Dove si vzal na paškál reklamu, která může negativně působit na ženské sebevědomí a rozhodl se dát českým ženám do rukou nástroj, se kterým se této reklamě mohou postavit. Symbolicky tak právě na Mezinárodní den žen spouští facebookovou aplikaci, která může změnit všechnu negativní reklamu na pozitivní vzkazy, které potěší nejen je, ale i další ženy. 

Dove

DoveDove AdMakeover je aplikace, která dovolí ženám postavit se takové reklamě, která snižuje jejich sebevědomí a zvyšuje jejich nejistotu. K oslavě Mezinárodního dne žen Dove oznamuje, že české ženy mohou bojovat proti reklamě o špíčcích, celulitidě a malých prsou a místo nich je vyměnit za krásné vzkazy. Díky velkému úspěchu této akce v Anglii, Austrálii a Brazílii se Dove rozhodl vyzkoušet to i u nás. Jedná se o globální akci, která má za úkol oslavovat úspěchy žen a také je inspirovat.

Od 8. 3. 2013 naleznete facebookovou aplikaci zde: www.facebook.com/dove. Tato aplikace může zasáhnout až tisíce žen a rozšířit pozitivní a milou reklamu po celé republice.

Rok 2013 je pro Dove ve znamení sebevědomí a vnímání vlastní krásy.

Dove

Reklama