Styl

Dove se vrací k bílé

Značka Dove, která jako první před více než 50 lety celosvětově představila mýdlo ph-neutrální, se vrací ke své původní bílé barvě. Ta symbolizuje tolik důležitou hydrataci. Nyní zahajuje osvětovou kampaň týkající se významu pitné vody a její souvislost s dosažením duševní a fyzické rovnováhy každého z nás.

Naše tělo obsahuje asi 70 % vody. Nebudeme-li přijímat dostatek tekutin, dovealespoň 2-3 litry denně, náš organismus bude vykazovat známky dehydratace. Ta způsobuje únavu, nevolnost a bolesti hlavy. Adekvátní příjem tekutin ale tělo musí doplňovat i hydratací pokožky. „Stejně jako tělo, může dehydrataci vykazovat i naše kůže. Nejčastějšími známkami jsou: prohlubování drobných vrásek a rychlejší stárnutí pokožky. Kůže přestává být pevná a postupně mírně povoluje a není již tak flexibilní. Pokožka naše tělo chrání a je neustále vystavována nepříznivým vlivům prostředí. Její odolnost můžeme posílit použitím výrobků, které obsahují hydratační složky,“ říká dermatoložka MUDr. Monika Arenbergerová.

Zrovna tak jako naše oči ukazují naši duševní harmonii, kůže je odrazem našeho tělesného zdraví. Sušší kůže stárne rychleji, to poznáme jen pouhým pohledem do zrcadla. Voda je pro její život zásadní. Hydratovanou, mladě vypadající pleť vnímají lidé jako vitální a zdravou, stejně jako jejího nositele.

Součástí kampaně je také důraz na vnitřní krásu a duševní i fyzickou rovnováhu. Dove chápe, že krásná hydratovaná pokožka a zdravé tělo vychází z nitra každého z nás, ze spokojenosti sama se sebou.

Značka chce podpořit všechny ženy v tom, aby lépe pochopily důležitost duševní rovnováhy a snažily se dosáhnout malých věcí, kterými může být věnování času sama sobě a rozmazlování se. Bude-li žena spokojená sama se sebou, bude šířit pozitivní atmosféru i do svého okolí.

Dove se od ledna 2010 vrací také k původním bílým obalům, které symbolizují důležitost hydratace pokožky. Změna balení se týká všech sprchových gelů s výjimkou řady produktů Pro.age. Paralelně se změnou vzhledu výrobků Dove také zavádí zcela nový produkt v řadě Go fresh: sprchový gel s verbenou a granátovým jablkem.

   
02.02.2010 - Krása - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [3] Ondu [*]

    ano , všechno je o reklamě a tržbách, ale když jsem Dove vyzkoušela byla jsem nadšená - jemná , přijemná vůně, prostě koupání s Dove si užívám :-)

    superkarma: 0 10.02.2010, 09:43:15
  2. [2] sludka [*]

    Dove je jemná kosmetika, mám ji ráda.Sml16

    superkarma: 0 05.02.2010, 08:27:12
  3. avatar
    [1] wich [*]

    Těmi kecy o vnitřní kráse si akorát Dove dělá dobrou reputaci u "nemodelek", protože se cítí lépe, když vidí v reklamě tlustou modelku Sml80 Ve skutečnosti se jen zvýší tržby a vnitřní krása je společnosti vyrábějící Dově někde u lesa Sml57

    superkarma: 0 02.02.2010, 09:00:07

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme