Styl

Doba topů bez rukávů se blíží. Posilte své paže podle těchto cviků

fff

Teploty pomalu stoupají a my už se brzy dočkáme doby, kdy budeme nosit krátké rukávy, nátělníky nebo topy bez rukávů. Pokud jsou vaše paže po zimě poněkud povadlé, posilte je s námi v pohodlí domova. Stačí pár minut denně, a paže budou zase v kondici! Ve fotogalerii najdete celkem 8 cviků, které určitě zvládnete!

Často se setkávám se s tím, že zvláště ženy řeší, jak zmenšit objemnější paže. K tomu bohužel nevede jednoduchá cesta, paže jsou součástí celého těla stejně jako nohy nebo břicho, které taky nezformujeme bez „zasažení“ dalších částí těla. Dnes se ale společně zaměříme na cviky, které můžete bez problémů provádět z pohodlí svého domova, a navíc nebudete potřebovat žádnou speciální výbavu, postačí vám jen dvě PET lahve.“ vysvětluje naše dnešní cvičitelka, Mgr. Tereza Semerádová z pražského pohybového Studia Fascinace. „Aby bylo posilování efektní, doporučuji jej provádět minimálně 3x týdně po dobu minimálně 30 minut,“ dodává Tereza.

Ve fotogalerii naleznete cviky s podrobnými popiskami

/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze1.jpg
Ve srovnaném stoji, dáme paži za hlavu s naplněnou petlahví, Můžete začínat s 0,5lpetlahví, která bude lehčí a cvičení jednodušší a postupně přidávat velikost lahve a obsah vody. Jednu paži s vodou dejte za hlavu, loket směřuje do stropu.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze2.jpg
Paži postupně napínejte vzhůru a udržujte loket ve stejné pozici. Je zde důležitá pozice těla, ve které nesmí dojít k prohnutí. Cvičení opakujeme pro obě paže. Pokud cvik provádíme správně, posilujeme tím triceps.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze3.jpg
V nakročeném stoji paži s petlahví dáme mírně pokrčenou vpřed a postupně s výdechem paži zapažujeme za loktem.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze4.jpg
Udržujeme stále stejný úhel v lokti a kontrolujeme náš trup, abychom se neprohýbali. Pokud cvik provádíme správně, posilujeme tím často přehlíženou zadní hlavu deltového svalu.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze5.jpg
Zde protahujeme zadní část deltového svalu. Nejprve si dáme jednu paži pokrčenou před hrudník a druhou paži se chytneme za loket. V základní pozici s výdechem lehce zatlačíme loktem do dlaně
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze6.jpg
Po té malinko protáhneme tlakem dlaní do lokte. Snažíme se udržet rameno stažené od ucha a lopatku staženou směrem dolů k zemi a mírně k páteři. Neprotahujeme ruku moc, maximální pozice v protažení nesmí překročit naši středovou osu těla.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze7.jpg
V pozice na všech čtyřech procvičujeme triceps a částečně zadní hlavu deltového svalu. Opět si naplníme petlahev dle potřeby a zvolené obtížnosti. Paži pokrčíme, loket a nadloktí srovnáme do výšky těla
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze8.jpg
Poté pouze napínáme paži v lokti, tak aby se celá paže i petlahev dostala do výše našeho trupu.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze9.jpg
Při tomto cviku necháme paži po celou dobu napnutou.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze10.jpg
Z výchozí pozice otevíráme paži stranou do výše trupu. Je zde důležité správné a přesné provedení pohybu. Snažíme se o maximální zpevnění celého těla, aby nedocházelo k posunutí trupu.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze11.jpg
Tento cvik je opravdu hitem. Je důležité cvičit precizně a kontrolovat se (vnitřně) a nešvindlovat. Z pozice na všech čtyřech, se přesuneme na předloktí. Tam kde jsme měli dlaně, si položíme lokty. Dlaně přetočíme vzhůru a všechny prsty položíme na zem. Lokty i dlaně jsou na šíři ramen. Váhu přesuneme dopředu, tak aby se nám dostaly oči přibližně nad dlaně. V této pozici již jen stačí oba lokty najednou o centimetr zvednout od země a pomalu položit zpět. Je opět důležité kontrolovat si váhu nad dlaněmi, necouvat při zvedání loktů vzad. Hlídáme si záda, abychom se neprohýbaly ani v bedrech ani mezi lopatkami. Zadní strana krku je protažená. Po tomto cviku intenzivně ucítíte horní končetiny, předloktí, nadloktí, ramena a mezilopatkové svaly.Opakujeme přibližně 12x a postupně přidáváme opakování.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze12.jpg
Klik na všech čtyřech. Možná Vám přijde tento klik jednoduchý, a pro začátečníky, je však mnohem obtížnější než se na první pohled zdá. Při tomto kliku musíme udržet lopatky stále stažené směrem k zadečku, a ramena odtahovat od krku.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze13.jpg
Lokty pomalu krčíme a přitahujeme je ke stehnům. Důležité je zde se neprohýbat, ani v bederní páteři ani mezi lopatkami. A poslední věc, kterou je v tomto cviku důležité dodržet je váha vpředu, tak abychom měli oči nad dlaněmi.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze14.jpg
V boku na lehu děláme jednoruční klik. Zde se položíme na bok, spodní nohu pokrčíme a horní natáhneme do dáli. O spodní ruku si opřeme hlavu a dlaň horní ruky položíme před spodní rameno.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_paze15.jpg
S výdechem se vzepřeme o dlaň, kterou máme na zemi, vytahujeme se za horní napnutou nohou do dálky a napneme loket. Po té pomalu pokládáme tělo zpátky na zem.
 

Čtěte také:

   
25.03.2015 - Sportem ke kráse - autor: Veronika Pavlíková

Komentáře:

  1. avatar
    [7] Suchanda [*]

    kobližka — #3 A ještě jsi zapomněla na dvacetileté vychrtliny co si patlají krém proti celulitidě! Bych potřebovala balení v barelech a stejně pochybují, že za 3 týdny bych našla viditelnou změnuSml31

    superkarma: 0 27.03.2015, 13:48:30
  2. avatar
    [6] Léthé [*]

    Tulinka — #5já je začala řešit až letos v šedesáti, ale je to hlavně tím, že jsem výrazně zhublaSml15. Dělám posilovací cviky cíleně na tento problém již snad rok, ale nepomáhá toSml80 Ono nejsou ani tak povislé, jako takové fujtajblovéSml30Sml30

    superkarma: 0 25.03.2015, 10:50:04
  3. avatar
    [5] Tulinka [*]

    Zatim své paže ve čtyřiceti řešit nemusím Sml54

    1. na komentář reaguje Léthé — #6
    superkarma: 0 25.03.2015, 10:31:50
  4. avatar
    [4] Léthé [*]

    kobližka — #3 přesně takSml22.

    Stále si říkám, proč do těch reklam na různé ty zázračné krémy nedají nějakou starou škatuliSml30 a pak třeba tu samou babu po účinku toho krému, který musíme mít, aby si vás všimli..

    superkarma: 0 25.03.2015, 10:01:11
  5. avatar
    [3] kobližka [*]

    Léthé — #2 To je prostě jako se všemi reklamami - mladá holčina si patlá krém proti vráskám a má skvělou pleť,hubeňour pije nějaké dietní kokteily,ač to nepotřebuje a mladík s perfektním chrupem používá zubní pastu pro citlivé zuby... Sml80

    1. na komentář reaguje Léthé — #4
    2. na komentář reaguje Suchanda — #7
    superkarma: 0 25.03.2015, 09:50:06
  6. avatar
    [2] Léthé [*]

    Tak ve věku co je slečna která nám tu cviky předvádí jsem nějaké povislé paže vůbec nemusela řešit. A dnes ? I kdybych se pos*ala a zvedala cokoliv...což i dělám...již s tím nic udělám. Zemská gravitace udělala svojeSml68. Jediné co by mi pomohlo, přibrat 20 kilo.Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #3
    superkarma: 2 25.03.2015, 08:03:05
  7. [1] manislava [*]

    Sml67Sml59

    superkarma: 0 25.03.2015, 07:18:21

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme