Bulvár

Dnešní anketa: Jste spokojená se stavem naší demokracie?

Včera se na mnoha místech naší republiky konaly vzpomínkové akce. Prahou procházel průvod s rakví, ve které se pohřbívaly demokratické ideály. A mě zajímá, jak jste se stavm naší demokracie spokojené vy, milé čtenářky...

Hlasujte v dnešní anketě ku včerejšímu dni...

Dnešní anketa: Jste spokojená s naší demokracií?

Možnost%
Ano.10,9
Ne.89,1

Včera se v Praze pohřbívala demokracie. Lidé měli možnost napsat věci, se kterými jsou nespokojeni a návrhy, jak je změnit. To je vcelku zajímavá idea. Napište do diskuze pod touto novinkou jednu věc, která vám na dnešní demokracii u nás vadí a svůj návrh řešení.

(Foto)téma dne 18. listopadu 2011: 17. Listopad

  • Posílejte mi své fotky ze včerejšího svátečního dne!

Doufám, že jste si volno náležitě užily, milé čtenářky, a něco pěkného vyfotily. Zajímá mě, jak jste volný den trávily. Posílejte mi proto fotky a doplňte je krátkými příběhy. Vezmu i příběhy bez fotek, ale s fotkou máte větší šanci, že je uveřejním, když bude příspěvkový přetlak. A pokud chcete, zavzpomínejte i na 17. listopad 1989, ale zde opravdu jen s fotkou! Docela mě zajímá, jestli na tento den máte nějakou fotovzpomínku.

Za svůj příspěvek můžete získat Knihu o kávě od Petry Veselé a krásný kávový set dvou hrníčků ZESPRESSO CAFÉ. Abyste si mohly lépe vychutnávat volné dny plné pohody.

Příspěvky očekávám 18. 11. 2011 do 15.00 hodin na následující e-mailové adrese...

hrnekkniha

   
18.11.2011 - Blog redakce - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [38] Jarkkka [*]

    Jaká demokracie? Ať dopadnou volby jakkoli, stejně se pak vládne na základě nějakých koaličních či opozičních smluv a kamarádíčkování.

    superkarma: 0 05.03.2013, 20:09:26
  2. [37] mlha99 [*]

    rozhodně nejsem

    superkarma: 0 24.07.2012, 14:35:38
  3. avatar
    [36] átéčko [*]

    http://dedaivan.blogspot.com/2011/11/pred-lety-dvaadvaceti-o-strachu.html?spref=fb

    superkarma: 0 22.11.2011, 07:14:47
  4. avatar
    [35] Alka1 [*]

    Marbulka — #32 Tvrzení, co dokola opakuješ, používaly některé politické strany před volbami. A když už jsme u té demagogie, ještě jsi zapomněla zmínit Řecko. Sml33  

    V mém (a určitě nejen v mém) případě zatím natahuje ruku jen stát. Vzhledem k tomu, jak sám "hospodaří", tak s čím dál větší drzostí! Sml31

    Je to pomalu jako v pohádce: "Uhlíři, už máš zaplacené daně?" A nejlépe na rok dopředu...Sml24

    superkarma: 1 21.11.2011, 15:53:32
  5. avatar
    [34] denkas [*]

    Marbulka — #32 To máš pravdu ,ale já si myslím ,že většina lidí nesedí a nenatahuje ruku. Ale myslet si ,že naše děti,vnoučata,...nebudou mít dluh! jako kdo ho zaplatí?! Já sem byla vždy spíš optimista ,ale teď ,teď už nevěřim ,že bez zázraku se naše země z tohodle vyhrabe!

    superkarma: 0 21.11.2011, 13:53:16
  6. avatar
    [33] átéčko [*]

    dadma — #30 Když je někdo hajzl a karde, tak krade to, nač dosáhne. Cikáni na víka od kanálů, kabely, dopravní značky, okapové roury z mědi, peněženky, moboly

    Politici peníze ve větších částkách. Ale není to okrádání je to tunelování, odklánění...

    superkarma: 0 21.11.2011, 11:28:22
  7. avatar
    [32] Marbulka [*]

    Alka1 — #31 jo, ale to že když budeme teď sedět na prdeli, natahovat ruku a pořád si stěžovat, tak to nám zaručeně blahobyt přinese Sml22Sml16

    1. na komentář reaguje denkas — #34
    2. na komentář reaguje Alka1 — #35
    superkarma: 2 21.11.2011, 06:36:15
  8. avatar
    [31] Alka1 [*]

    Marbulka — #28 Nechtěla jsem se do vaší roztomilé diskuse plést, ale teď jsi mě fakt pobavila. Připomíná to heslo: Jak budeme dnes pracovat - tak budeme zítra žít. To neplatilo už za socialismu a teď teprve ne...Sml52

    1. na komentář reaguje Marbulka — #32
    superkarma: 3 20.11.2011, 21:41:51

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] dadma [*]

    cicinka — #25 Souhlasím s tebou o cikánech se píše mnoho nechvalných článků, vtipů a e-mailů. které nás upozorňují co je to za pakáž.Já pocházím ze severu a s cikánama jsem chodila již do školy před 50-ti lety a tehdy jsme neměli  problém.Táta musel povinně do práce a děti do školy.Takže toto etnikum znám dost dobře,Je pravda,že 80% jich pracovat moc nechce, jsou hluční,dělají bordel a asi i kradou,ale o tom zbytku, právě o těch slušných se toho moc nepíše.Mě zatím žádný neublížil,ale přesto v sobě nosím kus rasismu,který si nechci přiznat.

    Ale dovolte mě napsat, že za posledních 20 let tu největší BORDEL a ZLODĚJNY provádí Češi za ,které bychom se měli stydět před celým světem.Denně se dozvídáme co se zase rozkradlo kauza stíhá kauzu a na svědomí to má většinou tento stát,potažmo jeho vysocí úředníci, poslanci ,senátoři, zastupitelé našich měst.Dozvídáme se o zkorumpované justici, policii a lidech ve vedoucích funkcích.Chce snad někdo říct ,že na těchto postech máme cikány?Denně se dozvídáme jak na nic nejsou peníze a co se zase bude zdražovat.Obyčejný slušný občan, když chce vidět horor ,stačí když si pustí  televizní zprávy.

    1. na komentář reaguje átéčko — #33
    superkarma: 3 20.11.2011, 19:20:15
  2. avatar
    [29] Marbulka [*]

    *vyspělých

    superkarma: 0 20.11.2011, 17:30:30
  3. avatar
    [28] Marbulka [*]

    hary — #27 asi tě zklamu, ale já se o svojí budoucnost fakt nebojím Sml23Sml16

    .

    hele a to fakt nejsme boháči, vlastníme hooodně starou ojetou felicii a vlastní byt ani dům taky nemáme Sml23

    .

    například můj manžel oproti mně nemá vzdělání žádné, bo z učňáku z osobních důvodů odešel...ale je neskutečně pracovitej a ještě NIKDY se mu nestalo že by nepracoval. Teda pardon, jednou asi na 5 měsíců, jinak i bez vzdělání vždy práci našel a dělal - a není kopáč Sml23

    .

    prostě lidi se musí ohánět a snažit Sml80

    .

    a hary jestli chceš ty vyhlídky, tak já věřím, že díky tomu že tu nevládnou komouši nebo socani nebudou děti našich dětí a ani jejich děti víc a víc zadlužený. Budou prostě makat, snažit se jako v ostatních vyspělích státech a né že budou jen natahovat ruku, brečet a pak ejhle, jejda....stát totálně zbankrotoval Sml58

    1. na komentář reaguje Alka1 — #31
    superkarma: 2 20.11.2011, 17:28:19
  4. avatar
    [27] hary [*]

    peetrax — #26 Ono jak kde...dělat na 3 směny a ještě někam dojíždět studovat, když tě firma vycucne do mrtě,že se přes neděli dáváš dohromady...Sml80Sml67  Marbulka — #24

    Marbulka — #24 Však nejsem sice věštec,ale on tě ten optimismus,jak je dnes krásně těm,hlavně těm,kteří pracují, přejde brzo.A že někdo šíří pesimismus, no co, tak jej povzbuď nějakými zářnými vyhlídkami,a nenadávej mu,že chce brát...třeba dával po léta on... nejsem sám, kdo vidí,že je špatně a bude hůř-....líp už totiž bylo...to jsou ty prozatím tisíce naštvaných na Staromáku a Václaváku také blbí? Zatím jsou jich tisíce, ale spějeme k tomu,že bude zase Václavák narvaný, jako 26.11.1989Sml67

    1. na komentář reaguje Marbulka — #28
    superkarma: 3 20.11.2011, 15:30:45
  5. avatar
    [26] peetrax [*]

    cicinka — #25 jenom k tomu vzdělávání - já si rozšiřuju kvalifikaci, ale jezdím kvůli tomu do sousedního kraje /placené studium, samozřejmě/, 100 km daleko. To se tady asi ještě budeme muset naučit, že nám všechno nedají až pod nos. Ale tím neříkám, že to tak musí dělat každej, jen že možnosti vždycky nějaký jsou, i když je to docela nepohodlný.

    1. na komentář reaguje hary — #27
    superkarma: 0 20.11.2011, 11:12:44
  6. avatar
    [25] cicinka [*]

    Marbulka — #24 Ale vůbec nejsem nakažená. Jen koukám kolem sebe víš? Ale rozebírat to nebudu. Neřeš mě, já nikomu neubližuju a nic po nikom nechci. Vím moc dobře, že si vše musím vydobýt sama. Řeš ty, kteří tady na nás slušných a pracujících parazitujou. Těm jdi radit co mají dělat. Já taky chtěla studovat na mateřské. Ovšem tady v tom kraji jsem měla smůlu. Neotvírali obor kam bych já se svým předchozím vzděláním mohla.

    A napíšu ti příklad jak je ta společnost hnusná. Mojí kolegyně manžel je Rom. Slušný Rom, který pracuje, jsou spolu už 18 let a jsou spokojení. Tak tenhle manžel pracuje, když ho někdo zaměstná. Vloni ho propustila firma co snižovala stavy lidí. Od té doby hledá. Co už navštívil míst a stále nic. On pracovat chce. a když už na tom jsou dost bledě, zašel se zeptat zda by neměl nárok na nějaký malý příspěvek, aby aspoň utáhli bydlení. Úřednice se chovala tak, že se jí řekl, že dělá jakoby dávala ze svého. A ona mu na to řekla, že to jde z jejích daní. Přijde ti to slušné? Určitě si takhle dovolila, že je Rom. Ale on jí kupodivu odpověděl správně. Když ještě měl práci, takona byla placená z jeho daní.

    Víš, tohle kolem nás mi vadí. Já o dovolenou u moře nestojím. nepotřebuju třípatrovej barák a skříně narvaný hadrama. Chci a nejen já, žít tak, abysme se nemuseli bát zítřka. Pročpak asi můj manžel má deprese a bere preparáty na ně? A to můj názor absolutně nesdílí. Spíš by si notoval s tebou a Čejkou a podobnými. Tak proč mi tady heká, že se bojí budoucnosti? Divný ne?

    1. na komentář reaguje peetrax — #26
    2. na komentář reaguje dadma — #30
    superkarma: 3 20.11.2011, 09:11:02
  7. avatar
    [24] Marbulka [*]

    cicinka — #18 taky nejsem černá a nechodím si pro dávky Sml80

    a pro tvůj obraz, mám malé dítě, pracuju, když dcera byla ještě mimino, tak jsem začala dálkově studovat (za vlastní peníze), studium jsem dokončovala už i při práci.

    .

    já netvrdím, že musíš podnikat, ale ty jsi od haryho asi silně nakažená jeho negativismem a potřebou si pořád stěžovat Sml80

    1. na komentář reaguje cicinka — #25
    2. na komentář reaguje hary — #27
    superkarma: 0 20.11.2011, 08:57:47
  8. avatar
    [23] denkas [*]

    átéčko — #21 No musím psát rychle a krátce,když píšu dýl ,tak se mě to vždy odhlásí!

    superkarma: 0 19.11.2011, 23:24:00
  9. [22] dadma [*]

    peetrax — #9 Je to tak někdo ty šmejdy zvolit musel.Já to nebyla,volila jsem jinou stranu.I když jsem nikdy v žádné straně nebyla a ani nebudu,přesto když vidím jak se mezi sebou paktujou a to není jen o vládní trojkoalici, ale hlavně na městech je to ODS + ČSSD a příští volby je to obráceně.U nás ve městě vyhrálo úplně jiné sdružení, ale tyhle dvě strany se dali dohromady a je to to samé jak to bylo před volbami.Hrajou si dál na svém písečku.To samé se stalo vlastně i v Praze.Nechtějí mezi sebe nikoho pustit.

    superkarma: 0 19.11.2011, 22:50:45
  10. avatar
    [21] átéčko [*]

    denkas — #17 Nezlob se, ale i když jsem si to přečetla třikrát, nerozumím tomu, cos napsala.Sml80

    1. na komentář reaguje denkas — #23
    superkarma: 0 19.11.2011, 22:39:43
  11. [20] dadma [*]

    Lukáš Čejka — #8

    superkarma: 0 19.11.2011, 22:32:39
  12. avatar
    [19] denkas [*]

    Sml59 cicinka — #18 Sml59Sml59

    superkarma: 0 19.11.2011, 20:02:57
  13. avatar
    [18] cicinka [*]

    Marbulka — #16 Myslím, že lidí co tu mají podobný názor je víc. Ale ty máš čuch zrovna na dva, kteří ti asi leží v žaludku, co? A myslím, že nepíšem, že bychom to vše vrátili. Spíš si tu brbláme, že i teď  to stojí za hovno.

    A jen tak pro obraz. Já nejsem tmavá a nechodím si na úřad pro dávky. Já chodím do práce. Chodím do práce na tři směny, 5 nočních v kuse za sebou a někdy i šest. Chodím do práce i přes to, že mám dítě, které by potřebovalo mou pomoc a péči. Jenže mám smůlu, dítě se musí obejít beze mne a i se svým handicapem se naučit žít v téhle džungli. Takže mi řekni kde podle tebe sedím a čekám co mi kdo dá pod čumák. Že nepodnikám? Víš co lidí tady kolem mně zavřelo svá podnikání a teď mě prosí, abych se ve fabrice zeptala a nebo přimluvila? Tak kde sedím a čekám s nataženou rukou? Hovno.......denně děkuju osudu, že jsem se do té fabriky dostala. Víš o mně hovno. Jako já o tobě.

    A jak tu píše denkas....taky tu máme jednoho Supermaxi komouše, kterej je jednatel firmy, která má německé akcionáře a pomalu půl města je na ní závislého. Komouš a takovej podnikavec, co? A svým komoušstvím se rozhodně netají. Tak kdepak jsou ty jeho zásady komunistický? Takže nás tady nenapadej, podívej se kolem sebe co jsou zač ti podnikavci...Já s nima teda rozhodně nesympatizuju.

    1. na komentář reaguje denkas — #19
    2. na komentář reaguje Marbulka — #24
    superkarma: 3 19.11.2011, 19:11:03
  14. avatar
    [17] denkas [*]

    Tady někde někdo napsal,že ty ,co nechtějí uznat ,že tenkrát nebylo vše jen černé,takže to byli estébáci ,ksč ,či policajti.Ale to se dá napsat i obráceně! že ty co bezmezně vychvalujou tuto dobu,byly v ksč! Viděla sem to u nás! ředitel,náměstci,komunisti jako prase a teď?! majitelé fabriky ,vysmátý a jasně ,že spokojený! nebo velký zvíře na kraji a teď! velký podnikatel a hrozně věřící a ještě i "von"

    1. na komentář reaguje átéčko — #21
    superkarma: 0 19.11.2011, 15:14:59
  15. avatar
    [16] Marbulka [*]

    peetrax — #14 ano, taky je mi z takových projevů nevolno. Hlavně z příspěvků haryho a cicinky na vedlejší diskuzy.

    Nejraději by dostali vše pod čumák a jen seděli a brali Sml43

    1. na komentář reaguje cicinka — #18
    superkarma: 0 19.11.2011, 13:16:45
  16. avatar
    [15] átéčko [*]

    peetrax — #14 Mně je z toho nasraně!!Sml31

    superkarma: 0 19.11.2011, 11:20:08
  17. avatar
    [14] peetrax [*]

    átéčko — #13 mně je z toho taky smutno, když to tu poslední dny čtu. Vím, že má každej svůj názor, přesto... Sml68 Ono je to asi tím, že jsou kolem mě lidi, kteří mají na situaci před r. 1989 podobný názor jako já a tady najednou vidím koncentrovanou selektivní paměť a na to holt jaksi nemám žaludek. A když někdo napíše něco ve smyslu - k čemu je mi svoboda projevu, když neseženu práci a nemám peníze na to, abych jela do zahraničí... to fakt ne. Radši nic, nebo bych byla fakt sprostá. Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #15
    2. na komentář reaguje Marbulka — #16
    superkarma: 0 19.11.2011, 00:49:48
  18. avatar
    [13] átéčko [*]

    ladouch — #4 To, že sis mohl brblat jen u piva, nebo v práci, to neznamená, že byla demokracie. Nebyla!! Byla to totalita a jestli někomu bylo dříve lépe, musel to být komunista, nebo estébák, voják , nebo příslušník VB. Normální běžný člověk se dobře neměl a jak tady někdo remcá o dojíždění do práce, tak já jsem za "totáče" dojížděla denně do práce přes 30km!Spojení autobus +vlak.

    Já opravdu nechápu, jak lidé mohli zapomenout. Mně v té době bylo tak těžko, když jsem nemohla říct, co chci. Když jsem se zaptala příslušníka LM (lidových milicí), jestli má tu pušku na mě, okamžitě mě sebral policajt v civilu a sebral mi občanský průkaz.

    panebože, jak někdo může jen srovnávat tu dobu s dnešní.

    Já vím hajzlové jsou a byli, jsou podvodníci a práci nám už nemá stát povinně přidělit. My ale máme vlastní mozky!

    1. na komentář reaguje peetrax — #14
    superkarma: 0 18.11.2011, 22:11:12
  19. avatar
    [12] Altamora [*]

    Přiznejme si to - nikdo nechce zpátky totalitu. Ani ti, kteří po ní nostalgicky vzdychají. To ale neznamená, že nemůžeme nadávat na ty, které jsme si zvolili. Musíme přece sledovat, koho jsme zvolili, abychom se příště mohli lépe rozhodovat. Nestačí jen sledovat sliby před volbami a nekoukat na to, jak je po volbách plní. Buďme rádi, že máme nejen svobodu projevu, ale i svobodu po projevu. Ještě bychom se měli naučit argumentovat, ne okřikovat lidi za jiný názor. I když se nám jejich názor nelíbí a považujeme ho za nepodložený.

    superkarma: 2 18.11.2011, 20:24:38
  20. avatar
    [11] Eva_CZ [*]

    step1 — #1 muzer mi uz konecne nekdo vysvetlit, kdo je ,,obycejny clovek", kdo jsou ,,obycejni lide"? Ti, kteri sli svobodne ke svobodnym volbam?

    superkarma: 1 18.11.2011, 19:32:51
  21. avatar
    [10] HANÝŠKA [*]

    step1 — #1 S tím plně souhlasím.

    superkarma: 0 18.11.2011, 15:15:18
  22. avatar
    [9] peetrax [*]

    dadma — #5 svoboda projevu je ti k ničemu? Bez ní bys nepsala ani svůj příspěvek na ženu-in! Nechápu, jak si někdo může myslet, že politici odstoupí jen tak - nástrojem pro "výměnu" politiků jsou přece volby. A složení sněmovny a senátu odpovídá politickým preferencím občanů. Tak asi někdo ty politiky zvolit musel... Ale proč se rozčiluju, tohle se prostě vysvětlit nedá.

    1. na komentář reaguje dadma — #22
    superkarma: 1 18.11.2011, 14:42:28
  23. avatar
    [8] Lukáš Čejka [*]

    Ja jsem spokojenej Sml80

    dadma — #5 rozloucit se s iluzemi? na tom prece neni nic spatneho, rozloucit se s iluzemi je pozitivni vec Sml54

    1. na komentář reaguje dadma — #20
    superkarma: 0 18.11.2011, 14:30:28
  24. avatar
    [7] Bugy [*]

    Nejsem spokojená se stavem společnosti, ale rozhodně bych nechtěla žít pře rokem 1989!!!

    superkarma: 2 18.11.2011, 14:17:06
  25. avatar
    [6] carmi [*]

    Na anketní otázku jsem napsala, že nejsem spokojená  s naší demoracií. Ale odmítám v této souvislosti srovnávat minulost před rokem 89 a současnost. Tehdy totiž tady žádná demokracie nebyla, byla totalita. Nemůžu pochopit, jak mohou některé přispěvatelky tvrdit  (hlavně ve vedlejší diskuzi), že se tehdy měly lépe! Proboha a když nic jiného, to jim nevadilo, že se tady zavírají lidé jen proto, že mají jiný názor, než se líbí komančům, nebo že třeba poslouchají jinou hudbu?

    Ale spokojená s dnešní demokracií nejsem. Příliš mnoho lidí ji jen využívají ke svému prospěchu, ke svému zbohatnutí. Ještě stále zde není dobrým zvykem, že když na politika vyplave něco nemorálního (i když třeba i netrestného), tak že by si sbalil svá fidlátka a odešelo. Naši hlídače demokracie prostě ještě fungují špatně. Asi je to tím,že naše demokracie je ještě mladá.

    superkarma: 2 18.11.2011, 14:12:53
  26. [5] dadma [*]

    átéčko — #2 Jenže všechna tahle práva jsou mě k ničemu když lidi nemají to hlavní a to je práce a když ji mají ,tak zaměstnavatel má vždy pravdu a nikde nemáte dovolání,pracujte za minimální mzdu a nebo můžete jít.Včera na Václavském náměstí byla demonstrace zatím klidná demonstrace pojatá jako poslední rozloučení se ztracenými iluzemi.Z rozhovorů a diskuzí na internetu poslední dobou se stále více ozývá nespokojenost občanů.Myslím, že politici by měli začít již naslouchat onomu hlasu naštvaného lidu.Jsou to právě oni ,kdo tuto nespokojenost živí.Zpotvořenými zákony, planým plkáním ve sněmovně,aférami v nichž létají miliony a miliardy,předraženými zakázkami,které jsou pak nekvalitně provedeny a nebo vůbec ne.Hádají se mezi  sebou kvůli "pindíkům" ale aby se již nejméně před půl rokem sešli a zajistili připojení se k žalobě ohledně Mostecké uhelné,to ne, nyní svalují vinu jeden na druhého.Raději zatíží svoje občany zvýšením DPH, snížením platů,oškubáním maminek na mateřské a invalidních občanů a opětovným zvyšováním energií.Takže 17 listopad beru jako den studenstva ,ale ne jako nějakou výhru.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #8
    2. na komentář reaguje peetrax — #9
    superkarma: 2 18.11.2011, 13:57:35
  27. avatar
    [4] ladouch [*]

    Tomuhle co tady je teď já neříkám demokracie, to dříve si člověk mohl otevřít hubu v práci, ale teď jí musí držet, jinak má padáka a jinou práci nesežene, zvláště když je už v letech. A co mě je platný, že můžu cestovat po celém světě, když na to nemám a nakupovat všechno možné, když na to taky nemám.

    1. na komentář reaguje átéčko — #13
    superkarma: 4 18.11.2011, 13:57:20
  28. [3] EvaH [*]

    jelikož jsem zažila stav před  i po revoluci, můžu

    porovnávat.  V době předrevoluční se mi určitě nelíbilo, že nemůžu

    nikam vyjet kromě socialistických států, nebyla jsem spokojená s tím, že

    téměř všechno zboží bylo nedostatkové, že bych mohla podnikat mě ani ve snu

    nenapadalo. Všichni jsme naráželi na socialistická hesla, která nedávala smysl,

    naší republikou se léta hemžili sovětští vojáci, vše jsme měli nalajnované

    včetně toho jak budeme chodit oblékaní a jakou hudbu budeme poslouchat, co

    budeme číst. Tento výčet by mohl pokračovat. Zato jsem měla práci, ta byla

    jistá vždy, jen těch peněz také nebylo nazbyt.

    Revoluci jsem jedině uvítala a vítala jsem i změny,které

    s ní přišly. Krásná byla ta prvotní euforie, otevřely se hranice, začalo

    se podnikat, opravilo se a postavilo mnoho domů, dovezlo se zboží, které jsme

     obdivovali v zahraničních katalozích …a opět by mohl navázat

    předlouhý výčet.  Lepšího bylo oproti dřívějšku mnoho. Ovšem když jsem

     pak přišla o práci,  ty změny k lepšímu se mi už tak lepší

    nezdály… a jen jsem žasla, jak se rozprodávají na- še podniky a nedělá se u nás

    už nic z toho, co jsme tak dobře uměli – boty, sklo, textil … A když

    sleduji, co dělají naši politici a jak  se chovají, jak doslova bezostyšně

    kradou ze společného a dál jsou u svého korýtka, tak to už nechápu vůbec. Od

    vrchu to začíná a tak jen s údivem sleduji, jak ta naše morálka klesá a už

    jsem alergická poslouchat to, že na nic nejsou peníze – na zdravotnictví, na

    školství, na důchody.  Podle mě by se penízky našly, jen se špatně

    hospodaří a náš stát vedou špatní lidí, kteří se snaží si nahrabat zas jen pro

    sebe, než odejdou…. Ano, mohli jsme si zvolit lepší, ale nějak tedy nevím, kde

    jsou ….. Takže shrnuto, s naší demokracií zas tak spokojená nejsem,

    vloudila se do ní nějaká závažná chybička. Nechtěla bych se vrátit do

    dřívějších časů, ale přála bych si, aby se lidé nemuseli  obávat o práci,

    valná většina pracovat chce, ale také si  vydělat,  aby se nebáli být

    doma, když dostanou chřipku, aby odešli do důchodu ve věku, kdy si ho ještě

    užijí a měli na to, aby lékaři léčili a nechtěli být nadlidmi.. atd. Napadá mě

    otázka, proč se tedy chováme jako ovečky a nic pro to neděláme? Jsme unavení,

    bojíme se, rezignovali jsme? Kdo ví?  Pokud nějaké protesty proběhly, moc

    se o nich v médiích  nemluvilo – že by to byl úmysl ?  Ani ty

    oslavy nebyly tak velkolepé, jak by „sametová revoluce“ zasluhovala. Ale je to

    jen můj názor…

    superkarma: 3 18.11.2011, 13:43:39
  29. avatar
    [2] átéčko [*]

    step1 — #1 Za komunistůl jste na průměrný plat dosáhlai? Cca 3500Kčs. My tedy ne a museli jsma žít 3 a pak 4 z jednoho  platu. Demokracie není o tom, jaký má kdo plat.

    Moderní demokracie implikuje jistá práva pro občany:

    právo zvolit vládu přes volné a férové volby

    svoboda projevu

    pravidlo práva

    lidská práva

    svoboda shromažďování

    nezávislost na diskriminaci

    1. na komentář reaguje dadma — #5
    superkarma: 1 18.11.2011, 11:30:33
  30. [1] step1 [*]

    Vadí mi, že každá vláda se stará jen o to, aby se měli oni dobře, ale jak se žije obyčejným lidem, o tom nemají ani ponětí. Dala bych jim na rok průměrný plat (i když spousta lidí na něho nedosáhne), ať zkusí, jak se s ním žije, když by museli platit za všechno jako obyčejný člověk.

    1. na komentář reaguje átéčko — #2
    2. na komentář reaguje HANÝŠKA — #10
    3. na komentář reaguje Eva_Fl — #11
    superkarma: 4 18.11.2011, 09:17:35

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme