Bulvár

Dnes volíme prezidenta. Zvítězí slušnost, nebo neslušnost?

Doufám, že se nezřeknete své občanské povinnosti a půjdete k volebním urnám. Nebo jste předvolební kampaní tak přehlcena, či znechucena, že si tuhle možnost necháte raději ujít? O tom bude dnes řeč.

První přímá volba prezidenta udělala v naší společnosti pěkný rozruch. Znám případy, kdy rozhádala i nejlepší kamarády. „S vámi už do smrti smrťoucí nepromluvím,“ vyjádřil se jeden proti celé partě, která se s ním neshodla na kandidátovi. „Nebuď srab a přijeď, dáme si do držky a bude sranda…“ vzali s rezervou hysterické výlevy „odpadlíka“.

Jsem zvědavá, jak to dopadne. Jsem zvědavá, kdo bude zvolen naším prezidentem a jak dlouho bude trvat, než se vášně uklidní. 

Prezidentskou volbu sleduji. Vlastně nesleduji, jen poslouchám rozhlasové debaty a i ty stačí, aby mě utvrdily v mé volbě. Dovolím si volně citovat slova našeho šéfredaktora Radka Kříže. „Tyhle prezidentské volby ukážou, jestli zvítězí slušnost, nebo neslušnost,“ a já s ním naprosto souhlasím. Vzpomněla jsem si, jak po prvním kole oba vítězní kandidáti slíbili, že v druhém kole volební kampaně budou korektní, slušní, bez „podpásovek“ a osobních útoků.

Hádejte, který z nich svůj slib dodržel?

Ale něco mi bude ještě dlouho vězet v paměti. Způsob, jakým se do volební kampaně zapojil náš současný prezident. Za ochotné podpory svých rodinných příslušníků. Myslela jsem si, že má jinou úroveň a nesníží se k tak trapnému kroku, jako je vytahování špíny, překrucování skutečností a plivání jedu. Jen si nejsem jistá, zda touto podporou svému favoritovi prospěl. Pokud ano, tak patří do stejné kategorie hospodských křiklounů, kteří umí jen mlátit pantem a skutek utek. Pánbů s námi, jestli to vyhraje.

To se dozvíme už zítra.

A teď, když dovolíte, trochu odlehčím a podíváme se na dnešní kandidáty očima módního stylisty  a zakladatele blogu muzivcesku.cz  Jakuba Lohniského

Který z našich dvou finalistů se ve svém stylu našel, a který se spíše ztrácí? Na to možná najdete odpověď v článku Rustikální jezevec, nebo knížecí seladon?

Jak se na přímou volbu prezidenta díváte vy, milé ženy-in? Sledujete ji se zaujetím, nebo jen povrchně? Jste zajedno se svými blízkými, rodinnými příslušníky a známými? Dáte na jejich názor, nebo si stojíte za svým?

Koho budete volit a proč? Byla jste o svém výběru přesvědčena už na začátku, nebo vaše rozhodnutí změnila kampaň. Volila jste stejného kandidáta už v prvním kole? Co vám na volebním klání dnešních kandidátů nejvíc vadí?

Napište nám, na vaše názory se těším na adrese: redakce@zena-in.cz

Jaký dárek na vás čeká?

Kosmetiku jsem tentokrát nechala stranou a vybrala jsem vám tak trochu stylově propisovačku, diář a něco sladkého na nervy

dárek

   
25.01.2013 - Společnost - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [219] gerda [*]

    Rikina — #218 aha, tak to jo.

    superkarma: 0 07.02.2013, 09:06:42
  2. [218] Rikina [*]

    gerda — #216 Ne, Kubera byl senátorem za Teplice, to je od nás přece jen kousek vedle.

    1. na komentář reaguje gerda — #219
    superkarma: 0 05.02.2013, 11:34:29
  3. avatar
    [217] gerda [*]

    Rikina — #215 odbíhám a pak mi pokaždé napadne, co jsem měla napsat....ono je to vždycky jenom v lidech. Paroubka jsem nemohla pro jeho namyšlenost ani cítit, on je snad nafouklý zevně i uvnitř. To ale nemůže přebít základní myšlenky levice, tzn. být tu pro lidi . ODS mi byla protivná od samotného začátku, protože se tam nacpali všichni kariéristi a bývalí papaláši. Necháme se holt překvapit, nějak bylo, nějak bude.Sml80

    superkarma: 0 05.02.2013, 11:05:45
  4. avatar
    [216] gerda [*]

    Rikina — #215 hele, nemáš tam Kuberu?

    1. na komentář reaguje Rikina — #218
    superkarma: 0 05.02.2013, 11:00:38
  5. [215] Rikina [*]

    gerda — #214 Tak to já jsem volič z 99% pravicový - pokud mám tu možnost. Kupříkladu když byly poslední senátní volby zde v místě, a byl na výběr kandidát ČSSD a kandidátka KSČM, to se mi volilo dost těžce. No ale taky jsem si vybrat musela. No a protože žiju v severních Čechách, které teď právě mají komunistického hejtmana, a dlouhá léta jsem bydlela ve městě, za které byl poslancem Paroubek, nemůžu tvrdit, že by se mé volební preference jakkoli hnuly směrem vlevo. Naopak mě to spíše utvrzuje v tom, že z tohoto směru nelze očekávati než katastrofy. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #216
    2. na komentář reaguje gerda — #217
    superkarma: 2 04.02.2013, 21:34:07
  6. avatar
    [214] gerda [*]

    Rikina — #213 u nás je to prostě takhleSml80 Nakonec, historicky přímá volba prezidenta, kterého pak po celé volební období nelze odvolat - prostě pokus o něco nového. Já volívám vždycky levici, protože od pravice jsem za celý život nic dobrého nezažilaSml15 a ti, co ji reprezentují, se mi docela hnusí.

    1. na komentář reaguje Rikina — #215
    superkarma: 2 04.02.2013, 11:08:46
  7. [213] Rikina [*]

    gerda — #212 Taky mi chyběl kandidát. Sml80 I v prvním kole. Chápu, že nebylo zrovna dvakrát na výběr. Zeman nebyl nejhorší možná varianta v prvním kole, ale v druhém kole už ano. Ale jak říkám - mně osobně Zeman přijde jako celkem nedůležitý ve srovnání s tou níže popsanou možností, že se za nějaký pátek stejným způsobem jako včera Zeman dostanou k většinové vládě levicové strany. Oranžoví už tu šanci měli, a že by tuto zemi vedli alespoň chvalitebně, to nemůžu napsat. A to byl Zeman premiérem. Sml80 Tiše doufám, že komunisté tu šanci nedostanou, a že ne všichni, co volili Zemana, tímto deklarovali svoje všeobecné volební preference. Moc bych si přála, aby to tak nebylo. Teď šlo jen o pět let, kdy náš stát bude reprezentovat "lidový" prezident. Měli jsme horší. Novotný sice dobře vypadal, ale nesměl moc mluvit. Radši vůbec. Zápotocký ani nevypadal... Sml57 a tak by se dalo pokračovat. Sml80 Jenže pokud půjde o volby parlamentní, tak to já bych moc nerada, aby zvítězili tací, co se nebudou rozpakovat vylít na protivníka víc kýblů špíny. Ale v této volební kampani tomu tak bylo. Bez ohledu na to, že kníže nebyl ideálním kandidátem, tohle mě tak trochu straší do budoucna, jestli je to trend, zjednodušeně řečeno, kdo víc řve, toho budu volit, tak ta budoucnost asi růžová nebude. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #214
    superkarma: 2 03.02.2013, 18:48:19
  8. avatar
    [212] gerda [*]

    Rikina — #211 holka zlatá, pokládám tě za jednu z nejchytřejších na tomto servru, ale napadlo tě, že Zemana volili i ti, kterým chyběl třetí možný kandidát? Z. rozhodně moje volba nebyla, ale nesmířím se s tím, co o restitucích (viz níže), řekl K. S.

    1. na komentář reaguje Rikina — #213
    superkarma: 2 03.02.2013, 18:06:21
  9. [211] Rikina [*]

    Inu, já mám pocit, že valná většina Zemanových voličů nedala hlas Zemanovi, ale proti knížeti. To je trošku rozdíl. A svědčí to o malé prozíravosti, a asi i velké závisti... Kníže má panství, tak nechť si na něm sedí, kam se cpe, určitě chce ještě víc, nejlíp nás všechny prodat Němcům. Sml80 Je to naivní, ale budiž, Zeman je prezidentem, což já osobně pokládám za celonárodní ostudu, ale máme, co jsme chtěli. Přímou volbu se všemi důsledky. Lidi jsou zřejmě ochotni tolerovat všechno to, co píše Lukáš - nečestné jednání, podvody, lež. Sml80 Ovšem děsivé je, že s vysokou pravděpodobností ti, co volili proti knížeti, budou v dalších volbách volit proti současné vládě - kohokoli, kdo jim slíbí pečené holuby. Budou volit klidně komunisty, oranžové, a kdo ví, jestli ne nějaké extremisty, co se nebudou bát, stejně jako Zeman, ve volební kampani využít ty temnější stránky lidské povahy. A to bude teprve průšvih. Protože, jak jsme viděli leckde v Evropě, dostat celý stát do hospodářského propadu, to jde rychle. Vyškrábat se z toho, to už půjde o moc hůř a bude to trvat dlouho. U nás se to zatím nestalo, a to především díky současné vládě, které to teda nezávidím, co musí vydržet. Ale budoucnost, dostanou-li se k "vládnutí" levicové strany, to nebude nic pěknýho. Sml15 Proto samotný Zeman, toho vem čert, ten zmizí v propadlišti dějin, ale jeho voliči... hm, hm. Sml54

    1. na komentář reaguje gerda — #212
    superkarma: 3 03.02.2013, 08:52:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [210] paníliška [*]

    gerda — #209 Sml52

    superkarma: 0 02.02.2013, 21:51:12
  2. avatar
    [209] gerda [*]

    paníliška — #208 pšt!!! Tohle se tady nesmí, jsme na knížecím servru Karel-in!!Sml52

    1. na komentář reaguje paníliška — #210
    superkarma: 0 02.02.2013, 08:45:12
  3. avatar
    [208] paníliška [*]

    gerda — #207 „Margueritto, buďte trpělivá. Přišla doba, ve kterou jsme vůbec nedoufali. Uteče pár let, lidi tady budou mít problém se nažrat, a pak jim bude jedno, co se komu vrátí,“ - vida, prorocká slova.

    1. na komentář reaguje gerda — #209
    superkarma: 1 01.02.2013, 21:20:22
  4. avatar
    [207] gerda [*]

    ještě jednou se sem vracím - pro ty, co pořád velebí Knížete k zamyšlení.

    http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/845-toto-se-nemelo-dostat-ven-svedectvi-odkryva-sokujici-slova-schwarzenberga.aspx

    1. na komentář reaguje paníliška — #208
    superkarma: 2 31.01.2013, 12:35:16
  5. avatar
    [206] Lukáš Čejka [*]

    lenka11 — #205 vsak taky kolik nadavek na vladu slysite, demonstraci, petic, prohlaseni uz proti ni smerovalo, kolik prispevku proti ni bylo i tady v diskuzich  na babe-inSml16, proste demokracie neni jen o tom, to tam hodit a za ctyri roky zase u voleb navidenou, ale i o tom ze lidi maji nesouhlasne nazory, ktere vyjadruji a cim maji vetsi pocit, ze doslo k nejake necestnosti, podvodu, nepravosti, tim vetsi je ta kritika, protoze chyby  - ty se daji pochopit, omluvit, ale podvody, lzi, kradeze, proste umyslne nepravosti, ty se omlouvat nemaji.

    superkarma: 2 28.01.2013, 16:45:53
  6. [205] lenka11 [*]

    Lukáš Čejka — #203 Podívejte se na vládu, kdo tam asi tahá za nitky... dále radši bez komentáře.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #206
    superkarma: 0 28.01.2013, 16:39:09
  7. avatar
    [204] Lukáš Čejka [*]

    lenka11 — #202 politika je svinstvo, tam ja nechci Sml16

    superkarma: 1 28.01.2013, 16:33:32
  8. avatar
    [203] Lukáš Čejka [*]

    lenka11 — #201 s volbou uz nic neudelame a mozna to i nektere prekvapi,ale ja bych nebyl ani pro zpochybneni tech voleb u soudu, coz se uz nekde psalo v souvislosti s tim nepravdivym inzeratem

    ale naopak, aby se neopakovala soucasna situace, kdy si najednou skoro nikdo nepamatuje situaci za opozicni smlouvy, je potreba pripominat co se delo, deje a kdo jsou jednotlive postavy, protoze je zcela nepochopitelne aby se partner vrchniho mafiana podilel na kampani prezidenta ap.

    1. na komentář reaguje lenka11 — #205
    superkarma: 2 28.01.2013, 16:32:31
  9. [202] lenka11 [*]

    Lukáš Čejka — #200 Nebo můžete vstoupit do politiky, výřečný jste docela dost. Sml22

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #204
    superkarma: 1 28.01.2013, 16:28:43
  10. [201] lenka11 [*]

    Lukáš Čejka — #200 Mě se už nelíbilo prezidentů. Sml15 Stejně s tím nic neuděláte, za 5 let to možná vyjde. Sml16

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #203
    superkarma: 0 28.01.2013, 16:26:19
  11. avatar
    [200] Lukáš Čejka [*]

    lenka11 — #199 ale ja  s tim jsem naprosto smiren, ale nebudu se tvarit, ze namam stale tytez vyhrady k tomu kdo byl prvni v cili Sml80 i vitez si musi zvyknout, ze v demokracii je proste kritizovan a budou se s tim muset smirit i jeho volici

    1. na komentář reaguje lenka11 — #201
    2. na komentář reaguje lenka11 — #202
    superkarma: 2 28.01.2013, 16:19:54
  12. [199] lenka11 [*]

    Lukáš Čejka — #198 No, Vy se hlavně musíte smířit s tím, že Váš kandidát skončil na druhém místě a prostě prezidentem nebude. Jinak těmi svými "neúnavnými příspěvky" v diskusích odradíte čtenářky těchto internetových stránek a za to Vás pan šéf určitě nepochválí.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #200
    superkarma: 3 28.01.2013, 16:16:24
  13. avatar
    [198] Lukáš Čejka [*]

    lenka11 — #197 smutne je, ze jiny nazor povazujete za krik, jinak ptaky mam rad, asi ze mezi ne patrim Sml16

    1. na komentář reaguje lenka11 — #199
    superkarma: 2 28.01.2013, 16:02:10
  14. [197] lenka11 [*]

    Lukáš Čejka — #193 Vy jste tedy jiný ptáček, ale třeba Vás to bude inspirovat. Sml30

    http://www.zoochleby.cz/clanky/odnaucit_kricet.htm

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #198
    superkarma: 0 28.01.2013, 15:56:32
  15. [196] lenka11 [*]

    dadma — #183 Sml67 Lépe bych to nenapsala.

    Navíc, pan Zeman byl vítěz i v prvním kole, má to zasloužené.

    superkarma: 1 28.01.2013, 15:54:08
  16. [195] lenka11 [*]

    gerda — #192 gerda — #189 Souhlasím. Sml22

    superkarma: 0 28.01.2013, 15:43:12
  17. [194] lenka11 [*]

    Tady by se asi někdo měl smířit s faktem, že bude prezidentem Zeman....Sml52 Je to už docela trapný. Sml52

    superkarma: 3 28.01.2013, 15:41:20
  18. avatar
    [193] Lukáš Čejka [*]

    gerda — #192 ted nerozumim? ten pan ktery zadal celostrankovy inzerat v novinach byl podle zverejnenych informaci prislusnik STB a podilel se na potirani predlistopadovych demonstraci - tedy byl estebak, pan Slouf byl prokazatelne clenem predlistopadovych stranickych oragnu - tedy byl komunista, poradce Zemana Zdenek Zbytek byl  pred listopadem velitlem tankoveho sboru ve Slanem a vyhrozoval ze posle tanky na Prahu ... to nejsou urazky, tak to proste bohuzel je a osobne bych byl naopak velice rad, kdyby tomu ta nebyloSml80

    1. na komentář reaguje lenka11 — #197
    superkarma: 2 28.01.2013, 11:46:50
  19. avatar
    [192] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #188 já jen žasnu. Ti, kteří horují pro šlechetnost, eleganci a dobré způsoby, hovoří jako poslední podkoní - nemyslím přímo tuto diskusi, ale jiné, na jiných servrech. To těžko přesvědčí o tom, že zastánci Knížete jsou něco jiného, než kritizovaní přívrženci Mastné brady.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #193
    2. na komentář reaguje lenka11 — #195
    superkarma: 4 28.01.2013, 11:38:49
  20. avatar
    [191] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #186 Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 28.01.2013, 11:26:36
  21. avatar
    [190] Lukáš Čejka [*]

    gerda — #189 ja se netrumfuji, reaguji na prispevek ve kterem je hodnocen kandidat podle toho kdo stal na jeho strane (Schw. se stal národní, médii vypěstovanou ikonou.), tak jen uvadim, kdo stal na druhe strane Sml80

    superkarma: 0 28.01.2013, 11:13:49
  22. avatar
    [189] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #188 fakt nemá cenu se takhle trumfovat. Unést prohru je pro mnohé asi nepřekonatelný problém.Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #190
    2. na komentář reaguje lenka11 — #195
    superkarma: 3 28.01.2013, 11:11:22
  23. avatar
    [188] Lukáš Čejka [*]

    gerda — #187 V pripade takoveho hodnoceni osob je zrejme ze se Zeman stal levicovou ikonou, vypestovanou stebaky a komunisty.  Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #189
    2. na komentář reaguje gerda — #192
    superkarma: 3 28.01.2013, 10:51:38
  24. avatar
    [187] gerda [*]

    Lidi, neblázněte. Od roku 1989 uplynulo hodně vody, původní nadšení vzalo u spousty občanů zasvé, nastala bitva o existenci. Umělci holt zamrzli ve své době, tenkrát byli oni a studenti největší hrdinové (nikdo jim to nebere), pak se tím pádem dostali i do vyšší politiky. Byla jiná doba, teď potřebujeme víc odborníky. Volila jsem Zemana, i když mou první volbou nebyl ani omylem. Schw. se stal národní, médii vypěstovanou ikonou. Je mi ho líto, mám ho opravdu ráda, že se nechal vmanipulovat do těch ubohých voleb. Typicky českých.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #188
    superkarma: 3 28.01.2013, 09:54:19
  25. avatar
    [186] OlgaMarie [*]

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rkgcCk7V1Ls

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #191
    superkarma: 1 28.01.2013, 08:19:04
  26. avatar
    [185] Lukáš Čejka [*]

    Za me ma pan Putna za jedna Sml16

    http://www.lidovky.cz/putna-vlajkari-jdou-04s-/nazory.aspx?c=A130127_105211_ln_nazory_hm

    superkarma: 1 27.01.2013, 23:31:39
  27. avatar
    [184] Lukáš Čejka [*]

    dadma — #183 mozna lidem trochu krivdis, demokracie neni dokonala a jejimi jedinymi obranymi prvky jsou prave lide  - obcane, obcanska spolecnost, sama demokracie se branit nedokaze a tak z jejich prednosti se casto stava slabost

    o cem pisu? o roce 1935  - kdy ve volbach zvitezila  SdP - Sudetendeutsche Partei  tedy henleinovci, o roce 1946, kdy vyhrali komuniste - oboje vedlo ke ztrate suverenity a demokracie

    superkarma: 3 27.01.2013, 22:53:30
  28. [183] dadma [*]

    Prostě nechápu? Když asi tak 120 korupčníků a zlodějů(čti poslanců) zvolilo Klause, nikdo neprotestoval. Kde byli ti slavní umělci, vždyť ta minulá "volba" byla trapná fraška a ne volba.(dobře si pamatuji jak neháněli poslankyni Zubovou za SZ). Po 45letech v totalitním režimu máme ve státě jakžtakž demokracii a můžeme si zvolit dokonce i prezidenta a ejhle část lidí zase začíná s totalitními praktikami. Studentíkům se nelíbí demokraticky zvolená zastupitelka za KSČM, tak začnou ostatním násilím vnucovat svůj názor, některým umělcům se zase nelíbí Zeman, tak začnou psát petice, že to není jejich prezident.... Fakt bezva přístup - v podtatě nám tím chtějí říct, že kdybychom volili tak jak oni chtěli, je to v pořádku, ale když volíme něco jiného jsme "hloupí nevzdělaní prosťáčci( dnes se všude uvádí socky"). Taky patřím k těm co nevolili pana Schwarzenberga, ale ne kvůli nějakým plkům Zemana nebo agresivní kampani. Nevolila jsem ho proto, že je už  tři roky součástí naprosto neskutečně arogantní, asociální a zkorumpované vlády a podle mě by slušný člověk mezi takovou verbeží prostě nevydržel ani týden.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #184
    2. na komentář reaguje lenka11 — #196
    superkarma: 4 27.01.2013, 22:39:29
  29. avatar
    [182] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #180 tak jeste nejake zajimave cteni na vecer , myslim ze je to zajimavy rozhovor Sml16

    http://www.denikinsider.cz/bernd-posselt-exkluzivne-cesi-nebojte-se-uz-pochybnych-strasidel/?eid=453

    superkarma: 0 27.01.2013, 22:20:07
  30. avatar
    [181] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #180 Sml54Sml22

    superkarma: 0 27.01.2013, 22:02:52

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme