fff

Teploty pomalu stoupají a my už se brzy dočkáme doby, kdy budeme nosit krátké rukávy, nátělníky nebo topy bez rukávů. Pokud jsou vaše paže po zimě poněkud povadlé, posilte je s námi v pohodlí domova. Stačí pár minut denně, a paže budou zase v kondici! Ve fotogalerii najdete celkem 8 cviků, které určitě zvládnete!

Často se setkávám se s tím, že zvláště ženy řeší, jak zmenšit objemnější paže. K tomu bohužel nevede jednoduchá cesta, paže jsou součástí celého těla stejně jako nohy nebo břicho, které taky nezformujeme bez „zasažení“ dalších částí těla. Dnes se ale společně zaměříme na cviky, které můžete bez problémů provádět z pohodlí svého domova, a navíc nebudete potřebovat žádnou speciální výbavu, postačí vám jen dvě PET lahve.“ vysvětluje naše dnešní cvičitelka, Mgr. Tereza Semerádová z pražského pohybového Studia Fascinace. „Aby bylo posilování efektní, doporučuji jej provádět minimálně 3x týdně po dobu minimálně 30 minut,“ dodává Tereza.

Ve fotogalerii naleznete cviky s podrobnými popiskami

Čtěte také:

Reklama