejlepší reklamou je kvalitní výrobek sám". To se mi natolik vrylo do paměti, že je mi teď každá velká chvála spíš pobídkou k ostražitosti.

Kolik už bylo napálených lidí, kteří sedli na lep vychvalovaným (a předraženým) výrobkům z letáčků? Kolik lidí si koupilo drahé hrnce a deky, které vůbec nepotřebovali? Mazaní obchodníčci manipulují s lidskou důvěrou a stále nacházejí nové obětní beránky. Když si představíte, kolik let se povleče soudní řízení v případě, že podvodnou firmu zažalujete, donutí vás to peníze oželet a příště si dávat větší pozor. Nikdo vás přece nenutil kupovat, že? Jen vás tak trošku namasírovali ;-).

Co se týká účasti známých tváří v reklamách, tak na to se mi nedostává slov. Každý přece potřebuje peníze, to uznávám. Ale nemyslím, že třeba taková Jiřina Bohdalová jich má tak málo, že na nás musí několikrát denně skřehotat u reklamy Mountfieldu. Že pak nevěřím jejím dalším radám v jiných pořadech, se mi nemůže divit.  Když vidím Pavla Zedníčka (hypermangan)spiklenecky mrkat a radit mi "nakupuj chytře", myslím si něco o hlubokém pádu kdysi snad dobrého herce - vždyť jinde, než v reklamě, ho není vidět, snad jen v pamětnických filmech. Každý, kdo se v reklamě mihne, se u mě stane prodejným šaškem, který svou dřívější dobrou hereckou pověst prodal a rozmělnil. Dovedete si představit Karla Högra, jak doporučuje tablety proti průjmu?

Vážím si každého, kdo vábení mamonu odolal a dokázal si zachovat noblesu. Reklamy v televizi přepínám a vidět nepotřebuju, v nejhorším stáhnu zvuk a počkám, až to přejde. Stránky v novinách, ve kterých vidím reklamu, okamžitě přeskakuju a myslím si, jaká je škoda, že tam místo takových zbytečností není něco pěkného na čtení..... no - a abyste si o mně nemyslili, že jsem bůhvíjaký exot, tak na druhou stranu docela čekám na leták Plusu, Globusu a Kauflandu, protože tam jsem párkrát našla i věci, které se mi hodily. Takovou reklamu beru - na nic si nehraje, nevnucuje se a pokud bych o ni nestála, stačí vylepit upozornění na schránku. Na televizní reklamě se mi příčí její agresivita, vnucování, podceňování IQ diváka - i když jsou mi docela známy fígle, podle kterých se reklama, zdánlivě hloupá a nevinná, vyrábí a znám i principy jejího působení. Bohužel, na TV si zákaz vysílání reklam vylepit nemůžu a program, který reklamy blokuje, zatím nemáme :-).

Gerda



To je slovo do pranice pro mladé programátory! Program na rušení televizních reklam! A Karla Högera si opravdu představit neumím - aspoň ohledně průjmu, pokud vím, natočil reklamu pro Baťu, ale to je přece jen trochu jiného.

TELESHOPPING
Kupujete zaručeně "super" výrobky z teleshoppingu?
Jaké s nimi máte vy nebo vaše okolí zkušenosti?
Myslíte, že je toto nakupování výhodné?
Lezou vám reklamy a letáčky na nervy a proč?
Věříte Zedníčkovi a Švandové?
Nebo Jiřině Bohdalové?
Znáte Evu a Vaška?
Nebo Horsta a Gábi?
pište na: redakce@zena-in.cz
   Dobré ráno z Prahy - co se v dnešním dni událo a  co se dozvíte na Ženě-in?

Nejzajímavější příspěvek bude po zásluze odměněn a výhru přiveze až domů Zedníček (možná)

   
07.03.2006 - Společnost - autor: Míra Šindrbalová

Komentáře:

  1. avatar
    [6] Markýza [*]

    asi jsem trefená, ale pana Högera si docela klidně dovedu představit i v reklamě na projímadlo, i v reklamě na toaletní papír.

    MMCH - gerdo -- slova pana profesora jsou možná zlatým písmem vtesána do tvojí(vaší) paměti, ael jsou docela přežité -- jak jinak by se člověk o kvalitním a dobríém výrobku dověděl, když ne z reklamy - ústním podáním - trochu archaické, ne?

    superkarma: 0 07.03.2006, 15:55:16
  2. avatar
    [5] Blues [*]

    To je těžké, největší umělecký zážitek je z divadla, ale z platu divadelního herce se žít nedá. Super kvalitních filmů je také pomálu, takže zbývají televizní seriály a reklama. Kolikrát mám pocit, že v seriálu se herci "zaprodávají" mnohem víc, než v povedené reklamě.
    Mimochodem - jaký je rozdíl mezi reklamou pro Baťu a jinou firmu? Dneska je předválečný Baťa pojem a pomalu božstvo, ale ve své době to bylo synonymum pro laciné a ve srovnání s ručně vyráběnými i nepříliš kvalitní boty. O kvalitě dnešních výrobků zn. baťa raději nemluvit. Jen už holt nejsou laciné..

    superkarma: 0 07.03.2006, 10:39:53
  3. [4] Kikoska [*]

    Herci nejsou nic jinýho než prodejný tváře. Jediný jejich příjem je z toho, co jim zaplatí za jejich "umění". Ať už to předvádí v divadle, kině nebo reklamě. Jejich výskyt v reklamách mě nevadí, pokud má reklama nějakou úroveň. Pokud je to taková trapárna jako teleshopping, tak si říkám, jestli jim to stojí za to... Ale asi stojí, jinak by to nedělali...

    superkarma: 0 07.03.2006, 10:37:30
  4. avatar
    [2] gerda [*]

    slonbidlo: no jo, to je všecko pěkné, ale jak mám vychutnat představení s hercem, kterého vidím Xkrát denně propagovat polívku v sáčku? - to bohužel přebije všecko a není cesty zpátky.

    superkarma: 0 07.03.2006, 10:17:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme