Bulvár

Diskutujte: Atentát na prezidenta Klause

O víkendu se odehrál recesistický útok na českého prezidenta. Atentátník akci komentoval slovy: „Vytáhl jsem na prezidenta pistoli, protože politici jsou vůči volání a nářku lidu zcela hluší a slepí.“ Co si o celé akci myslíte vy, milé čtenářky?

Na úvod této novinky nesumarizuji pár dat. Atentát na českého prezidenta Václava Klause se odehrál v sobotu Chrastavě. Střelec Pavel Vondruš zasáhl prezidenta do pravé ruky airsoftovou pistolí hned několika ranami. Způsobil tak prezidentovi drobné, nikterak vážné poranění - zkrátka několik modřin. Mnoho povyku pro nic? Kdo ví? Střelec sám komentoval svou akci těmito slovy: „Vytáhl jsem na prezidenta pistoli, protože politici jsou vůči volání a nářku lidu zcela hluší a slepí.

Co o celé akci soudíte, milé čtenářky? Jste také nespokojené se stávajícími poměry v Česku a naší politickou garniturou? Prosím, diskutujte o této věci slušně, nevkusné příspěvky budou mazány.

   
01.10.2012 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [104] kobližka [*]

    Jarkkka — #103 NEJSEŠ NÁHODOU PADLÁ NA HLAVU???

    superkarma: 0 12.01.2013, 19:08:48
  2. [103] Jarkkka [*]

    To nebyl žádný atentát

    1. na komentář reaguje kobližka — #104
    superkarma: 0 12.01.2013, 16:20:50
  3. avatar
    [102] kobližka [*]

    Lukáš Čejka — #99 Sml22Sml67

    superkarma: 0 02.10.2012, 08:57:39
  4. avatar
    [101] hubajda [*]

    arminka — #87 to zadnej atentat nebyl

    superkarma: 0 02.10.2012, 00:39:13
  5. avatar
    [100] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #99 Sml67

    superkarma: 0 01.10.2012, 23:45:37
  6. avatar
    [99] Lukáš Čejka [*]

    margot — #98 ne neverim, to nema s virou nic spolecneho, ja jsem o tom presvedceny - kdyby nechtel tak si neprinesl strelnou zbran ale detskou pistolku na vodu ap.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #100
    2. na komentář reaguje kobližka — #102
    superkarma: 0 01.10.2012, 23:22:45
  7. avatar
    [98] margot [*]

    Lukáš Čejka — #97 a vy opravdu věříte, že ten útočník chtěl způsobit "bolest, zranění, případně i smrt?" ano, máte svůj názor a já zas svůj, tohle nikam nevede, dobrou noc.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #99
    superkarma: 0 01.10.2012, 23:15:13
  8. avatar
    [97] Lukáš Čejka [*]

    margot — #96 to neni zadne hojeni - duvod jsem vam napsal - pokud do nekoho strilite pak to delate s vedomim a umyslem,  ze mu zpusobite  bolest, zraneni pripadne i smrt - a to nema s vytrznosti nic spolecneho - je to predem planovany fyzicky utok a zahojit by se na nem melo umerne jeho provineni pravo 

    Podle slovniku je atentat  - útok na život význačné osoby, provedený z politických příčin; je nástrojem individuálního teroru jako pozůstatek formy anarchistického pojetí politického boje. Vyplývá z nesprávného hodnocení úlohy jedince v dějinách

    Tedy presne to ceho se ten clovek dopustil. Rikejte si tomu jak chcete.Sml80

    1. na komentář reaguje margot — #98
    superkarma: 1 01.10.2012, 23:08:57
  9. avatar
    [96] margot [*]

    Lukáš Čejka — #94 já tu, znovu opakuji, nijak neobhajuji užívání těchto typů zbraní v místech, kde to není přípustné, naopak mi tato argumentace připadá jako hledání důvodů k tomu, aby situace vypadala závažnější (z hlediska fyzického ohrožení) než to celé je. s klidem za atentát nic takového prostě označit nemůžete, musel by být prokázán úmysl zabít. já osobně naopak doufám, že v této kauze nepůjde o to se na útočníkovi z jakýchkoli pohnutek "zahojit" a nebude se ohýbat zákon tak, aby si někdo "udělal dobře".

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #97
    superkarma: 0 01.10.2012, 22:41:11
  10. avatar
    [95] kobližka [*]

    Eva_Fl — #92 Ale svoje IQ jsem si nikdy netestovala.....Sml30

    superkarma: 0 01.10.2012, 22:16:43
  11. avatar
    [94] Lukáš Čejka [*]

    margot — #82 Ze ho tim v podstate nemohl ohrozit na zivote je zrejme, ale tak nebo onak on ho napadl predmetem vedenym v zakone jako zbran, ktery muze od zpusobeni bolesti, pres ruzne typy zraneni , zpusobit az vazne urazy - to je take zrejme. Ta vec je urcena k bojovym hram, kde jsou s ucinky a pusobenim te strelby vsichni ucastnici seznameni, maji odpovidajici osaceni a vybaveni (napr. bryle), hra muze probihat jen v presne vymezenem prostoru a za dodrzovani pravidel. Pokud tim zacne z bezprostredni blizkosti strilet do kohokoli, kdo neni ucastnikem takove hry (a z takove vzdalenosti by to bylo asi pres caru i ve hre), neni na to pripraven apod., pak to dela se zrejmym umyslem tomu cloveku zpusobit bolest, zraneni ap. a jedna se o fyzicke napadeni.A  pokud tak cini z duvodu sveho politickeho presvedceni, kdy se tak snazi prosadit sve politicke postoje, jde o politicky motivovane nasili a takovy utok muzete s klidem oznacit za atentat obzvlast pokud cilem je osoba pozivajici  z titulu sve funkce zvysenou ochranu. 

    Osobne doufam, ze jeste prekvalifikuji jeho obvineni na jiny trestny cin, kde je vyssi trestni sazba.

    1. na komentář reaguje margot — #96
    superkarma: 1 01.10.2012, 22:16:36
  12. avatar
    [93] Eva_CZ [*]

    Nota bene v demokracii se nazory projevuji u voleb, nikoliv s pistolkami v ruce, nikoliv v tupych diskusich.

    superkarma: 0 01.10.2012, 21:54:48
  13. avatar
    [92] Eva_CZ [*]

    kobližka — #91 TY psat komenty muzes. Sml54

    1. na komentář reaguje kobližka — #95
    superkarma: 0 01.10.2012, 21:53:59
  14. avatar
    [91] kobližka [*]

    Ať je to jak chce,na prezidenta se zbraň nevytahuje!A vůbec na nikoho!Vyjímám z toho obranu,jde-li o život.Pokud někdo tento čin schvaluje,ať jde do háje.....a myslete si,co chcete.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #92
    superkarma: 0 01.10.2012, 21:52:29

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Eva_CZ [*]

    Rikina — #80 Sml67 Tak. 

    Ema — #86 To jako ze by president nemel mit ochranku zadnou?

    superkarma: 0 01.10.2012, 21:50:05
  2. avatar
    [89] hubajda [*]

    Kytinkak — #83 presne

    superkarma: 0 01.10.2012, 21:48:19
  3. avatar
    [88] hubajda [*]

    ekleinovka — #85 to ja rikam take, jednou to muselo prijit ze nekomu rupnou nervy a neco takoveho udela

    superkarma: 0 01.10.2012, 21:46:42
  4. avatar
    [87] arminka [*]

    myslím si o tom své Sml15, ale tohle nebyl atentát, kdyby byl tak už je určitě někdo mrtvej Sml80

    1. na komentář reaguje hubajda — #101
    superkarma: 0 01.10.2012, 21:44:47
  5. avatar
    [86] ema [*]

    Vážně mě štve, že se -mimo jiné-naprosto neschopná ochranka platí z peněz dańových poplatníků, tzn. našich. Opravdu si dokážu představit lépe využité prostředky.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #90
    superkarma: 0 01.10.2012, 21:27:51
  6. avatar
    [85] ekleinovka [*]

    Ale tohle přece nebyl žádný atentát...

    1. na komentář reaguje hubajda — #88
    superkarma: 0 01.10.2012, 20:23:11
  7. [84] Trefa [*]

    Trefa:je to velka chyba ochranky.ale jak bylo videt ,pan prezident si stoho nic nedelal.je okolo toho moc reci.radeji at konaji at se to neopakuje.

    superkarma: 0 01.10.2012, 20:18:32
  8. avatar
    [83] Kytinkak [*]

    alespoň vidíme jak to tu u nás je, ochranka k ničemu a konečně ač nesouhlasím se někdo odvážil na to reagovat, je to tu u nás opravdu strašné

    1. na komentář reaguje hubajda — #89
    superkarma: 0 01.10.2012, 19:45:06
  9. avatar
    [82] margot [*]

    Lukáš Čejka — #67 aby nedošlo k mýlce, tak ten čin nijak neobhajuji.

    kdybych byla na místě, tak by mě asi spíš šokovalo samotné vytažení zbraně, která je realisticky zpracovaná jako zbraň normální. tudíž bych očekávala ohrožení na životě. pro mě by bylo adekvátní protireakcí agresora zneškodnit. (otázkou zůstává, jestli bych toho byla schopna, přeci jen střelba na neživé cíle, případně nesmrtonosnými prostředky je něco jiného). sama jsem úspěšně složila zkoušky pro kategorie B a G (sportovní střelba a nošení k ochraně života, zdraví, majetku atd. na místa s volným přístupem) tedy nechápu, že muži, kteří byli k ochraně těchto věcí profesionálně vyškoleni a jsou za toto náležitě finančně ohodnoceni, nedokázali adekvátně zareagovat.

    takže když pominu momentální šok, zranění způsobené airsoftovou zbraní bolí míň, než např. z kuličky vystřelené z paintballové zbraně - pokud jste si někdy byl zastřílet. jistě, dá se s ní způsobit i vážnější zranění, např. očí, když nemáte adekvátní ochranu, ale to samé můžete nešťastnou náhodou způsobit i vrhnutím vejce (když už jsem použila toho příměru).

    airsoftová zbraň patří do kategorie D, tudíž k ní netřeba zbrojní průkaz, stačí být svéprávný a plnoletý. jistě, střílet na veřejnosti se s ní nemá. zrovna tak, jako se nemá nikdo napadat čímkoli jiným (ačkoli na to zvláštní paragrafy nejsou)

    škodolibou radost z napadení Klause nemám, ani kdyby byl napaden kdokoli jiný, jen atentát opravdu je útok na život, což si stále myslím, že nebyl.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #94
    superkarma: 0 01.10.2012, 19:25:57
  10. [81] free [*]

    Atentát není správný ale bohužel s tím pánem souhlasím. Jsem zvědavá, jak to dopadne.

    superkarma: 0 01.10.2012, 19:17:03
  11. [80] Rikina [*]

    Přečetla jsem si médii prezentované vyjádření Pavla Vondrouše, onoho "atentátníka" a též to, co řekl na tiskové konferenci. Jestli tady nemá někdo IQ vyšší než 60, tak to už jsou s Vondroušem minimálně dva. Sml57 Pán je obviněn z výtržnosti, což je zřejmě přiměřené významu jeho činu. Atentátem bych to nenazývala ani v divokém snu. Sml80 O poměrech v Česku to nevypovídá vůbec nic, pouze o tom, že někteří jedinci si neumí poradit s vlastním životem a řeší to jako v počítačové hře. Blbě. Sml80 Ad zbraň - zásah airsoftovou zbraní z bezprostřední blízkosti je pecka, bolí to, a zůstane pěkná modřina, dlouho. Nic příjemného. Neumře se na to, i když malé riziko tady je, pokud to člověk nečeká, může mu takové nečekané překvapení způsobit srdeční nebo mozkovou příhodu. S pistolkami tohoto druhu se skutečně nesmí běhat na veřejnosti, zbraň musí být pečlivě uklizena v pouzdře a použít se smí jen ve vyhrazeném prostoru. Takže to patrně mládenci přičtou k tíži. Nicméně bych z něho nedělala "mučedníka" a oběť režimu, k tomu má zatraceně daleko. Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #90
    superkarma: 0 01.10.2012, 19:15:32
  12. avatar
    [79] átéčko [*]

    Myslím, že taková ochranka by měla jít do pr. Měl by odstoupit i jejich šéf, protože toho člověka měli odprásknout stejně, jako by to udělai v jů es ej.Sml45

    superkarma: 1 01.10.2012, 19:11:37
  13. avatar
    [78] carmi [*]

    step1 — #76 S tím stoprocentní suhlas!

    superkarma: 0 01.10.2012, 19:03:58
  14. avatar
    [77] bonda [*]

    Čím dál víc se mi to jeví jako nachystaná předvolební provokace.

    superkarma: 0 01.10.2012, 19:02:28
  15. [76] step1 [*]

    Taky nevím, jaké mám IQ, přesto si dovolím napsat, že nejsem spokojená ani se stávajícími poměry, ani s politiky. Ale takto (střelbou) se to řešit nemůže.

    1. na komentář reaguje carmi — #78
    superkarma: 0 01.10.2012, 18:58:13
  16. avatar
    [75] tajnostii [*]

    Nevím kolik mám IQ-tak bez komentářeSml30

    superkarma: 0 01.10.2012, 18:43:18
  17. avatar
    [74] kobližka [*]

    Lukáš Čejka — #71 Souhlasím.

    superkarma: 0 01.10.2012, 18:41:24
  18. avatar
    [73] kobližka [*]

    telelot — #68 Nemusíš si ho vážit,nikdo tě nenutí,ale sama snad uznáš,že tohle je jednoduše nepřípustné.A pokud si najednou všichni budeme chtít takto s někým vyřizovat účty,nevyjdeme z domu bez ochranné vesty a s granátem za pasem.Předpokládám,že žijeme v kulturní zemi (byť se to mnohým nezdá) a ne někde,kde platí právo zbraní.A proti tomu nezmůže nic ani ta ukradená propiska!

    superkarma: 0 01.10.2012, 18:40:48
  19. avatar
    [72] Eva_CZ [*]

    Prosim, mate-li IQ nizsi, nez 60, prestante se laskave vyjadrovat v diskusich, nebo me uz fakt cyp streli!Sml31 Predem dekuji.

    superkarma: 0 01.10.2012, 18:27:13
  20. avatar
    [71] Lukáš Čejka [*]

    gerda — #70 pokud pouzil zbran o ktere vsude pisou tak mu jeji pouziti na tom miste zakazuje primo zakon

    § 7

    e) plynové zbraně, u nichž kinetická energie střely na ústí hlavně dosahuje nejvíce 16 J

    § 15

    (3) Střelba ze zbraně uvedené v § 7 písm. c) až g) nebo ze zbraně uvedené v § 7 písm. k) je zakázána na místě, kde by mohl být ohrožen život nebo zdraví osoby nebo způsobena škoda na majetku.

    tam nejde jen o prezidenta, tam v tom davu mohl trefit kohokoli, je trochu smutne, ze lidi pocituji urcite uspokojeni protoze slo zrovna o Klause Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #74
    superkarma: 1 01.10.2012, 18:26:41
  21. avatar
    [70] gerda [*]

    margot — #66 je jen náhoda, že mu nestřílel do očí. Ublížit mu chtěl každopádně, mohl i zkolabovat, tohle se přece nedělá. Atentát to byl, přeneseně i na tu impotentní ochranku.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #71
    superkarma: 0 01.10.2012, 18:16:49
  22. avatar
    [69] tepito [*]

    telelot — #68 přesně-slušný člověk by po takovéto aféře odstoupil

    superkarma: 0 01.10.2012, 18:08:41
  23. [68] telelot [*]

    kobližka — #35 ostudu nám udělal už dávno sám Klaus, nemůžu si přeci vážit prezidenta, který kradeSml23

    1. na komentář reaguje tepito — #69
    2. na komentář reaguje kobližka — #73
    superkarma: 0 01.10.2012, 18:07:07
  24. avatar
    [67] Lukáš Čejka [*]

    margot — #66 jak pro koho, pro zakon ano - zatimco zadny zakon nakladani s vajicky neupravuje, tak nakladani s tou zbrani ,kterou mel mit on, upravuje Sml80

    nejspis byste mluvila i vy jinak, kdybyste tam stala treba s ditetem Sml80

    1. na komentář reaguje margot — #82
    superkarma: 2 01.10.2012, 18:05:48
  25. avatar
    [66] margot [*]

    Lukáš Čejka — #61 mezi vajíčkem a v podstatě hračkou/sportovní potřebou moc rozdíl není. samotný skutek podstatu trestného činu nenaplňuje a u výtržnictví to asi nakonec skončí. označovat celou záležitost za atentát mi přijde přitažené za vlasy.

    ovšem nad ochrankou, to zůstává rozum stát, to se může stát jen u nás.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #67
    2. na komentář reaguje gerda — #70
    superkarma: 0 01.10.2012, 18:00:51
  26. [65] doginka [*]

    Také nemůžu uvěřit tomu,co tam předvedla ta ochranka. A prohlášení ředitele ochranky,že se vlastně nic nestalo,to už vůbec né. Je dobře,že ho hned vyhodili,ale on si určitě najde nějaké jiné teplé dobře placené místečko.

    No ostuda,to jsme se zase ukázali.........

    superkarma: 0 01.10.2012, 17:55:24
  27. avatar
    [64] tepito [*]

    Divím se,že Klaus tu pistolku neukrad...

    Jeho skvělá ochranka by spíš měla dohlížet na jeho hbité prstíky.

    superkarma: 0 01.10.2012, 17:54:00
  28. [63] V19 [*]

    Za veľa peňazí- málo muziky,tak by sa dala hodnotiť práca ochrankárov a nielen ochránkarov...

    Naopak u zamestnancov platí: Málo peňazí - za veľa muziky

    superkarma: 1 01.10.2012, 17:51:00
  29. avatar
    [62] daska59 [*]

    A takových zbytečných státních zaměstnanců máme ...

    superkarma: 0 01.10.2012, 17:48:08
  30. avatar
    [61] Lukáš Čejka [*]

    margot — #59 mozna preci jen bude rozdil mezi vajickem a zbrani - i kdyz nebezpecnost te zbrane je asi mala Sml80

    ale jinak je snad vysetrovan pro nejakou vytrznost, to je jak kdyby delal neplechu nekde na fotbale

    1. na komentář reaguje margot — #66
    superkarma: 1 01.10.2012, 17:42:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme